22 Ноември, 2021 17:30 12 634 38

Ford се подигра с Tesla

  • ford-
  • tesla-
  • подигравка-
  • приложение-
  • проблем

Представител на марката за Северна Америка разкритикува сериозно решенията на Мъск

Ford се подигра с Tesla  - 1

По-рано днес ви разказахме за проблемите на стотици собственици на Tesla по целия свят, след като приложението на марката се срина и остави около 500 души извън техните автомобили. И докато хората на Мъск се стараеха да оправят проблема по най-бързия начин, представител на Ford Северна Америка не пропусна възможността да се присмее на Мъск.

Майк Левин е един от изявените критици на Tesla и не за първи път използва профила си в Twitter, за да критикува откровено американската компания. Този път той публикува снимка на електрическия пикапа F-150 Lightning, както и на стандартен F-150, а фокусът на двете снимки бе кодът за отключване, който някои модели на марката притежават.

С помощта на комбинация от четири цифри, всеки може да отключи своето возило, без да има нужда от това да използва ключ, карта или смартфон.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 22 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Технологии

    90 63 Отговор
    Забелязал съм, когато някой плаща с карта продуктите в хипермаркета, веднага се образува опашка, защото става бавно, а би трябвало да е обратното. Това са "новите технологии". Само проблеми излишни.

    Коментиран от #3, #5, #16, #28, #29, #33, #34, #38

  • 2 незнайко

    40 9 Отговор
    Направили го като банкоматен код ! Вече се чудят каква
    електроника да "наблъскат" в тези коли ! Банкоматната карта къде се пъха ???
  • 3 Напротив

    50 66 Отговор

    До коментар #1 от "Технологии":

    Явно си халюцинирал нещо! С карта става много бързо!

    Коментиран от #7

  • 4 Wow

    23 67 Отговор
    харесвам v8 muscles, обаче форд да се подиграва на тесла е все едно лада да се подиграва на пагани

    Коментиран от #6, #15

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Е как да не се подиграват

    50 11 Отговор

    До коментар #4 от "Wow":

    Те вече пуснаха своя електрически f150, а Тесла не знае дори кога ще пусне своя пикап. От ford вече разпродадоха всички бройки които ще произведат следващата година. Даже технически погледнато, са разпродали абсолютно всички бройки които смятат да произведат до 2026 година. Всичките 180 хиляди броя! Къде ще се мери Тесла с тях!

    Коментиран от #21, #30

  • 7 Друг ПЪТ

    24 15 Отговор

    До коментар #3 от "Напротив":

    Виииииинаги се бавят......кодове потвърждения разписки подписи.....ти май НЕ ЗНАЕШ ЗА КВО СТАВА ДУМА...

    Коментиран от #12

  • 8 Чоко

    9 17 Отговор
    Аре пак алчна феодална имперска зомбираща руцкосавецка путлерофашистка хибридна Пропаганда.
  • 9 Много яко!

    17 21 Отговор
    Значи всеки който ти е видял четирицифрения код докато го въвеждаш на улицата, вече може да ти влезе във Форда! Страшна защита са измислили тези умници.

    А глупаците от Тесла са решили да сложат този код вътре в автомобила, за да може дори да са ти откраднали ключа или картата и вече да са влезли или при при релейна атака , при която някой ти копира сигнала от ключа или картата и я предава на своя съучастник до автомобила, да не могат да включат автомобила, ако не знаят кода. И тръгнали да се подиграват на Tesla колко лесно било да влезеш във Форд, вместо да се засрамят!

    Коментиран от #20

  • 10 Димов

    25 5 Отговор
    Форд няма нужда да се хабят. Феновете на Тесла достатъчно ги излагат, тук
  • 11 Абе кво става

    15 6 Отговор
    Със завода на Тесла до Берлин , бачкат ли или още го проектират

    Коментиран от #13

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Бачкат си

    12 3 Отговор

    До коментар #11 от "Абе кво става":

    Немците още не са им издали окончателно екологично разрешително, което трябваше да стане в началото на 2019 преди започване на строителството, но от Тесла вече започнаха пробното производство. Поне ще направят Германия за смях и ще произведат първия автомобил няколко дни след получаване на окончателното разрешително за започване на строеж.

