24 Декември, 2023 13:15 70 222 118

Официално: Най-големият производител на електромобили отваря завод в Унгария

  • byd-
  • завод-
  • унгария
Официално: Най-големият производител на електромобили отваря завод в Унгария - 1

Един от най-големите световни производители на електрически автомобили, китайската компания BYD, ще открие първия си европейски завод за производство на електрически автомобили в Унгария. Това съобщи в петък министърът на външните работи на Унгария Петер Сиярто.

BYD ще построи завода близо до южния унгарски град Сегед и се очаква да създаде хиляди работни места в региона.

Проектът "ще бъде една от най-големите инвестиции в икономическата история на Унгария", каза Сиярто, добавяйки, че правителството ще предостави на BYD финансови стимули за изграждането на завода, което според него ще бъде обявено официално по-късно.

Според Сиярто изграждането на завода „ще укрепи допълнително позицията на унгарската икономика, допълнително ще укрепи основите на дългосрочния икономически растеж и допълнително ще укрепи позицията на Унгария в глобалния преход към електрически превозни средства“.

През последните години Унгария се стреми да се превърне в глобален център за производство на литиево-йонни батерии в епоха, когато правителствата все повече се стремят да ограничат парниковите емисии чрез преминаване към електрически превозни средства.

Южнокорейската компания Samsung, китайската CATL и други компании построиха заводи в Унгария, предизвиквайки негативна реакция от някои местни жители и екологични групи, които се тревожат за въздействието върху околната среда.

Сиярто каза, че решението на BYD да отвори свой завод в Унгария е взето след 224 кръга от преговори между компанията и унгарското правителство.

BYD, която е най-големият глобален конкурент на Tesla в производството на електрически автомобили и вече има фабрика за производство на електрически автобуси в унгарския град Комаром. Но планираният завод в Сегед ще бъде първото широкомащабно начинание на китайския автомобилен производител за производство на електрически автомобили в Европа.

Сегед се намира близо до границата на Унгария със Сърбия и железопътен коридор, който унгарското правителство разработи с Пекин като част от китайската инициатива „Един пояс, един път“, глобална търговска инициатива.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 90 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 нормално е

    236 31 Отговор
    при чичо Орбан с железните топки, при киру тъпуту и бандит методиев борисов няма желаещи

    Коментиран от #17

  • 2 Последния Софиянец

    201 34 Отговор
    Трябва ни някой като Орбан.

    Коментиран от #69, #85, #90

  • 3 Делю Хайдутин

    218 21 Отговор
    На Кирчо завода за електромобили къде е?

    Коментиран от #65

  • 4 О.Р.

    91 5 Отговор
    Аз съм първия гласувал с 5 звезди - резулат: 3 звезди от 1 глас ???

    Коментиран от #23

  • 5 Логично

    199 17 Отговор
    Орбан бил фен на Путин,ама хората инвестират в Унгария.Тук са фенове на Посолството и за това сглобяваме мигачи в цехчета тип ТКЗС 😂
  • 6 да де

    164 7 Отговор
    Какво стана с електрокарите които според про100то ония албанци щяха да сглобяват у нас или даже и албанските реотани загряха, че у нас нищо не вирее?
  • 7 Госあ

    103 7 Отговор
    Евала ! Много се радвам !
  • 8 Дам ама

    23 121 Отговор
    Само дето китайците освен завода си вкарват и китайските работниците :) За местните остава (сештай съ)... Управляващите са си прибрали мизата, няма да се плашите

    Коментиран от #15, #20, #46, #96

  • 9 Вельо Дойчев

    141 5 Отговор
    А у нас преди 55г се произвеждаха електрички!
    На всяка жп гара и в почти всеки завод можеха да се видят...
    Сега.?.?.?

