Миналата година членът на борда на директорите на Audi Хилдегард Вортман каза, че има 50 процента шанс германската марка да фалира в рамките на десетилетие. Сега топ мениджърът, който ръководи отдела за продажби на компанията, потвърди тези си думи и добави, че следващите години ще бъдат решаващи за автомобилния производител. За да избегнем най-лошия сценарий за Audi, е необходимо да започнем да трансформираме марката още днес.
През последните години цялата световна автомобилна индустрия преживява лоши времена. Причината за това е пандемията от коронавирус, недостигът на микроелектроника, поскъпването на енергоносителите и кризата, свързана с военното нахлуване на Русия на територията на Украйна. Според Вортман всички тези фактори са причинили сериозни щети на Audi. Броят на поръчките за автомобили от жители на Западна Европа е намалял с 15%. Според топ мениджъра марката трябва да започне трансформацията възможно най-бързо.
Едно от решенията, които могат да запазят Audi на повърхността, може да бъде пълен отказ от производство на автомобили с двигатели с вътрешно горене до 2033 година. В допълнение, компанията ще пусне цяла линия от нови електрически автомобили през следващите години. Производството на батерийни модификации на популярни модели също ще помогне за справяне с кризата. Компанията планира да започне продажбата на електрически Audi A3, A4, A5, както и на A6, A7, A8 и няколко нови кросоувъра след пет години.
Audi планира скоро да прекрати производството на легендарния модел TT. В началото на октомври стана известно, че германската марка ще отбележи 25-годишнината на емблематичния спортен автомобил със специална серия от сто коли, наречена Iconic Edition.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Шолц
Коментиран от #6
11:17 17.11.2022
2 ммм да
Коментиран от #78
11:20 17.11.2022
3 Да фалират,
Коментиран от #13, #49
11:20 17.11.2022
4 ТаУмВзе
11:20 17.11.2022
5 Дебиле.бг
11:20 17.11.2022
6 Кондолиза Райс
До коментар #1 от "Шолц":
Ми то вече от САЩ са поръчали 150 000 броя от новите москвичиКоментиран от #11
11:20 17.11.2022
7 Техно
Коментиран от #10
11:27 17.11.2022
8 Аззз
Като деца (84 съм) никога не сме се заглеждали по ауди, имаха едно 80 и рядко едни 100-ици.
Помня в същото време, как един приятел разказваше как ЕДИН НЕГОВ ПРИЯТЕЛ :D бил видял едно 635i и как палел гуми, дрифтове и т.н и ние слушахме с изплезени езици.. Било е 90те и се возехме масово по москвичи и лади. Мдааа
Коментиран от #18, #52
11:31 17.11.2022
9 Загрижен
Коментиран от #20
11:42 17.11.2022
10 Като те слушам
До коментар #7 от "Техно":
Не трябваше ли Тесла да е фалирала отдавна? Нали тя трябваше да фалира по причините които си описал и то отдавна. А сега чакат audi да фалира.А електромобилите не са никакъв проблем, защото онази същата Тесла която чакаха да фалира преди години защото от електромобили не се печели, сега е една от най-печелившите в бранша и на продаден автомобил печели 8 пъти повече от toyota.
Ама същата тази toyota обяснява как от електромобили не се печели и няма търсене за тях, а ти като гледам припяваш в хора с тях.
Е времето ще покаже кой прав и кой крив.
