5 Март, 2018 09:00 22 902 42

Тествахме едно нестандартно BMW 3er

  • тест-
  • bmw-
  • 3er gt
Тествахме едно нестандартно BMW 3er - 1

Въпреки, че 5er GT не пожъна очакваните успехи, специалистите от Мюнхен продължиха с експериментите. Сега на дневен ред са шестата серия и още един подобен автомобил, само че базиран на третата серия. Става дума за фейслифта на BMW 3er GT и по-конкретно за модификацията 330 D xDrive. Именно качествата на този автомобил изпробвахме и сега ще се опитаме да споделим с вас впечатленията си от него.

Екстериор

Тествахме едно нестандартно BMW 3er

Още от пръв поглед е видно, че 3er GT е по-голяма от стандартната "тройка". Всъщност автомобилът е базиран на удължената трета серия, която се прави специално за китайския пазар. Задната част обаче е скосена, стъклото е огромно, разположено доста полегато и се отваря заедно с петата врата. Въпреки нестандартната задна част феновете на BMW ще забележат, че и тук присъства знаменитата извивка на страничните задни стъкла, позната като Hofmeister Kink. Като цяло обаче обликът на новото GT е същевременно оригинален и фирмено идентичен.

Тествахме едно нестандартно BMW 3er

Интерес представлява активния заден спойлер, който се отваря при скорост над 120 км/ч. и се прибира автоматично, когато скоростта падне под 70 км/ч. Голяма част от неговата функция обаче е чисто визуална и именно поради тази причина инженерите от Мюнхен са предвидили специален бутон, с помощта на който въпросното антикрило може да бъде отваряно по всяко време. Като цяло баварците са се опитали да създадат класически Gran Turismo под формата на авангарден хечбек, като този път са наблегнали на функционалността.

Интериор

Тествахме едно нестандартно BMW 3er

Въпросната функционалност се открива още с отварянето на задните врати. Веднага се вижда значително по-голямото пространство за краката на пасажерите отзад, а липсата на калникова извивка, която при стандартната "тройка" е вдадена в отвора на вратата, прави влизането и излизането от задната част на салона доста по-комфортно. Иначе салона почти копира този на стандартната трета серия. Това важи с пълна сила за арматурното табло и уредите, интегрирани в него. Те са функционални и силно информативни. Предните кресла също не се различават от BMW 3er - те са ергономични, твърди по немски и разполагат с всички необходими регулировки.

Тествахме едно нестандартно BMW 3er

Особено внимание трябва да обърнем на товарното пространство. Именно там се крие още една от съществените разлики между 3er GT и стандартния седан. Багажникът е огромен, като при нужда той може да бъде увеличен за сметка на местата за сядане отзад. Това става с две лостчета, които автоматично прибират задните седалки и правят пода равен. Кората под задното стъкло пък е разделена на две части, които могат да се демонтират и да се приберат на специално обособени места под основния под на багажника. С други думи товарното пространство може да стане огромно. Именно тук се крие предимството на GT пред седана - повече място за багаж и повече пространство за пасажерите отзад.

Двигател, ходови характеристики и цена

Тествахме едно нестандартно BMW 3er

При повечето видове двигатели, налични за 3 GT се предлага и задвижването на четирите колела - xDrive, което е еволюирало за модела. Тестваният от нас автомобил беше от версията 330 D и беше снабден с фирмената 4х4 система. Моторът е мощен и предвид по-леката каросерия предлага доста прилична динамика. Въпреки че е дизел обаче и, че по заводски данни разходът му е 5.9 на 100, на практика той не е от най-икономичните.

Тествахме едно нестандартно BMW 3er

Средният разход, който отчете борд компютърът беше малко под 10 литра на 100 километра пробег. Иначе, колата е стабилна в завои, воланът е информативен, а возията - оптимално мека. Цената също не е от най-ниските. Въпросната модификация 330 D xDrive струва над 100 000 лв., но иначе базовото 3 GT започва 77 000 лв с ДДС. Ето и пълната ценова листа на модела.Тествахме едно нестандартно BMW 3er


Поставете оценка:
Оценка 4 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Караиванов

    22 13 Отговор
    Бива го, но наистина е много скъпо. Предпочитам vw arteon-а от предишния тест на мобиле/факти.

