6 Ноември, 2022 11:28 71 721 75

Ново: Китайска "баничарка" с името Banitsa е най-евтината лекотоварна кола на БГ пазара

  • dongfeng-
  • българия

Автомобилният производител Dongfeng стъпва на пазара у нас с няколко атрактивни предложения

Ново: Китайска "баничарка" с името Banitsa е най-евтината лекотоварна кола на БГ пазара - 1

Още миналата година стана ясно, че втори китайски автомобилен производител се готви да стъпи на нашия пазар. След Great Wall, които отдавна се продават в България, сега на ход е друг голям китайски производител - Dongfeng. Автомобилите вече официално се предлагат на българския пазар, а екипът ни имаше възможността да направи първите тестове на тези нови за България модели (очаквайте подробно ревю в началото на следващата седмица).

Dongfeng навлиза на родния пазар с четири модела - купеобразният кросоувър IX5, седемместният Glory 580, електрическия Е3 и лекотоворния К01Н Banitsa. Да, това не е шега, "китайската баничарка" се нарича точно така. Освен с името си, този модел прави впечатление и с цената си - 29 900 лв. с ДДС, което го превръща в най-евтиното лекотоварно превозно средство у нас.

Ново: Китайска "баничарка" с името Banitsa е най-евтината лекотоварна кола на БГ пазара

Banitsa се предлага с бензинов мотор с 91 к.с., задно предаване, ресорно окачване и опция АГУ, която се монтира у нас и струва 3 000 лв. Интересна е и цената на седемместния Glory 580, който, ако бъде регистриран на фирма, може да понижи цената си с 20%, а тя с ДДС е 54 600 лв. Повече за новите модели на китайците от Dongfeng, които се предлага у нас очаквайте в следващите дни.

Официален вносител на автомобилите с марка Dongfeng у нас е "Авто Юнион” АД, които имат официален договор за продажба и техническо обслужване на гореизброените автомобили. Те ще предлагат китайската продугция и услугите, свързани с нея чрез дъщерната си фирма „Чайна Мотор Къмпани“ АД.

Ново: Китайска "баничарка" с името Banitsa е най-евтината лекотоварна кола на БГ пазара


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 84 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бате Енчо

    95 15 Отговор
    Няма как да бие стар Форд Транзит с ръждясала каросерия по дуракоустойчивост.

    Коментиран от #20, #25, #45

  • 2 30 000ЛВ ЗА ТОЗИ КИТАИСКИ БОКЛУК

    102 43 Отговор
    ВИЕ СТЕ ЛУДИ

    Коментиран от #18

  • 3 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    21 28 Отговор
    ГОТИНО
  • 4 Чичо Дидо

    86 5 Отговор
    Добре е да има на пазара и бюджетни четириколесни,че с тия цени по дилърствата от 70-80 хил.лв за малък кросоувър примерно ми идват в повече...
  • 5 Западняк

    42 57 Отговор
    Кой купува тия китайски бо-клуци?

    Коментиран от #14, #27

  • 6 Гого

    27 25 Отговор
    Сигурно няма гаранция 😆😆😆

    Коментиран от #24

  • 7 Хахахаха

    49 7 Отговор
    Ще ги съдим за името! Получили ли са разрешение за ползване?
  • 8 Бабица

    34 9 Отговор
    Не разбирам много от коли ама ми се струва че волана е почти по средата

    Коментиран от #10

  • 9 ГЕРБ=ДПС=ВМРО

    49 4 Отговор
    Тези моше... "Авто Юнион” АД, при това лошо отношение към клиентите си защо вече не са фалирали.

    Не искам да чувам за "Авто Юнион” АД.
  • 10 Зевзек

    35 3 Отговор

    До коментар #8 от "Бабица":

    Не само от коли, но и от снимки и перспектива също не разбираш. Не знам, дали кормилото е на правилното ергономично място, но със сигурност е в ляво, а не в средата.

    Коментиран от #37

  • 11 Лозунг

    40 3 Отговор
    Ще транспортират афганистански баници и кифли от врата до врата .....
  • 12 Гладен

    37 4 Отговор
    А къде са баничките?

    Коментиран от #44

  • 13 1944

    28 33 Отговор
    комунистически китайски боклуци
  • 14 Зевзек

    31 46 Отговор

    До коментар #5 от "Западняк":

    "Кой купува тия китайски бо-клуци?"