    Коментиран от #19

  • 14 Дионис Маринов

    35 10 Отговор
    Здравейте! Вече пробвах прехвалената Тесла, купих си я преди три месеца. Имам чувството че се возя в Варбург натъпкан с електроника, конфорта от шофирането го няма, пълен кенеф. С две думи нищо общо с автомобили като Ауди, Мерцедес, БМВ. Спокойно мога да кажа че Тесла не е автомобила които очаквах, има много неща в него които ме дразнят, така че за пореден път се убеждавам че нещо което се рекламира прекалено е пълен боклук. Апелирам към всички които са решили да си купят Тесла да него правят, ще останат разочаровани от качеството на автомобила.

    Коментиран от #17, #22, #31

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Гъдю

    11 5 Отговор

    До коментар #1 от "Технологии":

    Публикувано във факти.бг: когато някой плаща с карта продуктите в хипермаркета, веднага се образува опашка

    Потвърждавам !!
  • 17 321

    14 1 Отговор

    До коментар #14 от "Дионис Маринов":

    Затова, като се купува автомобил - отиваш и правиш тестдрайв. Там установяваш, това което си забелязал сега и им пожелаваш приятен ден. Но, тесла почти няма шоуруми, почти няма къде да се тества. Вероятно съвсем умишлено. Да не говорим за масираната реклама, с която излъгаха милиони да платят по няколко хиляди долара капаро за да си запазят ред. После идва колата и не върви да почнеш да обяснваш колко си се прецакал. Евтина сглобка, наченки на ръжда още първите години, много пластмаса, лоша разделителна способност на дисплея, и още много други. Дори няма да споменавам за зареждането и чакането, защото може би до 10 години ще има прилична мрежа в Европа. Както и за карането с 90 км. в час по магистралата за да може да се доближиш до параметрите на разход по книжка. Но, както се казва, за всяка реклама си има глупци.

    Коментиран от #25

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Хайл

    5 0 Отговор

    До коментар #9 от "Много яко!":

    Тесльо нали един беше откраднал тесла чрез приложението и доказа че тесла НЕ МОЖЕ да опази колите си и е боклук който нормален човек ще подмине с насмешка
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Коментара

    5 9 Отговор

    До коментар #14 от "Дионис Маринов":

    Преателю конфорта го разбираш гледам. Когато се събуди след като беше собственик на Тесла краката бяха ли отвити?!

    Коментиран от #24

  • 23 Хайл

    6 1 Отговор
    Форд малко лошо постъпиха с тесла-подиграха се на нед ъгав нед оносен елементарен "автомобил "🤣🤣🤣
  • 24 Хайл

    7 0 Отговор

    До коментар #22 от "Коментара":

    Ти на твоята тесла кога се качи последно? Когато беше в ловеч или в норвегия и караше по баварския автобан 500 км 🤣🤣🤣🤣
  • 25 Хайл

    8 0 Отговор

    До коментар #17 от "321":

    За това браво на измамника мъск-взе им парите и каза "чакайте малко"....докато има балъци ще има и тарикати
  • 26 Сам си противоречиш

    2 10 Отговор
    За какво ти е тест драйв, за да установиш колко калпави са материалите в интериора или колко е пластмасата. Как от test-drive ще разбереш след колко време ще избие ръждата? Как точно само на тебе ще ти продадат дисплей с лоша разделителна способност, а на всички останали ще са с по-висока? За повечето от тези неща дори не трябва да влизаш в автомобила, ако ще те откажат да си купиш автомобила. Ако се запишеш за test drive, вече трябва да си си примирил с тези неща. А дори да не си се примирил, при тестдрайва ще изпиташ удоволствието от шофирането и ще си купиш Тесла, като пренебрегнеш дребните и недостатъци.

    Коментиран от #27

  • 27 Хайл

    6 1 Отговор

    До коментар #26 от "Сам си противоречиш":

    Освен теб тесльо друг не си противоречи,ето и в момента - "УДОВОЛСТВИЕ ДА ШОФИРАШ ТЕСЛА" и "ДРЕБНИ НЕДОСТАТЪЦИ" 🤣🤣🤣🤣🤣ДРЕБЕН НЕДОСТАТЪК Е ДА СЕ САМОЗАПАЛИ,Други ДРЕБНИ Е ДА СЕ РАЗПАДНЕ В ДВИЖЕНИЕ от към ОКАЧВАНЕ,Летящи ЛЮКОВЕ И ОСОБЕНО ЗАКЛЮЧВАНЕ ПРИ КАТАСТРОФА...МАЛКИ ДРЕБНИ НЕДОСТАТЪЦИ🤣🤣🤣
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Размисли и страсти

    2 4 Отговор

    До коментар #1 от "Технологии":

    В бг.кoчинката всичко е на обратно...в Скандинавия например само туристи ползват хартиени пари...местните плащат НАВСЯКЪДЕ с карти и през смартфоните...бързо и удобно...бг.първобитници ))) иначе по темата ел.миксер на който дори за да пуснеш чистачките ти трябва wifi не е ОФЕРТА...

