4 Август, 2021 11:03 10 537 44

Най-малката и най-евтина Tesla е готова

  • tesla-
  • model2

Автомобил с приблизителна цена от 20 хиляди евро може да бъде пуснат в производство до края на тази година

Най-малката и най-евтина Tesla е готова - 1

Прототипът на обещаващия бюджетен хечбек на Tesla вече е завършен. Според високопоставен анонимен източник от компанията първата серия може да бъде пусната до края на 2021 година.

Любопитното е, че иновацията може да намери серийно въплъщение много по-рано, отколкото мнозина си мислеха. Имайте предвид, че обещаващият хечбек е създаден в пълна тайна от подразделението Tesla China и първоначално ще е за китайския пазар.

Най-малката и най-евтина Tesla е готова

Според последната информация обаче той може да дебютира едновременно и в други страни. Някои медии са уверени, че колата ще получи името Model 2 и цената ѝ няма да надвишава 20 хиляди евро.

Изследователският център в Шанхай отговаря за развитието на нискобюджетната Tesla. Този вид структуриране на процеса е първи за Tesla извън САЩ. Експериментална партида автомобили най-вероятно ще бъде пусната в края на тази година, след което те ще преминат поредица от тестове в Китай.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 водач на мпс

    11 31 Отговор
    предполагам, че си е теслА във всеки смисъл. от контакта до супера, после - обратно. няма нужда!

    Коментиран от #3, #35

  • 2 Джамбаза

    26 10 Отговор
    Поръчах такава в Aliexpress.
    Много е добра, но е без батерии и този удължител
    е ужасен.
  • 3 Не не

    13 9 Отговор

    До коментар #1 от "водач на мпс":

    Тесла няма такива коли! Тесла правят коли за народа, използваеми!
  • 4 Коментар

    14 6 Отговор
    Тесла Модел 2 изглежда практичен градски автомобил. Цената като за ел. кола е добра и дано и показателете да са добри, но най-вече автономният пробег. За мен обаче би било още по-практично да има и комби версия.

    Коментиран от #5, #7

  • 5 Нормално

    5 8 Отговор

    До коментар #4 от "Коментар":

    Като за Китайски пазар, без претенции.
  • 6 DrivingPleasure

    14 12 Отговор
    Ахахахах да е готова, да е готова... колко да е готова? Колко Семи и Роудстър?! :D

    И не, няма да е за 20 хиляди евро, в САЩ и Китай евентуално ще почва от 25 хил долара, но за европа цената щяла някога си да бъде около 30 хил евраци -

    Коментиран от #8

  • 7 DrivingPleasure

    18 4 Отговор

    До коментар #4 от "Коментар":

    Около 400 километра пробег с лъготенето :)

    Коментиран от #18, #20

  • 8 Ще ще

    8 2 Отговор

    До коментар #6 от "DrivingPleasure":

    Ще е готова сигурен съм. Ясна е политиката на Мъск да пуска фоерверки и да си прави реклама с роадстера, семи, пикапа, но на предна линия са коли които могат да се продават. Тоест 3, Y и този мъник. Иначе тази кола ще е за Китай където липсват всякакви стандарти за сигурност. Освен това конкуренцията в Китай е жестока и вече на два пъти намаля цените в Китай докато в УСА ги вдига!!!! Тоест това ще е една супер орязана кола за да се опита да спечели пазара на Китай. Няма да я има в САЩ а в Европа ще бъде далеч напред във времето и сигурно само в Русия и Украйна.
  • 9 Turbo

    6 8 Отговор
    Реклама по Тесла ТВ.Пребройте колко пъти са използвани думите МОЖЕ и НАЙ ВЕРОЯТНО.Пропуснали са ще ще ще
  • 10 Шоп от СО

    8 0 Отговор
    Още колко време ще го чакам тоя Мъск да направи народна кола и да отвори представителство в БГ със сервиз...

    Коментиран от #13, #14

  • 11 гост

    5 7 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Ахахахах да е готова, да е готова... колко да е готова? Колко Семи и Роудстър?! - ако не си наясно започнаха да строят завода за тях едва началото на годината в Тексас, но споро ще е готов за продукция. Също така им трябваха новият тип батерии, а не старите, което си беше обявено и очаквано производството да не започне преди 2020г. Кеф ти прави да плюеш, но хората правят интересни коли, напълно различни от масовката на досегашните. Големите концерни не могат да направят сходна кола на същата цена, просто са много далече, години, години назад.

