В Китай беше обявена цената на компактния кросоувър GAC GS3. Колата, която има смел дизайн с много интересна предница, беше оценена само на $11 860, което по текущия обменен курс се равнява приблизително на 22 000 лева.
За съжаление към момента няма да се продава в Европа и респективно в България, а казваме за съжаление, защото у нас най-евтината нова кола в абсолютно базово изпълнение струва толкова пари..
А въпросния GAC GS3 е кросоувър с доста богато оборудване още от началната си версия. Освен панорамния покрив базовият вариант получава набор от асистенти за активна безопасност - с автоматична спирачна система, разпознаване на знаци за ограничение на скоростта и др.
Има два екрана: единият е монтиран непосредствено зад волана и се използва за цифровия инструментален панел, а вторият е част от информационно-развлекателната система. Воланът е заимстван от кросоувъра GAC Emkoo, който е с една стъпка по-високо позициониран, превключвателят за режим на предаване (роботизирана 7DCT трансмисия) е къс джойстик.
Багажникът е малък, обемът му е 341 литра. Обявеният от производителя разход на гориво е 4,8 л на 100 км, но динамичните данни не са никак лоши. До 100 км/ч. колата ускорява за 7.5 секунди. Размерите на GAC GS3 са 4 410 x 1850 x 1 600 мм, междуосието е 2 650 мм.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Госあ
10:01 09.01.2023
2 Пламен
Коментиран от #30, #88
10:03 09.01.2023
3 Дядо ви Курти от село Пиперково
10:04 09.01.2023
4 Чочи
10:05 09.01.2023
5 Малко уточнение
Коментиран от #34
10:06 09.01.2023
6 Просто бизнес
Коментиран от #8, #9
10:12 09.01.2023
7 Някоя си
Коментиран от #17
10:12 09.01.2023
8 САЙГОН
До коментар #6 от "Просто бизнес":
аххахаха че те Южна Корея,Япония,Хонг Конг,Сингапур имат много по висок стандарт от Германия и Франция бе Орк.... да не говорим че Покупателната способност на Тигрите от Югоизтока и Китай е доста по голяма от тази тука та кой викаше бил беден?Коментиран от #62
10:25 09.01.2023
9 САЙГОН
До коментар #6 от "Просто бизнес":
само да ти напомня че ЦЕНТЪРА НА СВЕТА ВЕЧЕ СЕ НАМИРА в ИЗТОЧНА И ЮГОИЗТОЧНА АЗИЯ!!! от там идва всичко докато през това време Северна Америка и Европа е нафрашкана с Араби,Африканци и Латиноси(Индианоси)10:27 09.01.2023
10 БАРС
Коментиран от #11, #100
10:27 09.01.2023
11 САЙГОН
До коментар #10 от "БАРС":
че то Немски щайги правени в Пакистан кой ти купува бе човек?10:30 09.01.2023
12 САЙГОН
10:31 09.01.2023
13 САЙГОН
10:32 09.01.2023
14 Про-Дай Бг
Коментиран от #19, #69, #111
10:56 09.01.2023
15 Гоуст
11:01 09.01.2023
16 Диамантената ръка
Коментиран от #28
11:02 09.01.2023
17 Диамантената ръка
До коментар #7 от "Някоя си":
Скоро, ама в кашон и сам си го сглобяваш11:04 09.01.2023
18 ТеслАта
Коментиран от #21
11:07 09.01.2023
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 ела
Коментиран от #22
11:19 09.01.2023
21 В голяма грешка си
До коментар #18 от "ТеслАта":
Материалите са си материали и от едни и същи материали правят и частите от които "произвеждат" европейските автомобили.А всъщност повечето от частите са произведени в китай и други части на света, а в Европа само се сглобяват. Откъде мислиш, че китайците имат технологиите? Ами в същите заводи правят и частите за европейските производители.
Дори в България има достатъчно предприятия, които произвеждат части и консумативи за премиум автомобили. Със сигурност има и някой твой познат който работи в такава фабрика. Попитай го колко е себестойността и на каква цена ги продава автопроизводителя?
Един мой познат, даваше пример за някакъв филтър, който произвеждат за mercedes и им го таксуват под десетина лева, не помня точната цифра, а във фирмения магазин бил над 50.
