Милано, Италия. Наш екип от мястото на събитието.
Следващата година компанията Subaru ще отбележи 45 години от представянето на първия модел с постоянно задвижване на четирите колела. От тогава до сега японската марка се утвърди като производител на едни от най-сигурните и най-проходими автомобили в света. "Самураите" продължават да доказват тази своя максима с всеки нов модел, като в това за пореден път се убедихме при представянето на новата версия на един от бестселърите на марката Forester. Дебютът на рестайлинг версията за Европа се състоя в Милано, където беше и наш екип. Ето и първоначалните ни впечатления.
Екстериор
Основната промяна по външния вид след рестайлинга е свързана с предната част на автомобила. Той има различни фарове, нова радиаторна решетка и със силно видоизменена предна броня. Отзад също има промени, но те са по-малко, като са свързани основно със "стоповете", които вече са диодни. Като цяло конструкторите от Fuji Heavy Industries разработват новия Forester с идеята за по-привлекателен външен вид, но същевременно отново наблягат на обем и функционалност. Нови цветове, различни джанти и още дребни видоизменени детайли завършват новата визия на Forester. Промяната не е радикална, но прави автомобила да изглежда по-съвременен, и по-технологичен.
Интериор
Що се отнася до салона, и там промените не са големи, но корекциите са прецизни и точно на място. Материалите в купето са по-качествени, наличен е и нов вариант на кожения салон и според японците е подобрена шумоизолацията на купето. Според нас обаче именно това е един от малкото минуси на Forester. Шумоизолацията от двигателния отсек е отлична, но тази от пътната настилка не е. Шумът от колелата не е дразнещ, но е по-голям от този на основните конкуренти. Иначе салонът е комфортен - огромна остъклена площ, която създава още по-голямо усещане за простор, а широчината и височината в салона са осезаеми. Седалките са ергономични, с добре изразена странична поддръжка, а уредите са много информативни и са компилация от електронни дисплеи и аналогови циферблати. Основните са разположени пред водача, а т.нар. спомагателни са обособени на две зони в горната вертикална част на централната конзола. В заключение ще кажем, че салонът е по-комфортен и също така просторен.
Двигатели
Моторната гама е без изменения. Бензиновите двигатели са два - двулитрови с мощност 150 и 241 к.с., а дизелът покрива евро 6 стандарта и разполага с мощност 148 коня и 350 Нм въртящ момент. Скоростните кутии са ръчна и т.нар. Lineartronic. Последната е CVT или известна още като безстепенната трансмисия, която е може би най-добрата от този род скоростни кутии. При нея няма забавяне, а усещането е за пълноценен автоматик. Що се отнася до двигателите, те са от типа боксер и разполагат с много нисък общ център на тежестта. Това позволява на автомобила да разполага с голям клиренс и в същото време да е стабилен в завои. На асфалт автомобилът се държи перфектно, но това, с което се отличава пред конкуренцията са неговите офроуд възможности. За да ги демонстрират организаторите бяха избрали писта за мотокрос с огромни наклони, където Forster не изпита никакви трудности.
Ходови характеристики
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Мартин
Коментиран от #5
11:55 04.05.2016
2 Симеон Иванов
12:16 04.05.2016
3 маке
12:23 04.05.2016
4 бачкерина
Я пуснете статия за "новия внос" модел преди 15-20 години, да се почувстваме и ние работещите, като нормалните хора.
Коментиран от #12
12:54 04.05.2016
5 gost
До коментар #1 от "Мартин":
Ти чуваш ли се ? Субару били най- проходими!G - класата, роувърите, вранглера, ленд круизъра те градски колички ли са ?
12:56 04.05.2016
6 Богатов
Коментиран от #9
13:21 04.05.2016
7 тони
Коментиран от #8
13:40 04.05.2016
8 бачкерина
До коментар #7 от "тони":
Тони, много си злобна, нормално е хората да излизат в отпуск от време на време.Значи всеки, според теб, който е в отпуск е мързел. :)
13:52 04.05.2016
9 бачкерина
До коментар #6 от "Богатов":
Дохода на семейството ми е 2 пъти над средния и пак не мога да си позволя без да се лишавам чисто нова кола, а пък за чисто ново субару мога само да мечтая.Дразнещо е, когато не пишат нищо за цената, която е около 80 бона.