Коментиран от #14, #60, #64
11:43 17.11.2022
11 🤷🏻♂️
До коментар #6 от "Кондолиза Райс":
Кви москвичи бе,тва е китайски SUV с турена руска емблема което няма да го има никога!12:09 17.11.2022
12 случаен
12:11 17.11.2022
13 Реалист
До коментар #3 от "Да фалират,":
Всички които не могат да си позволят такава кола говорят така.12:11 17.11.2022
14 Техно
До коментар #10 от "Като те слушам":
Ако свалят еко изискванията към новите коли наполовина (дори не и изцяло), до една година няма да има изобщо електрически коли. Прави разлика м/у продукт който се ползва с мощни държавни и мейнстрийм протекции и такъв който страда от непрекъснати рестрикции. Дори и при тези условия съотношението е 10 към 1 в полза на конвенционалните автомобили. Възхода на Тесла (и подобни) се дължи основно на пропагандата на зелените клошари и законодателството което успяват да пробутат в големите икономики. А финалната цел на това не е да се качиш на ел автомобил а изобщо да бъдеш лишен от личен траснпорт. Много им бърка в здравето на либералните елити личният транспорт. Той е неизменна част от независимостта на отделният индивид.Коментиран от #17, #21, #80
12:13 17.11.2022
15 Клиент
Коментиран от #54
12:19 17.11.2022
16 Тротинетка Джеткова
12:40 17.11.2022
17 СМОГ
До коментар #14 от "Техно":
Дрън-дрън ярина. Само в София се изгаря 3 млн. литра гориво на ден т.е. изгаря кислорода от 30 000 000 куб. м. въздух. Това е пласт от 14.4 квадратни километра с височина 2 метра БЕЗ КИСЛОРОД, всеки Божи ден.Животът в газова камера не е живот. Всичко, което има ауспух, си заминава, без право на обжалване. Викай му еволюция, естествен подбор - както искаш.
Коментиран от #19, #28, #76
12:49 17.11.2022
18 4ххх
До коментар #8 от "Аззз":
Аз съм една идея по-млад( 88 съм). В момента всички марки стават "премиум" (каквото и да значи това) по някакъв начин. Обикновеният потребител се захласва по "премиум" екстрички - камери, масажори и т.н. Колко от шофьорите използват повече екстри от радио, климатик и евентуално парктроник? Не гледат колата като на средство за придвижване ами какви екстри има, плъзгачи на не знам си коя конзола, изглежда ли успял, като слезе от нея и т.н.Коментиран от #48
12:51 17.11.2022
19 Техно
До коментар #17 от "СМОГ":
Никой не те държи насила в София. Хващай пътя към село и дишай дълбоко чист въздух.12:53 17.11.2022
20 4.4
До коментар #9 от "Загрижен":
Недей за БМВ, че ако те фалират, след тях ще повлече вълна от фалити на фирми за анцузи, диагоналки, слънчеви очила. :D Просто няма да са пълен комплект, я чантичка няма да имаш я бмв с 15-годишни гуми. 😅 😂 🤣12:54 17.11.2022
21 Всичко това щеше да е вярно
До коментар #14 от "Техно":
Ако тези стимули се даваха само на Тесла, но това не е така. Дори на американския пазар стимулите се дават на toyota, но от две години не се дават на Тесла.И въпреки това toyota постоянно реве че стимулите били малки, само 7500 долара на автомобил, при положение че от автомобил с двг печелят по 1200, а на всичко отгоре нямало да произвеждат електромобили защото нямало търсене.
Ще ми обясниш ли защо тогава тесла държи 80% от пазара на електромобили в САЩ?
Ще обясниш ли защо толкова рязко китайците решиха да преминават на електромобили веднага след като им спряха стимулите и вече колите които се зареждат в контакта имат 35% пазарен дял за последните месеци?
Отговорът е много прост. Електромобилите там вече станаха по-евтини от бензиновите и стана точно обратното на това което пророкуваш - хората доброволно преминават към електромобили защото им е по-изгодно, а не защото някой ги кара.
И за най-голямо съжаление, и ти ще го научиш както и всички европейски производители по гадния начин - китайците ще завладеят и европейския автомобилен пазар. Автомобилен, а не електромобилен.
Европейците ще си купуват евтини китайски автомобили точно защото не могат да си позволят скъпите бензинови с още по-скъпа поддръжка.
