Дизайнери, занимаващи се с рендери на нови модели показаха как ще изглежда следващото поколение кросоувъра Dacia Duster. Изображението бе публикувано на сайта Motor1.
Външният вид на новия Dacia Duster е подобен на концепцията Bigster в много отношения. Отпред ще се появи необичайна оптика, където светлините ще повтарят логото на Dacia.
От рендера става ясно още, че силуетът на кросоувъра ще се промени много в сравнение с модела от настоящото поколение. Дръжките на задните врати ще бъдат скрити в задната колона.
Като цяло Dacia Duster 2024 моделна година ще стане по-"мускулест" на външен вид. Тялото ще придобие много повече извивки, като в същото време колата ще запази своята идентичност.
Новият Duster ще бъде изграден на платформата CMF-B. Това ще увеличи багажника на кросоувъра и пространството вътре в интериора. Материалите в салона на колата ще станат по-качествени.
Очаква се появата на нови хибридни силови трактове. Един от тях ще бъде 1.3-литров бензинов двигател от Jogger с електрически двигател. Вероятно 1.5-литровият дизелов двигател ще изчезне от двигателната гама.
Официалната премиера на новия кросоувър се очаква още тази година. След като бъде представен новият Duster ще бъде пуснат в продажба в началото на 2024 година. Все още не са ясни цените на колата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Варна
10:37 16.04.2023
2 Гост
10:37 16.04.2023
3 Красимир Петров
Коментиран от #4, #5
10:42 16.04.2023
4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #3 от "Красимир Петров":
За толкова пари - толкова ❗Как мислиш , че ще изглеждат
Х-5 или Q-7, за 20 000 € ❓
Коментиран от #9
10:48 16.04.2023
5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #3 от "Красимир Петров":
А и виждал ли си някой с нов Q-7 да влезе в гората на лов 🤔🤔🤔10:50 16.04.2023
6 Нормален
11:13 16.04.2023
7 ОБЕКТИВНИЯ
11:22 16.04.2023
8 есдрфтгъхуй
Да махнеш единственият наличен що-годе смислен двигател от неуДачия-та и да оставиш само мизерните бензинови мотори е простотия... Единствените подходящи мотори за Дъстър-а са дизел около 130 коня (сегашният е слабичък) с 4х4 задвижване и турбо-бензин поне 150 коня + газ + 4х4 задвижване. И двата мотора са налични в Рено-групата, само някой трябва да ги сложи у Дъстър-а...
Коментиран от #14
11:29 16.04.2023
9 Гост
До коментар #4 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Да ама не е 20к евро ами дъстара отиде на 30к с някоя друга екстра,Коментиран от #11
11:36 16.04.2023
10 Милен
11:49 16.04.2023
11 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #9 от "Гост":
Търсиш под вола теле !Сам добавяш
" с някоя друга екстра" !
А сегашния СТАРТИРА ОТ 35 000 лв ❗
При лъскарките ФУЛ екстри също означава 100% над базовата цена ❗
11:53 16.04.2023
12 Пича с москвича
12:20 16.04.2023
13 Милен
Коментиран от #23
12:28 16.04.2023
14 Дъстър
До коментар #8 от "есдрфтгъхуй":
Е че той вторият - 150 коньовия си го монтират на текущия модел вече 5та година! Че и със зелева чорба за гориво!!! Явно нещо не си разбрал? Това е единственият Дъстър достигащ 200 км/ч!А последният останал дизел 1.5, 115 к.с. трябва да кажа, че е идеален за тон и триста купе. Е6d мотора няма турбо дупка, ускорява бързо, 9 - 10 сек. от 0 - 100, прави ги за времето на 150 коньовия бензин и държи 180 на магистралата без проблем (ако разхода не ти е от значение). Има голяма разлика в динамичните характеристи м/у Е5 и Е6 моторите на рено. В полза на последните. Който ги е ползвал и двата знае за какво иде реч!!!Коментиран от #20
12:37 16.04.2023
15 факт
Коментиран от #18
13:18 16.04.2023
16 ха ха
14:20 16.04.2023
17 Нафталин
16:16 16.04.2023
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Н.Н
18:00 16.04.2023
20 седрфтгхуй
До коментар #14 от "Дъстър":
Чакам да ми покажеш Тсе150 със ЗАВОДСКА ГАЗ щото аз не съм чувал да съществува такова животно... Тсе150 4х4 в максимално оборудване струва 47 бона днес (даже дци-то е по-скъпо с 5-600лв.)- да му турят една газ и с цена до 50 бона ще направят бесни продажби... Недай си боже да съберат заедно Тсе150 + газ + 4х4 + EDC с цена до 53 бона мога да ти гарантирам, че ще има огромни опашки при дилърите...Само дето няма да го видите никога щото Рено ще си убият собствените модели...
18:38 16.04.2023
21 ВИТАН
НОВА КОЛА
18:48 16.04.2023
22 Ачик
19:18 16.04.2023
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Опел зафира
Коментиран от #26
21:40 16.04.2023
26 сдфгхуй
До коментар #25 от "Опел зафира":
С удоволствие чакам да ми обясниш нуждата от 150 коня атмосферен бензин в семеен гардероб? Нито върви кой знае колко, нито е икономичен... Поне е относително здрав тоя мотор та не е толкова зле положението...Запишете си нещо простичко- колата я движат НЮТОНИТЕ, а конските сили са просто математическо изчисление на нютони х обороти в минута...
Коментиран от #29
07:23 17.04.2023
27 гост
09:29 17.04.2023
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 🐘🐘🐘
До коментар #26 от "сдфгхуй":
Почти вярно . Всъщност това което движи колата е работата , която извършва двигателя ,а тя от своя страна най общо се изчислява от нютоните и оборотите . Максималната мощност в характеристиките е максималната работа , която може да извърши един двигател за единица време , но тъй като кривата на въртящия момент при ДВГ може да се различава при различни двигатели често такива с близки максимални мощности се усещат различно мощни в някои режими на работа . Например при 2.0 бензин/атм и 2.0 ТД съответно 150 и 140 кс , при най използваният диапазон на работа 1800-2500 об/м дизеловият двигател има почти 2 пъти по голяма мощност от бензиновия , което не означава че във високите обороти бензиновият няма да бъде по мощенКоментиран от #31
09:59 17.04.2023
30 хмм
10:21 17.04.2023
31 фгхфгхуй
До коментар #29 от "🐘🐘🐘":
Не "почти", а 100% е вярно... Освен ако не си рали пилот където да използваш 100, че и 110% от мощността на мотора през 90% от времето (и разбира се да сменяш двг-то през 3000км.) на всеки друг шофьор са му нужни максимум нютони при минимум обороти. Което в общи линии значи от 2 литра мотор да изкараш 400 нютона при 2000 оборота- много лесно при дизел, не особено сложно при турбо-бензин...Всеки каращ що-годе съвременна кола (до 10-годишна, без оглед бензин/дизел) с турбо-мотор и автоматични скорости 100% е забелязал нещо простичко- при нормално каране и скорости до 100-110км. автоматика сменя така, че оборотите да стоят около и под 2000... И това се случва по една причина- турбо моторите разполагат с цялата си тяга (нютони) при 1800-2000 оборота и няма проблем колата да се движи на 7-ма предавка, 1800 оборота и 110км./ч по магистралата докато кой да е атмосферен бензин (със същата мощност) ще се движи с близо 3000 оборота... Дребна разлика, а...
11:20 17.04.2023
32 Газо
17:23 17.04.2023
33 Всеки ден
08:50 18.04.2023