Основната новост на Subaru по време на 87-ото изложение на автомобили в Женева е изцяло новия кросоувър XV. И докато първоначално този модел бе създаден като крос версия на Impeza, то новото поколение е доволно далеч от нея. Автомобилът е изграден на изцяло новата платформа SGP (Subaru Global Platform), но въпреки това габаритите не са променени много.
Клиренсът е същият - 220 мм, но 4х4 системата Symmetrical AWD е допълнена с т.нар. X-Mode, който при хлъзгави настилки променя параметрите на работа на двигателя, скоростната кутия и системата за стабилизиране. Към това се прибавя и снижения общ център на тежестта, а окачването и кормилното управление са сериозно преработени.
Налична е и система за управление на векторната тяга, благодарение на което колата е едновременно "по-хазартна", но запазва отличната си стабилност в завои. Единственият анонсиран двигател към момента е радикално обновеният боксер, който е с работен обем два литра и мощност 156 конски сили. Трансмисията е олекотена версия на вариаторната Lineartronic, обучена да симулира седем предавки.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #10
07:34 10.03.2017
2 БМВ
08:15 10.03.2017
3 mediator37
Коментиран от #5
08:55 10.03.2017
4 тъпа работа
09:25 10.03.2017
5 бай Иван
До коментар #3 от "mediator37":
Е ти какво искаш?Дъги навсякъде?
Мен и много други хора им харесва по-консервативният вид
09:46 10.03.2017
6 Ботьо
Чупки, кривини...никаква идея!
Коментиран от #11
10:29 10.03.2017
7 ЪРП
ЯПОНЦИТЕ СА ФЕНОМЕНАЛНИ ХОРА......ТЕЗИ ХОРА СЪЗДАВАТ НЕВЪЗМОЖНИ ИНЖЕНЕРНИ ПОСТИЖЕНИЯ НАДМИНАВАЩИ СЪС ДЕСЕТИЛЕТИЯ И НАЙ-СМЕЛИТЕ МЕЧТИ НА МНОГО РАЗВИТИ ДЪРЖАВИ!!!
Коментиран от #9
11:12 10.03.2017
8 Бракма
Не познавам и човек който си е купил Субару и да не е шлайфал глава и клапани и да е хвърлил по малко 3-5 бона отгоре за да може да я кара.
За обслужването и да не говорим! За елементарни неща трябва да вдигнеш целият двигател!
Може ли да продължаваш да произвеждаш двигатели които имат проблем с охлаждането?
Който иска да ги кара тези бракми, които на това отгоре струват по 80-100 бона.
11:20 10.03.2017
9 Ламбо
До коментар #7 от "ЪРП":
Приятел, тук става дума за автомобил, а не за атомна централа или изкуствен остров. Успокой се и си почини малко, че нещо си се развълнувал.11:51 10.03.2017
10 Ламбо
До коментар #1 от "гост":
Карал съм Субаруи и от опит знам , че това е марка, която се троши най-много от всичко което съм имал. Електрониката по двигателя е, толкова чувствителна и ненадеждна, че може да те подлуди. Частите са много скъпи, а двигателя е пълен боклук.На един колега, който караше с АГУ , му правиха ремонт на главата. Човека си купи Субару от дилъра ,и дори беше в гаранция още около 5000км. След това му сложи АГУ и след няма и 20000км даде 3000лв за ремонт. Кажете ми имали друга такава марка??Коментиран от #17
11:57 10.03.2017
11 Ламбо
До коментар #6 от "Ботьо":
Субару се излагат с тези допотопни модели.Не са мръднали от последните 10 години. На всичкото отгоре са толкова скъпи, че е по-добре да караш Мерцедес или БМВ , вместо скъпата бутикова японска марка.12:00 10.03.2017
12 ej20
- Доста от военните машини на jP са производство на FHI !
- Дизайна на всички Субару е съобразен с проходимоста !
- При този боксер ,отдавна е решен проблема с прегряването
- Това не е кола за сиромаси ,т.е. евтина газчица и газ до ламарината ,а и някво масло там .... и прегрявала !!!
- Имат си дизайнерска линия ,която следват и не е починена унифицираните eu модели ...
- И винаги страните с най-извратеното порно ,правят най-добрите автомобили !!
12:11 10.03.2017
13 лимонад
не е лоша - в повечето случаи е доста далече от - "добра", дори понякога не стига и за "приемлива".
с тия двигатели по 150 коня отказаха много хора, включително и мен. субару на времето беше еталон и дух на спортен автомобил. последните 10тина години, дори Импресата, не е това, което хората очакват от нея.