    Коментиран от #32

  • 30 Именит

    3 3 Отговор

    До коментар #6 от "Е как да не се подиграват":

    Тесла също са разпродали Cybertruck за години напред , НО тук говорим за милиони бройки, а не някакви кирливи 150к!
    При електромобилите е наистина нелепо да се сравняват Форд с Тесла
  • 31 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "Дионис Маринов":

    Както ти си си купил Тесла, така и аз съм оправил много мацка, много нещо. Разликата е, че не сядам да пиша такива неща след като ги сънувам, за да не ставам за смях. Действително съм тествал Тесла на проятел, модел Ес, мога да си я позволя, но почти не карам кола и за мен няма никакъв смисъл да я купя и да седи по 2 седмици в гаража, това са коли за ежедневна употреба, така се осмисля както по-високата цена, така и екологичната им предпоставка.
  • 32 77444

    4 2 Отговор

    До коментар #29 от "Размисли и страсти":

    И защо плащат навсякъде с карти? Трудно ли им е да плащат с хартиени пари или им се чака, въвеждат им се кодове, пасове, кефят се да натискат пина на банкоматите или на у-вата в магазините или се кефят като им източат картите? Защо си мислиш, че новите технологии са направени в полза роду? Не, не са! а точно обратното, за да следят всеки къде, колко и какво купува, с какви пари разполага и ред подобни неща.
    Нови технологии основно за мързеливи и най-вече за балъци.

    Коментиран от #35

  • 33 Кози

    2 2 Отговор

    До коментар #1 от "Технологии":

    Ич не ме 3б3 дали има опашка. Аз дребни пари в джобовете, по рафтовете и пепелника на колата не ща.

    Но някои се кефят да им е пълен джоба с мръсни хартийки
  • 34 Кози

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Технологии":

    Предполагам, че човек който живее до заплата му е по лесно да си преценява разходите когато всичките му месечни пари са в кеш.

    Но за останалите няма нищо по-удобно от това да извадиш картата.
  • 35 Размисли и страсти

    1 3 Отговор

    До коментар #32 от "77444":

    Ти кое не разбра от това което бях написал-бързо и удобно плащане БЕЗКОНТАКТНО на суми до около 50 евро без да губиш време за пин кодове...ири да броиш банкноти и чакаш ресто...вярно първобитници сте още )))
  • 36 До Именит

    1 0 Отговор
    Виж сега, първо едно е да разбираш от ел-двигатели и батерии, а друго е да разбираш от автомобили като цяло - в това отношение Тесла са в сравнение с Форд като пигмей пред великан ! Освен това, явно не знаеш, че още през 1913г. Хенри Форд е работил съвместно с Томас Едисон върху създаването на електромобил, но изоставят проекта. В последствие, първият такъв прототип на марката се появява още през 1967г., като за тогава е имал доста добри показатели (за градска кола), но твърде е изпреварил времето си. Това е и марката, която си зададе цел да сътвори спортен автомобил, който да победи Ферари след 6 поредни спечелени 24ч Льо Ман, и го постига 4 години подред с GT40. Е, ..наистина няма място за сравнение, но поради общата политика на Форд да произвежда коли за всеки джоб, някои като теб остават малко далеч от реалността, четейки само новините от днес за утре !
  • 37 Абе

    1 0 Отговор
    Той дядо Байдън ще забрави кода, не е за него !
  • 38 Йо Несбьо

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Технологии":

    Зависи от сумата за плащане, дали е над €20-30, дали се въвежда ПИН-код, кой го прави - бабичка или младеж. За дребни суми само допираш картата до терминала, изчакваш секунда-две да одобри операцията и си прибираш касовата бележка. Но много клиенти са на принципа първо да си натъпче покупките в чантите, говори едновременно с някого по телефона, забравя ПИН-кода, пък нещо било на промоция, но не го получили - и така 10 минути за един клиент, най-вече жените.

    Тесла в момента не бих си купил - ангажирам голяма сума пари в автомобил, който ще ми се изплати след 4-5-годишен период. По-добре да инвестирам в друго жилище, което с времето все пак поскъпва. И Форд няма да си купя, но донякъде са прави.