29 Декември, 2017 10:00, обновена 9 Януари, 2018 14:56 31 615 51

Тест и цени на новото BMW X3

  • bmw-
  • x3-
  • тест
Тест и цени на новото BMW X3 - 1

Предишното Х3 безспорно беше добро. Кросоувърът съчетаваше в себе си динамично управление, пълноприводна трансмисия xDrive, мощни двигатели и комфорт. Точно поради тази причина пред германските специалисти се появи сложната задача, задължително да направят третата генерация още по-добра.

Тест и цени на новото BMW X3

Автомобилът, който беше показан в интернет през лятото и направи публичната си статична премиера през септември във Франкфурт, вече е у нас, а екипът ни направи обстоен тест драйв на модела. Дали новото Х3 ще продължи да отстоява званието на един от най-добрите кросоувъри в сегмента? Това ще покаже времето, но първоначалните ни впечатления са предимно положителни.

Екстериор

Тест и цени на новото BMW X3

Новото Х3 изглежда някак си по-ярко от предшественика си. Новата визия се дължи основно на един от най-младите дизайнери в баварската фирма Келвин Люк, който работи над рестайлинга на BMW 1er и на сегашното Х1. И като се вижда, при новата Х3-ка фаровете отново са отделени от радиаторната решетка. Стоповете са с намалена височина и придават повече динамика на автомобила.

Тест и цени на новото BMW X3

Що се отнася до габаритите, то новото Х3 е по-голямо от първото Х5 (4 716 мм). Междуосието е нараснало с 54 мм, а в същото време масата е намалена с 55 килограма спрямо досегашната втора генерация на Х3. В стандартните си версии новото SUV изглежда умерено агресивно, но това коренно се променя в най-наточената xDrive M40i версия, която е с 20-цолови гуми и ефектен екстериорен обвес. Като цяло визията е по-динамична и по-модерна.

Интериор

Тест и цени на новото BMW X3

Основната разлика е в арматурното табло, като при новото, екранът на мултимедията е изнесен нагоре и стои визуално отделно от таблото. Самата мултимедийна система е най-модерната в арсенала на BMW - отлична графика и интуитивно действащ iDrive контролер. Седалките не са големи, характеризират се с ясно изразена странична поддръжка и с ергономичност.

Тест и цени на новото BMW X3

Въпреки по-голямото междуосие, разстоянието за краката на пасажерите отзад е по-малко и е предпоставка за дискомфорт при по-ръстови пасажери. Уредите са информативни, а един от малкото минуси е свързан с централното огледало, което не предлага оптимална видимост назад. Картината се завършва от изключително прецизната сглобка и отличното качество на материалите. С други думи спокойно можем да кажем, че в интериорно отношение баварците са се опитали да препозиционират Х3 с един клас нагоре.

Ходови характеристики

Тест и цени на новото BMW X3

Характерна черта на новото Х3 е изключително обезшумения салон. Това, освен на подобрена шумоизолация, се дължи и на доста по-оптимизираната обтекаемост на колата. Коефициентът на въздушно съпротивление е намален от 0.36 до 0.29. Що се отнася до окачването, то отказът от досегашното по-сложно предно окачване в полза на McPherson е напълно оправдан. Пневматично окачване също липсва, но возията е оптимално мека. Последното може да се приеме, като още един недостатък, защото преките конкуренти Audi Q5 и Mercedes-Benz GLC имат такова окачване, макар и като опция.

Тест и цени на новото BMW X3

Плюсовете на пневматичното окачване са най-вече в повишаване на клиренса при нужда. Въпреки това новото Х3 се представя доста добре в умерено трудна пресечена местност. Клиренсът е 204 мм, а ъглите на атака са 25.7 и 22.6 градуса. И дизеловите, и бензиновите двигатели са добре познати и се справят отлично с новата по-лека каросерия. Осемстепенният автомат също не е новост, а фирмената xDrive система предлага доста свобода извън асфалта. Като цяло от техническа гледна точка новата баварска Х3-ка не блести с нещо по-различно от останалите BMW-та, но предлага всичко необходимо.