Коментиран от #14
12:55 10.03.2017
14 гост
До коментар #13 от "лимонад":
и до лимонад. Първо Субару си имат спортен модел - WRX STI и той е може би най-добрия в класа си. Останалите им модели имат една идея и тя е - проходимост ио надежнсот. Колегата дето е карал Субару - пич, ако това е макрата, която се троши най-много, значи нямаш много опит изобщо. Аз карам в момента вече 5 години и въпреки, че попаднах на изключително занемарен автомобил, не се сещам за нещо, което се е счупило за 100-те х.км. които съм му направил (с изключение на 2 биалетки за по 25 лв.) Колата е иманно на газ и нямам ама абсолютно никакви проблеми, въпреки, че не полагам особени грижи. Моето мнение се споделя от почти всички собственици. Съгласен съм , че марката си има недостатъци, но те със сигурност не са свързани с надежността..а зимата...човече по-голям кеф може да ти достави май само Ауди. Колкото до моторите - винаги можеш да си вземеш 3.0, или турбинирана версия. Жена ми кара Кашкай, а преди това Рав 4 - ами и двете са пълен та.ак по отношение на мощност, за двойното предаване да не говорим. Така, че не си смучете глупости от пръстите, само колкото да похейтим. Основния неостатък е скъпата поддръжка, но в никакъв случай не е повече от на едно ауди13:24 10.03.2017
15 Само субару
Коментиран от #19
18:50 10.03.2017
16 Alex
Безниновите мотори за НИЩО не стават, тук е пълно с биели излезли от блока в 75-те хиляди гаранция която дават.Като се качи 18-годишния келеш да закара колата от пристанището до базата и я хвърли на пълна газ на -10, да не говорим че колата няма разработка... отзад излиза цялата дъга. Разхода почващ от 15/100 не коментираме. За сметка на това дизеловия мотор харчи поне на половина, има добра динамика и работи меко за дизел. Механически е с пъти повече ресурс.
За съжаление има само автоматик, който не ми харесва как работи. Безнзиновите ги върти много високо(разхода) и взема доста грешни решения, дори когато уж командваш с палците. Дизеловия вариант пак е по-адекватен.
Иначе колата е добре направена като купе, здрава е. Материалите са качествени, има достатъчно екстри за задоволяване на всеки нормален "юзър".
Оригиналния теглич е МАСИВНО направен, може да се ползва. При други марки има доста коли заминали на скрапа, поради тъпи инжинерни решения и смачкани купета от теглич(говорим само за оригинални сертифицирани части). Това не е за подценяване!
Ако имам повече пари бих я купил като семейна кола, мислил съм го точно за тоя модел ако дигам летвата за 4х4.
Поздрави!
и хора, не "хейтвайте" излишно, особено ако гледаме само една снимка
18:51 10.03.2017
17 Алекс
До коментар #10 от "Ламбо":
Приятелю,преди 3 години Субару официално !!!ЗАБРАНИ!!! позсавянето на АГУ по техните коли. Нормално да приключи с тънките клапани, пак доста е изкарал. И проблема не е само там. Проблема е в менинджмънта на мотора, който просте е копиран от "умния инжекцион" който всеможещия газаджия ти е продал.
Давам пример : в някаква ситуация компютъра решава че ще намали оборотите като забави искрата с 30 градуса. Да, но газта гори много по бавно и ефекта е разцепено бутало. Случай с кола на 40 000 със сложена газово. Много голямо спестяване, страшна икономия.
Като приятеля ти иска да кара на газ- купува си една корсичка B 1.2 и се вози за 5 лв. Аз лично имам и такава кола в бг. Другия вариант е да се купуват коли САМО И ИЗЦЯЛО С ФАБРИЧНА АГУ, но на българина това не можеш да му го обясниш. Виждал съм майбах на метан до таксиджийте в орландовци, порше 911 на пропан бутан и т.н..
Реално някой е ИЗЛЪГАЛ твоя приятел, че може да му направи колата на газ, взел му е към 2000 лева за сносна система, и приятен ден.
19:07 10.03.2017
18 Само субару
19:12 10.03.2017
19 Бракма
До коментар #15 от "Само субару":
Естествено че имат 2 глави, но кой тъпак освен теб има нужда от повече пояснения относно резервните части.Я кажи колко се набута за ремонти от както караш великото субару?
21:59 10.03.2017
20 Пич
22:27 10.03.2017
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 ООУ
22:49 02.05.2017