Комбито M5 се оказа по-популярно, дори отколкото компанията си е мечтала

20 Март, 2025 10:11 1 228 9

  • bmw-
  • m5-
  • touring-
  • m5 touring

Половината от поръчките за наточения модел са за по-практичната версия

Комбито M5 се оказа по-популярно, дори отколкото компанията си е мечтала - 1

Решението на BMW да върне M5 Touring се оказва изключително успешно, като търсенето надхвърля първоначалните прогнози. Въпреки че традиционният седан M5 остава популярен избор, комби вариантът се налага, като опровергава очакванията и постига изненадващо разпределение на производството в съотношение 50:50.

Вицепрезидентът на BMW по въпросите на клиентите, марката и продажбите Силвия Нойбауер разкри, че първоначално компанията е планирала съотношение на производството две трети седан и една трета комби. И двата модела обаче са надминали очакванията, което е накарало BMW да увеличи производството във всички направления.

Комбито M5 се оказа по-популярно, дори отколкото компанията си е мечтала

„Сега виждаме, че има по-голямо търсене на седана“, обясни Нойбауер. „Затова увеличихме производството там. Но има още по-голямо търсене за Touring. Така че увеличението при Touring е много по-голямо.“

Това рязко нарастване на търсенето на M5 Touring подчертава трайната привлекателност на високопроходимите комбита, особено на пазар, все повече доминиран от SUV автомобили. Равномерното разпределение на производството подсказва, че BMW успешно се е насочило към сегмента на ентусиастите, които жадуват за практичността на комбито, без да жертват представянето на М автомобила.

Комбито M5 се оказа по-популярно, дори отколкото компанията си е мечтала

Новото M5 Touring разполага с 4,4-литров V8 двигател с две турбини, съчетан с електромотор, вместен в осемстепенната трансмисия. Тази наелектризираща конфигурация генерира 727 к.с. и 1033 Нм въртящ момент. Самият бензинов двигател генерира 585 к.с., докато електрическият мотор допринася с допълнителни 197 к.с., идентични с тези на XM. М5 обаче използва по-малка батерия с капацитет 14,8 kWh.


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 7 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Горките

    10 0 Отговор
    Производители - много добре знаят, че клиентите си искат ДВГ, но продължават да се мъчат и харчат излишно, вграждайки поне някаква ел. джаджа в колите си, за да са в тренда и да не ги анатемосат зеленясалите идиоти.
  • 2 оня с коня

    10 0 Отговор
    Добре би било покрай Мощността да се спомене и колко тежи
  • 3 Писали

    8 0 Отговор
    сте малко през пръсти. Написаното излиза, че М5 е мек-хибрид с 200кс е-мотор към СК. Което е глупост.
    Може да има е-мотор към СК, но той е около 10кс. Има отделен е-мотор, който работи към ДВГ и той е 200кс и за него е 15квч батерия. Щеше да е чудесно, ако не тежеше 2.5т.
  • 4 Гост

    6 2 Отговор
    Писна ми то тази СУВ мания. На 99%ж от хората не им трябва такова животно - повишен разход, скъпи консумативи(например гуми, накладки, дискове и т.н), повишени цени за обслужване, люлее повече. СУВ манията е суета, за която хората жертват пари и време. Друг път ще спорим за нуждата от 4х4 в семеен автомобил, което се използвa в 1% от времето и спокойно може да бъде заменено от вериги, които се слагат за 15мин.

    Коментиран от #7

  • 5 дедо..

    3 3 Отговор
    Да си го карат..от мойто 20 годишно комби ц-30 дизелак не слазам,500 нютона-230 коня и тираджииска нафта..
  • 6 Пежо 308 2024

    0 1 Отговор
    Бмв са отчели към 5 милиарда загуба спрямо миналата година
  • 7 Приятелю,

    3 2 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    4х4 дава стабилност на всякакъв път и при всички условия!

    Коментиран от #8, #9

  • 8 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #7 от "Приятелю,":

    Карал съм. Знам за това фалшиво усещане за стабилност. Колата с 4х4 не спира по-добре от колата с предно(или задно). Да, 4х4 има по-голямо сцепление с пътя и позволява взимането на завой(и излизането от такъв) с по-голяма скорост на сухо. Но аз не съм тръгнал на рали. Зимата това фалшиво чувство за сцепление може да ти изиграе лоша шега. А тръгне ли колата 4х4 в завой зимата, няма оправия. Заради повишената мощност при 4х4 и повишеното сцепление, износването на гумите, спирачните дискове и накладките, разходът на гориво са по-големи. Има и специфична поддръжка на тези системи. Да, 4х4 е хубаво нещо и има своето място в автомобилостроенето, но на 99% от хората използващи автомобил ежедневно не им трябва. Просто маркетинг и добавена стойност в автомобила, съответно в сервизирането му. Дилърите и производителите се опитват да ни убедят какви сме приключенци и как 4х4 ни трябва, за да имаме активен и пълноценен живот, но съответно трябва да си го платиш. Не благодаря, искам автомобил, който да е евтин в поддръжката си и да не ми създава грижи и разходи с допълнителните си агрегати.
  • 9 Дава

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "Приятелю,":

    само на тези, които не могат да карат. Ако се научиш да управляваш автомобил, ще установиш че 4х4 не ти трябва. Но да не забравяме, че едно истинско 4х4 е нещо съвсем различно, от това, което се предлага масово като такова.