16 Юли, 2024 12:34 28 493 30

Възроденото Renault 5 удря яко основния си конкурент от Peugeot

  • renault-
  • 5-
  • продажби
Възроденото Renault 5 удря яко основния си конкурент от Peugeot - 1


Renault се готви за голям успех с новото електрическо Renault 5, надхвърляйки целите си за продажби с 300%, като това стана веднага след отварянето на предварителните поръчки в края на май. Въпреки наличието само на най-скъпата версия с двигател от 150 к.с. и 52 kWh батерия, търсенето надмина очакванията на компанията.

Renault прогнозира, че от Renault 5 ще бъдат продадени около 45 000 бройки само на френския пазар през следващата година, което е значително повече от най-добрите резултати на модела Zoe, както и от тези на основния съперник Peugeot e-208, от което са продадени само 22 700 броя през 2023 година. Прогнозите са, че иновацията ще засегне силно продажбите на основния съперник Peugeot e-208.

По-достъпни опции с двигатели с мощност 95 и 120 к.с. и 40 kWh батерия ще се появят до средата на 2025 година, а през 2026-а ще бъде представена нова LFP (литиево-ферофосфатна) батерия. Всичко това ще повиши още повече търсенето на възродения модел.

Първите производствени автомобили вече преминават финални тестове, а клиентите, закупили R Pass приоритетен достъп преди 30 май, ще получат своето Renault 5 през декември. Поръчките, направени между 31 май и 17 юни, ще бъдат доставени през януари 2025 година, докато тези, които поръчат сега, няма да могат да получат колите си до следващата пролет. Доставката до представителствата ще започне през октомври.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 38 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 микрон

    8 17 Отговор
    нашите авто фирми винаги намират какво да осе рът в една кола, кат цяло стават ама...

    Коментиран от #3

  • 2 Хейт

    24 7 Отговор
    Добре изглежда, ама е много ниско. Не е за Бацините пътища.
  • 3 гост

    44 9 Отговор

    До коментар #1 от "микрон":

    Рено 5 и Клио , както и Пежо от 205 до 208 винаги са били по-добри и по продавани в Европа от Поло , Корса и Фиеста !! Както преди , така и сега , съотношението цена /качество е много по добро при френските и за хора които сменят колите си на 4-5 години , а не на 20 това е предпочитано ! Просто не трябва да се сравняват сливи с круши и примерно Меган с Ауди , Мерцедес и БМВ , защото той и не иска да се сравнява с тях , въпреки че по някои показатели ги бие като маче у дирек !!

    Коментиран от #10, #11

  • 4 Милчо лаков

    31 2 Отговор
    Искам такова,но с бензинов мотор-Maxi Williams!!!!!
  • 5 Българин

    28 1 Отговор
    Искам го с бензинов двг.
  • 6 Бухал

    31 1 Отговор
    Как да унищожиш една легенда,като и туриш батерия и я наречеш кола със спортен дух....
  • 7 Куку Руку

    29 1 Отговор
    Хубава визия ама с тая батерия не става друго си е да му бяха монтирали 2-ка бензин с турбо.
  • 8 Селския бек

    4 12 Отговор
    Едно ръгливо Бмв на двайсет години с един питбул вътре и аз съм човекът 🤪
  • 9 Пешо Кюстендилецо

    12 1 Отговор
    Батерии кога ги праешеа у Никопол едно време. Това са батерии ли са? Боклуци.
  • 10 Ония с Фордо

    8 5 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Рено 5 да ( не електрическо) Рено Меган никога повече - возия супер , двигател супер , екстри ОК , електроника боклук !

    Коментиран от #24

  • 11 Трифонов

    6 15 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    А-а-а-а, хо-ха-ха-ха... Я кажи по кой показател Рено Меган бие което и да било БМВ, Мерц или Ауди, че стана интересно... А-а-а-а-а, ха-ха-ха.... Хора, вие наистина нямате никаква представа какви идиотщини ръсите!

    Коментиран от #12, #16, #22

  • 12 Милчо лаков

    10 2 Отговор

    До коментар #11 от "Трифонов":

    Не четеш внимателно,колега.Точно това пише момчето,че не можеш да ги сравняваш,но за своя клас са добри.Преди 25 години,имах R19,2.0 16V,спортно окачване- супер,но бързо стават демоде....

    Коментиран от #18

  • 13 БАЙО

    7 3 Отговор
    Това нещо няма нищо общо с рено 5,нито на външен вид нито двигател с вътрешно горене.Французите се пързалят по наклона без да имат идея как ще се спрат
  • 14 Пежо

    4 2 Отговор
    Добре изглежда, но акумулаторите са със смешен капацитет.И пробегът с едно зареждане ще е много малък
  • 15 Кимбо

    4 7 Отговор
    Няколко пъти съм карал Рено 5 2000 година или там някъде, 1,4 бензин , колата вървеше доста но, не се заблуждвайте това беше и си остава боклук марка от всякъде.
  • 16 гост

    11 2 Отговор

    До коментар #11 от "Трифонов":

    Меган РС Трофи удря в земята 80 % от моделите на Мерцедвс , БМВ и Ауди , при това на половината от цената им !! В момента струва 67 000 ЛЕВА в магазина , с 300 коня , автомат и всички екстри и 5,6 секунди до 100 км !! И с цена за поддръжка също наполовина от всеки от немските кошници !!!

