9 Април, 2024 16:11 4 405 12

Citroen показа новото C3 с ДВГ

  • citroen-
  • c3-
  • new c3-
  • e-c3

Моделът е близък на визия до своя електрически брат

Citroen показа новото C3 с ДВГ - 1

Citroen представи вариантите с двигател с вътрешно горене (ДВГ) на най-новия си C3, както в стандартна, така и в меко хибридна конфигурация, след като по-рано дебютира изцяло електрическият модел e-C3. Четвъртото поколение на С3 включва по-смели елементи от дизайна на кросоувъра и акцентира върху достъпността, като цените започват от 14 990 евро, позиционирайки го като по-бюджетен вариант в сравнение с предшественика му.

Базовият модел на Citroen C3 е оборудван с неелектрифициран 1,2-литров трицилиндров бензинов двигател с турбокомпресор и мощност 100 к.с., съчетан изключително с шестстепенна механична скоростна кутия, предаваща мощността към предните колела.

Citroen показа новото C3 с ДВГ

За по-голяма ефективност вариантът "Hybrid 100" използва същия бензинов двигател, допълнен от 48-волтова литиево-йонна батерия и интегриран електромотор в шестстепенната автоматична скоростна кутия с двоен съединител. Електрическият двигател генерира 28 к.с., като 12 к.с. се използват за ускорение при необходимост. Тази хибридна конфигурация, която се среща и при Jeep Avenger Hybrid, позволява работа в електрически режим за до 50% от градските пътувания, като намалява емисиите и разхода на гориво с близо 10% в сравнение с неелектрифицирания модел.

Външно С3 много прилича на своя аналог e-C3, като се различава единствено по липсата на емблемата "e" в профила и на емблемата С3 на задната врата. Предлагайки две нива на оборудване, Citroen се стреми да рационализира гамата си.

Citroen показа новото C3 с ДВГ

Отвътре минималистичното арматурно табло разполага с 10,25-инчов информационно-развлекателен дисплей във флагманското ниво на оборудване "Max", докато основното ниво на оборудване "You" включва държач за смартфон. И в двете модификации стандартно се предлага новият Head Up Display на Citroen, който компенсира липсата на традиционно арматурно табло. Суперминито предлага обширни отделения за съхранение, а допълнителното оборудване включва климатроник, безжично зареждане и възможност за свързване на смартфон, като се предлагат и основни функции на ADAS.

Въпреки компактните си размери новият С3 може да се похвали с подобрено вътрешно пространство и достъпност в сравнение с предшественика си, което се дължи на по-високия пътен просвет от 197 мм и по-високата каросерия. Обемът на багажника е увеличен с 10 литра до 310 литра.

С акцент върху комфорта, C3 разполага с плюшени седалки и окачване Citroen Advanced Comfort с прогресивни хидравлични възглавници за ефективно абсорбиране на неравностите. Забележително е, че С3 в спецификацията за ЕС е базиран на новата архитектура на Smart Car, която се отличава със специфични за региона адаптации в сравнение с модела New C3, предлаган на други пазари.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Васо Високоволтовия

    15 1 Отговор
    Харесва ми, но в този клас, Дачия Логан моделът със заводска газ е повече кола, голям багажник за 31к лв. Ситроенчето ще бъде поне 35к

    Коментиран от #3

  • 2 Потребител

    15 6 Отговор
    Имам Ситроен С3, 2019 г. с 1.2 бензинов двигател с турбо, автоматик, 110 к.с. Вече минах 100 х.км без никави проблеми. Дава ми средрн разход 5л/100. Не бих го заменил за никакви хибриди или електрички!

    Коментиран от #4

  • 3 Антиелектрика

    9 8 Отговор

    До коментар #1 от "Васо Високоволтовия":

    Аз предпочитам Сузуки Джими, същия малък габарит, но плюсовете лично за мен са 4х4 и 1,5 4-цилидъров двигател. Вярно Джими-то е 50К лв.
  • 4 1.6ХДИ С3 не му зная конете

    6 3 Отговор

    До коментар #2 от "Потребител":

    на дълго 3.5л. нафта до 100км.ч. градско не зная не е мое ползвам го временно......... Е верно тясничко и неособено устойчиво но при тоя разход си е екстра. А тоя 3 цилиндров бензин Тц. НЕ!

    Коментиран от #5, #6

  • 5 редник

    2 2 Отговор

    До коментар #4 от "1.6ХДИ С3 не му зная конете":

    Да, не става ясно ще има ли и с дизел?...
  • 6 Факт

    3 12 Отговор

    До коментар #4 от "1.6ХДИ С3 не му зная конете":

    Дозела е за бедняци имаш ли чари не си помисляш за дизешов баклюк

    Коментиран от #9

  • 7 любопитен

    7 2 Отговор
    В кой снакс то има?
  • 8 тъй шъй

    5 2 Отговор
    Идва момента, когато при първите меки хибриди ще трябва смяна на батерията. Тя е малка, но затова пък много скъпа. Ще има лавинообразно покачване на търсене на тези батерии. Само около 1200евро струват. Евентуалната икономия от 200-300грама, отива на кино. Купувайте братя меки хибриди и бъдете спокойни.
  • 9 СЗО

    5 1 Отговор

    До коментар #6 от "Факт":

    Така е. А 3 цилиндров бензин 1.2, без табло и без инфотейнмънт система си е само за богаташи...
  • 10 алфа стомана

    6 2 Отговор
    Този нов модел Цитроен изглежда доста нелепо.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Българин

    0 0 Отговор
    Днес го видях на живо във Видин.В първия момент го гледах не можех да повярвам как дизайнерите на тази кола са могли да измислят толкова грозна форма.При уточнението ,че 2019г. за малко да си купя предишния модел на Ситроен с3, но се отказах като видях малкия двг с 82кс., мога да кажа само че новата кола е много , много грозна.Разбира се това си е мое мнение, но не бих си купил такава кола .За сравнение мога да кажа ,че една подценявана Дачия изглежда много по добре от Ситроен с3