Коментиран от #22, #25, #81
12:58 17.11.2022
22 ТИРбушон
До коментар #21 от "Всичко това щеше да е вярно":
Много пъти съм ти казвал, че дори статията да е за лунни калинки да е ще я претопиш до миксера тесла. И какво общо има между ауди и тесла?! Ако тръгнат да фалират най-вероятно ще продадат Ламборгини и Дукати. Музея на Ауди в Инголщадт е най-хубавия в Германия.Коментиран от #29
13:10 17.11.2022
23 българина
Коментиран от #65
13:13 17.11.2022
24 българина
13:15 17.11.2022
25 Техно
До коментар #21 от "Всичко това щеше да е вярно":
Ти бате, глупав ли си? Една от причините да поскъват ковенционалните автомобили в Европа е налаганите глоби за продажби на автомобили с емисии над 100 CO2. Ще ти го преведа - практически всеки стоков ДВГ автомобил минава тази граница и в цената му се включва и въпросната глоба която го оскъпява още на базова цена без ДДС и то 5 до 50 % в зависимост от това колко прекрачва нормата. Я си представи тази граница да стане 200 и цените на автомобили с двигатели м/у 100 и 200 кс да паднат с 20/30 % дори при инфлацията която има в момента?Тая тактика направи бума на Тесла в Норвегия. Направи Ситроен с С3 с базов бензинов двигател 50 К Евро с глоби, и после вервай в електрическата революция.
Коментиран от #26, #30
13:20 17.11.2022
26 Гост
До коментар #25 от "Техно":
Просто при електромобилите индустрията ще се окрупни още повече и няма нужда от много различни марки. Като разработиш един електрически драйвтрейн, разликите са основно в таблета и софтуера. Различни марки коли имаше преди 40-50 години, когато капитализма не беше в такава глобална фаза и всяка голяма държава имаше собствени марки с компоненти собствено производство.Коментиран от #27
13:39 17.11.2022
27 Техно
До коментар #26 от "Гост":
Вярно е. Но това ще лиши индустрията от конкуренция. А това е път към ниско качество, липса на креативност и неоправдано високи цени. Ще видим ефекта който наблюдаваме при смартфоните. Две операционни системи се съревновават - едната евтина, другата скъпа. А техниката като я погледнеш е напълно еднаква и лишена от всякаква идентичност. Изключвам сгъваемите смартфони които се появиха но и те реално не са кой знае какъв иновативен продукт. И преди 20 г имаше сгъваеми телефони.Коментиран от #31
14:01 17.11.2022
28 Някойнси
До коментар #17 от "СМОГ":
Само ще ти подам една подсказва - без този толкова пречвщ ти въглероден диоксид нито ще има гори, нито друга зеления, а без нея ти какво точно ще дишаш ....И не че аз го казвам, имаше един клип на един човечец анализирал като цяло развитието на планетата и изкуственото повишаване на температурата, замаскирано от управляващи елит зад "прекомерните" нива на СО2......
14:15 17.11.2022
29 Щом питаш ще отговоря
До коментар #22 от "ТИРбушон":
Защо намесих тесла ли? Ами отговарям на техно, според който:"От момента в който обявиха че ще стават електрическа компания вървят само надолу."
А както виждаш, твърдя че китайците ще вземат пазарният дял на audi, а не тесла. На свой ред, аз ще кажа че вие подскачате при всяко споменаване на Тесла, дори да я псувам. А в разговор за бъдещето на електромобилите няма как да не дам поне един пример с Тесла. Ти ако имаш по-добър пример дай го?
И ако имаш по-добър отрицателен пример от toyota дай го.
Коментиран от #51
14:28 17.11.2022
30 Всичко това щеше да е вярно
До коментар #25 от "Техно":
Ако при над 10-те вдигания на цените на тесла за последните две години, които са горе-долу толкова 20-30 процента по-висока цена в сравнение с преди две години, продажбите на тесла бяха паднали щеше да си абсолютно прав.Само че тесла вдигна цените с 20-30%, а акциите се сринаха при обявяване на резултатите за последното, тримесечие, защото видиш ли брутния марш на печалбата бил паднал от 35 на 28%!
