Германското издание Auto Bild публикува традиционната си класация за надеждност на автомобилите. Експертите определиха кои автомобили са най-запазени след пробег от 100 000 км. Пълните резултати са публикувани на сайта на изданието.
Методологията на изследването е много нестандартна. Журналистите редовно провеждат дълги тестови шофирования. Всички неизправности се отстраняват, като при пробег от 100 000 км автомобилите се разглобяват напълно в сервиз и се оценява техническото им състояние.
Разбира се, много съвременни модели вече имат проблеми след 100 000 км, но и немалко автомобили се оказват или напълно изправни, или с леки повреди. Именно те оглавяват класацията. Концернът Volkswagen се оказва абсолютен лидер - 5 от неговите модели влизат в топ 10.
Ето и най-надеждните автомобили след 100 000 км пробег, според германските експерти:
Audi A3 Sportback g-tron - не е открита сериозна неизправност;
BMW Z4 - леко износване на отделни компоненти;
Audi A6 Avant 40 TDI S tronic - малка повреда в парктроника;
Seat Ateca 1.4 TSI Style - без открити дефекти, забележки по качеството на седалките;
Audi A4 Avant - без открити дефекти, леко износване на тапицерията;
Suzuki Swift Sport - без открити дефекти, лека ръжда по носачите;
Mazda CX-5 Skyactiv-D - без открити повреди, лека ръжда по багажника;
Mercedes-Benz A220 d - не са открити сериозни дефекти, незначителни грешки в софтуера;
Toyota Prius - без открити дефекти, лека ръжда по купето;
Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI - не са открити неизправности дори след 150 000 км пробег.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 СЗО
Коментиран от #13
15:57 23.03.2023
2 Тити
16:10 23.03.2023
3 Точно така
Коментиран от #9
16:13 23.03.2023
4 .......................
16:13 23.03.2023
5 бай Даньо
16:21 23.03.2023
6 БгТопИдиот🇧🇬
И те се оказаха ........ произведени в Азия.
Коментиран от #7
16:25 23.03.2023
7 Мустафа
До коментар #6 от "БгТопИдиот🇧🇬":
Най-надеждни са тези с които дюнерджиите се прибират на кервани към Турция през лятото.Нали се сещаш,че точно те трудно ще се минат.Коментиран от #15
16:34 23.03.2023
8 Гъ гъ гъ
16:52 23.03.2023
9 Реалист
До коментар #3 от "Точно така":
Много се смях:) да си жив и здрав:)16:59 23.03.2023
10 Гост
Коментиран от #21, #22
17:48 23.03.2023
11 Джошуа Кличко
18:54 23.03.2023
12 Дядо Стою
19:43 23.03.2023
13 Така де
До коментар #1 от "СЗО":
Моля, защо няма в класацията руски автомобили?Коментиран от #24, #27, #30
19:47 23.03.2023
14 Хи хи хи
20:36 23.03.2023
15 Карач
До коментар #7 от "Мустафа":
С голф или сеат не съм ги видял. Карат само Мерцедес и БМВ. Факт20:58 23.03.2023
16 Пламен
21:20 23.03.2023
17 Гост
21:40 23.03.2023
18 Тоз
21:42 23.03.2023
19 мдаа
08:03 24.03.2023
20 Онгобонго
08:46 24.03.2023
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Никой
Коментиран от #25
22:48 24.03.2023
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Ония с Фордо
До коментар #23 от "Никой":
Караш го защото е с Рено двигател а не от VAG.Имам Мицубиши Каризма модел 1995 с Рено двигател от 19ка на 437000 и още го търкалям безпроблемно . Поддръжка и редовно обслужване му е майката.
Коментиран от #28, #29
08:32 25.03.2023
26 Ти си
08:36 25.03.2023
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Оня с Волвото
До коментар #25 от "Ония с Фордо":
Малко се бъркаш, пич. 2.3 турбо B5234T, си е петак производство на Волво. Поне, преди да коментирате, прочете бре 😉15:24 26.03.2023
29 0000
До коментар #25 от "Ония с Фордо":
Кво рено ве обгазен.тез френските бензинови шитни не могат да добутат даже до втория съединител00:19 27.03.2023
30 Тъй
До коментар #13 от "Така де":
Защото няма български.19:47 07.04.2023
31 Факт
14:56 23.04.2023
32 паси глупакът
21:41 23.04.2023