7 Декември, 2022 12:37 36 029 23

Още един автомобилен производител отказва да произвежда коли с двигатели с вътрешно горене

  • dongfeng-
  • forthing-
  • двг

През следващите две години Forthing ще произвежда само хибриди и електрически превозни средства, а след пет години напълно ще се откаже от двигателите с вътрешно горене

Още един автомобилен производител отказва да произвежда коли с двигатели с вътрешно горене - 1

Концернът Dongfeng има подмарка, наречена Forthing, която е основана през 2001 година и стана първата марка в Китай, която представи семеен миниван. Онзи ден компанията Forthing представи нов флагмански миниван, но вече напълно електрически, и обеща да пусне девет нови модела. Интересното е, че всички те ще бъдат електрифицирани.

Така Forthing става поредната марка, към все още скромния списък от автомобилни производители, които отказват да произвеждат автомобили с двигатели с вътрешно горене, които не са част от хибридни инсталации. Преди това китайският BYD също предприе такава стъпка.

Още един автомобилен производител отказва да произвежда коли с двигатели с вътрешно горене

През следващите две години Forthing ще произвежда само хибриди и електрически превозни средства, а след пет години напълно ще се откаже от двигателите с вътрешно горене - дори като част от хибридни инсталации. До 2030 г. китайският автомобилен производител ще похарчи 20 милиарда юана, за да направи своите електрически превозни средства конкурентоспособни. Известно е, че линията Forthing ще включва девет нови модела, включително миниванове, кросоувъри и седани.

Новият план има за цел да отговори на основните нужди на потребителите, като предоставя ефективни, безопасни и надеждни екологични решения за пътуване. Марката ще реализира и нов път за устойчиво енергийно развитие. За да постигне това, Dongfeng Forthing иска 100% от производството на автомобили да бъдат електрифицирани (PHEV или EV) в рамките на три години. А до пет години ще спре производството на превозни средства, задвижвани с гориво. Целта е да се превърне в масова марка за електромобили през 2025 година.

Но може ли Dongfeng Forthing да се изправи срещу другите компании, произвеждащи електромобили?

Като автомобилна марка, която разработва търговски и пътнически превозни средства, Forthing се нуждае от по-съществено присъствие на вътрешния пазар. Единици от техните превозни средства са в списъка на най-продаваните. Продуктите на Forthing първоначално бяха относително слаби, но все още има възможности марката да пробие на пазарите.

Но тъй като те стават все по-конкурентни, потребителите ще бъдат по-рационални при избора на продукти. Тези превозни средства, на които им липсва технология, постепенно ще излязат от пазара. От компанията са на мнение, че прекратяването на продажбите на автомобили с двигатели с вътрешно горене ще помогне на марката да се адаптира към промените на пазара.

Още един автомобилен производител отказва да произвежда коли с двигатели с вътрешно горене


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 23 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 хахахааххаа

    33 5 Отговор
    нека си фалират никой не им пречи …

    Коментиран от #3

  • 2 реле

    30 5 Отговор
    Имам китайски подемник--голям боклук! Ако и колите им са такива ,мерси!
  • 3 Ти само заглавието ли прочете

    7 16 Отговор

    До коментар #1 от "хахахааххаа":

    Не видя ли че става въпрос за китайски производител, а за последния месец в китай 35% от продадените автомобили се зареждат в контакта.

    В тези 35% дори не са включени чистите хибриди, като тези, които продават toyota.

    Тоест всеки, който не се ориентира към електромобили ще фалира, ако разчита на продажби в Китай.

    Тези 35% се вдигнаха от 10% само за 2 години. Само можеш да предполагаш колко ще са процентите след още две години.

    Коментиран от #4, #5, #17

  • 4 Вля..вля..вля..

    14 6 Отговор

    До коментар #3 от "Ти само заглавието ли прочете":

    Мечтите само са безплатни!!🤔

    Коментиран от #6

  • 5 Намали филмите малко

    11 4 Отговор

    До коментар #3 от "Ти само заглавието ли прочете":

    Имаше един филм "островът на фантазиите"
  • 6 За вас мечта, за Китай реалност

    5 9 Отговор

    До коментар #4 от "Вля..вля..вля..":

    Китайският пазар на леки автомобили отбеляза още един положителен месец с 10% годишно увеличение на продажбите през септември.


    Междувременно сегментът на plug-in електрическите автомобили процъфтява, достигайки ново рекордно ниво и заемайки повече от една трета от общия пазар.

    Според данните на EV Volumes , споделени от Хосе Понтес, през септември в Китай са регистрирани около 636 000 нови електрически коли за пътници, което е със 78% повече от преди година и около 35% от общия обем.