Вместо това, се очаква тесла модел У с базова цена около 60 000 долара, да стане най-продавания автомобил в света догодина, а за септември месец беше най-продавания автомобил в Европа.
Сигурен ли си че няма какво по-евтино да се вземе в Европа и продажбите се дължат само на по-ниските цени на електромобилите в сравнение с ДВГ
Ти сериозен ли си, да твърдиш подобни глупости?
Коментиран от #32
14:36 17.11.2022
31 Много добър пример си дал
До коментар #27 от "Техно":
Едно време имаше всякакви форми размери и цветове телефони с всякакви по размери и всякакви по форма размери шарени копчета с монохромен дисплей, чиито характеристики бяха колко реда и колко символа имат.Сега обаче няма конкуренция на този фронт и всички продават само едни екрани и нищо друго.
Смяташ ли че сегашните технологии са по-скъпи, и ти предлагат по-лошо качество на услугата, защото няма конкуренция?
Ако един и същ електрически двигател може да бъде монтиран на абсолютно всички модели от една марка, включително и на 40 т камиони, има ли нужда да се правят различни двигатели, ако този ти осигурява както тегленето на камиона така и ускорение под три секунди на автомобилите и струва под 1 000 долара за производство? Какво повече може да искаш за да е различен?
Коментиран от #35
14:44 17.11.2022
32 Техно
До коментар #30 от "Всичко това щеше да е вярно":
Продажбите на Тесла растът защото влиза на нови пазари а не защото взима пазарен дял. Ако растеше пазарният дял нямаше да се правят фабрики в Китай и Европа а да се разширява производствот за Северна Америка. Бай Джобс като пусна първият айфон докато не достави и на последният желаещ в Северна Америка не помисли за друг пазар. Щом производстото вече е насочено навън значи 2 % пазарен дял на Тесла в САЩ са таванът. Пък ти си жонглирай с цифрите и мечтай че кола с базова цена от 60 хил долара при настоящите ценови нива, ще стане масовка.Коментиран от #36
15:13 17.11.2022
33 Турбодизел
15:19 17.11.2022
34 Опа
15:25 17.11.2022
35 Техно
До коментар #31 от "Много добър пример си дал":
Като се замислиш услугата не е мръднала от 20 години. И днес, и тогава използваш телефона преди всичко за комуникация - нищо кой знае какво повече. От друга страна най-скъпият телефон тогава беше една Нокиа на цена грубо около 900 лв. Днес най-скъпият телефон е на цена 4 000 лв. Стандартен телефон тогава струваше към 100, сега е към 400. Излиза че "инфлацията" при липса на конкуренция за тази техника е 400 %. При автомобилите където имаше конкуренция базова петица на БМВ тогава струваше към 50 хил нова, днес струва 100. Значи е поскъпнала два пъти докато телефоните са поскъпнали 4 пъти.Коментиран от #37
15:31 17.11.2022
36 Май започна да си отговаряш сам
До коментар #32 от "Техно":
Точно по твоите критерии, тесла построи най-големия си завод точно в северна америка в тексас.А пазарният дял от продажбите на електромобили в сащ на Тесла пада от година на година, защото вече имат конкуренция, но в същото време пазарния дял при продажбата на автомобили в САЩ на Тесла расте.
На това ли му казваш липса на търсене и задоволяване на пазара? Единствения пазар който към момента е задоволен е китайския, защото производственият капацитет на тамошната фабрика вече задмина 1 милион бройки годишно и производството най-накрая след много години застигна търсенето, затова има слухове че ще изнасят от там и за САЩ, за да смогнат с търсенето.
А тесла от доста време не е разширявала пазарите защото не може да смогне със задоволяването на настоящите. Когато започне да смогва ще намали цените или ще пуска нови модели, .
