4 Март, 2022 11:36 8 391 8

BMW сериозно увеличава мощността на трилитровия B58 турбо двигател

  • bmw-
  • шестцилиндров бензинов двигател

Обновеният мотор ще се появи на новите „петици“ и „седмици“

BMW сериозно увеличава мощността на трилитровия B58 турбо двигател - 1

BMW сериозно ще увеличи мощността на 3.0-литровия бензинов турбо двигател B58. Модифицираният „шестак“ с индекс B58B30M2 ще се появи на новите продукти на баварската марка и ще е обозначен с индекс „четиридесет“ .

Ще се монтира на 5-Series G60 и 7-Series G70. Според блога на BMW, след механични подобрения, пиковата мощност ще се увеличи от 335 на 370 конски сили, което прави B58B30M2 най-мощната опция за двигател за модели, които не са M Performance.

Очакваните разлики на новата версия на B58 са преработен всмукателен колектор, по-ефективна турбина и различна охладителна система. За моделите M Performance 3.0-литровият "шестак" също ще бъде преконфигуриран - дори в основната конфигурация мощността ще се доближи до границата от 400 конски сили.

Според неофициални данни, гамата на новата "петица" ще се състои от изцяло електрически и хибридни версии, като вариациите на задвижваната от гориво 5-Series и нейните "батерийни" колеги i5 ще бъдат разделени поравно.

Електрическият седан BMW i5 трябва да бъде частично унифициран с i4 и iX, така че купувачите да могат да разчитат на 100 киловатчасова батерия. Но M550i вероятно ще загуби 4.4-литровия V8 и ще премине към електрифицирана версия на B58 от M Performance.

Информацията в блога на BMW не противоречи на изявленията на висшето ръководство на баварската марка – директорът по развитие на BMW наскоро потвърди, че инвестициите в горивни двигатели ще продължат и скоро ще бъдат представени нови шест- и осемцилиндрови двигатели с турбокомпресор.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 16 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Top driver-a

    6 4 Отговор
    Ама няма ли да е трицилиндров с 2 бутала...? Щот ако не е...не се брои за кола....и кви 3л.?! Най-много 777см3! Ами екологията...ааааа ш ви дърпаме ушите, непослушни лицемерчета!
  • 2 Знайко

    6 9 Отговор
    Атмосферен двиганел с шест цилиндъра с 250 к.с./300Nm или осем цилиндъра с 300 к.с./350Nm са предостатъчни за всеки луксозен автомобил тежащ около 2 - 2,5 тона. Осигуряват му над 250 км/ч скорост и ускорение за около 6 секунди да 100 км/ч и около 10-12 секунди до 160 км/ч.. А хибридна система със електродвигатели от 30-50к.с и малка батерия намалява разхода на гориво под 8 литра на 100 км. Примери Lexus RX, GS, LS ...

    Коментиран от #6, #7

  • 3 Мъск

    5 3 Отговор
    Поне е бензин а не дизелов тракаталник пушалник!
  • 4 Дфен

    4 5 Отговор
    И мощно към сервизите.
  • 5 Нафтопоклонник

    8 1 Отговор
    Искаме и 8 цилиндров дизел с 3 до 4 турбини...
  • 6 Оптимист

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "Знайко":

    с 250 к.с./300Nm или осем цилиндъра с 300 к.с./350Nm ....... луксозен автомобил тежащ около 2 - 2,5 тона.........
    ускорение за около 6 секунди да 100 км/ч - на луната ли ?
  • 7 Хаха

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Знайко":

    Малко трудно 2т-2.5т да вдигне 100 за 6 секунди.Казвам го от опит,защото имам CLK 500,което е 1660кг и ако не е с хубави гуми е мъка старта(ако мога да го нарека старт).
  • 8 Асматик

    3 0 Отговор
    С два тона тегло и 300нютона никакъв шанс за 6 сек.до 100.ниско тегло,много нютони и блокаж на диференциялите трябват за такива ускорения.