25 Януари, 2024 13:12 5 000 14

Германската полиция подкара Mazda CX-60

  • mazda-
  • полиция-
  • германия

Кросоувърите ще служат на властите

Германската полиция подкара Mazda CX-60 - 1

Държавната полиция на Саксония-Анхалт наскоро добави пет автомобила Mazda CX-60 към своя автопарк,. Сред тях три единици са определени за радиопатрулни автомобили за полицейската дирекция в Десау-Рослау, а останалите две са предназначени за централните служби, специализирани в роли като полицейски задачи по опазване на водите.

Автомобилите са оборудвани с двигател e-Skyactiv D 254 - 3,3-литров редови шестцилиндров дизелов двигател, който разполага с 254 к.с. и включва усъвършенствана 48-волтова хибридна система. Това гарантира съчетание от производителност и ефективност, съобразено с изискванията на полицейските операции. Включването на хибридна система отразява и ангажимента за устойчивост и намаляване на въздействието върху околната среда.

Германската полиция подкара Mazda CX-60

В допълнение към високопроизводителните си спецификации тези патрулни автомобили Mazda CX-60 са претърпели специфични за полицията персонализации и инсталации на оборудване. Те включват фолио, усъвършенствани осветителни системи, цялостна радиоуредба и специално проектирани отделения в багажника, които улесняват организираното съхранение на полицейското оборудване.

Церемонията по предаването се състоя в Магдебург и на нея присъстваха ключови фигури, сред които Феликс Гебхарт, директор продажби в Mazda, и д-р Тамара Зишанг, министър на вътрешните работи и спорта на Саксония-Анхалт. Това сътрудничество между Mazda и Държавната полиция на Саксония-Анхалт означава силно партньорство, насочено към осигуряване на правоприлагащите органи с модерни патрулни автомобили.

Очаква се компанията, със своя клон в Дюселдорф и пет допълнителни обекта, да продължи да допринася за бъдещите доставки на автомобили Mazda за държавната полиция на Саксония-Анхалт през предстоящата пролет.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 15 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 1111

    20 6 Отговор
    Това немец да вземе различна от техните коли... Може да са ги задължили нещо, по някакви изисквания за разнообразие. А, иначе тази мазда с 3.3 дизел е по-добра от повечето конкуренти (немки или каквито и да са).

    Коментиран от #10

  • 3 Факт

    7 19 Отговор
    Дизела е мъртъв колкотоми да се опитват да го възраждат
  • 4 ДОНЧО ГОРСКИЯ

    9 24 Отговор
    СЛЕД 3 ГОДИНИ ЩЕ СА ИГНИЛИ ОТ ВСЯКЪДЕ

    Коментиран от #7

  • 5 Последния Софиянец

    6 20 Отговор
    Добре бе, как тая спъната Мазда ще спре наточен Голф 3-ка ГТИ???

    Коментиран от #8, #9, #11, #14

  • 6 тъй шъй

    5 0 Отговор
    48 волтова хибридна система е тъй нареченият мек хибрид, демек супер скъпа старт-стоп система, нямаща никакъв ефект върху разхода. С тежък ефект върху разхода за поддръжка при смяна на батерията. Няма по-жалка система от мек хибрид. Сега ще почне голямото хленчене на закупилите тази иновация, защото се появиха масово преди 4-5 години и идва ред за смяна на батерийката, която работи в много натоварен режим. Малка е, но пък затова е много скъпа. А и повреди ли се, става недвижима собственост МПС-то.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Тя е с пълно радиооборудване

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Последния Софиянец":

    за радар,а не за гонка и преследване,в това японците са ненадминати.
  • 9 Доктора

    11 3 Отговор

    До коментар #5 от "Последния Софиянец":

    Тази Мазда ускорява от 0 до 100км/ч. за 7.4с. и максималната скорост е ограничена на 219км/ч. (тия полицейските най-вероятно ще са без ограничител).
    Голф 3 GTI имат два варианта (2.0 8v и 2.0 16v), 8v ускорява до 100 за 10.1с. , а 16v за 8.3с.
    8v има максимална скорост от 198км/ч. , а 16v вдига 215км/ч.
    Изводът е, че и двата варианта на Голф 3 GTI са доста по-бавни от Маздата.
    Моля не се изказвайте по теми по които, очевадно, не сте компетентен.

    Коментиран от #12

  • 10 От 35 години живея в Германия

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "1111":

    "Това немец да вземе различна от техните коли..." Няма такова нещо.

    Полицията в Германия имат всякакви марки и модели автомобили. Имат и японски и американски, дори и Волво и и Алфа Ромео,. Най-често обаче са Фолксваген, Мерцедес, Шкода, Форд, Опел, Пежо и Ситроен. През 90-те имаха Ровъри, но сега не съм виждал английски марки
  • 11 Умен

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Последния Софиянец":

    Ти да не си 15 годишен? При избор на полицейски коли не се гледа фактор "колко ще върви" Спирането на бягащи с голф gti се практикува с блокиране на пътища, шипове, оръжие
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Стилар

    2 0 Отговор
    Ясно е че германските лимузини не вършат работа, японското качество спечели и немските служители на реда.
  • 14 Госр

    3 2 Отговор

    До коментар #5 от "Последния Софиянец":

    Смях в залата. Наточен Голф 3-ка GTI писал тъпака. Ела в 21 век , вече почти няма такива коли по улиците . Ако този варел ти е критерии за бегачка , таз Мазда ще е космически кораб за теб .