8 Ноември, 2021 14:02 139 943 80

Искате 4-годишна кола на старо? Вижте кои са препоръчителните модели

  • автомобилът на старо-
  • четиригодишна кола-
  • класация
Искате 4-годишна кола на старо? Вижте кои са препоръчителните модели - 1

Класацията, която ви показваме е направена със съдействието на BuyaCar, които ни показват кои са най-надеждните и препоръчителни за купуване употребявани автомобили на възраст 4 години. Най-добрите автомобили са разделени по класове.

Градска кола - Skoda Citigo

Искате 4-годишна кола на старо? Вижте кои са препоръчителните модели

Субкомпактна кола - Ford Fiesta

Компактен автомобил - Skoda Octavia

Искате 4-годишна кола на старо? Вижте кои са препоръчителните модели

Комби - Skoda Superb Estate

Среден клас - Opel Insignia

Малък кросоувър - Citroen C3 Aircross

Средноразмерен кросоувър - Renault Kadjar

Голямо SUV - Kia Sorento

Компактен премиум - Audi A4

Искате 4-годишна кола на старо? Вижте кои са препоръчителните модели

Голям премиум - Volvo S90

Луксозен автомобил - Mercedes S-Class

Миниван - Citroen Grand C4 Picasso

Купе - Audi A5

Кабриолет - Mazda MX-5

Наточен хечбек - Ford Fiesta ST

Искате 4-годишна кола на старо? Вижте кои са препоръчителните модели

Спортна кола - Audi R8

Хибрид - BMW 330e

Електромобил - Volkswagen e-Golf

Микробус - Ford Transit Custom

Експертите, които определят най-добрите четиригодишни употребявани автомобили, съставят този списък, взимайки предвид няколко основни фактора. Най-важните от тях са надеждност, брой повреди, цена на обслужване, многофункционалност и средна цена на употребяваните автомобили. Те сравняват и всички гореизброени победители в отделните класове, като от всички тях дават предпочитание на четиригодишния Citroen C3 Aircross. Предложения за екземпляри от всички тези модели можете да откриете в най-големия сайт за автомобили у нас mobile.bg.


Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 77 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Жоро

    89 140 Отговор
    Френско само франзела и любов (ама между мъже), даже и рент-а-кар не взимам вече ако е френско.. два пъти ме изоставят на път за важна командировка ..

    Коментиран от #3, #10, #13, #16, #22, #26

  • 2 ACAБ

    155 25 Отговор
    Цените се вдигат, очаквайте до две години бензин и дизел пет лева килото, газ 2,5. Притежаването на автомобил ще стане невъзможно за една част от населението с ниски доходи и ще се върнем в соц времето - с влакчето и автобусчето.

    Коментиран от #6, #23, #47

  • 3 NikNay

    91 24 Отговор

    До коментар #1 от "Жоро":

    Това някой джамбаз ли ти го каза ? Каеал съм четири рена и не съм имал проблеми с изключение на мегана който ми създава ядове с електрониката. Но от страна на двигателя никакъв проблем дори митсибишито ми Каризма беше с рено мотор ....

    Коментиран от #5, #12

  • 4 NikNay

    40 29 Отговор
    От микробусните предпочитам този на VW - доказал се е във времето ...
  • 5 Жоро

    31 47 Отговор

    До коментар #3 от "NikNay":

    Е не виждаш ли какво съм написал - че впечатлението ми е лично и че мен са ме изоставяли на път. Или и ти виждаш колкото френските "инженери"

    Коментиран от #9, #27

  • 6 Сър

    14 20 Отговор

    До коментар #2 от "ACAБ":

    Голям праЗ, ще махна ДВГ-то на стария Опел и ще го направя на ток, па че си го карам.