    Коментиран от #86

  • 10 Нанайси

    66 1 Отговор
    А завод в Раднево, Българско?
  • 11 Браво

    144 5 Отговор
    В Турция има заводи,в Румъния има,в Унгария...а никой не иска в държавата на ДС агентите да инвестира
  • 12 Тея Инвеститори където построиха

    118 8 Отговор
    Заводи в Унгария, чакаха Бойко да Боядиса Магистралата, за да дойдат в България но не дочакаха, "Магистралата" е до Драгоман а Заводите в Унгария?? Китайците започнаха нова магистрала в Сурбия, щее завършат, преди Нашата да стигне Калотина!!
  • 13 До 12 Сърбия

    46 3 Отговор
    Магистрала в Сърбия
  • 14 Пилот на Ферари

    121 15 Отговор
    Защото Орбан е добър политик и отстоява позициите на държавата ,
    за това и най големия производител ще отиде там , а не при остенелите подлоги които утре могат да се подмажат и да направят проблеми .
    А европейското автомобилостроене ще види голям зор .
  • 15 нещо не си в час

    96 9 Отговор

    До коментар #8 от "Дам ама":

    Само качествения контрол и обучаващия персонал ще са от Китай .
  • 16 истината

    112 11 Отговор
    Китайците вече не ядат само гарнитура , а с много труд и постоянство станаха икономическия лидер на света .

    Коментиран от #43, #70, #71

  • 17 Калпазанин

    143 11 Отговор

    До коментар #1 от "нормално е":

    На нас пък ни затварят блоковете, плащаме ги и ни забраняват да си строим нови аец, после новият реактори ни ги подаряват без да ни питат взеха ни всичко което имаме като ресурс, разбиха ни и земеделието разрушиха ни и изпокрадоха индустрията, изнасят ни и златото бутилират и ни продават нашата вода вкарват ни боклуци да ядем, а бе не се оплаквам общо взето. Всичко си имаме и най вече купени кратуни които да ни управляват щото най веч си нямаме акъл, като дресирани овце сме

    Коментиран от #64

  • 18 Констатация

    123 9 Отговор
    Това е в Унгария ,а в България е отворена само сатанинската краварска пропаганда и среден пръст за робите на тази територия.
  • 19 китайската компания BYD

    108 12 Отговор
    Е категорично номер едно. Браво на Орбан. Велик е.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 А ние ручаме

    85 7 Отговор
    Краставите американски жабета.
  • 22 Голям зор

    91 4 Отговор
    В другите държави се правят коли а при нас кабелчета сега искат и батерии,талкова са ни възможностите май.И после що бягали младите,бъдеще ум да ти зайде.

    Коментиран от #32

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Лудия

    70 4 Отговор
    Тесла пък щели да направят втория най-големия завод за елетромобили в окрайна, но Мъск чакал края на контрата за да е наясно парцела на кой да го плаща. Иначе и те щели да внасят работници защото там не останали такива, а само войници.
  • 25 Да а ние пък хрантутим

    71 6 Отговор

    До коментар #20 от "За тия дето слагат минуси":

    НАТОвски кретени нали ?

    Коментиран от #27

  • 26 Пилот на Ферари

    53 4 Отговор
    Скоро от европейските производители ще останат само "Стелантис" (Stellantis) които да се конкурират с Китайците .
  • 27 Да бе

    9 38 Отговор

    До коментар #25 от "Да а ние пък хрантутим":

    Викаш натовските кретени не ни стигат, дай и китайци да храним ;)

    Коментиран от #31

  • 28 Ручаме ние, ама не жабета а друго

    52 4 Отговор
    Сегед се намира близо до границата на Унгария със Сърбия и железопътен коридор, който унгарското правителство разработи с Пекин като част от китайската инициатива „Един пояс, един път“
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 истината е

    72 9 Отговор
    че немската и френската икономика потъват . Крепи ги само печатането на евраци .

    Коментиран от #72

  • 31 По добре китайци нас да хранят

    58 9 Отговор

    До коментар #27 от "Да бе":

    Отколкото ние НАТОвски кретени

    Коментиран от #34

  • 32 Сега ли разбра

    88 3 Отговор

    До коментар #22 от "Голям зор":

    Какво очакваш от народ, който си внася мартениците от Китай. Смятай какво си мислят за нас чуждите инвеститори
  • 33 китайската компания BYD

    58 4 Отговор
    Строи и завод в Абхазия впрочем .....в Руска Абхазия
  • 34 Мечтай си

    10 29 Отговор

    До коментар #31 от "По добре китайци нас да хранят":

    Те на китайците това им е най голямата мечта, ти да си нахранен:)

    Коментиран от #73

  • 35 САЩ ни съсипаха

    90 9 Отговор
    Китай стигна до Грузия, две пристанища направи и цял град ...жп линия през Каспийско море до Грузия и САЩ с подлогите си ги блокира. И нас ни блокира. Фериботни 6 линии, контейнерни превози от Грузия до Бургас. Летището в Пловдив и огромна индустриална китайска зона там, терена Кремиковци, чудесии .... но подлогите на САЩ в България слугуват здраво на поробителя нов
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Кой се е хванал с САЩ

