BYD започва ценова война с бензиновите и дизеловите автомобили, като за тази си цел компанията пусна нови доста евтини електрически автомобили. След пускането на новия Qin Plus EV Honor Edition в понеделник, BYD заяви, че "официално въвежда нова ера на по-достъпни електрически коли".
След като изпревари Tesla и стана най-продаваният производител на електрически автомобили в света през четвъртото тримесечие на миналата година, сега BYD продължава да изпълнява своите планове за запазване на инерцията през 2024 година, като вече ще предлага по-евтини електромобили от колите с ДВГ.
В тази връзка BYD пусна нови версии на два от своите модели, тъй като планира да продължи да печели пазарен дял от конвенционалните автомобили. Автомобилният производител пусна Qin Plus Honor Edition с три значителни актуализации.
Цената на plug-in хибридната версия DM-i започва от €10 100, като тази версия е с пробег до 120 км на електрическа тяга. Има и пет версии на изцяло електрическия BYD Qin Plus, които вече се предлагат на цени от €14 000 до €18 000.
Автомобилите са оборудвани с електродвигател с мощност 134 к.с. и максимален въртящ момент от 180 Нм. Новите версии се предлагат с батерия с капацитет 48 или 57.6 kWh, което е достатъчно за пробег съответно до 420 или 510 км.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Миризлив пор
Коментиран от #5
10:51 22.02.2024
2 Реално
Коментиран от #7
11:11 22.02.2024
3 да са живи и здарави китайците
11:15 22.02.2024
4 Дежавю
Поради това, засега не мисля да си разплитам чорапите и да спотайвам дъха си от вълнение.
Коментиран от #10
11:16 22.02.2024
5 Кола
До коментар #1 от "Миризлив пор":
със стотина коня и около тон и половина твърдо харчи по малко ток11:17 22.02.2024
6 Мдааа
Коментиран от #14
11:21 22.02.2024
7 полезен
До коментар #2 от "Реално":
Че то Китай е това, което е!!! заради "ватенките" ли ... или заради "прогнилия" запад? (Справка: Китай до 1976... и до сега !)11:29 22.02.2024
8 4 пъти по евтина
12:58 22.02.2024
9 БРАВО НА КИТАЙЦИТЕ
16:50 22.02.2024
10 вседрфтгъхуи
До коментар #4 от "Дежавю":
Няма и да видиш...В Китай цените на тока и газа за промишлеността са от 6 до 8 ПЪТИ ПО-НИСКИ отколкото у ивропътъ... Цената на стоманата и алуминия е около 4 ПЪТИ ПО-НИСКА... Батериите за китайски марки автомобили се продават от завода на близо 2 пъти по-ниска цена отколкото за външни клиенти... Почти всичко това важи и за Индия...
Когато реално разполагаш със ВСИЧКИ основни суровини и си произвеждаш буквално всичко в държавата себестойността на колите пада рязко надолу...
Вие в ивропътъ кво имате- евтин ток ли, газ ли, стомана и алуминий ли имате? НЯМАТЕ НИЩО и 80% от суровините за една кола ги внасяте- как да са ви евтини колите? Алчността на дилърите дори не я коментирам...
Коментиран от #17
12:48 23.02.2024
11 Антиелектрика
13:08 23.02.2024
12 Финансов гений
Коментиран от #13
14:20 23.02.2024
13 вседрфтгъхуи
До коментар #12 от "Финансов гений":
По-скоро на €25 000...В момента у вашата дупка се продава официално Донгфенг като миниван-а и псевдо-джипката струват около 60 бона... Тези модели в Китай струват между $12 000 и $15 000- сам може да сметнеш нещата...
Коментиран от #16
15:30 23.02.2024
14 сашо
До коментар #6 от "Мдааа":
Твоята работа като стара мома " Хем й се иска ,(че сърби) Хем се бои- че ще боли."20:53 23.02.2024
15 Мария
07:32 08.03.2024
16 Дори да се включи
До коментар #13 от "вседрфтгъхуи":
10% мито и 20% ДДС тия 60лв или 30$ пак са си резачка на глави10:33 09.03.2024
17 Някой
До коментар #10 от "вседрфтгъхуи":
Това е вярно, лоето пишеш. Но марката е внесла 7000 автомобила наведнъж със специален кораб. Ако си хи внася. И това не оскъпи много. До някоя година може да видим и ние нещо. В момента разглеждам коли. И буквално не ми се даяат за моргите, кото внасят джамбазите. Ако я имаше тази кола на 20 000лв. Щях да я купя без са се замисля. Гледах и клип, кефи ме. Има си и екстри, изглежда юного модерно. Е, ше има и пластмасария, нормално за тези пари.14:08 19.03.2024