    Коментиран от #50

  • 7 Грульо

    36 3 Отговор
    Не щем кола, пAри требат. :D
  • 8 Отъ Враца

    23 16 Отговор
    Дупка на пода, че блъскам с пети и ...пак че връви!
  • 9 NikNay

    40 9 Отговор

    До коментар #5 от "Жоро":

    Жорка , ама смени рет а кара. От единичен случай не можеш да си градиш мнение за дадена автомобилна марка. Същото може с всяка една кола ...
  • 10 Янко

    50 23 Отговор

    До коментар #1 от "Жоро":

    Ай стига лъга ,а .? 15 пъти съм наемал коли под наем ,12 пъти са били френски

    Нямам забележки никакви ,в чудесно състояние под 200 000 ,обслужени ,потдържани . Никога няма да те изостави такава кола .

    Коментиран от #11

  • 11 Жоро

    22 30 Отговор

    До коментар #10 от "Янко":

    И защо да говоря глупости ? Казвам истината или ти искаш по Ганьовски да си трая, че и някой друг да се прекара да не съм само аз ?

    Коментиран от #17, #18

  • 12 СБА Пътна Помощ

    32 44 Отговор

    До коментар #3 от "NikNay":

    Благословя френските пикочи, заради тях имам нон-стоп работа с пътната помощ. Е и БМВ също ама там е заради шофьори комплексари.

    Коментиран от #14, #41

  • 13 Вальоо

    49 30 Отговор

    До коментар #1 от "Жоро":

    Задръж си мнението за себе си. Никой не го търси. Проблемите на френските коли са от немската електроника и части ;) Колите като си ги поддържаш няма да те изоставят! Карай голф 3ката,където няма проблеми с електрониката (шото има само радио) и не пиши тук да се излагаш. Можеш да разбереш какви глупости пишеш по съотношението на + и - за коментара ти.

    Коментиран от #15

  • 14 NikNay

    20 2 Отговор

    До коментар #12 от "СБА Пътна Помощ":

    Радвам се за теб ....
  • 15 Жоро

    27 51 Отговор

    До коментар #13 от "Вальоо":

    Какво да им поддържам ?? Те бяха чисто нови .. В Западна Европа рент-а-кар са коли на 6 месеца до 2 години на под 20 000 км. Последната се счупи на 1900 км. А относно плюсчетата и минусите , не ми пука особено. Света е пълен с хора, които хал хабер си нямат и си цъкат ей така зор заман. Аз отивам да върша работа , вместо това кисна на дъжда като в соц-а с ладата и се излагам пред хората. А франсетата ако имаха немски части, нямаше да се трошат така. За справка - къде са Мерцедес, къде са французите във F1...

    Коментиран от #19, #20

  • 16 Коко

    37 14 Отговор

    До коментар #1 от "Жоро":

    Тъпан си ти Жоре
  • 17 Момчил

    17 4 Отговор

    До коментар #11 от "Жоро":

    Любчоо -Любчоооооооо
  • 18 Коко

    42 10 Отговор

    До коментар #11 от "Жоро":

    ЖОРКАТА Е ВАГАДЖИЯ ГАРАНЦИЯ С НЯКОЙ ГОЛФЧЕ ,ЧЕ ТОЛКОВА ДА РАЗБИРА ОТ КОЛИ
  • 19 Вальоо

    44 18 Отговор

    До коментар #15 от "Жоро":

    Добре де,вижда се че си отявлен нацяга! Лошо няма. Просто не се излагай. Всички нови коли са скапани,и ти гарантирам че и на мен ми се е случвало с чисто нова немска бракма да ме изоставя :) А къде са французите в моторните спортове. Нека погледнем. WRC- Citroen и Себастиан Леоб са десеткратни шампиони 10 години подред. Rally Dakar- Citroen ZX (преди години) ненадминат мисля че 2 години. Формула 1- Рено с години наред имаше много добри години в който не е бил на последните места. Формула-Е- DS E-tense е в момента най-добрия отбор там. А какви други постижения имат немцягите? Освен в DTM?

