12 Август, 2023 12:00 2 240 6

BMW тества хибридното M5 Touring на Нюрбургринг

  • bmw-
  • m5-
  • нюрбургринг
BMW тества хибридното M5 Touring на Нюрбургринг - 1

BMW тества хибридното комби M5 Touring. Съдейки по новите снимки, направени на Нюрбургринг, много внимателна проверка показва, че този екземпляр на BMW е много по-близо до производство от предишните прототипи. На автомобила са монтирани различни задни светлини, различни са и марковите ауспухни накрайници на изпускателния тракт.

Според запознати, за да събере по-точна и обективна картина, баварският автопроизводител тества едновременно няколко "проби" от новото M5 на пистата. Съдейки по снимките, колата ще получи по-широки арки на калниците от своя предшественик. Виждаме, че колата е с гуми Michelin Pilot Sports, но за съжаление комбито се движи твърде бързо, за да се види конкретен размер.

BMW тества хибридното M5 Touring на Нюрбургринг

Надписите "electified car" на вратите потвърждават, че това е хибриден практичен суперавтомобил. Неназовани източници в компанията по-рано намекнаха, че новият продукт може да получи plug-in хибриден силов тракт, заимстван от флагманския кросоувър XM.

Ако това се окаже вярно, то е възможно спортното превозно средство да получи 4.4-литров осемцилиндров битурбо бензинов двигател и електрически мотор, който най-вероятно ще бъде монтиран на задната ос. В мощния кросоувър XM силовият агрегат произвежда до 735 к.с.

BMW тества хибридното M5 Touring на Нюрбургринг


Поставете оценка:
Оценка 5 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Юсеин Болт

    4 2 Отговор
    И с тия 735к.с. дали сваля под 11 сек на 400м

    Коментиран от #3, #4

  • 2 Странни времена

    2 1 Отговор
    Нали години наред ни убеждаваха, че хибрида за нищо не става. А формула1 с хибриди, рали колите-хибриди, М спорт-хибрид, новия Приус стана бегачка. Рав прави под 6 сек до 100 с хибрид.Сега кой беше прав Тойота или всички останали дето сега се чудат как да направят добър хибрид.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Майкъл Джонсън

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Юсеин Болт":

    Че те БМВ и Тойота от мнооооого години имат съвместни разработки и дори новите Супра и Z4 ги правеха заедно. Неслучайно са сред първенците по печалба за 2022 като БМВ води с много милиарди всички останали(вътре влизат и моторите им)като дори ВАГ с всичките си 7474748 "различни марки" не могат да ги стигнат. Явно хората разбраха, че не може да правиш една и съща кола, да слагаш 45 вида емблеми и да казваш, че е различна. От Фабиан през гоУфу, А8 и Кайен, същите глупости, само 911 турбо S заслужава уважение защото вагените не успяха да съсипят тая легенда след като я узурпираха.

    Коментиран от #5

  • 5 Онзи

    1 2 Отговор

    До коментар #4 от "Майкъл Джонсън":

    Съвместни разработки нямат, а обмяна на технологии. Хибрида в БМВ е от Тойота. И чак пък от "мнооооооого време" .....
  • 6 тъй шъй

    2 0 Отговор
    От пестеливата официална информация, БМВ даваха дизели за последните Авенсис- едни калпави със задна верига. От Тойота взимаха водородни тънкости. Споменаваше се и за хибриди, но основната част от Тойота хибриди са на съвсем различен принцип. Тойота правят отдавна и простички варианти с електромотор на мястото на съединителя, но дали БМВ е взело това, не е ясно. От над 10 години работят съвместно в някои посоки. БМВ също не са ентусиасти относно електрокарите.