    Коментиран от #25

  • 3 Камайоши Шикиро Окинава

    33 17 Отговор
    Голям леген
  • 4 ГОГО

    32 15 Отговор
    Прилича на хладилник
  • 5 Японеца

    39 12 Отговор
    Цената казва всичко, 80 000лв. за тройка, абсурд.
    Така както я карат немците, скоро голфа ще струва 100 000!
    Но тогава няма кой да го купува и китайците ще дойдат, те вече и без това командват мерцедес, време и на бмв и ваг.

    Коментиран от #14

  • 6 Пътников

    13 22 Отговор

    До коментар #1 от "Wolf":

    Не казвам, че бие-иен-вието е лошо. Но да твърдиш, че и най-лошото е по-добро от най-добрия бенц е признак на нисък интелект и емоция на футболен фен. Сигурен съм, че ти самият си използвал израза "...това е мерцедеса на еди-кое си..." Има много реклами за бмв, но няма за бенц, защо ли. И преди да си отворил миризливата уста - порови и извади от западните автомобилни сайтове обява за бвм на половин или един милион км, карано като такси. Поне една качи и тогава смърди!

    Коментиран от #35

  • 7 Не мерси

    22 24 Отговор
    Това нещо само със SsangYong Actyon може да се мери по грозотия. Даже Фиат Мултипла изглежда по-добре
  • 8 БМВ никога повече

    21 20 Отговор
    Поредния валвтроник боклук с чупливи скорости и проблемна електроника. Бмв никога
  • 9 Набитото око

    3 18 Отговор
    Защо ли ми прилича на Порше?

    Коментиран от #13

  • 10 до 9

    19 17 Отговор
    до 9

    Прилича на всички други бмв-та висящи на бензиностанцията на път за сервиза
  • 11 bmw e61

    18 7 Отговор
    че какво му е на бмв то машина се и то класна макари да е само 3 ер си е добро доста е като цена седи по-скъпо но е качедтвено доста който няма пари за бмв да си купи дачия ако мисли че е по добра да кажем аз лично съм бил винаги много доволен от бмв и го предпочитам но всеки си има вкус и предпочитания
  • 12 амг вечна мощ

    16 17 Отговор
    Еквивалент на това БМВ е Ц-класата на мерцедес,която е в пъти по-красива и по-модерна !

    Коментиран от #16

  • 13 фонзи

    8 6 Отговор

    До коментар #9 от "Набитото око":

    Мда приликата му с 911 е УМОПОМРАЧАВАЩА !!!!!!!!!!!

    Коментиран от #26

  • 14 гост

    9 11 Отговор

    До коментар #5 от "Японеца":

    Да, доста му е височка цената макар и мощността. Предпочитам един Талисман на Рено, който е на половин цена и според мен е с по-добър дизайн. БМВ имат някаква линия в посока Китай и си правят колите, за да се харесат там. Е високи са им продажбите при азиатците, да, но не са по вкуса на Европейците.
  • 15 Васил

    19 4 Отговор
    Повечето пишат тук без да са имали такава кола,а иняаче големи разбирачи

    Коментиран от #28

  • 16 Никой

    16 0 Отговор

    До коментар #12 от "амг вечна мощ":

    Еквивалент на Ц класата е стандартната 3ка ф30, която е доста по-красива от ГТ, и по-евтина. Не виждам голям смисъл от този хечбек, аз бих избрал 3ката комби, ако искам по-голям багажник.
  • 17 Трабант Кабрио

    15 2 Отговор
    Айде и тук форума се напълни с експерти.
    И вечните глупости БМW не Мерцедес, тия двете фирми нещо да са ви подарили че се косите?
  • 18 Дидо