Коментиран от #45
11:19 09.01.2023
22 Надали данъците ще помогнат
До коментар #20 от "ела":
Преди десетина години наложиха около 30-40% наказателни такси за произведените в Китай фотоволтаици, за да не подбиват цените на европейските производители, които тогава произвеждаха най-много фотоволтаици в света.Въпреки това малко от европейските производители на фотоволтаици оцеляха до днес.
Шефът на Стелантис има от какво да се притеснява. Другите също се притесняват, но засега не си го признават публично.
Не случайно се присмивам редовно на toyota и на нейния шеф, който все едно живее в паралелна вселена и не вижда как се е променил света, а си мисли, че вечно ще кара по старому и обяснява как китайците и електромобилите са нещо, което ще отмине и скоро ще бъде забравено. А имаха най-големия потенциал да не се дават на китайците и американците, но го пропиляха. В най-скоро време ще видим, дали съм бил прав.
11:27 09.01.2023
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Каква драма драги зрители
А виж в европа никой не протестира, че цените на автомобилите са се вдигнали с 50% за последните две години!
Сигурно и те се притесняват от протести ако вземат че пък свалят цените и надали ще последват примера на Тесла!
11:34 09.01.2023
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 12345
До коментар #16 от "Диамантената ръка":
Има ревюта на колата в Ютюб от хора дето са я карали, имаше един от Филипините, една година яко каране, НИТО един проблем.Човекът каза, че колата е много добра и е доволен, а същия имаше и Тойота и Форд, беше някакво богаташче.
Склонен съм да му вярвам от това което гледах.
Колата си има всичко.
Тука една Дачия почва от 30к, а съм абсолютно сигурен, че с НИЩО не е по-добра.
Без да коментираме, че китайката има топ-клас оборудване за тия пари, а Дачията е гола.
Коментиран от #49, #50
12:08 09.01.2023
29 Китайски
Коментиран от #42
13:39 09.01.2023
30 Мнение
До коментар #2 от "Пламен":
Грета Тунмберг и Урсулата натоварват веднага тази цена 22 000 лв двойно ако не и тройно ако ще продават в Европата, за да може да се храни Вавилон/Брюксел......и стотиците хиляди търтеи бюрократи....Коментиран от #31
13:41 09.01.2023
31 Аксиома
До коментар #30 от "Мнение":
Ако русофилтакът не може да плюе по някаква причина срещу България, то той непременно ще плюе срещу Европа.13:45 09.01.2023
32 еееемиии
14:03 09.01.2023
33 Рони
Коментиран от #109
14:11 09.01.2023
34 гост
До коментар #5 от "Малко уточнение":
Транспорта не е 10 хил.лв.,митото зависи от националните държави,ДДС то може да се намали, също така с цел стимулиране на подмяна на стар автопарк и по -чист въздух, закупуването може да се субсидира с някоя и друга хилядарка.И да струва максимум между 35 и 40 хл.лв Но тогава няма как да се продават немските трошляци с цени от 35-40 хил.евра за масови модели .За френски и италиански няма да ги споменаваме А и Дачийте ще паднат директно в Канале Гранде....Коментиран от #61
14:11 09.01.2023
35 Дадо
Коментиран от #41
14:47 09.01.2023
36 истина ти казвам
14:51 09.01.2023
37 Васил
Коментиран от #53
15:21 09.01.2023
38 Браво
15:30 09.01.2023
39 Мое мнение
15:30 09.01.2023
40 Ивелин Михайлов
15:49 09.01.2023
41 Има и такива луканки ...
