Обрат: Mercedes ще продължи да разработва дизелови двигатели

26 Декември, 2024 09:53 6 997 31

  • mercedes-benz-
  • дизелови двигатели
Обрат: Mercedes ще продължи да разработва дизелови двигатели - 1

Mercedes-Benz продължава да развива своята стратегия за електрически превозни средства, но сега стана ясно, че не се отказва от инвестициите и разработката на дизелови двигатели.

Според представители на компанията, търсенето на дизел остава постоянно високо: 74% от клиентите в сегмента на леките автомобили и 90% от тези на търговските превозни средства предпочитат дизелови двигатели.

Дизеловите двигатели на Mercedes-Benz демонстрират висока ефективност. Например моделът A-Class с двулитров двигател с мощност 116 к.с. консумира само 3.4 литра на 100 километра, което прави дизела конкурентен на бензинови и дори на електрически автомобили.

Компанията планира да използва дизелови двигатели в модели от среден и висок клас като C-Class, като същевременно интегрира най-новите технологии за намаляване на емисиите и подобряване на ефективността.

През март 2025 година Mercedes-Benz ще представи нов мек хибриден бензинов двигател, който ще допълни екологичния вектор на развитие на марката.

"Въпреки че бъдещето на Mercedes-Benz е насочено към електрификацията, дизеловите двигатели остават важен елемент от стратегията на компанията, осигурявайки богат избор за клиентите и баланс между иновациите и традиционните технологии", казват от немската марка.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 31 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ⚜️Орешник⚜️

    39 2 Отговор
    Оооо какъв обрат! Само в главите на кухите Мисири има обрат! Тук отдавна знаем, че Мерц дори не са си помисляли да се отказват от дизела!
  • 2 долу ЕС

    10 28 Отговор
    като нямаш батерии произвеждаш печки
  • 3 Турбодизел

    33 5 Отговор
    Мнол ясно ве. То като кажеш Мерцедес е равно на дизел откак се помня. Е сега като го наритат и оня дългия, шведски гей с очилата и турят някой Дитрих инженер как си трябва и ще подредят нещата.

    Коментиран от #7

  • 4 Йеронимус БОШ

    27 2 Отговор
    Започнали са да поумняват ли ?

    Коментиран от #6

  • 5 воденМАДАГАВУР

    32 2 Отговор
    Новите , толерантни , евро и еко-директиви , налагани от някакви болни мозъци , явно са напълно безполезни и изкуствени !
  • 6 Тцъ

    19 5 Отговор

    До коментар #4 от "Йеронимус БОШ":

    Не са поумнели, просто тир или рейс на ток не става и това е.

    Коментиран от #9, #20

  • 7 1,9 тди

    17 4 Отговор

    До коментар #3 от "Турбодизел":

    евала бате, евала...

    и другите скоро ще се усетят че си трябва 1,9 TDI това е истината дето искарва по 1 милион км пробег
  • 8 Демократ

    20 6 Отговор
    Да произвеждаш нещо което никой не купува означава само едно.
    Държавата в Случея Германия да ти субсидира производството.
    Но ние това много добре го знаем че целият ЕС субсидира Германия за да им подържаме амплоато на "индустриална" сила.
  • 9 ей селянин

    11 19 Отговор

    До коментар #6 от "Тцъ":

    градски автобуси отдавна вървят на батерии във бг ако си от село може и да не си забелязал но в по големите градове си ги има и във момента !

    Коментиран от #13, #23

  • 10 ХАРОН

    7 0 Отговор
    Нормално, не могат да си позволят изоставане от БМВ. Нали беше целта всички пазарни сегменти да са представени.
  • 11 друго си е голф дизел 2

    21 0 Отговор
    във електричите мерцедес разбра че няма как да догони китай

    но пък китай никога няма да догони дезеловия мерцедес

    затова които си знае къде му е силата трябва да продължава там

    Коментиран от #18

  • 12 Край

    7 7 Отговор
    Мдда германците могат да разработят и "високотехнологични" двигатели на мазут и на въглища.
  • 13 Тцъ

    18 2 Отговор

    До коментар #9 от "ей селянин":

    Има в 3 града А в тях си има и тролейчета от време оно. Ти кажи коя електричка е София - Варна. Без да броим влаковете.