    Тези, които доскоро купуваха руско-френските Лади, френските Пежо, Рено и Дачия, и жабарския Фиат. Едва ли ще са толкова прецакани, ако минат на китайски автомобил. Даже обратно, ще са се качили едно стъпало нагоре с китайските.

    Аз, говорейки от личен опит, мога да кажа, че най-скапаните коли, които съм имал са били Фиат Браво 2000 г., след нея Фиат Брава 1997 г. Казвам го на база лични впечатления и сравнение с Trabant, Лада, Opel, VW, Audi, Ford, Mazda, Volvo. И инцидентно ползване на Range Rover Sport. Френска кола не съм имал, не смятам и да си купувам, заради "китайските им качесва" и "германските им цени". Харесвам германски, шведски, японски автомобили. Вероятно ще харесам и британски Jaguar, Range Rover, Aston Martin, Bentley, но нямам опит с тях. Нямам впечатления от американските автомобили, но определено не харесвам как е направен интериора им.

    Коментиран от #16, #38, #54, #74, #75

  • 15 Иво

    47 18 Отговор
    Агресивно настъпление на китайските ментета. Който се излъже да купи заради ниската цена ще съжалява после. Това са еднодневки които после не подлежат на ремонт. А 30000 хил. хич не е ниска цена за менте.

    Коментиран от #33

  • 16 Иванушка🇺🇲

    28 20 Отговор

    До коментар #14 от "Зевзек":

    А кой те пита??

    Коментиран от #21

  • 17 Снимката

    17 7 Отговор
    Е на фона на модернизираната фабрика в която се сглобява това. Вижте халето отзад-последен писък на технологиите е с вложени високотехнологични строителни материали.

    Коментиран от #19

  • 18 Зевзек

    37 10 Отговор

    До коментар #2 от "30 000ЛВ ЗА ТОЗИ КИТАИСКИ БОКЛУК":

    "30 000ЛВ ЗА ТОЗИ КИТАИСКИ БОКЛУК"

    "Мислиш ли, че е по-добре германски или френски 3 цилиндров вибратор с вариатор от скутер за 60 000 - 70 000 лева."

    Защо не пишат колко кубика е, колко цилиндъра има, има ли турбо? Конските сили при ДВГ не дават изчерпателна информация. Ако беше с електромотор, щеше да е достатъчно да се зане само мощмоста. Даже с 20 к.с. електромотор може да се движиш прилично в града. Но ДВГ под 4 цилиндъра и 1400-16000 куб. за нищо не става.

    Коментиран от #23

  • 19 Зевзек

    17 21 Отговор

    До коментар #17 от "Снимката":

    "на фона на модернизираната фабрика"

    Това е приватизирана от червен аристократ вносител неразрушима "фабрика" строена преди 1944 г., Надживяла е комунизма, ще наджиивее и прехода.

    От "модерните фабрики" построени между 1944 и 1990 г. нищо не остана защото се самотразпаднаха малко след като бяха построиени. Така както се саморазпадна живковизма точно когато трябваше да стане развит комунизъм.
  • 20 гост

    62 19 Отговор

    До коментар #1 от "Бате Енчо":

    Отдавна казвам , че хора , дето още не са научили таблицата за умножение не трябва да се допускат да коментират , да не говорим да гласуват !! Стария ти Форд гори 10-12 на 100 нафта , а това гори 10-11 на сто газ !!! Само от това имаш 20-25 лева на 100 км разлика !! Което за 100 000 км , които една баничарка навърта за година , година и половина стават 20-25 000 (ХИЛЯДИ) лева , тоест ЦЯЛАТА цена на баничарката , щото и на нея и се приспада ДДС и не е 30 000 , а 25 000 !! Освен това тия 25 000 ще ги дадеш на момента за нафта , а тези за баничарката ще ги даваш между 6 и 8-9 години за лизинг , щото такива са в момента лизингите !! Да ти смятам ли колко ще да дедеш за нафта за 8-9 години , да не говорим , че ще смениш барем 2 Форда за това време , ремонтите на умрелия дизел отделно !! Крайно време е да вденете , че думите дизел и евтино вече са НЕСЪВМЕСТИМИ и отдавна отминал спомен !!