    Коментиран от #24

  • 20 Христо

    30 12 Отговор

    До коментар #15 от "Жоро":

    Жоро ,приказкаш глупости!
  • 21 Мустафа

    50 13 Отговор
    Българчето и гърчето си играят на границата през соца и си говорят.
    Гърчето - вие нямате ток, вие нямате ток !!!
    Разплакано българчето се оплаква в къщи.
    Баща му казва - ти пък кажи, че те си нямат социализъм.
    На другия ден пак си играят и пак същото.
    Гърчето - вие нямате ток, вие нямате ток !
    Вие пък си нямате социализъм, вие си нямате социализъм!
    Гърчето - ние ще си построим социализъм, ние ще си построим съциализъ !
    Българчето - тогава няма да имате ток, тогава няма да имате ток !
  • 22 Рено фен

    33 14 Отговор

    До коментар #1 от "Жоро":

    Жоре свърши тая немците са аут
  • 23 Но пасаран

    38 5 Отговор

    До коментар #2 от "ACAБ":

    Може да се дигнат, ама може и да си останат сходни 2-3 лв, и за какво да си продавам сега стария автомобил, като не е ясно изобщо какво ще стане, дали ще се разпадне Европската Уния или ще сме щат на Турция или Русия? Аз ще си карам стария дизелов Мерцедес и не ме брига че не мога да мина по жълтите павета с него, и без това какво да диря там - само бежанци около Цум.
  • 24 фенът

    19 33 Отговор

    До коментар #19 от "Вальоо":

    Явно не гледаш моторни спортове. Само да те открехна,че Мерцедес са 7 пъти шампиони във Формула 1.Върха в моторните спортове.
    Вагените още първата си година станаха шампиони в Рали Шампионата. Не знам колко пъти подред го спечелиха,отказаха се от липса на конкуренция.
    Порше, Ауди,чувал ли си ги като марки ? Можеш сам да провериш колко пъти са шампиони. Няма да те ограмотявам повече,нядавам се ,че можеш да четеш.

    Коментиран от #35, #80

  • 25 Сатъра на Хана

    10 6 Отговор
    Хехе , НИТО ЕДИН ОТ ТЕЗИ АВТОМОБИЛИ НЕ СЕ ПРОДАВАТ В САЩ И КАНАДА .
    ...... ИЛИ АКО ВСЕ ПАК НЯКОИ КАТО МЕРЦЕДЕСА СЕ ПРОДАВАТ , ДВИГАТЕЛИТЕ ИМ СА 2 ПЪТИ ПО-ГОЛЕМИ ОТ ЕВРОПЕЙСКИТЕ
  • 26 Разбираш

    11 5 Отговор

    До коментар #1 от "Жоро":

    точно толкова колкото магаре от военна музика.
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 qwerty

    6 20 Отговор
    инвестирах в айфон 13 про макс 512гб, поне знам, че няма да ми го задерат на паркинга😂😂😂😂
  • 29 Ако е 4 годишна

    10 2 Отговор
    Бива, въпреки, че има шофьори и шофьори..!
  • 30 колчо

    10 0 Отговор
    колелото си е супер отзад една щайга за чушки от оранжериите и това е
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Стефан

    27 14 Отговор
    Немските коли са супер, но не си заслужават като цена. Най-доброто като съотношение цена-качество е японското и по-точно Хонда. А френските наистина са много зле, навремето имах един голям Ситроен XM, чупеше се след всяко каране.

    Коментиран от #34, #36

  • 33 Kkk

    4 8 Отговор
    Е защо няма съвеЦки ?
  • 34 Турбо Дизел

    12 8 Отговор

    До коментар #32 от "Стефан":

    Френските са много зле ,но когато са с емблема на Тойота (абсолютно същите) са много качествени .
  • 35 Вальоо

    11 4 Отговор

    До коментар #24 от "фенът":

    Е и какво като първата година са станали шампиони? Ама нямат 10 и повече титли нали? А тази липса на конкуренция датира от времето,В което Леоб започна да мачка всички,и отбори като, Пежо,Митсубиши,Шкода,Субари и т.н. се отказаха един по един. А я кажи,Порше и Ауди какви толкова големи титли имат,че не се сещам? Немците са много големи само на думи,а на спортни постижения куцат като 80 годишен старец! Виждам че си написал коментара от хейт! И да,мога да прочета причината в очите ти защо си толкова ядосан :D Късмет с голф 4ката,дано не ти създава проблеми,щото като гледам,ще си я караш доживот с тва съзнание :D
  • 36 Вальоо

    11 3 Отговор

    До коментар #32 от "Стефан":

    Хрумвало ли ти е че,тая кола където си я имал е била на половин милион километра сигурно,и ти се е паднало на теб да я поддържаш? Преди да си купуваш каквото и да е кола,гледаш какви са и болeжките,и си правиш анализ дали джоба ти може да го понесе. За да не се случи нещо от типа тя тая не струва,много се чупи,смотани инженери.