    Този невероятен рекорд е комбинация от рекордни продажби на изцяло електрически автомобили (475 000) и рекордни продажби на електрически автомобили с плъгин (161 000). PHEV също се разширяват по-бързо от всичко друго през последния месец (увеличение от 148% на годишна база).

    В световен мащаб Китай е отговорен за повече от половината от всички продажби на електрически автомобили с плъгин.

    Резултати за месеца:

    BEV: около 475 000 (увеличение с 62%) и 26% дял
    PHEV: около 161 000 (увеличение от 148%) и 9% дял
    Общо: 636 223 (ръст от 78%) и 35% дял

    Коментиран от #7, #13, #23

  • 7 Намали филмите малко

    6 2 Отговор

    До коментар #6 от "За вас мечта, за Китай реалност":

    За теб е мечта,мой човек! Изобщо разбираш ли какво цитираш или само си чешеш пръстите!? Тая статия не знам от къде си я преписал,но се отнася само за КИТАЙ!!! До тук добре! Защо не препишеш нещо от някъде и за другите производители?

    Коментиран от #8, #9

  • 8 А ти какво коментираш?

    4 5 Отговор

    До коментар #7 от "Намали филмите малко":

    Цитирам от мнението към което си писал че много филми гледам

    "Не видя ли че става въпрос за китайски производител, а за последния месец в китай 35% от продадените автомобили се зареждат в контакта."

    Коментиран от #10

  • 9 Пропуснах

    5 3 Отговор

    До коментар #7 от "Намали филмите малко":

    Ами не въобще не ми е мечта да живея в Китай! Но все пак коментираме китайски производител, който продава автомобилите си само на китайския пазар и затова ти давам китайската статистика.
  • 10 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "А ти какво коментираш?":

    Щом ти казваш,ОК👍❗Значи така ще да е🤣🤣🤣
  • 11 Бай Тричко-Електричко

    11 1 Отговор
    Горките,колко късно се сетиха,ние още преди 30 години се отказахме от ДВГ производство след неуспешния опит с Ровър и китайките на Гришата-Грейд Уол.
  • 12 Готин

    5 4 Отговор
    Въпреки, че някои дебилни създания не усещат явната експанзия от Китай, те лично ще се убедят в това, когато внуците им станат /по неволя/ китайски граждани и основният им език за комуникация също ще бъде китайски.

    Коментиран от #22

  • 13 БРЦК

    6 3 Отговор

    До коментар #6 от "За вас мечта, за Китай реалност":

    А ток и батерии от къде . Това е поредно залитане като при ЛГБТ - то......

    Коментиран от #14, #15

  • 14 Интересно

    4 0 Отговор

    До коментар #13 от "БРЦК":

    Защо за каквото и да ти говорят, първото за което си помисляш и казваш е ГЕЙ?

    Добро утро! - Абе ти да не си ЛГБТ

    Китайска фирма ще спира ДВГ - всеки който пише коментар е гей.


    Ама проблема обикновено е при този който постоянно за това си мисли още като се събуди.

    Тава дали караш на газ, дизел, метан или ток няма никаква връзка освен в твоята глава и логика.
  • 15 А батериите

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "БРЦК":

    Ще ги внесат от най големия производител на батерии в света - Китай.
  • 16 васИк атанасова

    10 3 Отговор
    расовите коли изчезнаха както и расовите мъже
    живеем в скопено общество
    80 те години мъжете яздеха мотори
    а сега тортинетки
    истниския расов мъж стана ретро и демоде

    Коментиран от #18, #19

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 За сметка на това

    5 0 Отговор

    До коментар #16 от "васИк атанасова":

    Жените станаха по женствени и истински жени, нали. Едни такива естествени. Даже грим вече не ползват като едно време да се клепят.

    И разбира се ценност на теб система е много по-добра от преди. Ти си живото доказателство - слагаш на един кантар множество и притежаваната кола от мъжа.

    И ако днес има много по-бързи коли от едно време, лошото е че жените станаха по-бързи и от колите.
  • 19 Истинските мъже

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "васИк атанасова":

    Са карали истински коне, а не изкуствени. Това пък е било мнението на жените в началото на миналия век.

    Как ти се струва идеята? Защо не си вземеш един с кон, който никога не се е качвал на автомобил?
  • 20 Дзверцов

    7 0 Отговор
    Така ще изглежда в бъдеще порше кайен. Имитатори и еднодневки!
  • 21 Пешо

    3 0 Отговор
    Тия още не са се научили да правят коли с двигатели и вече ще правят електрички. Нищо не става от тези ментета.
  • 22 666

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "Готин":

    Браво готин аз вече уча мандарински и чакам експанзията. Само кажи коя година ще стане.хахо
  • 23 Беги беги

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "За вас мечта, за Китай реалност":

    Не цитирай такива статистики , че петроджендърите са много чувствителни , и ще вземат да си прережат вените надълго !