Електрическият седан Lucid Air беше забелязан в завода на Ford в американския град Диърборн. Чудим се - наистина ли Ford е решил да подготви истински конкурент на скъпия, премиум круизър от Lucid?
Снимките, направени от фотошпиони, са без никакво описание, така че всичко може да е напълно различно от това, което изглежда на пръв поглед. Вероятно собственикът на Lucid току-що е паркирал чисто новата си електрическа кола на работното си място - но вероятността е малка.
Най-вероятно големият интерес на Ford към Lucid Air намеква за възможната поява на подобен луксозен седан от "Синия овал". Възможно е под марката Lincoln, под която Ford произвежда своите премиум автомобили. И ако вземем предвид, че снимата версия е на електрическия автомобил Air с най-голяма батерия, трудно е да не предположим, че амбициите на Ford са да опита да победи конкурента по отношение на автономен пробег!
Поглеждайки по-детайлно снимките се вижда, че това е версията Dream Edition, характеризираща се с най-голям пробег сред електромобилите. това личи от факта ,че вместо стандартните 20-цолови колела, колата е оборудвана с 19-ки. Именно с такива колела бе постигнат пробег от повече от 800 километра без презареждане! Може би Ford е купил автомобил от първите партиди, които бяха разпродадени в eBay, за да копира технологии за бъдещите си модели?
Има и още нещо, което ни кара да мислим, че Ford иска да копира Lucid Air. Наскоро Lincoln показа, че е близо до производство на седана Zephyr, като това стана на автомобилното изложение в Шанхай 2021. Вярно е, че от компанията заявиха, че тази кола уж трябва да е предназначена само за пазарите в Китай и да се превърне в местен ексклузив, който няма да напусне границите на Поднебесната империя. Все още обаче от Ford не казват нито дума за неговия електрически тракт, което предполага евентуално създаване на електрически автомобил на базата на концепцията Zephyr. И то не само за Китай.
И още нещо. Припомняме, по-рано стана известно за възможна реорганизация на Ford, при която компанията може да създаде дъщерно дружество, отговорно за производството на електрически превозни средства. Дъг Фийлд, бивш инженер на Tesla и Apple, който премина във Ford миналата година, изглежда отговаря за този план за преструктуриране.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Ивайло
До коментар #2 от "И к’Фо":
И точно това се разбира от статията - НИЩО!!!Коментиран от #4
15:37 14.02.2022
4 И к’Фо
До коментар #3 от "Ивайло":
Аз питам за жената от пазара к’Фо е казала?Коментиран от #5
15:39 14.02.2022
5 Ивайло
До коментар #4 от "И к’Фо":
Това е сравнение между информацията, която се разбира от статията и това което е казала някаква си там жена на пазара - нещо като НИЩО!!!15:45 14.02.2022
6 Сър
16:15 14.02.2022