До коментар #35 от "Дадо":
Само дето и кучетата не искат да ги ядат ...15:49 09.01.2023
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Българин
15:53 09.01.2023
44 Наблюдател
Коментиран от #55, #81
16:19 09.01.2023
45 ТеслАта
До коментар #21 от "В голяма грешка си":
Явно си доста ама доста млад, да не кажа друга дума. От коли и качество на сглобяване използвани материали нищо не разбираш. Съмнявам се да имаш собствена кола. Ако нещата бяха както казваш ти, до сега Китайските автомобили да са 70% от пазара в Света ( без Китай). Аотносно материалите давам най-прост пример за да може дори ти да го разбереш. Защо си купуваш гуми за колата от "реномирани" марки, а не от Китайски нечувани марки. Всичко е каучук и синтетични влакна.(някъде стоманени). Същата работа е с прости инструменти като гаечни ключове, клещи, отвертки, "битове " и др.(това може и да не го разбереш защото съм сигурен, че ти никога не си хващал инструмент."Коментиран от #46, #73
16:43 09.01.2023
46 Мдаааааа
До коментар #45 от "ТеслАта":
Абсолютно си прав. Имах две бургии за метал. На външен вид абсолютно еднакви. Едната от китайски магазин за 1 лев, другата за 4 лева на западна марка. Един ден ми се наложи да пробия дупка в стоманена шина. Китайската започна да свири, да пуши и се подостри като дървен молив без да пробие и милиметър. С другата пробих шината за секунди.17:24 09.01.2023
47 1944
18:06 09.01.2023
48 1944
Коментиран от #52
18:11 09.01.2023
49 Диамантената ръка
До коментар #28 от "12345":
Дотук добре, един доволен, като се намерят още 70-80 да кажат същото от общо 100 ще му повярвам на тоя с клипчето.18:33 09.01.2023
50 12345
До коментар #28 от "12345":
Да добавим, че тази китайка е с Айсин Японска скоростна кутия, дето тука се слагат на премиум модели и ни ги продават по 60 хилки и нагоре.Само да добавим, че Дачиите идват с Джатко СВТ скоростни кутии дето са 200-300к км ресурс и след това смяна, а Айсините могат спокойно да откарат и 500к+ км при нормално каране.
Митът, че китайските коли били с евтини части УМРЯ.
Оказва се, че тука ни продават същите части като ПРЕМИУМ на цени х2.
18:37 09.01.2023
51 Реалистът
Коментиран от #84
18:40 09.01.2023
52 Курци
До коментар #48 от "1944":
Немските като покриват нивата за безопасност защо ги гледаме намачкани с убити по пътищата18:45 09.01.2023
53 Що пишеш
До коментар #37 от "Васил":
глупости,от продажба на части се печели повече.Коментиран от #90
18:51 09.01.2023
54 Автомобилист
19:04 09.01.2023
55 Японец
До коментар #44 от "Наблюдател":
Изключвай веднага корейските варели и китайските имитации, за останалото си напълно прав!19:11 09.01.2023
56 Нико
Аз съм ходи 3пъти в Китай.
Около 50% карат китайски автомобили не чувани марки за нас. Водих се няколко пъти в такси китайска марка на 330.000км
Такси драйвера говорише с много добър английски и каза. Сменя масло и гуми.
Попитах за колите ИМ и други китайци. Отговорите им за колите бяха същите като на такси шофьора. Относно немските брандове,отговорите им бяха почти едни и същи: чували сме,че са правили здрави и хубави коли,но сега са само прехфалени марки. Изглежда,че са прави.
19:39 09.01.2023
57 Дамян
Предпочитам нова кола,отколкото магерени коли над 300к км и да давам луди пари за ремонти.
Западняците затова ги продават,ние да си трошим главите.
Коментиран от #64
19:44 09.01.2023
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Ъъъ
До коментар #34 от "гост":
Нещо не си познал 35-40 бона за кола която струва наполовина.То ,ако беше по качествена и в Китай щеше да струва като в Европа.19:56 09.01.2023
62 Продавач на боклуци
До коментар #8 от "САЙГОН":
Когато видиш тоя таралясник в Япония,Южна Корея или Сингапур пак пиши драги Орк.Коментиран от #78
19:59 09.01.2023
63 Европеец
Естествено предстои да се види какво е качеството и каква е цената на обслужването и сервиза. Но това е шамар към потъващият Запад. Азия изпревари Европа и Америка. Това е реалността. Не ми харесва като европеец, но така си го направихме.
20:07 09.01.2023
64 Баце,
До коментар #57 от "Дамян":
Купих си преди 6 години "магерена" кола за 7 000 лв. Японска. На 7 години и 150 000 км (на колкото са всички в БГ). При цена на новите отпадъци тогава (Шкодилаци, Дачии, корейски варели, китайски игрушки и т.н...) 40 000+. Оттогава, заклевам се, съм сменял само масло, филтри и 3 крушки! Със същите гуми съм (всесезонни), чисто нови тогава!Като купиш нова "кола" те задължават да сменяш маслото в "оторизиран" сервиз, на 10 ПЪТИ по-висока цена и други "екстри", иначе ти отпада "гаранцията" (францията!).
Както вече споменах, карам я 6 години. Коя нова кочина ще караш 6 пъти по 6 години за тази и по-висока цена? А?