Цена

Тест и цени на новото BMW X3


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ахмадинеджат

    35 7 Отговор
    Хубаво е че показвате че синчетата на ДС-тата отдавнат искат да заменят старите, по-стар комунистически обичай те искат ново и немско

    Коментиран от #3

  • 2 гост

    74 8 Отговор
    Е това е на двойна цена спрямо конкуренцията от Франция, Корея, Америка. Базова цена от 90х.лв си е цифра, цяло жилище може да си купиш за толкова пари. Който има да ги дава, да добро изглежда, но си е солидна сума.

    Коментиран от #5

  • 3 Алди

    48 10 Отговор

    До коментар #1 от "Ахмадинеджат":

    На "алуди" пневматичното окачване ми отрови живота!
  • 4 filo

    41 35 Отговор
    БМВ си е БМВ, прекрасен автомобил изпипан до най-малките детайли, както винаги.

    Коментиран от #6

  • 5 БМВ

    66 15 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    БМВ е марка, която е за хора с повечко възможности, които няма дилемата жилище или автомобил...

    Коментиран от #13

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 filo

    14 4 Отговор

    До коментар #6 от "ДАРАБАРА":

    Щом казваш. Иначе гроздето е кисело.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Емил

    36 3 Отговор

    До коментар #8 от "Бай Киро":

    Кире, не се пеняви! Парите не са ценност. Само глупавите налитат на материалното - в гроб нищо няма да занесеш, а като се преродиш, пак ще си гол. Ще остане само това което си изградил в себе си!
  • 10 Не мерси

    20 25 Отговор
    Поредния БМВ боклук с проблеми с валвтороник, проблемни скорости, проблемна електроника, висок разход на масло

    Коментиран от #12

  • 11 Гоуст

    13 0 Отговор
    Има и допълнителна екстра, който желае : машинка за подстригване между двете седалки
  • 12 гост

    23 5 Отговор

    До коментар #10 от "Не мерси":

    Това да не ти е 20 годишна е46ца бе ? Такова нигока няма да си купиш за да разбереш какви проблеми има
  • 13 BMW

    4 1 Отговор

    До коментар #5 от "БМВ":

    Много добре, колега
  • 14 бай Хой

    9 6 Отговор
    Всякакви индивиди се изказват,като особено запознати са тези които са нямали никога Х3.Аз като бивш собственик на такава и настоящ отново на марката, твърдя че е страхотен и здрав автомобил.Няма такова удоволствие...
  • 15 onq s konq

    26 12 Отговор
    Беенве е наи беспроблемната кола създадена некога!Карам беенве ТДС и знам за какво става вапрос!От една година го карам бес турбина и ми исключват трета четвръта и пета скорос ама това проблем ли е? Беенвето връви на самолет!Напоследак като я пала на студено ... а то паленето е къде 5 минути та не е баш на студено щото тя за тва време се загрее и нешто тропа отпреде ама тропа дока стигне къде 120 градуса водата и тогава спира да тропа ама па земе та почва да пуши изотзаде Ходих на маистор у съседното село къде уш разбира от беенвете и тои ми каза че тека си били фабрично та се оспокоих!

    Коментиран от #16

  • 16 Бай Киро

    12 7 Отговор

    До коментар #15 от "onq s konq":

    Много ме дразниш не ти се получава имитацията. Истинакия кон беше умен а то си гЪлфон имитатор

    Коментиран от #32

  • 17 Ягуар

    9 17 Отговор
    като паркирам Ягуара до някое БМВ на светофара, ония ме гледат все едно съм с летяща чиния. Само като видят Котката на капака и на плеймейтките им става влажно между краката. Не се бъзикам, отиваш пеша на дискотека - охраната не те пуска, отиваш с Ягуара - тръгваш с 2 мацки.

    Коментиран от #18, #19, #20, #51

  • 18 Ха ха

    18 2 Отговор

    До коментар #17 от "Ягуар":

    Какъв е извода? Тези с Ягуарите имат по малки пишки. Мале до къде я докарахте да е.ете с колата. Колко мъка има по този свят.

    Коментиран от #22

  • 19 Госта

    13 1 Отговор

    До коментар #17 от "Ягуар":

    Извинявай това Ягуар автомобил ли е?