    Коментиран от #26, #32, #35, #36, #49, #73

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    30 11 Отговор
    НЯМА лошо МПС има лоши ШОФЬОРИ

    Коментиран от #34

  • 23 гост

    22 7 Отговор

    До коментар #18 от "Зевзек":

    Всъщност не са 30 , а 25 000 както казах , щото и на това му се приспада ДДС , ако фирмата е регистрирана по ДДС естествено , но не знам търговска фирма , която да не е ! А мотора най-вероятно е 1,4 , четири цилиндров и най-вероятно лицензен по-стар модел на Пежо , щото това с фирмата с която Пежо Ситроен работи в Китай !
  • 24 ГЕРБ=ДПС=ВМРО

    25 4 Отговор

    До коментар #6 от "Гого":

    "Авто Юнион” АД и гаранция, ти шегуваш ли се?
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 един от многото

    12 3 Отговор

    До коментар #5 от "Западняк":

    На който му трябва и който има пари!
  • 28 Унуфри

    20 7 Отговор
    Карал съм всичко това.Ванчето е добро, копие на Дайхатсу.Глорито не става,Скоро ще докарат MG и Фънки Кат и ще променят пазара в БГ.
  • 29 Васил

    16 13 Отговор
    Кой ще даде 29к за този Китайски боклук като знам че като минат две три години части за такива екзотики йок. Т
  • 30 666

    29 9 Отговор
    В този сайт има много "експерти" по колите дето до вчера караха изтърбушени москвичи и лади. Аз знам със сигурност че китайците правят най добре джапанки, термоси и нокторезачки. За колите не съм убеден.
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Пешо

    26 4 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Брей този е безплатен рекламен агент на китайските таратайки. Самите китайци с пари карат маркови западни коли.

    Коментиран от #47

  • 33 Йо Несбьо

    31 8 Отговор

    До коментар #15 от "Иво":

    Имах познат преди време, около 17 години назад, тъкмо бяха почнали да вкарват китайски мотоциклети/мотопеди в България... До момента карал само стари машини, купи си китаец и се оказа, че е доста държелив... И цената му 1/3 от оригиналния... Държи 4 години без ремонт... После направо друг...

    Както го каза и друг в коментарите - това на газ, ако се ползва всеки ден и сериозно, се е изплатило за 1 година. После е чист бонус.
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Гост

    14 34 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Разход 10-12 л/100 нафта,това да не ти е камион.Съвременните дизели харчат не повече от 4-5 л/100 нафта.

    Коментиран от #43, #46

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Тъпана

    16 5 Отговор

    До коментар #10 от "Зевзек":

    Купи си кола от тези марки и след една година ще се обесиш никой нормален човек не ги купува
  • 38 Ганьо Говедарски

    12 10 Отговор

    До коментар #14 от "Зевзек":

    На кой му пука ти какво харесеаш бе селянино хахахах
  • 39 Тъпана

    5 1 Отговор
    Говоря за англичаните
  • 40 Тъпана

    21 8 Отговор
    След 30години всички коли в България ще са китайски,,разбирачи,,
  • 41 Оня

    16 14 Отговор
    30 хил за баничарка , и 50-60-70 хил за “ жипка” …. Китайското настъпление ще се отложи във времето :)
  • 42 Турбо

    31 0 Отговор
    Това на снимката е лекотоварен фургон.Баничарки са Кади,Канго, Берлинго,Партнер, Експрес,Куриер,Комбо и т.н.
  • 43 Турбо

    16 5 Отговор

    До коментар #35 от "Гост":

    Партера ми гори 4,5 л на 100 извънградско.
  • 44 баница с празз

    9 1 Отговор

    До коментар #12 от "Гладен":

    ми как къде тестващите журналя ги изядоха!
  • 45 Много си прав

    19 6 Отговор

    До коментар #1 от "Бате Енчо":

    Имам го 32 годишен , дълга каросерия и двойна гума. Няма мърдане братче . Що товар съм прекарал с него. Не виждам кой ще даде 30 бона за тоя боклук с товарно пространство колкото на едно туристическо ремарке за леки автомобили. Че и 3 бона за газово. Имам близък който купи навремето грейт уол стийд 5. На 160000 км двигателя сгъна и го продаде ей така счупен за 6 бона. А тъкмо го беше изплатил , излезе му с лизинга почти 40
  • 46 гост