Коментиран от #80, #94
20:18 09.01.2023
65 Момчил
20:35 09.01.2023
66 Партизан от куку ригу
20:45 09.01.2023
67 3232323232
Коментиран от #71
21:02 09.01.2023
68 Ушанков
Една Емблема Москвич .
И готово
Цена 700 милиона рубли .
Путлер ще се бие в гърдите и ще вика
спасихме Руския Ауто Пром.
Хахаха
Коментиран от #99
21:08 09.01.2023
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 7.62
21:23 09.01.2023
71 567456
До коментар #67 от "3232323232":
Нещо си изостанал в края на 80- години. Миналата година мой колега купи в Германия ,,КИА" средна хубост (клас) за 56000€. Ще плаща разсрочено 7 години, ако е жив и е здрав, и все още работи там.21:29 09.01.2023
72 А защо вярваш дядо Коледа?
Другия път си купи едно китайско и едно марково от западна марка свредла, но и двете за по 4 лв и кажи кое е по-добро?
И самия факт, че си си купил инструмент от "всичко по левче" говори достатъчно. Купи двете свредла от един и същ магазин за инструменти. Или поне си поръчай свредлото от aliexpress.
ПП ако думичката свредло ти е непозната, така всъщност образованите хора, които използваме инструменти, наричаме бургията.
Обаче пък ми е много интересно как наричаш инструмента в чиито патронник захващаш бургията?
Дрелка?
21:34 09.01.2023
73 Маде ин чайна
До коментар #45 от "ТеслАта":
"Ако нещата бяха както казваш ти, до сега Китайските автомобили да са 70% от пазара в Света ( без Китай)."Това как си го представяш, при положение че този процес започна преди две-три години? А започва сега, защото засега се затрудняваха да задоволят дори вътрешния си пазар. Пък и вече 35% от пазарния дял се пада на автомобили, които се зареждат от контакта и този дял продължава да расте, а те са инвестирали стотици милиарди в поточни линии за производство на автомобили с ДВГ и ще търсят къде да ги пласират по света.
А относно инструментите почти всичките ми инструменти са произведени в Китай, въпреки че на тях пише makita, bosch и милуоки. Само на Kress пише, че е произведен в Швейцария.
Коментиран от #74, #83, #85
21:56 09.01.2023
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 1122
22:19 09.01.2023
76 САЙГОН
22:34 09.01.2023
77 САЙГОН
22:35 09.01.2023
78 САЙГОН
До коментар #62 от "Продавач на боклуци":
в Корея специално 99% от колите са си местни КИА и ХЮНДАЙ така че ги няма и НемскоТалибанските недорузумения от ЗАВОДЧЕТО В ПАКИСТАН там МЕРЦЕДЕС ЛИ КАК ИМ ВИКАХА НА ТАЯ Ц.ИГАНСКА РАДОСТ хахаххахахахахха или БЕЕМВЕ ХАХХАХАХАХАХХАХАХ РОМЕЙСКАТА ГОРДОСТ хаххахаххахахахха22:37 09.01.2023
79 Ввв
23:10 09.01.2023
80 Цъфи
До коментар #64 от "Баце,":
Не е баш така, аз карам нова шкода, 2 пъти сменям масло в сервиза им (заради гаранцията), една смяна е 300лв - това включва и смяната на 2 въздушни филтъра - двигател и купе. Един път си го смених сам - масло, филтър и на майстора 20 кинта, общо 150лв. Така, че не е 10 пъти по -скъпо. Второ, имаше проблеми с едни електрически джаджи, смениха ги без пари, иначе трябваше да дам поне хилядарка. По принцип, нова кола е по-добре, НО не и тук в в тая кочина. Така че си прав, купуваш си нещо старо и да не ти дреме.23:34 09.01.2023
81 Цъфи
До коментар #44 от "Наблюдател":
Абсолютно вярно!23:37 09.01.2023
82 ганю
остър ръб -тъп шлосер
23:41 09.01.2023
83 Този коментар е премахнат от модератор.