    Коментиран от #53

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Макробиолог

    16 3 Отговор
    Най убавата кола е новата,стига да не е китайска.
  • 39 гларус

    9 9 Отговор
    Най много се търси ХОНДА ,това е на практика.
  • 40 дърт шофьор

    4 1 Отговор
    Къде е колегата с дачията, да ни обясни?

    Коментиран от #57, #70

  • 41 5555

    14 7 Отговор

    До коментар #12 от "СБА Пътна Помощ":

    За 11 години съм изминал около милион км само с френски едно рено и 3 пежа, на пътя съм оставал само веднъж и то заради намокрен алтернатор, видял си ти френски коли 😂
  • 42 Петер Брьогел

    5 3 Отговор
    А на бат Бойко колата няма ли я ? Недейте така . Поправете се , че ще го обидите тоз жив БОГ !
  • 43 с опит

    14 5 Отговор
    за 30-те ми години като шофьор съм сменил много лични и служебни автомобили и проблеми съм имал единствено с 3 рена и едно ауди...вярно стари, ама те и останалите коли бяха таралясници. И на път са ме изоставяли и електрониката се е бъзикала, да не говорим за великите "майстори" на френските ч.кии, които се имат за полубожества. Ако не искате проблеми - японско
  • 44 KOKO

    13 4 Отговор
    и аз давам един минус за френските кенефи
  • 45 Тиквоний Велики

    4 1 Отговор
    Бавам ти и 3годишните коли. Моя гроб е на 20г. как ша си купя друга, дори и 15годишна не знам... Пари за леб няма, аз за дъртата бангия и еконоеми ша мисля...бабам ти и живота ти Бавам...
  • 46 SUBARU XV

    7 2 Отговор
    Ако не беше жалка , тази класация щеше да бъде само смешна !
  • 47 пешо

    12 3 Отговор

    До коментар #2 от "ACAБ":

    е, нали за това скачахте по площадите - да ги стигнете хамериканците. стигнахте ги.
  • 48 S класа

    15 8 Отговор
    Никога не си купувайте коли с емблеми на мачка,п.ичка и елхичка! :) Само проблеми!

    Коментиран от #58

  • 49 В Борисов

    7 1 Отговор
    Смях в залата, експертите доста платени ще излязат.
  • 50 ААА СМЯХ

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "Сър":

    или а,пръдльо,.. ако си можел до сега да си го направил
  • 51 Препатил

    6 4 Отговор
    Купете си каквато си искате кола, само внимавайте с ОМВ. Или ще ви одерат колата с чистачка, или нещо друго ? Не може на хора, които получават 600 лева да им оставите в ръцете кола за 60-70 хил.лева
  • 52 хшихи

    4 0 Отговор
    Всеки модел има 5-10 различни двигателя , пък и комфорта им е с различни нива. Така , че като кажеш Форд фиеста например , говориш за поне двадесет различни автомобила. Между тях има няколко добри и повечето не толкова . Със здраве.
  • 53 Притежател

    7 1 Отговор

    До коментар #36 от "Вальоо":

    Интересно как под всяка статия възхваляваш силно френските бангии! Плащат ли ти?

    Коментиран от #54, #60

  • 54 Норге

    9 2 Отговор

    До коментар #53 от "Притежател":

    Добре че не се прекарах и аз с френско.Харесваше ми Ситроен Е С 4.Електрическата.
    Ама хладния разум ме направи притежател на Киа Соул 2020.
    7 години гаранция.Корейско или японско,това е истината!
  • 55 Норге

    6 8 Отговор
    Марките които човек абсолютно трябва да забрави са-Форд,Шевролет,Дачия,Фиат,френските бангии,както и разни Сеат-и и Шкода.
    По-добре Опелче или Фолксваген ,отколкото гореспоненатите.
    Аудитата и Бмв-тата са за коплрксари.Мерцедесите също са доста неприятно зло като цяло.
    Караш и губиш части.
    Баща ми си трошеше главата с Фиат полски,и после Фиат регата.Що бутане е било,не е истина.И вечно му горяха електриноките.
    Френски и Италиански на картинки и докато глеаме луи дьо финес на френски бонбони..хахаха.
    След грешката ми с един Хлопел Мерива,за мен вече ще бъде или корейско ,или японско!
    Най-вече автоматик и ел кола.

