20 Декември, 2022 11:39 4 210 8

Първият в историята изцяло електрически пикап на Toyota не е точно това, което бихте очаквали

  • toyota-
  • пикап-
  • hilux-
  • revo ev

Концептуалният Hilux Revo BEV визуализира малък, ежедневен ел. пикап

Първият в историята изцяло електрически пикап на Toyota не е точно това, което бихте очаквали - 1

Първото нещо, което трябва да разберете за първия изцяло електрически пикап на Toyota е, че това не е огромната Tundra или Tacoma. Toyota представи концепцията Hilux Revo EV в Тайланд и се оказа, че това е много различен вид пикап, създаден за пазарите извън САЩ, които се различават значително в това как и защо използват и купуват такъв вид коли. За повечето страни пикапите са чисто търговски превозни средства, насочени към фермери, търговци и фирми, а "американските" пикапи са твърде големи, неефективни и неподходящи, за да бъдат коли, които „вършат всичко“.

В този контекст, сега можем да разгледаме какво представлява Revo BEV - и какво не е. На този етап подробностите са оскъдни, но е ясно, че Revo BEV е тясно свързан с пикапите Hilux Revo с двигатели с вътрешно горене. Разкрит в много базова спецификация, показваща порт за зареждане на предния ляв калник.

Първият в историята изцяло електрически пикап на Toyota не е точно това, което бихте очаквали

Пикапът е с единична кабина, дълъг "леген" и дори има специфични детайли за работен пикап, като куки за закрепване от външната страна на товарната част на релси - функция, която не е обичайна за американските пикапи от десетилетия. Всичко това подсказва какво Toyota очаква да бъде този пикап - базов модел, който просто е електрифициран. Подробности за задвижването и гамата все още не са налични.

Камионът беше представен в Тайланд на събитие, посветено на 60-годишнината от дейността на Toyota в тази страна. Акио Тойода беше на разположение, за да разкрие Revo BEV, подчертавайки за пореден път, че електрическите превозни средства, според него (и на компанията му), не са решението на климатичната криза.

Първият в историята изцяло електрически пикап на Toyota не е точно това, което бихте очаквали

Тойода каза: "Всъщност често ме критикуват в пресата, защото казвам, че автомобилната индустрия не трябва да се ангажира 100 процента с електромобили. Вярвам, че трябва да сме реалисти за това кога обществото ще може да възприеме напълно електрическите превозни средства и кога нашата инфраструктура може да ги поддържа."

Следователно превозни средства като Revo BEV ще се използват стратегически, на пазари, където условията са разумни – и може би по-специално там, където разходите за изкопаеми горива правят електрическия пикап по-привлекателен.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бай Иван

    7 6 Отговор
    Какво ще вози отзад ? Акомолаторите !!!!!

    Коментиран от #2, #4

  • 2 Жоа

    5 5 Отговор

    До коментар #1 от "Бай Иван":

    Не, бидона с нафтата.
  • 3 Некой си

    10 2 Отговор
    Значи!
    Акоио Тойода твърди, че електрификацията не е панацея, но нашите панелни електрокаристи упорито твърдят, че Акои Тойода е тъпак и нищо не разбира. В краен случай Тойода е путинист и агент на Саудитска Арабия.
    Яко, а!

    Коментиран от #5, #6

  • 4 Шумов е онанист

    10 0 Отговор

    До коментар #1 от "Бай Иван":

    Буквари! За полуграмотни като теб!
  • 5 ....

    4 5 Отговор

    До коментар #3 от "Некой си":

    Токио е един от най-замърсените градове в света. Електромобилите ще му дойдат добре, независимо от това дали електрификацията е еднакво "добра" за всичко. Но руските муджахидини непременно искат да напомнят за това, че Просия има нужда да си продава единственото, което има за продан (освен смърт де).

    Коментиран от #8

  • 6 Напротив, лицемер и лъжец е

    2 2 Отговор

    До коментар #3 от "Некой си":

    Тойода каза: "Всъщност често ме критикуват в пресата, защото казвам, че автомобилната индустрия не трябва да се ангажира 100 процента с електромобили..."

    Напротив критикуват го точно за обратното. Критикуват го не че не иска да електрифицира toyota на 100%. Критикуват го че не иска да я електрифицира поне на 1%, което ще рече да продава по поне 100 000 електромобила годишно. Критикуват го, че си постави за цел тази година електромобилите да представляват колосалните 0,1% от продажбите на toyota - цел която няма да могат да постигнат успешно и реално ще са около 0,05% в най-добрия случай. Дали критиката е защо toyota няма за цел 100% електромобили, както твърди Тойода?

    Никой не твърди, че той е прост. По-скоро твърдим, че се опитва нас да прави на прости, че ще се на на пропагандата му .
  • 7 Елеонор Митрофанов

    0 0 Отговор
    Тойотка вече се бори за отцеляването си на пазари извън Япония ! Упоритото отричане на електричките и плащането за дезинформация ще доведе да бавна и мъчителна смърт
  • 8 до трол номер 5 трол трол трол лъже лъже

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "....":

    10-те най-замърсени градове на планетата> троле къде е Токио тук там сърни и зайци се разхиждат по улицата а в каналите има риби. ето ти си най подходящия пример за хибридната война на кремалците засрами се ве родотстъпнико
    10. Ла Ороя, Перу
    9. Вапи, Индия
    8. Норилск, Русия
    7. Ню Делхи, Индия
    6. Лахоре, Пакистан
    5. Сумгайт, Азърбейджан
    4. Дзержинск, Русия
    3. Линфен, Китай
    2. Уланбаатар, Монголия
    1. Ахуаз, Иран