84 ТеслАта
До коментар #51 от "Реалистът":
Не говори глупости. Къде и кой е доказал. В ЕС и САЩ производителите ПУБЛИКУВАТ печалбата си от един автомобил. За масово произвеждани автомобили за средна печалба на производител над 20 000 евра не съм чел. ( Тази печалба е на Порше). Ти си сметни колко е средната цена на Порше. За нисък и среден клас атомобили печалбата е до 4000 Евра.23:59 09.01.2023
85 ТеслАта
До коментар #73 от "Маде ин чайна":
Леле още един заблуден , който само е чул една баба на пазара която казала нещо. Не знам кой процес е започнал преди 2 години. В Китай усилено коли се произвеждат от 10 пъти по 2 г. в момента в Китай автомобили произвеждат НЯКОЛКО СТОТИН компании. ВСИЧКИ приемливо качествени коли са "съвместно лицензно създадени" с Европейски, Японски, Корейски или Американски производители. Като горепосочените имат модели САМО за Китай.За електричките също си в Огромна заблуда. А ако инструментите ти са от описаните от теб "марки" ГАРАНЦИЯ не са произведени в Китай.Коментиран от #86
00:02 10.01.2023
86 Кое от написаното не е вярно
До коментар #85 от "ТеслАта":
От 2 години пазара на автомобили в Китай се пренасища.Стотици фирми отвориха заводи за електромобили, като само за 2 години пазарния дял на електромобилите и плъгин хибридите от под 10% стана около 35% и те станаха по-евтини от ДВГ и скоро и този пазар ще почне да се пренасища
Изграждат и десетки фабрики за производство на батерии и скоро и този пазар ще се пренасити и цените ще паднат.
Всичко това ще намери пазар извън Китай с първа цел Европа.
За инструментите недей се обзалага, че ще изгубиш. Особено пък като "гарантираш". Последните 10 години дори не се интересувам кое къде е произведено, защото ако не е в Китай, вероятно е менте.
00:44 10.01.2023
87 ТеслАта
Коментиран от #92, #93
00:59 10.01.2023
88 Реналдо Реналдини
До коментар #2 от "Пламен":
Ще напълнят автосервизите07:01 10.01.2023
89 Да ама не
08:10 10.01.2023
90 Защото
До коментар #53 от "Що пишеш":
е мнооогггоооо умничъък08:45 10.01.2023
91 Селянин
09:17 10.01.2023
92 Ти ползваш ли
До коментар #87 от "ТеслАта":
Какво значение има колко често ги ползвам, след като вероятно имам повече маркови инструменти и от тебе, който УЖ ги ползваш? Мога спокойно да си призная, че от поне пет години не съм ползвал нито електрическата нито бензиновата резачка.Едната е макита а другата husqvarna. Без да броя щилката на дядото, която също ми е в гаража.
Другите инструменти рядко, но ги ползвам, почти няма ден в който да не пипна поне един винтоверт. Така че не ми обяснявай къде са ми произведени инструментите.
Понеже се съмнявам да имаш инструменти след като говориш такива глупости, можеш спокойно да погледнеш къде ти е произведена домакинската техника, въпреки марките които са им сложили. Повечето също са произведени в Китай. Не знам в какъв свят живееш за да трябва да ти се обяснява това.
Пък и можеш да влезеш в първия магазин за маркови инструменти и да прочетеш какво пише по табелките на инструментите.
Коментиран от #104
09:22 10.01.2023
93 Какво значение има размера?
До коментар #87 от "ТеслАта":
Защо говориш само за размерите на електромобилите в Китай? Това са и размерите на бензиновите автомобили, които също влизат в статистиката. А сравнението на цените е за един и същ клас автомобил.Обикновено когато се говори за сравнение на цени, никой не сравнява като вас цената на чисто нова тесла модел s плайд с цената на dacia duster втора употреба на десетина години с газова уредба.
Освен това сравняват за точно определен бюджет независимо дали е малък или голям, какъв автомобил можеш да си купиш. Който има бюджет за тесла плайд и въобще се е загледал в подобен автомобил, няма да кара dacia duster дори да му я подаряваш.
Коментиран от #105
09:29 10.01.2023
94 батко
До коментар #64 от "Баце,":
9години и 100хил.км.на газ карам японец 2.4бензин който вече е на 19г! За това време разходите ми за части са по-малки от едногодишно каско за нова кола! Е как да дам пари за нова?!?!? Мога да си го позволя, но лев няма да им дам.Коментиран от #95
09:36 10.01.2023
95 Правиш ли разликата
До коментар #94 от "батко":
Между:- мога да си го позволя
И
-имам пари за първоначалната покупка
И аз съм като тебе, но не мога да си го позволя не по финансови, а по други причини. Мисленето ми не го позволява, при положение, че имам друг избор. Като например да взема кола от лизинг, на която някой е платил горницата и всички първоначални разходи, които са половината от цената на автомобила, но е използвал по-малко от 10% от ресурса му.
