12 Април, 2022 18:51 6 437 8

1065 конски сили и ускорение за 2.6 секунди до 100: Това е новият електрически автомобил на Lucid Air

  • lucid air-
  • air grand touring performance

Цената на седана Air Grand Touring Performance е 179 хиляди долара

1065 конски сили и ускорение за 2.6 секунди до 100: Това е новият електрически автомобил на Lucid Air - 1

Lucid Motors представи електрическия седан Air Grand Touring Performance, най-мощният в настоящата гама на марката. Иновацията всъщност ще заеме мястото на Air Dream Edition, но ще бъде с 10 хиляди долара по-скъпа. Пробегът на електрическия автомобил, оборудван с 21-цолови колела в цикъла на US EPA, е 446 мили или 719 километра. Ускорението до 60 мили в час (97 километра в час) отнема 2.6 секунди.

Електрическият силов тракт на Lucid Air Grand Touring Performance се състои от два електромотора и 900-волтова батерия с капацитет 113 киловатчаса. системната мощност е 1 065 конски сили. Между другото, Air Dream Edition имаше мощност от 1 126 сили и струваше по-малко - 169 хиляди долара срещу 179 хиляди за Air Grand Touring Performance.

Седанът поддържа зареждане при 350 киловата, а 21 минути връзка с мрежата ще дадат 483 километра допълнителен пробег. Продажбите на новите автомобили ще започнат през юни тази година. Междувременно версията Lucid Air, наречена Dream Edition Range , все още държи титлата на електрическия автомобил с най-дълъг пробег. Седан с 19-цолови колела може да измине 520 мили или 837 километра с едно зареждане - тоест 115 мили (185 км) повече от Tesla Model S Long Range.

1065 конски сили и ускорение за 2.6 секунди до 100: Това е новият електрически автомобил на Lucid Air


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мечта!

    4 1 Отговор
    Засега!
  • 2 Знайко

    8 3 Отговор
    ....тесларите....вземете напишете нещо....може ли такова мълчание...?

    Коментиран от #4

  • 3 Гост

    6 3 Отговор
    За какво са му толкова коне? Само трошат пари за по-скъп електромотор, за по-голяма батерия, че тези коне изкушават да настъпваш, а при ускорението се харчи яко ток.

    Коментиран от #7

  • 4 Е какво да пишем

    4 3 Отговор

    До коментар #2 от "Знайко":

    Това е поредният пирон в ковчега на ДВГ, а не на Тесла.

    Страхотен електромобил, който запълни нишата на луксозните автомобили. ЕQS беше поредното фиаско. Освен че е по-дълъг от Лусид Еър, отвътре е по-тесен. Лусид има огромен преден багажник, който е доста по-голям от този на Тесла, а EQS няма никакъв, въпреки, че е по-голям отвън и по-тесен отвътре.

    Ако 100 годишните умишлено отблъскват клиентите от електричките, вече има нови компании, които ще им заемат пазарната ниша. И стават все повече.
  • 5 6A13TT

    3 0 Отговор
    Много красиво МПС, откроява се от всичко останало, което е рядкост в наше време.
  • 6 Закон за запазване на енергията

    2 1 Отговор
    При ускорението се харчи ток, но при намаляване на скоростта този ток се връща обратно в батерията, за разлика от автомобил с ДВГ който при ускорение вдига разхода над 100 литра на 100 км, а после тази енергия отива за загряване на спирачките.

    А тези 1000 коня всъщност позволяват връщане на повечето енергия при спиране в батерията.

    При по-бързо спиране дори 1000 коня са абсолютно недостатъчни за спиране чрез рекуперация. Живото доказателство е Tesla Plaid, която има 1000 коня, но те не смогват да спрат автомобила и при пет ускорения до 200 и няколко километра и рязко спиране в рамките на 30 секунди, спирачките прегряват. И то не защото спирачките са лоши, а заради елементарни физични закони.

    Според същите тези закони, колкото по-мощни са двигателите, толкова по-ефективен е автомобила в сравнение с доста по ако се движат плътно един след друг по-маломощен автомобил със същото тегло, ако се движат един до друг. А от теглото на батерията зависи пробегът, а не мощността. Допълнителен капацитет се добавя за да се увеличат изминатите километри, а не за да се повиши максималната скорост или ускорението.
  • 7 Кон

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Толкова коне са му необходими, защото вдига 380 км в час. Въпреки това е ежедневен семеен автомобил, който харчи по-малко от nissan leaf, който разполага със стотина и няколко коня.

    Ще дадеш ли пример на автомобил с ДВГ, който има подобни характеристики?
  • 8 Някой си

    0 0 Отговор
    ПРЕДИ повече от 35 години едни луди глави от една тунинг фирма успяха да достигнат ускорение 0-100 за 1.5/8 секунди и макс. скорост 330 + км / ч.
    Като на моменти ДВГ-то е развивало малко над 1000 к.с. Има и други дори по брутални неща ама... минало бешело дет викат по - старите ора.Дайте път на младите на новите.