Франкфурт, Германия. Наш екип от мястото на събитието.
Основната премиера на Volkswagen във Франкфурт беше второто поколение Tiguan. Компактният кросоувър не направи революция, но в същото време зададе критерии, които трябва да бъдат следвани от всички конкуренти. Особено интересно е, че преди проектирането и създаването на новия Tiguan немците педантично са изучили всички претенции на клиентите.
Така, според хората от VW, новата генерация няма с какво да подразни феновете на марката и в частност тези на компактните SUV-та. Основните недостатъци от първото поколение бяха тесен втори ред и малък багажник. Сега е поработено основно върху тях. Така дължината на кросоувъра нараства с 60 мм до 4 486 мм, ширината с 30 мм (1 839 мм), а междуосието достига 2 681 мм срещу 2 604 преди.
Резултатът от това "разтягане" е, че пасажер с ръст 185 см се чувства напълно комфортно на задната седалка. Що се отнася до задния пасажерски отсек, един от минусите е в липсата на равен под, но той се компенсира от много други екстри като достатъчно пространство, пълноценна климатична инсталация, ергономични кресла и много други. Багажното пространство вече е достатъчно вместително.
То е увеличено с 50 литра спрямо първото поколение и вече е 520 литра. При сгънат втори ред седалки товарният отсек може да се увеличи до впечатляващите 1 655 литра. Отвън новият Tiguan изглежда доста олекотен, една от причините за което е намалената височина - минус 33 мм. Клиренсът обаче е отличен за SUV от този клас - 200 мм, като е нараснал спрямо този на предшественика с 11 мм.
Всичко това става възможно заради новата MQB платформа на концерна, върху която е изграден новият Tiguan. Във Франкфурт немците показа цели четири версии на Tiguan - спортния Tiguan R-Line, класическият шосеен модел и офроуд изпълнение. Tiguan GTE пък е концептуален автомобил с plug-in хибридно задвижване (218 к.с.), който предлага поглед към бъдещото развитие на най-продаваното SUV.
Двигателите също се характеризират с повишаване на ефективността. На разположение е широка гама от осем мотора с мощност от 115 к.с. до 240 к.с. Задвижването е по-мощно и с до 24% по-ефективно от това на предходния модел. Новият 4MOTION Active Control позволява на водача да настройва системата за задвижване на четирите колела индивидуално и по-лесно спрямо всички пътни условия.
Tiguan е проектиран за теглене на ремарке с маса до 2500 кг, а асистиращите системи увеличават комфорта, динамиката и безопасността. Във Франкфурт се спекулираше и с това, че Tiguan II ще се предлага и в модификация със скосен таван Coupe, която ще има версия с индекс R с 2.0-литров турбодвигател с мощност 300 к.с. От компанията обаче на този етап не казаха нищо по темата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 656
10:50 18.09.2015
2 rtrt
11:15 18.09.2015
3 нов българин
Коментиран от #8
11:51 18.09.2015
4 Миро
12:17 18.09.2015
5 Кобрата
13:59 18.09.2015
6 hristov
15:17 18.09.2015
7 BMW
Коментиран от #9
15:38 18.09.2015
8 VWandMercedes
До коментар #3 от "нов българин":
Браво мойто момче, браво.Само това ли успя да измислиш, че искам да чета още от твойте гениални мисли.17:48 18.09.2015
9 Legnum
До коментар #7 от "BMW":
Как да няма??? Има колела, фарове, калници ....18:12 18.09.2015
10 sspp
Джантите са от шлайфан алуминий на всички нови VW и не се оправят и малки драскотини дори - трябва ад си купиш нови! Вътре всичко се драска много лесно като вафла е! Нямат кола с естествена кожа всичко е найлон! Но пък имат уникалния 7G DSG! :)
Изобщо не си заслужават парите! Този муцуната му е смотана!
Коментиран от #11
21:00 18.09.2015
11 Бай хой
До коментар #10 от "sspp":
И като се събуди на сутринта какво се оказа...Коментиран от #12
23:01 18.09.2015
12 sspp
До коментар #11 от "Бай хой":
Ми нищо не стана пич, качих се в новият ми Фолксваген и отидох на работа!Ако ти трябва по- подробна информация пиши ще ти я предоставя даже ако си от Пловдив може да пием кафе и да ти покажа що за коли правят вече!
