14 Март, 2023 14:43 2 328 5

BMW и Volkswagen също намаляват цените на новите си коли, но не в Европа

  • bmw-
  • volkswagen-
  • електромобили-
  • цени-
  • китай

Принудени от Илон Мъск и Tesla, много компании намалиха цените на електрическите си коли в Китай

BMW и Volkswagen също намаляват цените на новите си коли, но не в Европа - 1

VW и BMW намалиха значително цените на електрическите си автомобили в Китай. Във VW намаленията на цените варират в зависимост от партньора в съвместното предприятие, докато BMW се интересува основно от електрическия седан i3, който поевтинява с 100 000 юана (13 500 евро).

Както е известно, VW предлага своите електрически автомобили MEB в Китай с два различни партньора. Съвместното предприятие FAW-Volkswagen обслужва северната част на страната и продава там моделите ID.4 Crozz и ID.6 Crozz. И двата модела вече се продават с отстъпки до 40 000 юана (5 400 евро), според информацията, публикувана от FAW-VW в WeChat през уикенда.

Там пише, че офертите с отстъпка от еквивалента на 5 400 евро са ограничени във времето - но колко дълго ще тече кампанията за отстъпка не се споменава. Офертата официално отбелязва втората годишнина от пускането на модел ID в Китай. В допълнение към отстъпката, FAW-Volkswagen предлага на клиентите и безплатен комплект за къмпинг, който преди се продаваше за 4900 юана (700 евро).

В SAIC-Volkswagen в Южен Китай цените на ID.4 X, ID.6 X и ID.3 ще паднат с до 30 000 юана (4 000 евро). Освен това клиентите могат да получат други предимства на стойност до 10 000 юана (1 300 евро) в местните магазини, според CN EV Post. Това общо би добавило до 40 000 юана (5 400 евро) в полза на клиента.

Според докладите намаленията на цените при баварския производител на автомобили са още по-високи: дилърите на BMW вече предлагат електрическия седан i3 с повече от 100 000 юана (приблизително 13 500 евро) по-евтино от преди. Има също така непотвърдени слухове, че клиентите, които плащат за колата в брой, ще получат допълнителни отстъпки - свеждайки действителната цена до по-малко от половината от първоначалната цена на дребно.

Ще припомним, че инициатор на последната вълна от намаления на цените на електрическите автомобили в началото на тази година беше Tesla . Xpeng, който е чисто китайски производител последва примера на компанията на Мъск малко по-късно. Оттогава многобройни чуждестранни производители на автомобили намалиха цените на електромобилите си в Китай, включително bZ4X на Toyota , Ariya на Nissan и Mustang Mach-E на Ford.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Специална Военна Обсерация

    18 3 Отговор
    Познайте, кой ще компенсира загубите на германците в Китай?
    Точно така - европейските им клиенти!

    Коментиран от #2

  • 2 Ще те поправя

    5 3 Отговор

    До коментар #1 от "Специална Военна Обсерация":

    Тези загуби нямат, ще им компенсират свръхпечалбите.
  • 3 Факт

    10 1 Отговор
    Ценовата политика на големите автомобилни производители винаги е поставяла европейските им клиенти в позицията на двойния стандарт.В САЩ,Канада,Китай,Япония и Австралия цените на моделите им са по-ниски с поне 30% спрямо тези в Европа.
  • 4 Кимоното

    5 1 Отговор
    Цените в Европа са високи заради правителствата а автопроизводителите
  • 5 ХА сега

    4 4 Отговор
    Айде таз година в Китай, догодина в Европа.
    Браво на Тесла, тя ги накара да намалят.