    Коментиран от #67

  • 56 Норге

    2 5 Отговор
    Киата е марката.Макар че ако не бяха тези такси тук в Норвегия,с удоволствие ако имах толкова пари един ден бих си взел Субару или Митсубиши.
    Тойотите винаги са ми били грозни като коли.Макар че тук са марка номер 1 по каране,хибридите.Теслата също.
    Киа соул дава най-много за парите си.Като батерия,пробег(64кв.ч) ,каросерия и гаранция-7 години.
    Качих се в един хюндай кона,107 кила съм.Отзад не можах да влезна.
    МГ електрипеските и те са тесни отпред,релсите ти се забиват в краката.Ситроен е с 4 ел пробвах.Добре беше,най-добрата возия..ама 350км батерията.
    Като се качих след Опел мока ел който е сходен на Ситроена наКиа соул,и си казах-това е колата!
    Две педи имам до тавана над главата ми.А съм 1.80.
    Вече карам Киа соул 2020.64кв.ч.
  • 57 GTO

    6 1 Отговор

    До коментар #40 от "дърт шофьор":

    А остава ли му време от обикаляне по сервизите. Брат ми кара едно Сандеро ...направо се съдра от ремонти.
  • 58 бузю

    2 0 Отговор

    До коментар #48 от "S класа":

    браво пич! смях се от сърце
  • 59 Дедо

    11 1 Отговор
    В предвид бг пазара и възможности ,4-годишна кола си е направо нова,независимо от марката. Иначе под кола на старо ние разбираме 24 годишна здрава немска дизелка или японска бензинка! Кой кара 4годишна кола бе,алоуу?!!
  • 60 Вальоо

    3 0 Отговор

    До коментар #53 от "Притежател":

    Абсолютно! Добре ми плащат 😊. А сега сериозно. Никой не ми плаща,споделям мнение на опит и собствени виждания. възхвалявам ги защото всъщност са най-неоценените и най-оплювани. Просто битува ганьовското ни мислене,и от интерес реших да видя колко са лоши тези коли.. Ами всъщност, има доста по-лоши ,и то от 4те най-възхвалявани немски марки. И така вече години,си карам чупливата Френска кола,която не ми прави проблеми,вози ме добре и ми служи вярно и не ме е оставяла на пътя.

    Коментиран от #63, #65

  • 61 Голем смях

    2 1 Отговор
    Интересно как да искам четири годишна кола ..на ново.
  • 62 Фен

    3 0 Отговор
    Ще караме стари коли защото сме бедни
  • 63 Притежател

    1 0 Отговор

    До коментар #60 от "Вальоо":

    Ок, само не разбирам защо се дразниш какви коли купува/харесва бай Ганьо. Парите са си негови, да си ги харчи както иска.

    Коментиран от #64

  • 64 Вальоо

    7 0 Отговор

    До коментар #63 от "Притежател":

    Разбира се! Всеки има право на грешки! Проблема е,когато Ганьо си купи някаква кола и се окаже скапана,и се започне плюенето по нея. От уста на уста,така се предават стереотипите и накрая се стига до лафове като " Френско само вино,хляб и любов" и тем подобни. Това е дразнещото. Иначе другото,все тая.
  • 65 Норге

    4 1 Отговор

    До коментар #60 от "Вальоо":

    Или японско или корейско.Като изключвам ръждивите Мазди.
    Напатих се и от Пасати и от Опели,че и Мазда премаси имах.
    Тези три марки ги забравям,плюс Фиат.
    За Дачия също е ясно,надалеч!
    Френските няма да ги коментираме.
    Като каляски возят и после правиш хидравлики и предница като луд.
    Японците са се доказали във времето.Както и корейците напоследък.

