Докато Toyota пази подробностите за следващия RAV4 в тайна, някои идеи могат да бъдат извлечени от скорошния редизайн на един от световните бестселъри на марката Camry, който е базиран на същата платформа TNGA-K.
Виртуалното студио за дизайн на автомобили Avarvarii Automotive Artworks, пусна своя собствена версия на дизайна на следващата Toyota RAV4, базирана на външния вид на новото поколение Camry, която може да бъде представена през 2025 или 2026 година.
Сегашното поколение на Toyota RAV4, въпреки дългата си история на пазара, остава най-продаваното SUV. Ето защо японците не бързат да го заменят. Конкурентите обаче не спят, така че рано или късно ще се наложи на японците да актуализират своя бестселър.
Новото поколение на Camry изостави чистия двигател с вътрешно горене и вече предлага само хибридни силови трактове. Този подход вероятно ще се разшири до 2026 година и за останалите модели на марката и ще засегне новото RAV4.
Очаква се Toyota да се откаже от базовия бензинов двигател в полза на хибридите, като ще добави нови и ще остави съществуващите версии Hybrid (FWD) и Prime plug-in hybrid (AWD). Въпреки че не се очакват големи механични промени, батерията може да претърпи подобрения, потенциално увеличавайки електрическия обхват и скоростта на зареждане.
Очаква се още и интериорна актуализация, която ще се доближи новия модел до последните подобрения на Camry. 2026 RAV4 може да включва по-изтънчени материали, по-смели цветове, по-голям екран на информационно-развлекателната система и персонализиран цифров инструментален панел.
Екстериорът обаче вероятно ще претърпи най-голяма промяна към "по-блоков", ретро-футуристичен дизайн, в съответствие с най-новите SUV концепции на Toyota. Габаритните размери на автомобила трябва да останат непроменени, за да се запази достатъчно пространство за пътници и товари.
Досега не са показвани публично прототипи, така че окончателният дизайн остава загадка. Тези прогнози са обосновани предположения за това как Toyota може да разработи най-популярния си автомобил, като същевременно остане вярна на печелившата формула на настоящия RAV4.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ти да видиш
След това очакваме гръмки заглавия от Toyota като например - клиентите предпочитат хибридните двигатели пред бензиновите и света преминава на хибриди.
Това е като в менюто на ресторант да има само супи, а шефовете на ресторанта да обясняват че техните клиенти не обичат пържоли, защото поръчват само супи.
Коментиран от #2, #3, #11
10:39 08.11.2024
2 Софиянец
До коментар #1 от "Ти да видиш":
Мда, така е в евроатлантическия свят! Не ти е позволено да мислиш, правителството и медиите ти казват какво искаш, какво да купуваш, какво да ядеш и мислиш, защото те знаят по-добре, а народа не бил достатъчно информиран и често бил подложен на пропаганда от .... всички знаме от кой :D11:07 08.11.2024
3 тъй шъй
До коментар #1 от "Ти да видиш":
Неподражаемият стил на електрическата латерна усещам, но може и да греша. Ами когато хибридът е значително по-пъргав, харчи наполовина на чистия бензин и вече струва колкото бензина, няма разумен човек искащ старото задвижване. Сега ще се започне с изопачаване на казаното. Да, цената на бензин с автоматик и хибрид се изравниха.Коментиран от #4, #5, #9
11:22 08.11.2024
4 Инж.
До коментар #3 от "тъй шъй":
Абсолютно вярно!11:30 08.11.2024
5 ПоКУРко
До коментар #3 от "тъй шъй":
Само където хибрида тежи повече, на извънградско харчи много повече и се ТРОШИ И ЧУПИ много Повече от автомобил само с ДВГ ! Поредното "ЗЕЛЕНО" Безумие за ограбване на автомобилистите! А то Продължавай да се заблуждаваш колко по-хубав бил Недоразумението Хибрид! Личен опит!Коментиран от #7, #13
11:37 08.11.2024
6 Ауто Билд
Коментиран от #8
11:43 08.11.2024
7 Инж.
До коментар #5 от "ПоКУРко":
Не харчи повече от чист двг на извънградско.Corolla Cross с 2.0 пълен хибрид харчи 6.5л/100км на магистралата Бургас-София при 150км/ч - лично проверено!
11:50 08.11.2024
8 Билдинг ауто
До коментар #6 от "Ауто Билд":
Гледали сме го. В него показват какво можеха автомобилите в златната ера на автомобилостроенето. Единственият проблем беше че светна чек енджин заради някакъв датчик, но после се оправи.Хайде сега си помисли дали новия модел може да мине по същия този път без да му светнат половината лампи на десетките допълнителни датчици? Дали вече нямаше да са окапали половината пластмаси? Едно време правеха истински всъдеходи, които наричахме джипове А сега модерното SUV. Днес всички, включително Toyota произвеждат паркетници, които нямат нищо общо с първите RAV4 когато говорим за офроуд
12:05 08.11.2024
9 Да прав си
До коментар #3 от "тъй шъй":
но винаги има едно но. Не е реално бензина да струва колкото хибрида. Така е направено и финансирано, че да мислим по този начин. Хибридите получават все още премий но ги получава директно производителя.Коментиран от #10
12:42 08.11.2024
10 тъй шъй
До коментар #9 от "Да прав си":
Не ме интересува ценообразуване.Когато купувах Камри, Мазда6 струваше толкова а и Супърб.
За дебелите глави пак да кажа, че последните поколения хибриди на Тойота имат най-извненадващо нисък разход при извънградско и особено магистрала.
А този с опита му е само на сън.
Както е казал колегата 6-7 магистрала с добро темпо.
А как да обясниш, че тежестта е само с 60кг. повече и на дълъг път разходът не се влия от тежестта. Когато базови знания липсват се съчиняват невъзможни теории за хибридите, най-често от главния теоретик-електрическата латерна
17:16 08.11.2024
11 авто фен
До коментар #1 от "Ти да видиш":
Въпросът е,че щом поръчват супи, харесват супи или супите са им изгодни и ги предпочитат, иначе ще отидат в съседния ресторант отсреща и ще ядат пържола. Конкуренция и избор на клиента.17:43 08.11.2024
12 сектант
12:01 13.11.2024
13 Емилио
До коментар #5 от "ПоКУРко":
Аз имам плъг ин Рав 4 от 2023 година.Тойота дава 10 години гаранция при обслужване в техните сервизи! Да се троши-ще то оправят!
23:38 13.11.2024