    14 2 Отговор
    Вечната тема BMW или BENZ.Аз лично живея в Германия и работя в Hertz.Автомобили под наем.Не казвам,че съм голям Компетент,но мога да кажа за мен BMW има по-добра динамика,а BENZ по-добър комфорт.Въпрос на предпочитания
  • 19 Дидо

    9 1 Отговор
    Вечната тема BMW или BENZ.Аз лично живея в Германия и работя в Hertz.Автомобили под наем.Не казвам,че съм голям Компетент,но мога да кажа за мен BMW има по-добра динамика,а BENZ по-добър комфорт.Въпрос на предпочитания
  • 20 Дидо

    8 2 Отговор
    Вечната тема BMW или BENZ.Аз лично живея в Германия и работя в Hertz.Автомобили под наем.Не казвам,че съм голям Компетент,но мога да кажа за мен BMW има по-добра динамика,а BENZ по-добър комфорт.Въпрос на предпочитания
  • 21 Гюнтер

    5 5 Отговор
    В " БМВ" казват, че 3- та серия, независимо какво пише зад тройката, е създадена за тези, които искат " БМВ", но не могат да си купят истинско такова! А те започват от 528 нагоре! А и цена от 55 000 евро за 3- ка е прекалено!
  • 22 Коце

    6 5 Отговор
    миталото лято с 318d модел 2017г по немски магистрали за 1300км разхода ми беше 5л/100. Вярно, че 330xd GT e по-голям и мощен, ама 2-на разлика сигурно се обяснява с качествата на шофьора и зимното време ....
  • 23 МИТНИЦА

    2 11 Отговор
    НАЙ ДОБРОТО 4.4 Е НА СУБАРО
  • 24 Гюро

    17 2 Отговор
    Защо сравнявате нещо с нещо,когато карате стари боклуци !!?? Всяко ново нещо е по-добро от старото !! В БГ и клечките за зъби са внос от Китай,ние намираме недостатъци на най-добрите !! Нека всеки кара това,което може да си позволи,харесва и му върши работа !!
  • 25 гост

    2 7 Отговор

    До коментар #2 от "Караиванов":

    Да, артеона е супер стегнат и динамичен. Тествайте го при възможност, много е добра, а цената е достъпна.
  • 26 Набитото око

    2 3 Отговор

    До коментар #13 от "фонзи":

    Погледни PORSCHE PANAMERA и тогава прави забележки!

    Коментиран от #30

  • 27 мани беги

    4 9 Отговор
    е ама т'ва GT к'во голямо го праснали хаха да боде в очите на идиотите :)
    хубав дизайн, но с тия автоматични трансмисии е зле... вече всичките коли тъй ги правят, а така нямате контрол върху колата, ремонта е по-скъп, харчи с литър повече, мудна е и т.н. но за тъпаците в града е баш :) радват се, че уж е лукс тая трансмисия... кола със задно няма стабилност на пътя, ако ще и хиляди системи за сигурност да има... в статията недейте да ми пишете за пета врата, а го пишете, че е хечбек купето! 'щото за пета врата говорят само шматките :) то е рядкост да се види bmw дето да е хечбек :) с предно то че няма да видим няма, ами то поне да не слагаха тия автоматики, а да са си с ръчка, че ми писна от тъпотии... и да имам пари, то ще се чудя каква кола да си взема... всичките все с автоматики и пластмасови калници и одежди, пфффффффф кенефи

    Коментиран от #32, #33

  • 28 ГОГИ

    1 2 Отговор

    До коментар #15 от "Васил":

    Ти щот имаш точно същия леген нали ?
  • 29 мани беги

    3 0 Отговор
    тествахте, ама 1 клипче не се сетихте да направите :) на ви https://www.youtube.com/watch?v=SBr1l1GKIgg
    някои хора като видят gt и си мислят, че е нещото невероятно и бързо... едва ли не свръх колата :) а то си е гранд туризмо с по-обемен двигател, мощен, за да издържа на дълъг път :) gts е вече нещо по-друго :P т'ва бмв си е една семейна кола за дълъг път и единствено ми харесва, че е хечбек и т'ва е... цената е ужасна просто няма такава алчност :)
  • 30 фонзи