    72 6 Отговор
    Все не е прокопсал. А пък сега точно, когато е вече пропаднала държава съвсем.
  • 38 Хехехе

    4 30 Отговор
    Пропаганда е това което ти правиш, фантазираш си ;)
    Моето е познаване на унгарци с който работя :)
    Псе ще викаш на баща си, че си се пръкнал такъв убавец

    Коментиран от #39

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Абе вие Денко и Кретинел

    61 2 Отговор
    С Орбан ли ще ги сравнявате ? Нашите убавци единствено за коледна украса стават
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Аз само да питам какво се случи

    30 1 Отговор
    У нас ? Навремето имаше едно : =====BYD, най-големият производител на електрически автобуси в света, ще работи съвместно с Bulmineral Ltd за производството на чисто електрически автобуси в Брезник, България. Това ще позволи на BYD да пробие на местните пазари в България и да се разшири в други страни в Европа. Г-н Михаил Иванов, изпълнителен директор на Булминерал каза: „Горди сме, че успяхме да постигнем споразумение за сътрудничество с BYD,........=======

    Коментиран от #44

  • 43 Мммда

    69 9 Отговор

    До коментар #16 от "истината":

    Само в описанията на нашите медии Китай и Русия са изостанали страни, а вече е точно обратното. Западът деградира с всеки изминал ден.
  • 44 Как какво ?

    56 4 Отговор

    До коментар #42 от "Аз само да питам какво се случи":

    Заляхме света с електрически автобуси от Брезник..... Козяк каза: НЕ МОЖЕ, яжте банани...
  • 45 Оги

    20 2 Отговор
    Що бе дойдат в БГто? Не си помислят и да питат.
  • 46 Същото е станало

    11 27 Отговор

    До коментар #8 от "Дам ама":

    в Омск, Русия. Китайците купуват химическия завод в града и си водят 3000 работливи китайчета. Омск протестира защото парите от продадения завод са отишли директно в Москва, а те са останали без работа. На руските кандидати за работа в завода се задава следният въпрос: Ще работите ли от 7ч.до 21ч. с две почивки по 1 час?

    Коментиран от #51, #68

  • 47 Клети и жалки ватници

    33 74 Отговор
    Значи,
    ▪руските паметници в България най-големи и най-начесто, те викат: "ние сме колония на американците".
    ▪Улиците ни половината на руснаци кръстени,
    те викат: "американците ни управляват."
    ▪Президентът ни избран от Кремъл, те викат: "американците ни управляват".
    ▪Митрофанова ходи с ключовете, отключва-заключва български църкви, те викат: "американското посолство ни управлява".
    ▪От руското посолство ни размахват пръст, наричат ни „подлоги“, казват ни за кой да гласуваме, те викат:
    "американското посолство ни управлява".
    ▪Десетки хиляди руски фирми ни изкупиха Черноморието, те викат:
    "американците ни управляват."
    ▪Газпром и Лукойл милиарди$ печалба правят
    и 1 лев данък не са платили, те викат: "американците са ни завладели".
    ▪Про-руските партии никнат като гъби след дъжд, те викат: "американците ни управляват."
    Кое вече подред поколение си мисли,
    че руснаците са ни освободили,
    а американците са ни завладели?!

    Коментиран от #50, #57, #106

  • 48 нерегистриран

    10 3 Отговор
    Mуск, върви по пътя на Делориан; какво ли са му приготвили за десерт?
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Пешка

    18 3 Отговор

    До коментар #47 от "Клети и жалки ватници":

    Сега сподели и кой е тежко и леко въоръжен/в зависимост от униформата/ в суверенната НИ страна?
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Именит

    14 16 Отговор
    Китайците не са прости руснаци да правят война, ТЕ ПРАВЯТ ЗАВОДИ!!!
    Така се превзема държава!

    Коментиран от #60

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 УСА боклук

    11 3 Отговор
    А тук ?
  • 57 Дивуй

    34 5 Отговор

    До коментар #47 от "Клети и жалки ватници":

    Забрави за руските военни бази в България да кажеш къде са и колко са .
  • 58 Мхм

    7 5 Отговор

    До коментар #51 от "седрфтгъхуи":

    Пеоблем е друг каква им е мотивацията на китайците да бачкат много за малко.Илимим обещават нещо друго и какво е то

    Коментиран от #61

  • 59 Факт

    3 15 Отговор
    Тая фирма е на Бъфет и в нея няма нищо китайско.

