Любовта на Америка към пикапите остава непроменена и това се потвърждава от класацията на най-популярните употребявани автомобили в Съединените щати (до пет години), публикувана от анализаторите iSeeCars.
Лидер сред колите на възраст до пет години и тази година стана Ford F-150, който е бестселър в САЩ от 43 години насам. Chevrolet Silverado 1500 и Ram 1500, които също са големи пикапи, заемат второ и трето място в класацията, като последният върна мястото си в челната тройка, изпреварвайки Chevrolet Equinox.
В класацията доминират и SUV-та и всъдеходи, които заемат 65 от 100 места. Chevrolet Equinox е лидер в сегмента, докато Toyota RAV4, Nissan Rogue и Ford Explorer затвърждават позициите си в челната десетка. Сред леките автомобили най-успешни остават Toyota Camry и Honda Civic, които заемат съответно пета и десета позиция.
Електрическите автомобили все още не могат да се конкурират с бензиновите и дизеловите модели по популярност на пазара на употребявани автомобили. Най-добър сред тях е Tesla Model 3, който заема 30-то място, докато Tesla Model Y се класира на 74-то място.
Тези данни, събрани от анализ на повече от 7.7 милиона продажби на превозни средства между една и пет години между 2019-а и 2023 година, още веднъж подчертават стабилността на американските предпочитания и силната позиция на класическите дизелови модели на пазара на употребявани автомобили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Да питам, бе
11:22 14.01.2025
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Ко речи?
11:24 14.01.2025
4 УСАСРА
Коментиран от #8, #9
11:32 14.01.2025
5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
11:33 14.01.2025
6 хаха
По-важни за вторичния пазар са предпочитания за ползвани коли с 50-100 000км пробег, когато наистина купувачът ще гледа дали колата ще държи още много, какво е износването и т.н.
11:34 14.01.2025
7 така
Коментиран от #10
11:34 14.01.2025
8 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #4 от "УСАСРА":
"Почти 50% от собствениците на електромобили в САЩ искат обратно на ДВГ. "/26.06 2024. /
11:36 14.01.2025
9 хаха
До коментар #4 от "УСАСРА":
За електричките е трудно, щото там е мазало. Куп са продадени фиктивно и гният с номера по паркинги на дилъри. Също така вторичен пазар реално няма. Пример- Порше Тайкан купено за 140 000 паунда, сега на 2-3 години. Фирмите за продажба втора ръка и Порше го оценяват на под 30 000 паунда с условие, че е почти непродаваемо. В същото време човекът още дължи по лизинга 70 000 паунда.Е, ако има толкова желание за електрички, как точно на 1/4 от цената на топ кола никой не я иска?
Слагам видеото на човека с поршето за цената. Сега върви и история как заради риск от самозапалване и получено писмо за това от Порше с препоръки до ъпдейт на софтуера съседите го съдят да не паркира колата до къщата, застраховката на къщата му е увеличена тройно.
11:44 14.01.2025
10 хаха
До коментар #7 от "така":
В САЩ немските марки са внос и много скъпи за подръжка. Затова и рядко ги купуват американците. А и тук са най-масовите все пак. И у нас рядко се купува S класа, нали?11:45 14.01.2025
11 Този коментар е премахнат от модератор.