    Коментиран от #12, #17

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Ивн

    13 2 Отговор

    До коментар #10 от "Шоп от СО":

    Когато заплатите ни станат на европейско равнище. Сега с 300 евро хората гледат първо да се нахранят а не да купуват коли

    Коментиран от #19

  • 14 Джамбаза

    11 1 Отговор

    До коментар #10 от "Шоп от СО":

    Ако Мъск създаде употребявана нова кола ще пробие и в България.
  • 15 чакаме

    2 0 Отговор
    От Спарк да се сезират и да запазят сто бройки отсега. По-евтина е от eUp!
  • 16 Jjj

    2 0 Отговор
    Цената като на нашата
  • 17 Грета Тунберг

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Скъпи,искам такава Тесла за сватбен подарък.
  • 18 гост

    9 1 Отговор

    До коментар #7 от "DrivingPleasure":

    То ако е 400 ще избие рибата , 99% от сегашните "метанки" нямат и половината на това , а дори в България вече зарядните са повече от метанстанциите , за цените да не говорим !! А бензина и дизела се отправят към 3-4 лева и то бързо , хахаха !!

    Коментиран от #21

  • 19 Напълно си прав

    7 5 Отговор

    До коментар #13 от "Ивн":

    "Когато заплатите ни станат на европейско равнище. Сега с 300 евро хората гледат първо да се нахранят а не да купуват коли" ако те слуша някой чужденец, ще си помисли че никой в България не може да си позволи да кара автомобил, кръстовищата и пътищата са пусти и можеш свободно да паркираш където си пожелаеш. Хайде другия път малко по-реалистично, а? Българина първо ще си оправи колата, ще си купи цигари и ракия и ако останат пари ще помисли да купи и нещо за ядене.
  • 20 От твоята уста в божиите уши

    6 4 Отговор

    До коментар #7 от "DrivingPleasure":

    А дано да е 400 км пробега за 20 000 евро. А дано ама надали. Иначе доколкото разбирам такъв автомобил не те устройва. Вписва се в бюджета ти, даже и като размери те устройва, но пък от друга страна се скъса да повтаряш, че за тебе идеалният електромобил е малък евтин и с пробег до 100 километра. Явно заради големият пробег не би си го купил никога! Познах ли?
  • 21 Цени

    10 1 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Ама колелото се върти нали знаеш? Бензина реалната цена е 1 лев а ще го направят 3.50 лева хубаво ще убият ДВГ. И после а познай какво става с тока? А между другото от петрол се правят и други неща и 1 литър петрол може да използваш да направиш различни неща. Познай какво ще сане с другите фракции като Дизела и Бензина ги спрат.
    Така че хубаво се радваш докато не стане 1 квч 2 лева.

    Коментиран от #22, #23, #24, #25

  • 22 Дрън-дрън

    2 5 Отговор

    До коментар #21 от "Цени":

    Какво общо има петрола с цената на горивата? Акцизът се налага на горивата, а не на петрола. Пластмасите се произвеждат от петрол, върху който няма акцизи, за да говориш за поскъпване на другите продукти от петрол.

    Коментиран от #26, #27

  • 23 гост

    3 5 Отговор

    До коментар #21 от "Цени":

    Другите "фракции" ще изпреварят бензина и дизела с години !!! Вече забраниха ВСИЧКИ пластмаси за еднократна употреба , скоро ще забранят и тия за многократна , освен биоразградимите , ама те не са от петрол !! В химическата индустрия отдавна минаха на природен газ , а в другите също предстои забрана на петролните продукти и отдавна има заместители , малко по-скъпи , ама по-добри ! Единствения голям потребител засега са гумите , ама там скоро предстоят промени , които ще направят 90% от производсвото излишно ,а гумите със живот колкото на автомобила ! А пък за тока съвсем си в тъча !! Скоро ще има закон задължаващ ВСЯКА сграда да има соларен покрив , а някои и фасада !! По-скоро скоро ще се чудят къде да си дяват тока , особено пък с тия цени на панелите , а те до 1-2 години се очаква да паднат още наполовина на ват мощност !