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "Набитото око":

    Хаа - сега взе ,че уточни ,кой точно модел на порше ! Браво - имаш напредък ! ! ! То се оказа ,че поршетата имали разлика един модел от друг ..
  • 31 гОСТ

    3 3 Отговор
    Дизеловите печки са за скрап.Независимо колко лъскави са.Да дадем предимство на чистият въздух.Затова на метан или ток.Здравето преди всичко.И стига са лъгали с еконормите за да си продават петрола.Даваме пари за да умираме - егати парадокса.
  • 32 бмв е61

    4 3 Отговор

    До коментар #27 от "мани беги":

    колега май нещо си се объркал доста предното е зле с 1000 системи подхлъзне ли няма спиране върви накъдето си иска а задното е лесно хлъзне и си го изправяш с волана само че кола се кара с гуми не галоши задното не е за всеки кавал който няма идея какво е това кола като тебе явно ти си от семкарите дето говорат кое става кое не става
  • 33 Дидо

    3 1 Отговор

    До коментар #27 от "мани беги":

    Ти каква кола караш МАЙСТОРЕ,защото явно си по-добър от ссички автоматични трансмисии и системи за сигурност!!!!????😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂
  • 34 Mpowered

    8 4 Отговор
    Бе то нека ми е в гаража пък си ви е*ал и загубените мнения.

    БМВ-то е автомобил за цял един живот !
  • 35 Кирил

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "Пътников":

    Печата, като си решил направи по-добро от 3GT! Да не говорим, че от към технология от 2001г особенно баварците превъзхождат тези от Щутгарт. Да не говорим, че и преди това мюнхенци са лидери в технологиите. Пък и от щанда на Мерцедес ми казаха едно... новата 7ер тотално превъзхожда новата S клас като технологии и... КОМФОРТА НА ВОЗИЯ. Да не говорим как S клас от 2007г доста изкопираха тогавашната 7ер като интериор на таблото и някой баварски технологии : I-drive, night-vision, adaptive drive. Да не говорим, че баварците дадоха нов вид на автомобилния дизайн с Е60 от 2003г. Направиха автомобилите по-раздвижени и динамични като линии в дизайна. И от там почнаха да ги копират доста марки. Не говори пристрастно, а обективно! Да не споменавам как Мерцедес от 90те години масово страдат от ръжда по купето и каросерията...! После се убивайте с Опел. Че баварците имат първият сериен немски автомобил с V12 двигател! Че са първите в Европа с турбо двигател при сериен автомобил. И куп други забележими успехи! За мен автомобила е само немския, а марките са две... BMW и Mercedes! Това са еквивалента при автомобилите. Технологии, престиж, имидж... това са те!

    Коментиран от #37

  • 36 Кобрата

    6 0 Отговор
    Хубава е колата, заслужава си!
    Жалко, че хора, които не могат да купят дори гумите на такъв автомобил, изказват негативно мнение.
  • 37 Пътников

    0 2 Отговор

    До коментар #35 от "Кирил":

    Кирле, не съм пристрастен към никоя кола. Ако имах пари или ако я спечеля бих я карал тази. Ама няма. Може да си прав за бмв, че било №1. Ама нещо не видях в поста ти линк към милионник от тази марка. Прощавайте фенове на бие-иен-вие, че съм ви засегнал на чест. За разлика от вас аз не робувам на марка.
  • 38 Ботове

    1 1 Отговор
    Тук е пълно с ретарди
  • 39 пешо

    3 1 Отговор
    Всичко хубаво не може да се отрече само се дразня от факта че 330 бензина е с двулитров двг...ами да бяха оставили и 340 двулитров с турбо на цилиндър....тцю
  • 40 bbb

    2 1 Отговор
    гроздето е кисело когато са ви къси краченцата....
  • 41 Фактите

    2 0 Отговор
    Къде я пробвахте тази кола в дупките ли? Такива коли не са за България, тук пътищата са по зле от редица държави в третия свят. Такава кола иска хубав път , дано го разберете някога

    Коментиран от #42

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.