    Коментиран от #107

  • 60 Мхм

    8 3 Отговор

    До коментар #54 от "Именит":

    И кой щемим купувя продукцията после бе
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 факуса

    14 1 Отговор

    До коментар #3 от "Делю Хайдутин":

    линда ще го увековичи кат торта
  • 66 НЕ КАДЪРЕН ДЖУРНАЛИС

    13 3 Отговор
    НАЙ ГОЛЕМИЯ ИЛИ ЕДИН ОТ НАНЙ ГОЛЕМИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ ДА РАЗБИРАМЕ......
  • 67 А50

    29 3 Отговор
    А в евроатлантическа България ще отворят най-голямото сметище на изтощени батерии от елколи
  • 68 Само питам

    16 3 Отговор

    До коментар #46 от "Същото е станало":

    Я пак помисли - каква им е ползата да правят завод в Русия , па да си водят и работници от Китай. Че те тогава ще си го направят направо в Китай бе .
  • 69 Ха така

    9 11 Отговор

    До коментар #2 от "Последния Софиянец":

    Май ни трябва като оня д-р от чили който прекрасно се е справил с червената агресивна болест, но за съжаление е действал твърдо щото по демократичен начин е невъзможно
  • 70 Ха така

    9 8 Отговор

    До коментар #16 от "истината":

    Я обясни защо китайците сами не излязоха от мизерията в която бяха преди и кой ги извади.
  • 71 Ха така

    10 5 Отговор

    До коментар #16 от "истината":

    Случайно да знаеш че икономиката на на Китай около 60% се формира от производство и инвестиций на чужди фирми
  • 72 Ха така

    10 8 Отговор

    До коментар #30 от "истината е":

    Ами виж последния доклад на ЕЛВИРА НАБИУЛИНА за състоянието на руската икономика която цъфти и май ще има ссср2 каквито и червени локуми да разтягаш.Дори и да не ти хареса запознай се с с ограда преди да ръсиш руски бисери.
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Ха така

    11 10 Отговор

    До коментар #61 от "зьдрфтгъ":

    Абе червен морков що всеки бяга към европа.Кога русия ще стане нормална страна та там да е напливът

    Коментиран от #80

  • 75 Проблемът е, че

    12 2 Отговор

    До коментар #51 от "седрфтгъхуи":

    китайците са нещо като гурбетчии, млади мъже и жени съгласни да работят по 12ч. на ден, нещо което един/една на 40-60г. не може да издържи. Освен всичко китайците периодично ги сменят с други, така че не остаряват.

    Коментиран от #79

  • 76 Москва разгневи хиляди руснаци

    11 6 Отговор

    До коментар #51 от "седрфтгъхуи":

    с идеята си да строи селище за 3000 китайски работници. Жилищата в Омска област ще се изграждат върху бивша земеделска земя. Разрешение за нейното застрояване засега няма, но проектът се ползва с политически протекции. Зад високите огради багери и кранове вече работят трескаво. Любопитните погледи са нежелани, а това поражда остро недоволство сред местните хора.
    "Как така ще даваме страната си на китайците? Това е нашият дом, домът на дедите ни", казва една жена пред "Дойче веле". "На какво основание ще разрешават на китайците да работят тук? Защо правителството позволява това и иска ние да си затваряме устата? И защо оставят мъжете ни без работа? Докарват китайци от не знам си къде, за да печелят пари тук. А с нас се отнасят като с боклук", недоволства тя. Генадий Дроздов също е гневен. Дългогодишният професионален войник има семейство, междувременно е станал дядо. 68-годишният мъж доскоро е бил дори депутат от комунистическата партия в местния градски парламент. Подобно на много други по-възрастни хора и той си спомня с носталгия за някогашния Съветски съюз. "Аз съм пенсионер и можех кротко да си стоя у дома. Но ми се къса сърцето, като гледам какво се случва със страната ми - корупцията цъфти, и точно защото е така, сега ни отнемат и земята. Ако не притежавам земята, върху която живея, се превръщам в крепостен селянин", смята той.