    Коментиран от #66

  • 66 Вальоо

    3 3 Отговор

    До коментар #65 от "Норге":

    Тихо там приятел. Живей си в Норгето и не говори празни приказки. Карай кията и хондите с 1 литровите V-tecove и се кефи.

    Коментиран от #68

  • 67 Генчо

    4 0 Отговор

    До коментар #55 от "Норге":

    ти от името на къф експерт се произнасяш така твърде убедено по темата?

    Коментиран от #69

  • 68 Норге

    2 5 Отговор

    До коментар #66 от "Вальоо":

    Карам ел.кола.Тук вече над 50 процента караме ел коли.
    Това е Норвегия!
    70 пр вече с ел.коли и над 80 пр.ваксинирани.
    А умньовците в бг са до под криватс круша.

    Коментиран от #71

  • 69 Норге

    1 4 Отговор

    До коментар #67 от "Генчо":

    Като препатил експерт.На Опел,Фолксваген,Мазда и Фиатите на баща ми.На свят да не видя фиат.Що бутане и тикане на тая регата дизелл
    ак зимата,не е истина.
    А и полския фиат беше същата работа,с газовата уредба.
    Най-обичам като се изтърси някой нашенец с кола от бг тук..и след нвкой ден-а бе братчед,къде да заредя газ?
    Ами тук им 3 станции в 350 хиляден град ,и хората зареждат само за газовите грилове и за газовите котлони.
    Икономията е майка на мизерията!
    За всичко важи!

    Коментиран от #73

  • 70 Норге

    1 0 Отговор

    До коментар #40 от "дърт шофьор":

    Хахахаха
    .
  • 71 Вальоо

    3 1 Отговор

    До коментар #68 от "Норге":

    Според тебе дали ме интересуват електрическите коли? :D Ел колите са просто една мода и едно голямо лоби за обиране на пари. Доста ме съмнява целия свят да премине на ел коли за,ако ще и за 20 години да е. Още повече, в момента се разработват синтетични горива,с който ДВГ да може да работи. И бъдещето не е на електрически коли,както твърдят доста педали.

    Коментиран от #74

  • 72 Норге

    2 4 Отговор
    Братчеда имаше Фиат навремето.От тия дребните,Типо май беше или нещо подобно.
    И все се хвалеше..Фиатчето това,фиатчето онова..
    И все лежеше под това фиатче.Месец кара,три месеца на трупчета и събира пари за ремонти.
    Братчед..махай го тоя таралясник,след два фиата на баща ми..на свят да не ги видя.
    А..що бе,на чичо фиатите бяха готини,за баща ми говореше.
    Ами то и Лепа брена или Сашка васеви са красиви му викам,ама ще го слушаш ли да ти вият постоянно до теб?
    Същото е и с фиатите,хубави що годе ба вид..ама леш,освен двигателя.
    Меривата ми,2011та беше с мултиджет.Иначе добър двигател,печелил награди.
    Ама и Опела и Фиата имат сходни черти..освен двигателя-леш!
    Опел мерива,сглобена във Сарагоса,познай!
    За 10 години,три пъти горя динамото.И сума ти неща смених по тоя хлопел.
    Вратите като на Ролс ройс,ама до там.
    Аре стига...най-накрая се качих на нормална кола.Киа соул.
    С харман кардон,блутути,Гласово навигиране и сума ти екстри.Сама върви на ауто модус.Почти не държа волана.Сама завива.
    Карайте си бангиите.
  • 73 Генчо

    1 1 Отговор

    До коментар #69 от "Норге":

    статията е за 4 годишни автомобили, не за стари кочини. ти наскоро да си бутал някоя 4 годишна
  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Норге

    1 1 Отговор
    Току що прочетох статия за нова китайска ел кола.С 1000 км пробег.
    Скоро ги пускат в продажба.
    Нека бъдещето да не е електрическо.
    На земята остана шепа петрол,и нафта!
    Аз съм за прогреса,във всичките му форми!( Топло)
    :))))
    Аз пък съм за прогреса,както ми изнася :)))
    И после чичко Снегов с наци поздрав...
    ;)))

    Коментиран от #76

  • 76 Вальоо

    3 0 Отговор

    До коментар #75 от "Норге":

    Пичага,моля те,стой си в Норгето,и пиши по техните сайтове. Тук не сме готови за толкова мъдри и умни мисли от толкова развити западноевропейци. Чал.