Коментиран от #38
15:34 17.11.2022
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Техно
До коментар #36 от "Май започна да си отговаряш сам":
Нищо не схванах. Хем падал пазарният дял, пък от друга страна се вдигал...Коментиран от #39
15:49 17.11.2022
39 Ами ето казват си го в прав текст
До коментар #38 от "Техно":
И не можеш да се усетиш дори след като го повториш.Моля те цитирай точно какво съм казал и ако още не си го схванал ще ти го обясня!
Ама като си свикнал да четеш с предразсъдъци и да вярваш на внушения, трудно можеш да схванеш какво точно се опитва да ти каже статията или аз! И накрая уж четем едно и също а аз съм разбрал едно, а ти коренно противоположното.
15:58 17.11.2022
40 Българин
15:59 17.11.2022
41 Техно
До коментар #37 от "Сравняваш портокали с ябълки":
Ми беше с титаниево покритие, и с размер колкото на половин кутия цигари. Има ли такъв днес?Коментиран от #43
16:00 17.11.2022
42 Нормален
16:00 17.11.2022
43 Технически параметри
До коментар #41 от "Техно":
Бе пич, кажи му техническите параметри, а не цвета и размерите! Защото спокойно можеше да ми кажеш за vertu.Дай технически параметри на флагманите и цени преди 20 години и кажи колко струва подобен телефон днес, ако въобще намериш и телефон за 20 лв с толкова лоши параметри.
Обясних ти, че времето за бързо зареждане и мощността на най-доброто порше тайкан ще са смешни след 20 години точно както са ти смешни параметрите на тогавашните телефони и модата на кой му е по-малък телефона.
Моят първи смартфон беше nokia 5800 express music и струваше 600 лв. Днешните смартфони за 60 лв no name, го превъзхождат поне 10 пъти по параметри на всичко което се сетиш.
Коментиран от #70
16:18 17.11.2022
44 Е КАК ДА НЕ ФАЛИРАТ
16:21 17.11.2022
45 специалист по маркетинг
16:40 17.11.2022
46 фалират
За какво ми е?
16:50 17.11.2022
47 хаха
17:41 17.11.2022
48 бай Даньо
До коментар #18 от "4ххх":
Отваряш една голяма тема която не е само до колите. На английски има термин premiumisation . Всички искат лукс ,никой не иска Тойота искат Лексъс , не искат телефон а айфон ... . Не знам кой е виновен може и никой да не е, просто част от общото забогатяването на света, не само на запада , в третия свят искат да живеят по добре а в първия все пак да се различават от тях , апропо най бързо забогатява източна Европа ( включително България) и Африка също .... Източна Европа в момента е в епицентъра на консуматорска вакханалия и премиумизацията идва ...18:16 17.11.2022
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Буха ха
Коментиран от #83
18:48 17.11.2022
51 ТИРбушон
До коментар #29 от "Щом питаш ще отговоря":
Каква тЕсла каква тойота те гони бе?АУДИ е темата.Коментиран от #53
19:35 17.11.2022
52 Дришльо тъпигьозов
До коментар #8 от "Аззз":
Сега , това че Вие в Соц България не сте чували Ауди не означава че Ауди не са били марка и то утвърдена още преди всички, всъщност всичко опира до Мерцедес и Ауди исторически , никога БМВ не е било фактор даже с техните перки , моля информирайте се преди да пишете глупостиКоментиран от #77
19:57 17.11.2022
53 Научи се да четеш
До коментар #51 от "ТИРбушон":
Ти май като видиш в цялото мнение един път споменаване на Тесла и не прочиташ нищо друго, а направо почваш да псуваш този, който е написал мнението.Ето ти цитат от мнението в което казваш, че не говоря за audi.
"А както виждаш, твърдя че китайците ще вземат пазарният дял на AUDI, а не тесла."
Не е като да не пиша за audi, нали?
