11 Декември, 2023 16:19 2 775 12

BMW ще запази в гамата си мощните V8 мотори и редовите шестаци

  • bmw-
  • m-
  • v8-
  • редови шестцилиндров двигател
BMW ще запази в гамата си мощните V8 мотори и редовите шестаци - 1

Подразделението на BMW няма да следва стратегията на Mercedes-AMG да предлага по.малки двигатели за своите модели. Вместо това BMW M ще запази сегашните си редови шестцилиндрови двигатели и V8 моторите, докато не премине към изцяло електрически задвижвания. Както шефът на BMW M Франк ван Меел потвърди в скорошно интервю, не се разглеждат хибриди с три- и четирицилиндрови двигатели с електромотори.

Коментирайки различни въпроси ван Меел каза, че поставянето на по-малък двигател под капака на истински М модел, комбиниран с електромотор, просто „няма да е правилният начин“ за компанията. Електрификацията ще играе основна роля в прехода към изцяло електрически М автомобили – вземете например XM с неговия електрифициран 4.4-литров V8 – но електрическите двигатели ще играят поддържаща роля в процеса.

„Ние искаме да имаме мощен базов двигател. Така че за нас преминаването към по-малки двигатели с вътрешно горене, съчетани с по-големи електромотори, би било грешен подход. За нас следващата стъпка ще бъде незабавно преминаване към чисто електрически двигатели. И ще го таправим както трябва “, казва още Ван Мил.

Какво ще кажете за чисто електрически автомобили M? Очевидно те няма да бъдат на пазара скоро, тъй като ван Меел смята, че технологията за електрически автомобили все още не е готова да създаде кола, ориентирана към пистата – машина, която може да осигури „непрекъсната изходна мощност в достатъчна степен“. „М-моделът трябва да може върти обиколки на пълна мощност на Nürburgring Nordschleife", завършва изказването си Меел.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 горубляне

    4 20 Отговор
    Кога заблуждават! Това са старите мотори на Рено. Ако не са те, БМВ практически фалира. Те и сега едва кретат, французите ги спасяват, но докога!?

    Коментиран от #2, #9

  • 2 Разбииш ли ?

    17 4 Отговор

    До коментар #1 от "горубляне":

    Ти луд ли си какво Рено та гони тва да не е магарцидес
  • 3 Добре е

    3 2 Отговор
    преди да се публикува да се прочете написаното. Много печатни грешки.
  • 4 Така си е

    9 12 Отговор
    БМВ в БГ карат само комплексари и ненормалници .
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 горубляне

    5 12 Отговор
    Единствената надежда за БМВ, е да ги купят Рено. Ти и сега повечето им коли са на базата на Рено.

    Коментиран от #10

  • 7 гумата

    10 0 Отговор
    БМВ няма връзка с Рено, които правят много добри мотори. Не е обида да се използва мотор на Рено, което се прави в Мерцедес и колите им вървят. Просто в статията се акцентира върху намерението да се продължи внедряването на шест и осемцилиндрови мотори, което подсказва, че бензин ще се ползва и този век.
    Само човек, който разбира от коли може да преживее с прецизните инженерни решения на БМВ, а останалите вият като разтегнати ленти колко скапани коли били баварчетата. Просто си нямат представа.
  • 8 БАЙО

    8 0 Отговор
    Естествено, кой е луд да се лиши от богатите си клиенти. Богаташите не карат хибриди и електрокари, някой все пак трябва да "пори" немските магистрали.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Мечока

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "горубляне":

    В грешка си, на дачия са😂😂😂
  • 11 Супер,че

    5 0 Отговор
    Няма да ги заменят с батерий,едни от най-добрите мотори.
  • 12 Волвар

    1 1 Отговор
    Единствените коли, за които бих си сменил 6-цилиндровото БМВ са S 90 или V 90 на Volvo.
    Просто не ми се даваха 50 000 за нещо, което ще виси пред блока. Затова временно съм с Ф11 и е доста добро.