10:08 10.01.2023
96 Анонимен
Коментиран от #97
10:12 10.01.2023
97 А правиш ли разлика
До коментар #96 от "Анонимен":
Между цена за ремонт в Лондон и цена за същия ремонт в България, особено в провинцията, а не в официалния сервиз?10:33 10.01.2023
98 Име
11:13 10.01.2023
99 Този коментар е премахнат от модератор.
100 111222
До коментар #10 от "БАРС":
ЕВТИНА11:59 10.01.2023
101 Путлер
12:23 10.01.2023
102 Бастри
12:43 10.01.2023
103 Бастри
12:48 10.01.2023
104 ТеслАта
До коментар #92 от "Ти ползваш ли":
Писах ти много си заблуден. Всеки ден използвам много инструменти. ПРОФЕСИОНАЛНИ. С това си изкарвам основната част на доходите. Минал съм през МНОГО ПРОФЕСИОНАЛНИ да ги наречем "сервизи". В НИТО ЕДИН не се ползват китайски инструменти. Ти ми кажи защо е така. Аз знам от ЛИЧЕН опит. А и "битовите" ми инструменти и машини не са произведени в Китай.12:50 10.01.2023
105 ТеслАта
До коментар #93 от "Какво значение има размера?":
Къде видя да сравнявам цени. Размерите на "детските играчки" съм ди ги дал във връзка с БРОЯТ на електромобилите( %) , който си дал. Влез в Алибаба и виж колко стотин различни електрически "колички" се произвеждат и продават от Китай. Такъв размер и такива"играчки" с ДВГ няма. Или може би говориш за средна цена на електромобили сравнена със средна цена на ДВГ. Отговорът съм ти го дал по-нагоре. 99% от Китайските електрички нямат нищо общо с нормална,приемлива кола. Най-евтината масова кола с ДВГ е ТАТА Нано. Произведена за Индийския пазар. Влез в Тубата има филми виж за какво става дума. В Другият свят няма как да се сертифицира такава кола защото не отговаря на почти НИТО ЕДНО изискване на регулаторните органи. За да стане това трябва да и се добавят много неща, с които цената и се утроява.Коментиран от #106
13:01 10.01.2023
106 Хайде разбери се със себе си
До коментар #105 от "ТеслАта":
За регистрирани или не регистрирани автомобили говорим? От али баба не можеш да си купиш автомобил който има нужда от регистрационна табела и ако няма регистрационна табела не влиза в статистиката, за която ти говоря.А при продажбите на второ и трето място в статистиката са тесла модел y и тесла модел 3. Малки ли ти се виждат или евтини?
Само че там Тесла модел три струва 33 000 долара, а аналогичен по размер и мощност автомобил с ДВГ струва много повече. Ето аз ти давам конкретен пример. Опитай се да ми дадеш и ти? Например да отидем в другата крайност - кой е аналогът на най-продавания електромобил, който струва 4 000 долара и може да се регистрира дори в Европа, защото притежава всички системи за сигурност включително abs и airbag, а за тази цена в базовата версия ти е включен дори климатроник с термопомпа?
Както виждаш статистиката включва всякакви автомобили.
15:45 10.01.2023
107 КОПЕЙКИН
Коментиран от #108
17:08 10.01.2023
108 Йенски
До коментар #107 от "КОПЕЙКИН":
Това е на път да се промени, както виждаш от статията. А това е само началото. Всъщност даже не знам дали китайците не произвеждат повече автомобили от японците, въпреки че продават по-голямата част от тях на вътрешния си пазар, който е най-големият в света и се разширява.17:15 10.01.2023
109 Мони
До коментар #33 от "Рони":
За дизайна да се каже че бил като на Еди коя си друга марка е смешно. На всички дизайна включва 4 гуми, отделение за двигателя, за пътниците и багажно отделение. Законите за аеродинамиката също са еднакви за всички производители, та относно дизайна - неизбежно е всички таратайки да си приличат.20:19 10.01.2023
110 Този коментар е премахнат от модератор.
111 Този коментар е премахнат от модератор.
112 Този коментар е премахнат от модератор.
113 Баба Яга
20:12 11.01.2023
114 Тарзан
17:57 12.01.2023
115 Йордан
12:38 17.01.2023