Е ако audi не бяха започнали сега, а преди десетина години, сега можеше да продават освен 1,5 милиона автомобили с ДВГ още 1,5 милиона електромобили с брутен марж на печалбата 35% и вместо да говорят за фалит да имат повече от половин трилион пазарна капитализация и да строят нови заводи както за електромобили така и за батерии. А не е като да не са имали както финансова така и технологична възможност да го направят.
20:20 17.11.2022
54 Хааа
До коментар #15 от "Клиент":
Че те нямат за цел да правят колиТе имат за цел да печелят пари
20:43 17.11.2022
55 ОБЕКТИВНИЯ
ДОБРЕ Е, ЧЕ СКОРО ЩЕ ПУСНАТ
В ПРОИЗВОДСТВО "НОВИЯ МОСКВИЧ"!
ТОЙ ЩЕ ЗАМЕСТИ "УСПЕШНО"
АУДИТО! 🇩🇪🇩🇪🇩🇪
20:45 17.11.2022
56 ОБЕКТИВНИЯ
ЯВНО ГРАМОТНОСТТА В БЪЛГАРИЯ СПАДА МНОГО БЪРЗО!
МНОГО ХОРА ДАЖЕ НЕ МОГАТ И ДА ПИШАТ!
А АВТОМОБИЛИТЕ НА
"АУТО ЮНИОН" СА ПРЕМИУМ!
Коментиран от #68
21:00 17.11.2022
57 Няма лошо в това
21:26 17.11.2022
58 ИЯО
21:44 17.11.2022
59 Чупят се
22:08 17.11.2022
60 Цеко
До коментар #10 от "Като те слушам":
Намери с кого да сравняваш теслата.22:25 17.11.2022
61 Никога повече
Коментиран от #88
22:34 17.11.2022
62 Луд
22:44 17.11.2022
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Честно казано
До коментар #10 от "Като те слушам":
Toyota - та си е гигантКоментиран от #66
23:12 17.11.2022
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Така е!
До коментар #64 от "Честно казано":
Колос с глинени крака.07:59 18.11.2022
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 ТИРбушон
До коментар #56 от "ОБЕКТИВНИЯ":
Някои даже не различават главни от малки букви. Същият не знае какво точно е Ауто юнион и Хорх и разликата между двете. Защото първото е ширпотреба а второто лукс.08:42 18.11.2022
69 Цензура
09:40 18.11.2022
70 Техно
До коментар #43 от "Технически параметри":
Ако си държал телефон в ръка преди 20 години щеше да знаеш че съм ти дал точно двете характеристики които правеха този телефон скъп. Няма да споря че съвременият телефон е несравнимо по-сложен от онази машинка. Безспорно е обаче че само софтуера прави днешният телефон скъп или евтин. Останалото са подробности които имат значение за около 1 % от потребителите. Няма и да забелжим разликата в качеството на снимката, бързината на процесора и скоростта на нета която мърда с части от секудната.Коментиран от #71
10:50 18.11.2022
71 Няма смисъл да спорим
До коментар #70 от "Техно":
Щом смяташ че телефон за 50 лв имат един и същ хардуер и разликата им е само в софтуера. Щом смяташ че снимката от телефон за 50 лв е абсолютно същата с снимката на iphone 14 и няма как да се направи разлика. Точно както че един телефон за 50 лв може да снима видео в 8k резолюция ако му инсталираш от скъпия софтуер.Очевидно си абсолютен лаик на тема техника и е безсмислено да се води какъвто и да е разговор с тебе, а да не говорим за спор. Лек ден ти желая. И поздрави на мармотите и дядо коледа, като се видите, че ще е безпредметно да водим спор дали съществуват или не. И внимавай да не паднеш като стигнеш до края на плоската земя.