    29 5 Отговор

    До коментар #35 от "Гост":

    Мисля , че говорим за СТАР ДИЗЕЛОВ ТРАНЗИТ , а не за друго , ако не си разбрал !! С прословутия 2,5 двигател за трактор !! Който ако не ти е известно гори точно 10-12 и то на извънградско !! Ако не вярваш , питай който е имал , аз знам поне 4-5 човека , които имаха и точно толкова им горяха , без да броим неизлечимите други проблеми !! Освен това "съвременния " ти дизел на баничарка в момента е от 40 до 60 000 лева !!! Има и повече даже !! Така че сметката още отначало почва с 20-40 000 НАЗАД !! И даже с 5-6 на сто разход пак е с близо 10 лева на 100 км ПОВЕЧЕ !!! И така нататък , горната сметка си е почти същата , НЯМА КАК да биеш кола на газ с дизел като пари , не се прави на интересен !!

    Коментиран от #48, #52, #53

  • 47 гост

    15 2 Отговор

    До коментар #32 от "Пешо":

    Изобщо не става въпрос за китайски или не !! Доскоро бензинов Докер беше дори по-малко от 25 000 и гореше дори под 9 газ на извънградско и има и такива бензинови модели на Киа и Сузуки и не са много повече от 25 000 ! Ставаше въпрос , че нов бензинов модел е МНОГО по-изгоден като пари от стар дизел , щото тия пари ще ги дадеш само за нафта още първата втората година най-много и ще се мъчиш с дръглив трактор !!
  • 48 Бай Цървул

    11 17 Отговор

    До коментар #46 от "гост":

    Ако прекарваш дъвки,да може и да ти свърши работа,иначе газ само за отопление!!!

    Коментиран от #50

  • 49 Форда

    34 7 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Не гори 10-12 на сто , а гори максимум 10 и то с 2.5 тона. Сиреч с тоя кенеф ще трябва да направиш 2 курса за да превози същия тонаж. Имам 7 хладилни буса , двата купувани нови преди 5 години. Ивеко и Нисан. Стопиха ми нервите точно те. Форд 94та година имам на 1200000. Чисто нов съединител комплект му е 200 лева и го сменям сам до обяд. Никога не е спирал на пътя . Таблицата за умножение я знам много добре, и точно за това си правя сметка на разходите. А.....И какво ще е това газовото дето се монтира в България а струва 3 хилки. ...За тая малолитражка
  • 50 Факт

    8 26 Отговор

    До коментар #48 от "Бай Цървул":

    Дизела е мъртвородена технология

    Коментиран от #55, #56

  • 51 Няма смисъл

    31 0 Отговор
    Dongfeng E3 е електрически автообил, продаван и у нас. Най-интересното е, че в Китай цената му е от 17000 до 20000 долара, а у нас се продава за 85000 лева. Става ми тъпо някакси..

    Коментиран от #58

  • 52 Некой

    14 3 Отговор

    До коментар #46 от "гост":

    Само ,че в стар дизелов транзит влизат две такива една зад друга.
  • 53 Гост

    6 7 Отговор

    До коментар #46 от "гост":

    Разликата в цената между нова дизелова баничарка и бензинова е само 4000 лева.Дизела гори 4-5 л/100, с бензинов двигател 7л/100, на газ отива 10л/100.
    Кога ще стопиш разликата от 4000 лв в цената,като разхода на дизел и газ е на кантар.

    Коментиран от #57, #60, #63

  • 54 Бай той Толстой

    5 1 Отговор

    До коментар #14 от "Зевзек":

    Класически селски бег,бате.
  • 55 опа, ха сега

    10 1 Отговор

    До коментар #50 от "Факт":

    Ти току що отрече 2/3 от ДВГ. Смешно!
  • 56 Гост

    17 2 Отговор

    До коментар #50 от "Факт":

    Мъртворена е технологията за съхранение на ток в батерии,в таблет на колела.
  • 57 редник

    7 9 Отговор

    До коментар #53 от "Гост":

    "Дизела гори 4-5 л/100, с бензинов двигател 7л/100, на газ отива 10л/100."