    Коментиран от #21

  • 20 Бай ганьо

    15 0 Отговор

    До коментар #17 от "Ягуар":

    Ти на светофара ли паркараш.
  • 21 Ягуар

    5 9 Отговор

    До коментар #19 от "Госта":

    по принцип е автомобил, но тия с БМВ-тата го мислят за летяща чиния. А жените им за 2 секунди скачат от БМВ-то при мен в Ягуара. Световни рекордьорки за скок на дължина.
  • 22 Ягуар

    2 8 Отговор

    До коментар #18 от "Ха ха":

    Като се връзват сами, що пък да не се възползвам? Аз нищо не правя, просто си джиткам с Ягуара из града и те като ме запомнят после сами се натискат. Да не съм луд да ги върна?

    Коментиран от #25

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Друг Ягуар

    11 2 Отговор
    А моя Ягуар нищо не може да закачи, щото виси постоянно в сервизите.
  • 25 Рено

    13 1 Отговор

    До коментар #22 от "Ягуар":

    Аз едно време имах същия успех с Рено 19

    Коментиран от #27

  • 26 Друг Ягуар

    5 0 Отговор
    А моя Ягуар нищо не може да закачи, щото виси постоянно в сервизите.
  • 27 Ягуар

    3 5 Отговор

    До коментар #25 от "Рено":

    прав си, помня славните времена в началото на 90-те, тогава кифлите в БГ не бяха виждали друго освен Лада и ако имаш Рено сами почваха да те свалят. Също както днес с Ягуара.
  • 28 Невежа

    12 2 Отговор
    Цена от 90 000лв!
    —ти пък, има ги за 9 000 в базар бг.
  • 29 БМВ

    2 10 Отговор
    За пореден път БМВ показа че X3 не може да се сравнява с X5 отчайващо грозно на фона на батко си.
    Между другото същото се отнася и за малките им сестри.
    БМВ винаги са правили 5чки красавици а 3ките като гнили ябълки.

    Коментиран от #31

  • 30 Вики

    12 0 Отговор
    X3 3.0I 252hp. - 117 000 лв. с включен премиум кожен салон от естествена кожа..... ALL NEW VOLVO XC 60 T AWD 256 к.с. премиум испирън оборудване 119 000 лева......ХА сега Де - кой!!!! ???
  • 31 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "БМВ":

    При джиповете си прав но при леките коли не си
  • 32 THE Black Cat

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "Бай Киро":

    Бай Кире, не си струва да се дразниш от имитатори , въпросният НИК- НЕЙМ е мой , опитах да се свържа и с администратори , модератори и с крадльото ефект нулев , остави го да се излага ...
    Едно наздраве на теб и весела и щастлива нова година !!!
  • 33 THE Black Cat

    4 14 Отговор
    Б.А. дизвлов двигател с ангренажен ремък е пълен майтап , без значение каква е марката , отделно Volvo е собственност на FORD , там нещата са меко казано ужасни (всеки карал форд ще ме разбере) така че далече от тези автомобили. Мнението е лично не искам да обиждам никого !!!

    Коментиран от #39

  • 34 Lo9

    9 0 Отговор
    Отдавна е китайско, волвото.
  • 35 THE Black Cat

    3 0 Отговор
    Да колега прав си не е отавна , горе-долу от около 5-6 години , собственникът е Zhejiang Geely Holding Group Co., Ltd :-)

    Коментиран от #37

  • 36 mediator37

    7 3 Отговор
    Още като излезе 2004г. първата Х3 Аутобилд пусна статия "ВМW Х3- 3,0d - дизеловия атлет". Мога да го потвърдя, такъв джип едва ли е правен някога, съотношението тегло /к.с. е най-добро.
    За тези, които предпочетат да го имат, препоръчвам с 3,0d двигател. Няма разлика в разхода с 2,0d, но има потресаващ въртящ момент от 260 нютонметра, направо къса. При изпреварване се изстрелва като катапулт. Кърти асфалта. Няма МПС, което с този джип да не можеш да изпревариш. Който много се дърви по равното, го ям на голям баир със завои.
    Първата седмица след като си взех Х3-та, натъртвам- 3,0d в никакъв случай 2,0, единственият въпрос, който си задавах беше Защо съм чакал толкова дълго?

