Решаващ фактор при избора на автомобил е надеждността. Ако изберете нещо, за което се знае, че е надеждно, едва ли ще трябва да плащате за друго освен за консумативи и обслужване с остаряването му. Ако обаче направите грешен избор може да очаквате големи сметки за ремонт или най-малкото неудобството колата ви да прекарва доста време в сервиза. Сега ще спрем внинанието ви на най-надеждните френски модели. Тук сме посочили най-надеждния модел на всяка от трите големи френски марки на възраст до пет години, въз основа на опита на почти 25 000 души, анкетирани от What Car? по отношение на надеждността.
От трите френски марки Renault, Peugeot и Citroen се оказва че последната има модел, характеризиращ се с най-голяма надеждност. Става дума за Citroën C3 Aircross. Този автомобил не впечатлява с особено плавна возия или забавно за шофиране, но все пак има много неща, които да харесате, включително добрата му позиция при шофиране, гъвкавите места за сядане и факта, че идва с много опции като стандарт. Завършвайки на 18-то място в общата класация, той не отбеляза свръх добри резултати в категорията на малките SUV-то , въпреки че е по-надежден от Peugeot 2008 и Renault Captur. А като цяло марката Citroën завършва на престижното 11-то място в класацията на производителите.
Renault Zoe съществува в сегашната си форма от 2012 г. и благодарение на някои скорошни актуализации и силната гама, той все още остава конкурентен в класа на електрическите автомобили. Въпреки това, по отношение на надеждността, той не впечатлява особено, завършвайки на 10-то място от 14 автомобила в категорията електрически автомобили за 2022 г. Въпреки това е най-добре класираното Renault по отношение на надеждност.
Изненадващо или не марката Peugeot е най-ненадеждна от трите френски марки. От нейната гама се откроява единствено Peugeot 5008, защото това е едно от големите SUV-та и защото е практичен, добър за шофиране и на добра цена, но оценката му за надеждност не е толкова впечатляваща. Тази кола се класира на 26-то място от 32 автомобила в своята категория. Peugeot като марка междувременно отбеляза още по-нисък резултат, завършвайки на 28-мо място.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
Коментиран от #3
11:42 15.11.2022
2 Име
Коментиран от #4, #13, #15, #22
11:44 15.11.2022
3 Макс
До коментар #1 от "сектант":
Ще дойде и техния ред, сега говорим за френски коли, и това си е самата истина. Пежо са на дъното. Точка.Коментиран от #8
11:45 15.11.2022
4 Гост
До коментар #2 от "Име":
Всички масови френски коли са една бира, независимо от марката. Само Ситроен имат по-специални модели и РеноСпорт имат хот хечове. Дървено пътно поведение, слаба динамика и евтина сглобка. На петата година са ръждясали отдолу, вият лагери, скърцат врати и купето е пълно с паразитни шумове.Коментиран от #23
11:54 15.11.2022
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
" Со мач-ка, со бор-че и со пи-че не довадайте!"
Коментиран от #40
11:57 15.11.2022
7 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
"Бай Колю ма-ма-та!
Тук Рено, Пежо и Свир-ки не правим!"
11:59 15.11.2022
8 3008
До коментар #3 от "Макс":
на дъното от 3 френски марки УАУ я ги сравни с някой немски дарак12:06 15.11.2022
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 механик
13:33 15.11.2022
11 Пежо 406
Коментиран от #36
13:33 15.11.2022
12 Македонеца
13:42 15.11.2022
13 Фрайнц
До коментар #2 от "Име":
11 г карам Пежо 308 от ново, 210 Хил. км - никакъв проблем. Сега пак карам вече 2г Пежо 308, всички екстри, вече 2 г, 30 хил.км- никакъв проблем.14:13 15.11.2022
14 Вальоо
Иначе, 12г. не съм имал проблеми с моята чуплива и ненадеждна кошница, сервиза го е посещавала само за масло и филтри. Пък, нека е чуплива.