Коментиран от #10, #13
13:57 04.05.2016
10 Караиванов
До коментар #9 от "бачкерина":
И аз бачкам, не чак толкова много, но пък съм учил повечко и сега мога да си позволя подобна кола. Иначе по темата. Форестър е един от най-добрите и най-проходими СУВ автомобили. То си го пише в статията. Не говорим за тежки джипове, а за компактни кросоувъри.14:03 04.05.2016
11 фори
14:41 04.05.2016
12 фгхкйфтъй
До коментар #4 от "бачкерина":
затова вземаш старо БМВ за 4 000и пишеш по форумите да си вдигаш цената
сега бавареца така мака
немско качество не ми хвалете другите
и си в играта
японските са за тия които
по акъла изпращат
Коментиран от #14
14:56 04.05.2016
13 Умният
До коментар #9 от "бачкерина":
Явно си много проС, щом толкова бачкаш пък не можеш да си купиш Субару. Аз явно не съм, защото мога, а и пък харесвам Форестър. И какво излиза: Субару е кола за умни хора.15:15 04.05.2016
14 Пешеходец
До коментар #12 от "фгхкйфтъй":
Явно теб само те посрещат без да те изпращат.Човека само е писал че Му харесва и неможе да Си го позволи.Но това вие с пропелерите на челата няма как да не намесите Баварските "премиум лимузини" за 4000лв.
Явно не е фенство явно си е диагноза.
15:16 04.05.2016
15 БМВ са колите
Коментиран от #26
15:35 04.05.2016
16 газо
16:34 04.05.2016
17 луйдьофинес
16:36 04.05.2016
18 мда
17:03 04.05.2016
19 гост
17:04 04.05.2016
20 гост
17:14 04.05.2016
21 WRX
17:23 04.05.2016
22 Десислав Попов
Коментиран от #23
18:02 04.05.2016
23 Индера
До коментар #22 от "Десислав Попов":
Деска, явно не си на ТИ с автомобилите, така че моля те чети статията и не се изказвай. Интериор и вътре са едно и също нещо, така че става или не става? Според мен колата е идеална и отвън и вътре и под капака.Коментиран от #32
18:13 04.05.2016
24 Младен
18:31 04.05.2016
25 jambazina
19:36 04.05.2016
26 Summon
До коментар #15 от "БМВ са колите":
Виж сега, Субару са хубави коли. Особено 4х4 са найстина много добри. И аз харесвам БМВ, но не само те правят коли, Единствения минус е че, поддръжката на едно такова Субару в България е доста скъпа.20:24 04.05.2016
27 субару екс употребител
20:43 04.05.2016
28 Бай Иван
Кой нормално рабояещ Българин с заплата от 500-800 лв.(а това са 80-85 % от работещите) може да си я позволи?
20:53 04.05.2016
29 Жоро
Субару НЕ МЕРСИ !
Поздрави за рекламните агенти тука
Коментиран от #36
21:26 04.05.2016
30 Хикса
22:24 04.05.2016
31 BGman
23:08 04.05.2016
32 Десислав Попов
До коментар #23 от "Индера":
Е,добре де обърках думите.Техническа грешка.Екстериорно е прилична,но интериорно е пълна скука.От Субару единствено ми допада Аутбека.За всички останали модели се чудя как хората дават толкова много пари за тях.Явно просто трябва да си Субару-маниак.Ама аз не съм.Sorry!23:51 04.05.2016
33 дфгдф
08:24 05.05.2016
34 Нагазаки
08:56 05.05.2016
35 Мучо
16:05 29.06.2016
36 Martin Kovachev
До коментар #29 от "Жоро":
Здравей,Не знам какво и къде си чел но от личен опит мога да препоръчам да не четеш врели некипели в интернет.
И аз бях така като теб няколко месеца - четох, търсих, пак и пак .. и в автосалона ми казаха, че няма проблеми (основно проблеми с маслото и разхода ме интересуваха) и рискувах..
Еми ... 7 месеца вече го карам чисто ново, бяло, красиво, бързо когато искаш, меко когато ти е кеф... и да чукна на дърво - ами никакви проблеми няма!
Редовно гледам и маслото - нищо не е изгорил.
Единственото, което мога да кажа като супер малък минус е, че е мааалко шумно от гумите отпред.
2017-модела (този, който тестват тук, аз съм с 2016) може и да са го отстранили това.
Но .. ако наистина мислиш да взимаш мой съвет е.. скочи до салона направи два три безплатни теста и ще видиш, че си заслужава :)
Успех!
01:26 18.07.2016