    Коментиран от #40, #41, #50

  • 37 пропелер

    3 0 Отговор

    До коментар #35 от "THE Black Cat":

    Преди 10г Q5 (първо поколение) дизел беше 108000лв в Порше... Така че, 95-97 хилки за
    Х3 (трето поколение) са ОК. Иначе има доста тоалетни по 20-30 хилки Грейт, Санг, Банг...
  • 38 mediator37

    3 2 Отговор
    Нютонметрите са 560, не 260- печатна грешка, конските сили са 236.
  • 39 OOF

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "THE Black Cat":

    Обнови си базата данни, отдавна Волво не е собственост на форд то си личи по новото гама която пуснаха.
  • 40 Гого

    3 0 Отговор

    До коментар #36 от "mediator37":

    Малко си в грешка нютоните при 3d са ,500nm.и да много приятен за каране дизелак
  • 41 Един друг

    4 1 Отговор

    До коментар #36 от "mediator37":

    Всичко това е ясно, само не ми е ясно защо на повдигнато комби с xDrive му казваш джип. Само защото формата му е двуобемна ли? Че, то тогава и Audi Allroad е джип... Освен това си противоречиш, защото все за асфалт говориш в примерите за него. Това даже и за СУВ не минава - онези поне имат раздатка, ниски скорости и две блокировки. Измислената ерзац комбинация от съединители в маслена баня и ABS става само за заснежени или мокри асфалтирани пътища.

    На магистралата ще си много по-динамичен от моя L200 с неговите 400 Nm, обаче на къра ако се вържем да се дърпаме, ето ти сметките - моята първа е 4,3:1, а твоята на ZF-а е 4,7:1, обаче диференциалът ми е 4,1:1, а на F25 е 3,6:1, т.е. при мен крайното предавателно число е по-високо даже и без да бия ниските, които при предавателно число 1,9:1 почти удвояват въртящия момент - 13,5 kNm срещу 9,5 kNm, т.е. имам 4000 Nm повече на колелата. С агресивните ми гуми и блокажите, ще те влача като рало, докато всичко след хидротрасформатора на ZF-а се разтрака. Единственият проблем за влаченето е, че няма за къде да те вържа, защото на мен тегличът ми е на шасито, а твоят се хваща за самоносещите тенекии и може да го отпоря с половината ламарина отзад, ако много се окопаеш в калта.

    Горното нямаше да го пиша ако си беше останал с твърдението, че това е просто асфалтова бегачка.

    Коментиран от #43

  • 42 ТМВ

    4 0 Отговор
    Ало вие тука да не сте само милионери че с лекота говорите за такива суми...!! Как ги печелете,дайте акъл че и аз да си купя такава...!!
  • 43 mediator37

    1 1 Отговор

    До коментар #41 от "Един друг":

    Няма две мнения- асфалтова бегачка е, не е оффроуд. Взех я за да съм по-спокоен на ски курорт в малко сняг и освен това лятото малко горско- да речем от асфалтовия път- до плажа Кара дере или из Родопите да кривна по макадама, ама съвсем плахо. За това ме устройва.
    Но държа , че е джип. Критерият ми е практичен- самия аз съм по-нависоко и виждам какво става на пътя доста по-напред от тия с лимузините. Висок клиренс има и в града щом я качвам с муцуната на тротоара да паркирам- това си е джип.

    Коментиран от #44

  • 44 Един друг

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "mediator37":

    Е, айде сега, де - висока позиция на водача значело джип. То, и аз основно имам бусове, че и една баничарка за село - Рено Кангу 4х4. Всички са с висока позиция и виждам над останалите, а в нормална лека кола отдавна имам чувството, че седя на земята, обаче това не ги прави джипове. Също така, всички те могат да се катерят по бордюри без да опрат.

    Мисълта ми е, че нямаш ли раздатка, две и повече блокировки и раменна конструкция - забрави за офроуд. Желателно е и задният мост да е цял. С който е да е Х излезеш ли извън утъпкан черен път и си назад луди пари за ремонти. По утъпкания път минават почти всички по-високи коли с предно, просто ще са по-внимателни, защото просветът на F25 е 21 см и позволява малко повече небрежност в неравностите. Идеята на твоята е по асфалта да стигнеш много по-бързо и по-комфортно до 200 метра утъпкан чакъл преди крайната дестинация. Недостатъкът е, че тази лъскава пластмасария вкараш ли я наистина в къра ще я надереш от пода до тавана цялата и ще й оставиш броните и корите в калта. Другото е, че с гуми за магистрала нямаш работа нито на мокра трева, нито на кал.