    Коментиран от #28

  • 24 Мръсесен скъп ток

    5 4 Отговор

    До коментар #21 от "Цени":

    Нали знаеш защо в Германия има най-много фотоволтаици по покривите? Повечето бъркат причината и следствието и си мислят, че цената на тока там е висока заради многото фотоволтаици, но всъщност е точно обратното. Многото фотоволтаици са заради високата цена на тока, която си беше висока още преди фотоволтаиците. Същото ще стане и тук, ако вдигнат цената на тока. При днешните цени, множество предприятия си инсталираха фотоволтаици по покривите и си връщат инвестицията за около 4 години при гаранция на панелите 25 години. Следващите 20 години ще си ползват абсолютно безплатен ток от тях. Ако цените на тока се увеличат, изплащането на фотоволтаиците ще става още по-бързо от четири години. Тоест за разлика от високите цени на горивата който няма как да избегнеш, при зареждането на батерии имаш и други опции, ако някой като зарядните станции Ionity на 100-годишните автопроизводители, реши да ти продава тока на евро за киловатчас.

    Коментиран от #29

  • 25 гост

    6 4 Отговор

    До коментар #21 от "Цени":

    Аз ще съм първия дето ще направи електоцентрала 2 Мегавата солари , ако тока стане 1 (един) , а не 2 лева !! И то без стотинка субсидия и на тия цени на панелите , а те ще паднат поне още наполовина !! Само миналата година в България има заявени нови соларни мощности колкото Козлодуй , БЕЗ СУБСИДИЯ и на пазарни цени , които са около 20 стотинки !! За една година , смятай за 10 !! И скоро ще си направят кооперация и ще си пуснат собствени далекопроводи , щото само това ги спира засега !!

    Коментиран от #37

  • 26 Цени

    4 4 Отговор

    До коментар #22 от "Дрън-дрън":

    А горивата се правят от ........ трева а не от петрол :)). Браво бе ходи в гората да береш гъби.
  • 27 Цени

    5 4 Отговор

    До коментар #22 от "Дрън-дрън":

    Нали от един литър петрол се извличат различни фракции и всичко се използва нищо не се хвърля а сега половината ще се хвърли. Абе що ли ти обеснявам като си мислиш че горивата се правят от трева и слама :).

    Коментиран от #30

  • 28 Цени

    4 3 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    А керосина се прави от бамбук а мазута се прави от евкалипт :)) Ти ходил ли си на училище?

    Коментиран от #32

  • 29 Цени

    6 4 Отговор

    До коментар #24 от "Мръсесен скъп ток":

    Хехе вече няма да имаме прозорци а фотопанели и ще зареждаме колата с тях :). Щ е дебнем и с ракети земя въздух за градушка,че мале мале.
  • 30 гост

    6 5 Отговор

    До коментар #27 от "Цени":

    Сега ще се хвърли не половината , а 70-80% !! Толкова за твое съжаление са "фракциите" бензин , дизел и керосин ! И ще ти припомня , че човечеството е живяло хиляди години без петрол , с него само около 150 !! И без него ще си живее и то мноооого по-добре !

    Коментиран от #31

  • 31 Цени

    6 5 Отговор

    До коментар #30 от "гост":

    То и без къщи е живяло в пещери и без компютри и телефони :). Смешен си.

    Коментиран от #33

  • 32 гост

    3 4 Отговор

    До коментар #28 от "Цени":

    А за какво ти е керосин , като авиоиндустрията минава на втечнен метан и водород ?? И то до 2035 , какво съвпадение , хахаха !!

    Коментиран от #34

  • 33 гост

    3 4 Отговор

    До коментар #31 от "Цени":

    Аууу , направо се впечатлих , че според теб съм "смешен" !! А пък според мен кон с капаци дето не вдява , че в 21 век думата "горене" на каквото си щеш е отживелица е не смешен , а просто жалък !
  • 34 Цени

    4 2 Отговор

    До коментар #32 от "гост":

    :)))) Самолет на водород да не стане като Хиндербург:))). Кажи ми честно ти ли я измисли тази глупост?
  • 35 Кико

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "водач на мпс":

    Ама наистина ли имаш диплома за МПС? Аз не вярвам!!!
  • 36 Драг

    3 1 Отговор
    гост беше много ентосиазиран за продажбите на Тесла за юни в Европа които наистина бяха рекордни, обаче още тогава ми мина нещо на ума понеже е края на полугидиети и т. н. Е сега проверете колко са продажбите на тесла за Еврооа за юли абсилютно мизерни. Та гост прави една и съща грешка отново и отново вземе един добър месец и се радва като малко дете.