Коментиран от #72
10:59 18.11.2022
72 Техно
До коментар #71 от "Няма смисъл да спорим":
Това къв лаик съм е отделна тема. Принципно се твърди че многото четене е полезно, но в твоя случай се е получило обратното. Толкова си затънал в четене на технически спецификации че не можеш изобщо разделиш рекламната брошура от реалният капацитет, който средностатистическият юзър използва ежедневно. Нищо де, опита се да минеш за начетен - не стана... Следващият път.Коментиран от #74
11:31 18.11.2022
73 Чичак
11:52 18.11.2022
74 Средностатистически юзер
До коментар #72 от "Техно":
Пак питам смяташ ли че пълен лаик или дори дете в детската градина ще може да направи разлика между снимка направена от iphone 14 и бюджетен телефон за 50 лв ?Даже не ти говоря за най-добрата камера на флагмани за по 1 000 лв от преди 20 години, които се справяха по-зле от телефона за 50 лв днес.
Да не говорим за видеото с голяма разделителна способност от 240 на 320 пиксела. Детето в детската градина въобще няма да ги знае тези числа но ще види разликата, а ти дори не схващаш за какво ти говоря и се опитваш да ме убеждаваш в съществуването на дядо коледа и плоската земя.
Коментиран от #75
12:31 18.11.2022
75 Техно
До коментар #74 от "Средностатистически юзер":
Дай бате, "залей" ме с още мегапиксели и разделитна способност. Покажи ми че си изял рекламната брошура с корицата.М/у другото идея немаш от това какво дете ще види на снимка, и качеството е последното дето ще му направи впечатление. Милениалче си нали? С високо самочувствие и функционално неграмотен ес южуъл...
15:47 18.11.2022
76 Анти-смог
До коментар #17 от "СМОГ":
Ти за въздушни течения чувал ли си17:15 18.11.2022
77 Аззз
До коментар #52 от "Дришльо тъпигьозов":
До историка-фактор от запада-ти ко се взе на сериозно, аз си споделям мнението и хората явно мислят по същия начин. Всичкото премиум в момента са кошове, ама от ауди най- ми се гади. Бмв и те много порнография пуснаха.Ти какво караш?
17:30 18.11.2022
78 Ха така
До коментар #2 от "ммм да":
А не казваш какво ще се случи с русия бе хитрец.Най вероятно е да се разпадне или да остане в средновековието20:13 18.11.2022
79 Мнение
Хубу ше ги правите електрички, но трябва и ток да има за тях!!!
Глобалистите ви затвориха пазара в Русия, спряха ви евтините енергийни ресурси, а сега изчисленията сочат фалит???!!!!
Ами такава е, васалитетът води точно до това!
22:59 18.11.2022
80 12"12
До коментар #14 от "Техно":
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++09:38 19.11.2022
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 Бачо Киро
10:19 19.11.2022
83 Хахаах
До коментар #50 от "Буха ха":
Не може да фалира компанията, печелеща най-много от продажбата на резервни.11:12 19.11.2022
84 Мерцедес
19:43 19.11.2022
85 Реалност
13:16 20.11.2022
86 Стария матерял
14:57 10.04.2024
87 джо престъпникът
21:26 10.04.2024
88 мишо
До коментар #61 от "Никога повече":
И аз като тебе бях живеех в миналото като наивно и глупаво вярвах на Немската техника . Отначало купих VW PASSAT B6 произведена в 2008 година EURO-4 -километрите бяха проверени в сервиза --- цяло събитие много рядко километрите да са реални на 146.000 км. Проверих и на други места - беше реално но започнаха ходене по мъките - в сервизите чакане, нерви, пари и губене на време . Изхарчих най малко няколко хиляди лева няма край и го продадох. Помислих си , че случайно не ми провървя и купих Mercedes по голяма трагедия и него го продадох и си казах - Никога повече даже и Господ да слезе от горе - ако го има - пак няма да купя Немска кола . ( това е лично мое мнение всеки да решава сам )21:41 10.04.2024
89 джо деменцията
18:18 14.09.2024