14:33 15.11.2022
15 Пежо
До коментар #2 от "Име":
Ако не знаеш.... Пежо, Ситроен а вече и Опел -всичко откъм двигатели, електроника и техника е едно и също. Разликата е само в дизайна, емблемата и вътрешното оборудване.Коментиран от #16
14:36 15.11.2022
16 Вальоо
До коментар #15 от "Пежо":
И да и не. Citroen е купен от Peugeout през 1974г. след като обявява банкрут. От тогава, колите са еднакви но не съвсем. Citroen винаги е бил по-екстравагантната марка, с по-интересни дизайни и технологии. Е, всичко това до недалечната 2010-2015г. След това, са си лика-прилика с Пежото.14:38 15.11.2022
17 Ицо
16:26 15.11.2022
18 Лилов
17:42 15.11.2022
19 Редник
Имал съм 2 Пежа, 406 1.6V бензин - 1996г, Пежо 5008 дизел - 2010.
Карах и двете по 300к+ километра, никакви проблеми, освен окачване, един път съединител, моторче за чистачки, изгряла бобина, тоест разни евтинии.
Супер надежни коли.
18:55 15.11.2022
20 Николай
Коментиран от #34
19:15 15.11.2022
21 Превод моля
19:41 15.11.2022
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Разсмя ме
До коментар #4 от "Гост":
от сърце. Френските коли са си супер,но Ганя кара 35 употреба и иска колата да е перфектна. Повечето французи си сменят колите на 5-7 година ,защото могат да си го позволят ,не защото колите им са чупливи. Хората имат чудесни пътища.20:56 15.11.2022
24 Вени
Катастрофирах и взех пак ренде Сценик със същият двигател.Малко шумни двигатели,но вече има екземпляри които гонят милион километри без ремонт на двигателя.Двигателя е 1.9 dti.
21:51 15.11.2022
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Серсемин
22:31 15.11.2022
27 Гогата
406 1993 г. -1.8 бензин на метан,карах я до 2010 г и я оставих на баща ми той я кара още 3г и след това си купи ДЖЕТА 1992 г ,а пежото беше оставено пред блока и накрая дълбоко съжалявахме че купихме ДЖЕТАТА
От 2010г до сега съм минал през 206-1.4 бенз.,301-1.6hdi и 308- 1.6 hdi-е вярно че,са купувани нови ,карани по 100 хиляди и връщани,но никакви ядове,308ицата е на 130 Хил км вече и само нафта и масло ,маслото не го пипа ВЪОБЩЕ,върви доста прилично и гори 5 в града.След 406 съм най доволен от 308.Тез статии ги пишат хора които не са карали ПЕЖО
Коментиран от #28
22:48 15.11.2022
28 Серсемин
До коментар #27 от "Гогата":
Карал съм Пежо Боксер и ме е предавало много пъти. Просто изведнъж те оставя на пътя. Друг път почваш ремонт след ремонта...и иска още и още. А-а-аре мерси!Коментиран от #30
23:29 15.11.2022
29 Ферарист
Коментиран от #35
01:34 16.11.2022
30 ТИРбушон
До коментар #28 от "Серсемин":
Новия боксер няма нищо общо със стария. Може би само емблемата. Най-удобния и мощен бус, който някога съм карал.05:16 16.11.2022
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Глупости на търкалета
09:30 16.11.2022
33 Старшия
14:42 16.11.2022
34 Пфффф
До коментар #20 от "Николай":
Айде хора които не са карали други коли освен ситрошен,ренде и пеша да не се обаждат. От както се отървах на скоро от скапания ситроен-ксантия-1997г,за тези френски боклуци не искам и да чуя! От немското и японското по-добро няма. Това е!20:01 16.11.2022
35 Шкода фен
До коментар #29 от "Ферарист":
От френска кола и жена французойка,по-добре,по-надалече!Коментиран от #38
20:04 16.11.2022
36 С. С. С.
До коментар #11 от "Пежо 406":
Имам 406,2.0 бензин, 2000г.На 210000км.е в момента. Ако има същия модел и същия двигател сега пак това бих купил!!!20:21 16.11.2022
37 Джуджу
22:02 16.11.2022
38 Валентин
До коментар #35 от "Шкода фен":
Едно 406 дизел го закарах на ход в моргата на 650 000 км без да пипа масло от смяна на смяна бе опуснала семерина на полуоска и пета започна да изключва....не ми се ремонтираше ......кажете коя немска масларка доживява до тези километри ........14:09 17.11.2022
39 Сена
22:39 18.11.2022
40 Байчо ти
До коментар #6 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Да, в Югославия се правеха най-добрите коли, само нашите можеха да ги конкурират.Щом те са го казали, значи е така ..
13:26 19.11.2022