12 Септември, 2023 11:35 6 673 10

Renault възражда известен спортен автомобил от 70-те години

  • renault-
  • alpine-
  • a310
Renault възражда известен спортен автомобил от 70-те години - 1

Renault планира да разшири спортната си линия Alpine с новия модел A310. Известното купе от 70-те ще се завърне на пазара през 2027 г. Това съобщава сайтът Autocar .

Новото Renault ще бъде един от седемте спортни модела, които ще бъдат пуснати под марката Alpine до 2030 г. Подобно на известния си предшественик, това ще бъде четириместно спортно-туристическо купе, но новият модел ще бъде електрическо.

Спортният автомобил на Renault ще бъде изграден върху новата архитектура Alpine Performance Platform (APP), както и второто поколение на модела Alpine A110, който също ще стане електрически. A310 обаче ще бъде малко по-голям.

Характеристиките на Renault Alpine A310 все още не са оповестени. По предварителни данни ускорението до 100 км/ч ще трае не повече от 4 секунди, а пробегът ще е около 500 км. Освен това разработчиците ще се опитат да направят електрическия автомобил лек и маневрен.

Оригиналното купе Renault Alpine A310 се произвеждаше от 1981 до 1984 г. и беше конкурент на Porsche 911. Френският спортен автомобил със задно разположен двигател беше оборудван с бензинови двигатели от 1,6 л (127 к.с.), 2,7 л (150 к.с.) и 2,9 л (193 к.с.).

Renault възражда известен спортен автомобил от 70-те години


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Майсторът 🐷 на Илюзийте

    27 6 Отговор
    Да си спомним Булгаралпин и какво можехме да правим, ако бяхме нормална държава! Минута мълчание, и обратно в блатото! И... да благодарим на Другаря Брежнев за "братската обич".

    Коментиран от #2

  • 2 Бачо Киро

    27 2 Отговор

    До коментар #1 от "Майсторът 🐷 на Илюзийте":

    С Булгаррено сами си вкарахме автогол, защото имаше лакомници, които мислеха, че са по-умни от Рено. Почнахме да изнасяме и Рено спря кранчето. Имаш договор, спазваш го, ако не, Рено ти бие шута.

    Коментиран от #4

  • 3 Мамалигата

    11 0 Отговор
    Искам да видя Дачия спортно купе

    Коментиран от #9

  • 4 Майсторът 🐷 на Илюзийте

    9 10 Отговор

    До коментар #2 от "Бачо Киро":

    Твърди се обаче, че на изложението в Соколники Другаря Брежнев видял в изложените автомобили на "Булет" дразнение за съветския человек! И някак през 1969 се слага край на българското предприятие - нищо дето имало над милион преводни долара печалба. Друго "съвпадение" било, че същата 1969 отваря врати завода в Толиати за прясно откраднатата от италианците "Жигули". Така че, на комунистическото "сами сме си виновни" нямам много вяра. Освен това не сме можели да изнасяме на Запад. Що се отнася до Соц-лагера и арабския свят и Африка - няма такова ограничение. По склонен съм да видя "братска обич" в случая. Но пък, те винаги са били обичливи, нали? Така си заминава и Авио-работилницата в Божурище заедно с нашия ЛАЗ и т.н. А после имаме - съжалявам, ама е морално остарял. Затова пък, румънци, чехи и любимите югославяни произвеждаха и автомобили и самолети. Не ти ли се вижда "малко" тенденциозно?

    Коментиран от #6, #10

  • 5 Вангелия

    11 3 Отговор
    ке дойде време, место коли да параите, самолети на артия да чекате
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Чубриков

    0 5 Отговор
    Кусур им и спортно Ренде от 70-те, закривай!!
  • 8 Ами до коментиралите

    0 0 Отговор
    под № 1 и 2, и двамата сте от общата заблуда,която витаеше и тогава,а това бе насадено от върховете за да не излиза истината наяве.А тя е следната,за да произвеждаме френските модерни за времето си коли е трябвало да плащаме във валута която не сме имали много,и за това се създава дружество Булет,но се оказва с течение на времето,че валутата която идва от военните ни партньори на които сме продавали оръжие е по-сладко да се влага в други неща като братски революции и тем подобни,а за коли ами той народа не му трябва много. Така,че Брежнев не ни е виновен или пък лакомията че уж сме продавали българските коли по-евтино от франсетата. Това последното е глупост,като самите французи са ни насърчавали да продаваме за да се завладяват повече пазари особено източните.Французите дълго са ни предлагали нови по-изгодни договори но ние сами се отказваме от тях,за това и прехвърлят производството в Румъния.
  • 9 Имаше го някъде из

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Мамалигата":

    каналите на базата на Дачия 1410 спорт купе. Потърси хубаво е.
  • 10 Случая с Брежнев

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "Майсторът 🐷 на Илюзийте":

    е за това да остане само едно Рено 8 с най-ниското оборудване,а не че е казал да се затвори завода. Щож се отнася до затворените заводи за самолети,те са били за такива за спортна авиация и УТИ,за сметка натова ни заливат с нови за времето си самолети и то бойни и на световно ниво.Сега братската американска обич ни остави без армия,без самолети и без държава.