    Коментиран от #39

  • 37 Gridserve

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    България отдавна е рекордьор по фотоволтаични централи, понеже им изкупуваха киловатчаса по левче, сетне по 60-70 ст., валидни и до днес. Ако имаш едни 30 бона и парцел, след третата година си на печалба. А за масово зареждане на коли от слънцето с по 300 кВт всяка, юкейците ги роят тези електростанции ;)

  • 38 Дрън-дрън

    3 2 Отговор
    Когато изкупните цени за тока от фотоволтаични централи беше на написаните от тебе цени, панелите бяха толкова скъпи, че след 12 години нямаше избиване. После цените на панелите паднаха и повечето подписани договори са за 30 и няколко стотинки. Последните подписани договори от 2017 година са на 17 стотинки. Знаеш ли до колко се вдигна цената на тока тези дни в светлата част на денонощието точно когато слънцето пече като в ада? Над 40 стотинки за киловатчас без ДДС и такси за пренос и разпределение. Дали проблемът за високите цени не е точно липсата на достатъчно фотоволтаици, как мислиш?


    Всяка една голяма фотоволтаична централа оттогава насам продава на свободния пазар по пазарни цени и се конкурира с АЕЦ Козлодуй тец-овете и всички останали централи на напълно пазарен принцип. Към момента тече дебат за разрешаване на добавянето на 1,7 гигавата фотоволтаични мощности, също на пазарен принцип, като търговете ще спечелят тези които предложат най-ниска цена.
  • 39 Пак си в огромна грешка

    3 2 Отговор

    До коментар #36 от "Драг":

    Пак си се съсредоточил на продажбите на автомобили само в петък без да се интересуваш от общите продажби за седмицата, месеца или годината.

    Отново правиш грешката да злорадстваш, че през юли Тесла нямала нито една продажба. Защо обаче не злорадстваш в статията в която Тесла модел 3 е на четвърто място по продажби в класа си, като за 18 бройки разлика, щеше да е на трето място пред трета серия на BMW от началото на годината досега? Дали има значение през кой месец точно са продадени, а?
  • 40 Драг

    3 0 Отговор
    ХеХе точно ти го правиш това :)) защото си гост разбира се и правиш една грешка пак и пак и пак и тя се нарича стакмиститка. Юни месец изкривява резултатите. Що не вземеш Януари-Юли да видим. Дааа Мъск ви будалка и вие нали сте зомбита се вързвате. Юни е последен от полугодието и затова доставя всичко дори и за юли и после ама вижте сега. Е добре де дай да видим Януари- Юли или ако искаш 6 месеца да видим Февруари-Юли. Много сложно стана нали Мъск не ти е обяснил какво да казваш в такава ситуация. Хайде обади му се и после ни кажи.

    Коментиран от #43

  • 41 Не че нещо... АМА...

    4 0 Отговор
    Чета коментарите и не вервам на ушите си! А бе ора, как не разбрахте, че световната иликтрификация на Ме Пе Се тата ще се случи, когато едни мургави люде с бели одежди /кандура роби/решат!!! До тогава ще има напъни рамките на десетина процента от всички МеПе Сета по света.... Ей така колкото за цвят!
  • 42 някой

    5 0 Отговор
    Никакво въображение нито за името ,нито за дизаина
  • 43 Стъкмист

    0 2 Отговор

    До коментар #40 от "Драг":

    И каква ще е разликата? През септември ще навакса и за тримесечието пак ще е продал повече от останалите. Декември също. Не научи ли за толкова години? Общите продажби са по-важни, а не месечните, седмичните или в твоя случай петъчните. Продава се всичко възможно да се произведе. Милион и 300 хиляди чакат само за пикапа, но не стигат батерии за него. Модел У също се продава само на малко пазари. Ако намалее търсенето, ще пренасочат батериите към тях, но засега намаляването е само в главата ти!
  • 44 yorval

    0 0 Отговор
    С пускането на малкия мини-модел, ИТС-ъ-МЪСТ чисто и просто иска да отстрани конкуренцията от страна на германските авто-манифактури в този клас точно /визирам най-вече ИД-3, респ. ИД-4/, като тук целта е да реализира макси-продажби за кратко време и то в ЕВРОПА, канечна; щото АМЕРИКА вече е в малкото му джобче и там праблеми НЕМА...