    Коментиран от #24

  • 14 хаха

    21 3 Отговор
    Супер, ама нали пък забраняват дизелите от ЕС... Допреди има-няма 10 години ЕС промотираше дизелите като по-екологични. Сега те са враг номер 1 на природата. Имам кола 2006 и трябва да я сменям, защото вече забраняват да се кара в центъра на София. От 7-8/100 дизел градско ще мина просто на 20/100 бензин да съм по-екологичен, щото науката е доказала, че 3 пъти повече изгорени въглеродни смеси по никакъв начин не произвеждат 3 пъти повече СО2. Поради качеството на модерните коли ще трябва да търся нещо на примерно 10г. Не е до цена- ще струва колкото чисто нова кола най-вероятно, а просто не искам кола, която на 100 000 след 5г ще е за сметището. Нещо старо на 100 000, но предно поколение с ресурс да се кара още 200-300 000 при добра подръжка е просто по-добра инвестиция според мен. Гледам при жената с нейната купена чисто нова кола- за 5г трябваше да сменя компресор на климатик, защото сложили шайба, която не е поцинкована и си знаят, че след 5г ще е изгнила.
    Иначе дано се спрат зелените тикви и да се върне нормалното- всеки да кара кола, докато му е изгодно и му харесва. Дизелът е по-хубав според мен заради режима си на работа. Реално кола карана 15-20г е по-екологична, даже да пуши яко. Колко замърсява производството на нова, та да избие, ако ще държи 5г и ще е за боклука или ще забранят да се кара? За ЕВ да не говорим с всичкия литий и подобни.

    Коментиран от #15

  • 15 Дизелови лъжи

    4 14 Отговор

    До коментар #14 от "хаха":

    20 на 100 бензин с феррари на магистрала дори трудно ще направиш
  • 16 Радар

    11 0 Отговор
    Да се хванем за зелено и да
    зачезнем на...червено-директива
    на Урсула. Акушерката е в транс,
    щото , може да сменят Кьовеши.
  • 17 Хитрото

    11 0 Отговор
    Точат лиги за Русия пак.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 дедо..

    14 3 Отговор
    Що търкаш бре..ти споменаваш за А класа,аз пък ти казвам че карам 20 годишен петцилиндров..С 30 А Ем Ге,а това е единствения дизел направен от спортното подразделение на бенц до щутгард,и че се кефя и не слазам от него-дори когато ходя за вестник-факт..
  • 20 Китайските диктатори

    4 9 Отговор

    До коментар #6 от "Тцъ":

    В Китай, понеже не спазват парижкото споразумение и никой не мисли за хората, от години е забранено дизелови автобуси да се движат в големите градове. Градския транспорт е 100% електрически автобуси.

    В Китай малко селце има повече жители от София, а в Шанхай от транспорт имат нужда 30 милиона души - 6 пъти повече от населението на цяла България.

    Щом там се справат с електрически автобуси, какъв проблем виждаш за България?

    Коментиран от #21

  • 21 Демократ

    4 10 Отговор

    До коментар #20 от "Китайските диктатори":

    В Китай дизелите никога не са били на мода немските тъпатси заедбо с франсетата и жабарите от Рим ги прожутваха на европейците мултиджет ха де и те де и и други недоразумения.

    Коментиран от #26

  • 22 ТРИМАТА ОТ ЗАПАСА

    7 0 Отговор
    УУУРРРАААА .
  • 23 Никси

    11 1 Отговор

    До коментар #9 от "ей селянин":

    а я кажи някой Туристически или Мрждуградски Автобус на ток , да те чуем Ахилесов каза ли нещо или така ми се стори !!!.
  • 24 Какво искаш

    7 3 Отговор

    До коментар #13 от "Тцъ":

    Да ти казва човека България е 100 г.назад от запада най малко.какво гледаш тука какво било
  • 25 Реалист

    2 11 Отговор
    Мерцедес с решетка на Форд, стърчащи като на Мазда, фарове като на Митсубиши, или Инфинитив май, май, извита предница на някоя Френска изватенящина хахахаха
  • 26 Бензинов автобус

    12 1 Отговор

    До коментар #21 от "Демократ":

    Ти сериозно ли вярваш, че преди всички автобуси в Китай да станат електрически, са били бензинови и само в България предпочитаме дизелът за автобуси и тирове?

    В САЩ където най-много тачат бензина, С какво мислиш, че зареждат тировете и автобусите? Вярно яко сте се надишали с бензинови изпарения!

    Коментиран от #27, #28

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Мерцедес

    3 1 Отговор
    Коравоглавите немци най сетне им увря главата!
  • 30 знаещият джо

    1 0 Отговор
    Например моделът A-Class с двулитров двигател с мощност 116 к.с. консумира само 3.4 литра на 100 километра, което прави дизела конкурентен на бензинови и дори на електрически автомобили. " Радослав е ! Радослав е! от там от тук където намериш нещо което считаш за вярно веднага го " поднасяш " за истина " Никъде не си споменал ,че едва изкарват гаранционният срок -- 2 години или 90 .000 км . Само някои модели срещу допълнително заплащане Гаранционният срок им се удължава . На лекотоварните Бусове на 170-180 хиляди километра някои и толкова не изкарват свършва ресурсът двигателите им . Като 4000 Евро съм платил за основният ремонт. .

    Коментиран от #31

  • 31 Даааа

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "знаещият джо":

    Но пак си на далавера! Платил си 4к за ремонт, но реално имаш нова кола отново. Я си вземи някой умреляк от тия новите/евтините за 40-50к и след 200к. километра (ако ги изкара) трябва да го хвърляш директно