    Дизеловите двигатели работят на почти 2 пъти по-ниски обороти, смазването е много по-добро и животът на двигателя доста по-дълъг.
    Допълнително - мощност се постига на ниски обороти.

    Коментиран от #66

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Готин

    11 1 Отговор
    Та значи! Купувам десет бройки от това на 5500 лева за брой и го продавам на българските балъци по 30 000 левчета. Който не вярва да посети Алибаба. Там единична бройка е около 10 500 лева.
  • 60 Ноки

    10 2 Отговор

    До коментар #53 от "Гост":

    Газта е 1лв, а дизела 3 лв. За служебна кола, която минава по 20 Хил на година. Като добавиш и скъпия съединител на дизела и други консумативи. Бензиновата е по изгодна.

    Коментиран от #62

  • 61 Дянков

    4 2 Отговор
    УАЗ - ки няма ли .
  • 62 Турбо

    3 8 Отговор

    До коментар #60 от "Ноки":

    Да смятаме.Дизел 12-15 лв/100,пропан бутан 10 лв/100.Прекалено тънки сметки си правиш.Да не говорим,че натоварена бензиновата баничарка гори колкото си хареса и не върви както на бензин.Бутилката заема част от товарното пространство.Газовата система си е още едни 3000 лв.При дизела скъп е само демпферния съединител,който се слага на двигател с мощност 130 к.с.
    Карал съм баничарка на газ,не е добра идея.
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Все по-надолу

    7 3 Отговор
    Все по-масовото навлизане на китайски марки означава, че все по-стремително отиваме към статута на пазар от Третия свят.

    Коментиран от #67

  • 66 дизелов

    4 4 Отговор

    До коментар #57 от "редник":

    двигател с по-дълъг живот от бензин? Ти болен ли си бре! При еднакви кубатури, натоварване и стопанисване бензина ще надживее дизела дваш!!! Бензина не работи с идиотски натоварвания като дизела в цилиндрите! На бензиновия двигател и частите му им е много по-лек живота от на щрскащите от зор дизеляци.

    Коментиран от #71

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Циник

    3 1 Отговор
    Донгфенг са партньорите на Ситроен в Китай.
  • 69 Зелена Йода

    4 1 Отговор
    Чета коментарите и искрено се забявлявам.Преди 30 години същото се говореше за малките котейчета Тико. Били 3 цилиндрови шевни машини, били дневки, били с капсуловани двигатели.... Може и да са, но ги въртяха по 10 години като таксита и им начукваха по половин-един милион километра. Даже още се търкалят такива барутници... Преди 15 години се заговори за Дачия Логан че е боклук, но странно как тези коли издържаха в ръцете на най-големите варвари -шофьорите на служебни коли. Някой от тук плюещите .... оппа, извинете, исках да кажа пишещите може ли да си заложи талона на колата и да застане зад думите си че след една година този автомобил ще е изтърбушена барака без резервни части и ще е за боклука? За един прЕятел питам...
  • 70 Зелена Йода

    4 2 Отговор
    И да се изходя още малко по темата, ако позволите. Китайците правели комунистически недоразумения..... Ами нашите шедьоври на българската инженерна мисъл къде са? Или ние просто обичаме да казваме че другите са некадърници, докато предпочитаме всичко да внасяме и да плюем колко калпаво го били направили. Посочете ми къде в България се правят винкели, пирони, къде се изтегля алуминиева ламарина, кабели за високо напрежение и т.н и т.н.
  • 71 Тоз пък....

    5 0 Отговор

    До коментар #66 от "дизелов":

    Колко бензинови двигатели си видял на 1 млн км? Щото аз съм видял много дизелови камиони на доста повече
  • 72 Гого

    2 1 Отговор
    Как няма да има повишени продажби на нови автомобили,когато българина си мълчи и го ашладисват непрестанно,разни офшорни измамници,поборници ,продавачи на дрога,комунисти и прочие а закони няма.
  • 73 Чичо Гого

    3 0 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Но и ти се съгласи ,че високотехнологичните съвременни бензинови двигатели все по скъпо и трудно се оборудват с газова уредба на пропан бутан.
  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Тито13

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Зевзек":

    Явно си тотална щета,карала 20 годишни таралясници и не знаеш, че Форд и Опел са американски и т.н.