    Коментиран от #77

  • 77 Alabala

    4 1 Отговор

    До коментар #76 от "Вальоо":

    Купи си 4 годишен Лексус, карай го 15000км и после ще говорим за надеждност. Чета ви постовете на вагаджии, фенове на БМВ и други трошливи европейски марки и се чудя, как пък на един от вас не му светна лампичката да се запита, защо например 4г Лексус РХ е по-скъп от 4г Мерцедес ГЛ или БМВ Х5??Защото Лексуса или Тойота Ландкруизър 200 са в пъти по надеждни, евтини за подръжка и не си губят от цената като на другите марки.

    Коментиран от #78

  • 78 Вальоо

    2 2 Отговор

    До коментар #77 от "Alabala":

    Хубаво бе,нека са надеждни. А като се счупи нещо по него? И се почва едно "олеле майкооо" и се чудим от къде да се хванем за главата. А частите колко са по-скъпи от тези на европейските,няма да коментираме. Ами ако е някоя по-специфична част? Трябва и да я чакам да ми я пратят от пчка си лелина. Външен вид имат ли тия коли? Щото на мене ми изглеждат ама прекалено чичарски и скучни. Динамика? Нямат. Интериора вътре е като направен от изхвърлени пластмасови шишета. Чувството вътре е супер евтино и безвкусно. Вратите са като от кашкавал,толкова са леки и имаш чувството че ще се строшат ако ги шибнеш по-силно. И за финал,возия и окачване! Има ли японска кола която да не вози като сапунерка? Всичките японски коли возят по-зле и от Ауди А3ка. Отговорих ли на въпросите ти? Нека са си скъпи тия прехвалени коли. Те и толкова ги карат,щото са много хубави ;)

    Коментиран от #79

  • 79 Анонимен

    4 0 Отговор

    До коментар #78 от "Вальоо":

    Пич, жалко, че масата българи са коне с капаци като теб, специално що се отнася до автомобили. Само комплексираният българин иска колата му да изглежда добре и да вози добре, ама не му дреме, че ако се счупи, после трябва да я плаща цялата наново. Мерцедес, БМВ и Ауди - тия 3 марки са доказано най-големите трошляци и заедно с това, най-скъпите трошляци на всичкото отгоре. Личи си колко разбираш от коли след като твърдиш, че ремонт на Лексус или Тойота са по-скъпи от ремонт на БМВ, Мерцедес или Ауди. Истории имам да ти разправям колкото искаш за случки и премеждия с немски автомобили, включително и с Фолксваген, от които ще ти се изправят космите на оная работа. Виждам правиш се на разбирач, а нищо не разбираш. Автомобил се купува за две неща - надеждност и сигурност спадат към първото, а второто - да те откара от точка А до точка Б. Това е. Тия локуми дето големите български фенчета и разбирачи ги ръсят, че Тойота и другите японски марки изглеждали зле и били скучни, возели твърдо и т.н. ги говори на някой мазохист, който си купува нови немски коли и след като навърти 100 000 км, колата му повече не излиза от сервиза. И ремонтите му струват повече от самата кола. Отвори си тубата, гледай ревюта, влез чети из нета, пълно е с информация. Немските коли БЯХА символ на качество, сега са символ на това, че трябва да имаш дълбок джоб за да си ги купиш, защото разходите по тях не свършват и не са никак малки. Айде със здраве.
  • 80 Много се

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "фенът":

    палите бе момчета, да не би да го играете инфлуенсъри, та така стръвно всеки брани немското и френското. И двете държави имат сериозна автомобилна история и двете много са дали за развитието на автомобилизма. А иначе, може би сте чували за думите на Форд, че най-добрата кола е новата. Бих добавил и служебната.