Коментиран от #13
08:29 19.09.2015
13 Дядо Либен
До коментар #12 от "sspp":
Що не вземеш да се гръмнеш бе комплексар? Тук ли дойде да се правиш на отворен?Коментиран от #14
17:40 19.09.2015
14 sspp
До коментар #13 от "Дядо Либен":
И защо да се гръмна бе човек? Просто карам нова кола от тази марка и споделям впечатления теб какво точно те дразни не разбирам?Да тръгнеш да се заяждаш с непознати хора без причина явно живота ти е доста скучен?
18:41 19.09.2015
15 sspp
Да тръгнеш да се заяждаш с непознати хора без причина явно живота ти е доста скучен?
Коментиран от #16, #18
18:50 19.09.2015
16 Нормален
До коментар #15 от "sspp":
Ако си нормален човек не пиши в този сайт... стига ти да прочетеш коментарите на 2, 3 статии за да разбереш, коя точно част от съсловието се подвизава в сайта и ангажират останалите с нелепите си мения и твърдения в които самите те не знаят дали да вярват.Коментиран от #17
19:23 19.09.2015
17 sspp
До коментар #16 от "Нормален":
Адски си прав колега, просто няма смисъл!19:41 19.09.2015
18 Дядо Либен
До коментар #15 от "sspp":
Именно защото си никой и на никой не му пука каква кола караш а ти държиш да покажеш.Просто си комплексар ! Явно в обществото не вървиш и си решил да се показваш тук където лужите ти няма кой да ги разкрие.Тук пишат обикновени хора с различни професии , но никой не е тръгнал да се фука колко пари има , какви коли кара и къде живее.Карай си влака и си чети коментарите!И на теб и на онзи над теб това е безплатен съвет от дедо ти Либен!19:58 19.09.2015
19 sspp
Айде лека и като вземеш пенсията да закараш бабата на сладкарница на ашуре и боза:)
Коментиран от #20
20:39 19.09.2015
20 Бай хой
До коментар #19 от "sspp":
Младеж нещо ти се губи червената нишка. Уж се хвалиш че караш нови коли и в същото време ги плюеш че не струват.Ми аз си карам стара трошка и ми харесва и съм доволен от нея.
Нещо явно не е наред. Хем се хвалиш, хем си с нова кола. А какво не харесваш не разбрахме.
Рийш ли направо изби рибата с олющеният лост за скоростите и то на автоматик. Ужаст и безумие.
Коментиран от #21
20:59 19.09.2015
21 sspp
До коментар #20 от "Бай хой":
Не ми харесва ниското качество на новите модели на тази марка специално! Естествено, че е странно на нов автоматик да се обели лоста но това е факт обади се на приемчика в Пловдив казва се Мартин лично той направи снимките, за да изготви искане за подмяна по гаранция.Има и други неща които са много странни и неочаквани за тази марка - пример мокета по пода се развлачва на нишки особено в зоната на шофьорските крака. Черният пиано лак по волана и около тъч скрийна няма никаква защита от надраскване и много бързо става на чертички. Воланът е обшит със синтетичен полимер няма нищо общо спрямо предни модели
Просто като направя съпоставка със стар модел примерно на Субаро, Хонда, Тойота там не личи почти износване!
23:55 19.09.2015
22 Киро
Жалко, ако неговото 4х4 ставаше за нещо, можеше и да стане привлекателен, сега е просто един висок Гоуф.
00:52 20.09.2015
23 гост
Компанията може да заплати 18 милиарда долара наказание, след като беше обвинена, че е проектирала софтуер, който да манипулира измерването на токсични емисии, съобщи Агенцията за защита на околната среда в САЩ, цитирана от „Ройтерс".
„Казано просто, тези коли съдържат софтуер, който изключва контрола върху емисиите, когато се шофира нормално и го включва обратно, когато колата е подложена на тест", коментира Синтия Джилес от агенцията.
Поради това Volkswagen може да бъде глобен с до 37 500 долара за всеки автомобил по федералните закони за чист въздух.
През 2008 са били продадени в САЩ 482 000 дизелови автомобили с марките Volkswagen и Audi. Ако всички те се окажат с такъв софтуер, то наказанието може да бъде 18 милиарда долара.
Ето как се развиват от великия ВАГ
03:32 20.09.2015