    Коментиран от #77

  • 77 Тези страхове са

    8 4 Отговор

    До коментар #76 от "Москва разгневи хиляди руснаци":

    пресилени и скоро ще се разсеят,
    твърдят представители на мощната нефтохимическа индустрия в Омск, но не желаят да се съобщават имената им.
    Китайците обаче нямат такива притеснения и не се страхуват да говорят. Те са инженери и експерти на китайската компания "СС-7", която изгражда съоръженията. С руската фирма "Газпром Нефт" тя е сключила дългогодишен договор за модернизиране на газовата промишленост на Сибир. До този момент са пристигнали 500 души от Китай, скоро броят им ще достигне няколко хиляди. Алина Атаманенко, говорителка на китайската фирма, казва: "Китайските работници са много приятелски настроени. Те са дошли тук, за да работят, а като си свършат работата, ще ги изпратят някъде другаде по света или ще се върнат у дома си. Те нямат намерение да създават тук семейства. Нито пък имат време за това. Всяка сутрин в 06.00 часа тръгват за работа и се връщат в 23.00 часа. Нямат никакво време за контакти с хората от селището или от града."4542

    Коментиран от #78

  • 78 Оооооха Мамашааааа

    8 4 Отговор

    До коментар #77 от "Тези страхове са":

    АЙДЕ НА КЪСИТЕ КИТАЙСКИ ЧЛЕНОВЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ! МУ ХА ХА ХАХАААААААААААААА :)
  • 79 Мхм

    6 3 Отговор

    До коментар #75 от "Проблемът е, че":

    Е че значи са еахтини тапатсите.Никой не би бачкал чо толкова ако не са му обещали раяй пълен с 60 девици.Едва ли са толко про сти
  • 80 нормалните страни не търсят наплив

    10 2 Отговор

    До коментар #74 от "Ха така":

    а чиста девствена природа и чисти въздух и вода ,маи си със сбъркано евроатлантическо мислене
  • 81 Тодор

    18 3 Отговор
    Таз година го откриват, догодина ще фалира. То не е въпроса да се произведе нещо, а да се решат проблемите, свързани с използването му. Масата на батериите е прекалено висока, срокът на експлоатация - ограничен, за пробега и наличието на зарядни станции няма да отварям дума въобще. Американците отидоха до Луната и се върнаха. Стигнаха с апарат до Марианската падина на 11 км под водата. И какво стана? Ами стана така, както казаха умните хора, подкрепяли навремето тези проекти, "че единственото, което постигнахме е, че доказахме, че можем да го направим". А сега не можем да докажем, че и един електромобил не можем да направим, който да отговаря цялостно и да замени напълно автомобилите с ДВГ. Така че първо трябва научни изследвания и експерименти да се създадат необходимите технологии, с които батериите да станат леки, евтини, дълготрайни и с повишен капацитет. И чак тогава да се започне масово производство на електромобили. Сега в момента това, което се прави - натиска за масово въвеждане на електромобили, е по политически причини.
  • 82 Пурко от с.Шенген

    9 3 Отговор
    След 1000 г. България ще стигне Китай по икономика!
  • 83 Ханойчо

    6 2 Отговор
    България ще стигне Китай след 1000 г.
  • 84 СТРАЦИМИР

    4 3 Отговор
    В.УНГАРИЯ.А.ТУК.КОГА?
  • 85 Четящ

    3 7 Отговор

    До коментар #2 от "Последния Софиянец":

    Понеже е Орбан е голям умник пости гр а забележителни икономически успехи!
    Нивата на действителното индивидуално потребление (ДИП) на гражданите на Европейския съюз също показват значителни разлики с най-ниски нива по този показател за България и Унгария, следвани от Хърватия, Латвия и Словакия. Това показват данните на Евростат за 2022 г., които излизат сега.
  • 86 Шляхтиц

    18 0 Отговор

    До коментар #9 от "Вельо Дойчев":

    От 1966 до 1976 съм на работа в Чехия и Полша. Беше пълно с български електро и мотокари. В Ловеч и Етрополе се произвеждаха ъглошлайфи от всякакъв модел и размер с лиценз на немската фирма Флекс. До ден днешен в Русия всякакъв ъглошлайф, независимо кой го е произвел, се нарича Болгарка.

