Добре известен факт е, че френската марка Renault е сред най-успешните на българския пазар на автомобили и винаги е в челото по продажби на нови коли у нас. И докато допреди време марката се съсредоточаваше само върху бестселъра си Clio, то сега французите наблягат и на новата си гама от средноразмерни кросоувъри.
Това са моделите Austral E-tech, Arkana E-tech и Megane E-tech. И трите кросоувъра са от т.нар. C-сегмент, като и трите са електрифицирани. Интересното е, че французите предлагат три различни варианта на електрификация, включващи два хибрида и един изцяло електрически силов тракт. Екипът ни вече направи обстойни тестове и на трите нови кросоувъра от C сегмент, като впечатленията ни от тях са основно положителни, но и като всички автомобили и те имат недостатъци.
Austral E-tech
Това към момента и най-луксозното Renault. Казваме до този момент, защото Режията предстои да лансира и един кросоувър от D сегмента, който ще се превърне в новия флагман на компанията. Става дума за модела Rafale, за представянето на който, можете да прочетете в материала ни от мястото на статичното представяне. Връщайки се към Austral, това е типичен семеен кросоувър от висок клас.
Първоначалните резерви относно силовия агрегат на това семейно SUV бързо се разсейват,Като се прибави вградената автомобилна технология на Google и много добре обмислените интериорни елементи, SUV-то определено ще се хареса на семействата с активен начин на живот. Повече за Austral E-tech вижте ТУК, а ето и цените на модела в България.
Arkana E-tech
Купеобразният кросоувър Arkana е един от малкото в този клас, който следва интересната форма, започната от BMW с модела X6. Тук обаче говорим за компактен и същевременно спортно изглеждащ кросоувър, който съвсем скоро претърпя своето обновление. За по-незапознатите с Arkana ще кажем, че 2.5 години след световната премиера, която се състоя в Русия, Renault започна да продава крос купето Arkana и в Европа. Но всъщност европейската Arkana няма много общо с първоначално представената. Дизайнът е сходен, но платформата и задвижващите агрегати са съвсем различни. В Европа и у нас се продава съвсем различна Arkana, която е базирана на модерната платформа CMF-B. Всички впечатления от Arkana, вижте ТУК.
Сега, французите представиха фейслифт на популярния модел, а екипът ни имаше възможността да се запознае отблизо с новостите. Сред тях се открояват обновени светлини в предната част, заедно с нови решетки и черни акценти. Моделът получава и новите емблеми на Renault. Дизайнерите на компанията са разработили и специални 19-цолови джанти с двуцветен завършек, резервирани само за Esprit Alpine модификацията.
Що се касае до моторизацията, най-интересна е хибридна конфигурация E-Tech със 145 к.с., получени от четирицилиндров 1.6-литров бензинов двигател, работещ заедно с 36-киловатов електромотор и 15-киловатов стартер-генератор. Renault монтира батерия с капацитет 1.2 kWh. Хубавото е, че в градовете можете да се движите на ток до 80% от времето. В сравнение с конвенционалния бензинов двигател разходът на гориво се намалява с цели 40 процента. Ето и колко струва обновената Arkana у нас.
Megane E-tech
И накрая, но не на последно място обръщаме внимание на изцяло електрическото предложение на Режията в сегмента на средноразмерните кросоувъри. Още от пръв поглед, дори и лаик ще види, че това е автомобил, който почти не прилича на останалата продукция на марката.
Става дума за новото Renault Megane E-Tech - познато име на една напълно непозната кола. Първото ни запознанство (в движение) бе на организирания от Режията тест в Испания - тест на едно Renault, което е като никое друго. какво е мнението ни за тази кола, можете да видите ТУК, а ето и колко струва у нас.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хайде пак таблети
09:12 04.12.2023
2 шашардисан
09:36 04.12.2023
3 хикс
09:37 04.12.2023
4 089954
09:38 04.12.2023
5 Реномразец
09:42 04.12.2023
6 съвет
10:00 04.12.2023
7 статистик
Коментиран от #12
10:08 04.12.2023
8 факуса
10:12 04.12.2023
9 КирчоКокория
10:12 04.12.2023
10 синоптик
10:19 04.12.2023
11 Момчил
10:43 04.12.2023
12 Момчил
До коментар #7 от "статистик":
Отчасти си прав ,но това е що се касае до возия и удобство.Иначе в момента най-зле откъм двигатели са немските коли. Изкарват 100 хиляди и са за мотор по е 5 от 10 коли. Имат основателно право да се срамуват от производството си немците ( особено бензинките им са трагедия)и рено и Пежо значително ги превъзхождат. Впрочем Мерцедес от години слага на товарните си баничарки двигатели на рено ,защото просто моторът 1.5 dci няма чупене.10:47 04.12.2023
13 кккккккккк
10:54 04.12.2023
14 тарантула
Коментиран от #19
10:59 04.12.2023
15 ренесанс
11:09 04.12.2023
16 енергото
11:13 04.12.2023
17 Име
Коментиран от #28, #34
12:07 04.12.2023
18 Не и не
12:41 04.12.2023
19 Миусука Мъдото
До коментар #14 от "тарантула":
Мисля по същият начин, но при мен Хонда е пред Тойота...то и по цената си личи кое е по-доброто!Коментиран от #20
12:45 04.12.2023
20 тарантула
До коментар #19 от "Миусука Мъдото":
Аз не поставям никоя от двете Тойота или Хонда на първото място , просто защото и двете са много добри и са удачен избор .Бях тръгнал за СРВ обикалях мнохо , разглеждах , и накрая залепнах за една Рав 4 , просто така се случки .Може пък следващата ми да е Хонда13:39 04.12.2023
21 С тия космически цени
14:55 04.12.2023
22 Кольо,
19:24 04.12.2023
23 Хмммммм
20:12 04.12.2023
24 Хмммммм
20:12 04.12.2023
25 Хмммммм
20:13 04.12.2023
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Хм...
До коментар #17 от "Име":
Не знам къде се вписват трицилиндрови мотори в твърдението "смислена кола". Колкото до електеифицираните им модели, да изчакаме да видим появата на евтини модели на Киа, а вероятно и на някои китайски марки, тогава ще видим къде ще се позиционират Рено. Защото заявките са за цени до 50 хил. лв, а Рени май са далеч от тези нива.20:28 04.12.2023
29 педала
02:57 05.12.2023
30 Майк Байк
Коментиран от #31
07:47 05.12.2023
31 Дфен
До коментар #30 от "Майк Байк":
Защо не направиш ти за 25 да си купим от теб разбирачо08:50 05.12.2023
32 Хахохи
Коментиран от #33
12:15 05.12.2023
33 Мразя СУВ
До коментар #32 от "Хахохи":
Обаче цената на Спортидж/Тюсън е много добра - средно голям СУВ с що-годе нормален двигател, в момента нямат конкуренция. За 50к има и Фиат Типо Крос комби с 1.6 130 кс дизел - с 320 НМ ще тегли много добре. Вероятно тези цени на Рено все пак подлежат на корекция надолу ако отидеш с парите...13:13 05.12.2023
34 Баща ти
До коментар #17 от "Име":
Пич,пий ги тези хапчета09:28 26.09.2024