    Това е просто едно от мощните вдигнати пълноприводни комбита, а както сам знаеш мощността има отношение към максималната скорост, а въртящият момент е за теглителна сила и за динамика. Така както моят пикап със 136 к.с. ще влачи Х3 като рало, по същия начин него ще го стърже един трактор 60 к.с.

    Джиповете и пикапите с мощности над 150 к.с. са глупост, защото т
  • 45 Един друг

    2 0 Отговор
    Джиповете и пикапите с мощности над 150 к.с. са глупост, защото това има смисъл само да държат висока скорст на магистралата, обаче с агресивни гуми, над 120 км/ч вече не можеш да си чуеш мислите и скапваш гуми, които струват доста повече от тези на Х3. За стабилност даже не говоря - с високия им масов център се джиповете се обръщат при най-малката грешка над 80 км/ч, а пикапът ако не е натоварен с поне половин тон отзад, задницата прави каквото си иска с този цял мост и листови ресори.

    Мисълта ми е, че не може хеб бегачка, хем джип, освен ако не говорим за рали рейдови коли, ама онова е съвсем друга история за съвсем други пари.

    Коментиран от #46

  • 46 бмв е34

    0 1 Отговор

    До коментар #45 от "Един друг":

    много босо изказване колега ти имаш ли идея г класа 65 амг какво прави или ланд ровер рейндж ровер какви са на магистрала и са доста стабилни при това надали имаш идея за какво става дума

    Коментиран от #48

  • 47 Язе

    1 0 Отговор
    БМВ е единствения джип който съм го виждал да закъса в нанадолнище.Асфалтов път с 30 см сняг.Някой да твърди още,че е джип?
  • 48 Един друг

    4 0 Отговор

    До коментар #46 от "бмв е34":

    Ако от написаното от мен не си разбрал, че имам представа за какво говоря, грешката е в теб. Не съм карал G65, но съм карал G63, който не е чувствително по-слаб, а също и G500 4x4^2 - този с порталните редукторни мостове. Range Rover не съм карал. Мерцедесът е пълна простотия с такава мощност, но няма да навлизам в дейтали защо - ти ако знаеше за какво става дума, нямаше да го даваш за пример. Само ще ти кажа, че това е пустинна кола - замисълът й е такъв още откакто шах Мохамед Пахлави e дал задание на австрийците от Щаер да му направят гъзарска командриска кола за армията, за да дразни арабите. Вземи прочети за особеностите на рамата и на концепцията на G-то, за да видиш, че е същата работа като Humvee-то - кола да бичи през сух открит терен и да събаря дворни врати при нахлуване.

    Нито G-то, нито хамърът са подходящи за европейски и северноамерикански терен. Рейнджът пък е кола за английски тежкари, с която да стигнат до имението си при тяхните климатични условия. Нито една от изброените не е кола за поле и гора, каквите са тукашните условия. Много ми е чудно кой идиот ще вкара кола за 200 - 400 000 кинта на такова място, чиято поддръжка е абсурдна, а цената на частите е все едно ги е правила или английската кралица за Рейнджа, или австрийският канцлер за G-то - счупено странично огледало е от 2500 кинта нагоре, а за фаровете не ми се мисли.

    Това са коли за мутри, трафиканти и евенутано някой и друг заблуден аристократ и изобщо не виждам защо ги на
  • 49 Един друг

    4 0 Отговор
    Това са коли за мутри, трафиканти и евенутано някой и друг заблуден аристократ и изобщо не виждам защо ги намесваш тях, пък си пропуснал простотии като Бентайга или Урус - същата история са.

    Доколкото тук става дума за Х3, а не кретении като Х8, сравнявам офроудъри в същия ценови клас, които още минават за практични и реални коли, пък ти скачаш директно на G65, щото много ги разбираш... Направо да мина на някой хилклаймър - онези с мощности между 1 600 и 3 800 к.с. и да се приключва.

    G-то било стабилно на магистралата с тези два твърди моста и висок масов център - ха, ха. Само пълен лайк може да каже, че нещо с толкова корава и тежка рамо като него и без независимо окачване поне на предния мост става са висока скорост, че и даже било стабилно. Толкова е стабилно, колкото е и шумоизолирано - над 120 км/ч вече е като самолет на форсаж преди излитане.
  • 50 Ввв

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "mediator37":

    Само,че не е джип,а SUV,с която ще катериш тротоарите в града!!!
  • 51 вижся

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Ягуар":

    С ягуар всеки може, пич.