    Коментиран от #92

  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 Исторически парк

    4 1 Отговор
    Унгария е с блокирани евросубсидии и затова е добре
  • 89 Кирил петков

    6 0 Отговор
    Пък аз как ви излъгах с оня завод в Ловеч, а 😉
  • 90 Ивелин Михайлов

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Последния Софиянец":

    Радев

    Коментиран от #116

  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 Пешо

    5 0 Отговор
    А КокорчУ и КирЧу+Шиши, Боко и Бойкикиев говорят все за инвеститори. Чуждестранни. Кой ще дойде да направи завод на продукт с висока добавена стойност, а не кабелчета и крушки? Никой няма да дойде при тези хайдуци за да го обират.
  • 94 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 95 Реалист

    7 1 Отговор
    Е много ясно!Няма да построят в изчезващата ни територия...
  • 96 Гост..

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Дам ама":

    тОВА ЛИ ИЗМИСЛИ БРАВО
  • 97 Споко

    6 1 Отговор
    Преди няколко дни говорителят на Б Борисов, акад. Денков обяви, че неизвестна белгийска фирма ще открие неизвестно кога заводи в България - в Шуменско и плевенско. Компанията ще инвестира около 1 млрд лева, с което ръста на чуждите инвестиции в страната ще нарасне с 1 млрд %. Скоро ще е...

    Коментиран от #105

  • 98 Гал

    3 0 Отговор
    При нас самолетна линия със Скопие.
  • 99 ТЪПАКА ЛЪЖЕЦ КИРО , И В ЛОВЕЧ ПОСТРОИ

    5 0 Отговор
    ЗАВОД ЗА НЕКОЛИ ! ФУСТАТА , КИРЧО !
  • 100 ДОСТА РАБОТНИ МЕСТА СА РАЗКРИТИ

    4 0 Отговор
    РИИШ ЛИ !
  • 101 Кирил Петров

    3 0 Отговор
    Хайде да видим кой лъже повече аз или унгарците....хахаха

    Коментиран от #104

  • 102 КИРО И ПЛЕВНЯЛИЕВ НЕ СА МОГЛИ ДА ИЗЛЪЖАТ

    3 1 Отговор
    КИТАЙЦИТЕ ДА ИНВЕСТИРАТ И ПОСЛЕ ДА СЕ ФАНАТ ЗА ПАЛЦИТЕ НА КРАКАТА !
  • 103 Дреме ми

    4 1 Отговор
    Американския посланик покани бизнесмени с два трилиона да инвестират в БГ чушкопеци при
    Лора плиткото гърло .
  • 104 Киро

    1 1 Отговор

    До коментар #101 от "Кирил Петров":

    Му се възхищава целия запад .
  • 105 Боко

    4 0 Отговор

    До коментар #97 от "Споко":

    Денков може да открие само завод за сапун
    Нали така е получил професорска титла , със сапуна.
  • 106 Нашмъркан тъп кравар

    4 0 Отговор

    До коментар #47 от "Клети и жалки ватници":

    Нема Бело , кораба го тарашат още .
    Бегай дай рушвет за каптагон иначе ще изпаднеш в криза .
  • 107 Пакт

    1 1 Отговор

    До коментар #59 от "Факт":

    Не ве на чичо Скруч е .
  • 108 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 109 Магелан

    1 3 Отговор
    Шок и ужас.Това българчетата са страшна работа.Само че как да обясниш на голяма част от тези българчета който от всичко разбират и накрая от нищо,че тези производства са силно токсични и самите китайци който са най ниски заплатената работна ръка.Се пренуждават да изнесът производството си извън Китай .Да не замърсяват природата и са тровят населението си.Помислете малко с гумените си глави и тогава щтрскайре плюсове в полза на Кочкафалията Орбан.
  • 110 Яката работа ⚡

    1 1 Отговор
    Виждали ли сте след катастрофа как батерията се слага на друга кола и потегля?

  • 111 Гост

    1 0 Отговор
    Проблема не е в “продажните ни политици” Унгария още от времето на Икарус и Ганц има школа за автотранспортни и електротранспортни инженери, не случайно БМВ, Мерцедес и Ауди са вдигнали заводите си там още през ранната демокрация, тук още през комунизма Чавдарчетата са били тотал щета, а в наши дни в техническите ни университети транспорт учат хора, които не са влезли друго. Китайците са наясно с всичко това.
  • 112 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 113 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 114 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 115 Каунь

    0 0 Отговор
    А на Ленчин Кире де е фабриката край Овеч? Лъжльото му с лъжльо голем ментак и коцкар
  • 116 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 117 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 118 Този коментар е премахнат от модератор.