    Коментиран от #17

  • 17 РС Трофи

    0 5 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    ново в магазина за тези пари-друг път….

    Коментиран от #19

  • 18 Миле

    4 5 Отговор

    До коментар #12 от "Милчо лаков":

    19-ката е 1.8 16В 136 к.с. = пълен смях още тогава….
    2.0 16В 150к.с. беше след това Меган Коуч (Купе), но и то нямаше особен вървеш… с този мотор и по-скоро рекламна цел беше Клио МК1, но оригинални такива в БГ знам само за 2-3 и то преди 15+ годнини… след това по-късно са Клио 2/3 172/182…. и те бяха кекави….

    Коментиран от #26, #27

  • 19 гост

    5 1 Отговор

    До коментар #17 от "РС Трофи":

    Дори да струваше 100 бона , а той никога няма да струва толкова , пак е наполовина от всеки от немските с такива показатели !! А този е демонстрационен на 12 000 км с пълна заводска гаранция и фирмен лизинг , ако си мераклия да ти пратя адреса !

    Коментиран от #20

  • 20 Рендета

    2 2 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    21 Турбо Куадра и Сафран 2.5 V6 Baccara съм имал, мерси от тях…. вземи си това демо за теб… ако беше толкова кола, нямаше да остане….

    Коментиран от #25

  • 21 Електротехник

    1 2 Отговор
    Е хора не може три века да караме тия компресори сгъстен въздух и бензинови пари! Колите стават по леки и електрически. Рентабилно ли е да влачим със себе си тон тенекия където и да отидем. А лошото е
    ,че производителите със сигурност ще намалят ресурса на автомобила до десетина години.
  • 22 Ляв бек

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "Трифонов":

    Веднага ти казвам:
    По показателя, честота на посещения,на автосервизи и магазини за авточасти!

    Коментиран от #23

  • 23 Бъди

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Ляв бек":

    реален и говори от опит-сравнени ново с ново от магазина, нито едното нито другото ще има сериозни проблеми поне до 150-200 хил км… а и да има, повечето ще е покрито от гаранцията, която е поне до 150 хил лм или 5 години….
  • 24 Рено Меган 2 седан,купено ново

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Ония с Фордо":

    2005г от Про Мобил бензин 1,6 115 к.с. никакви проблеми до сега,дори и с прословутата според теб елктроника. От 2017г. съм с Каджар и с него нулеви проблеми. Електрониката на Рено е проблемна когато е купувано ента употреба и преди това е взето от скрападжийте и е поредния сбирщайн направен да се движи но в Бг.
  • 25 Имал си чушки и то само дръжките им.

    0 1 Отговор

    До коментар #20 от "Рендета":

    За Бакара е с комфорт по-добър от на Мерцедес, да ен говорим за талитгите на БМВ и Алуди от този период.А 21 турбо куадра си е върха в сравнение с 3-ката на БМВ или А4 на Алуди от този преиод За цени и обслужване в сравннеие с немските котори да не повдигаме въпроса,както и за комфорта и екстрите.

    Коментиран от #28

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 И ти си ми един

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Миле":

    вървеЖ та няма на къде,Клио 3 РС си е фурия с този мотор,като мисля,че и Т. Славов караше такова и се представяше отлично в ралитата.

    Коментиран от #30

  • 28 Хайде приготвяй

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Имал си чушки и то само дръжките им.":

    добра сума парички и да ти нося копия на договори и талони!!! Кой ти сравнява с Мерцедес??? Имаш ли идея какво беше останало от т.нар. активно окачване и купищата електроника в багажника??? И как роди мъжката обслужен мотор на изкачването по АМ Струма… на 5-та със 120 и равна газ и с дупка в блока….единствения случай при мен….
    А за тази солета 21 по-добре недей…. 2 пъти троши раздатка на стокова кола след старт, калпава елетроника неподлежаща на засилване…на светлинни години като вървене спрямо 8-клапановата Дедра Интеграле с Вебер-Марели електроника…. с ремап, кулер, генерация и механичен бууст-контролер на 1.4-1.5 холд даде 14.3 с пълен салон на Божура…. Рьоне не стигна до там….
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Драги Ми

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "И ти си ми един":

    смехурко… пиша ти за Клио 1 и 2 (172/182)… и не сравнявай състезателни с улични коли….
    Пред очите ми лично 2 пъти си хвърли мотора такава 172-ка…. и вървеше кантар с тежката 145-ца КуВе….