В Германия компанията Volkswagen започна продажбата на новото поколение комби Volkswagen Passat Variant в нова базова конфигурация. Това е най-евтината версия на новия Passat.
Новото поколение Volkswagen Passat беше официално представено през септември 2023 г. на автомобилното изложение в Мюнхен. Това е деветото поколение на един от бестселърите на компанията, носещ името Passat.
Ще припомним, че новия Passat се предлага на купувачите само в каросерията комби. Но Skoda Superb, с която Passat от деветото поколение има много общо, има две версии на каросерията - лифтбек и комби.
Трябва да се отбележи още, че със създаването на новия Passat за първи път не се заема Volkswagen, а Skoda. Чешкият автомобилен производител създаде новия Passatедновременно със Superb от новото, четвърто поколение.
Volkswagen Passat от деветото поколение е построен на платформата MQB Evo. Дължината му е 4 917 мм, широчината - 1 852 мм, а междуосието - 2 841 мм. Тоест, той е малко по-голям от модела от осмо поколение.
Обемът на багажника е 690 литра, а със сгънати задни седалки - 1 920 литра. Новият Passat Variant има по-просторен салон и по-вместителен багажник от модела от предишното поколение.
В края на 2023 г. бяха обявени цените за новия Passat комби в Германия. Беше казано, че в стандартната конфигурация той ще струва от 44 995 евро. Но сега има нова базова версия и тя струва по-малко - 39 995 евро.
Новото стандартно оборудване включва Pure White цвят на каросерията, 16-цолови джанти с гуми 215/60, кожен мултифункционален волан, регулируеми по височина предни седалки, адаптивен круиз контрол с функция Stop and Go, преден и заден парктроник с камера.
Но инфоразвлекателна система с 12.9-инчов сензорен екран, система за разпознаване на пътни знаци, система за автоматично аварийно спиране, наблюдение на мъртвите зони, сензор за дъжд и климатик се предлагат като опция срещу допълнително заплащане.
Под капака има четирицилиндров 1.5 eTSI бензинов двигател с мощност 110 kW с мека хибридна система, която работи заедно със седемстепенен "автомат" с двоен съединител. Но в новата базова конфигурация няма дизелов двигател 2.0 TDI с мощност 110 kW. Дизелът се предлага в по-скъпите конфигурации.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 не става
Коментиран от #19
12:57 12.01.2024
2 Пак
13:23 12.01.2024
3 Българин
Коментиран от #7
13:24 12.01.2024
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Е46ца
Коментиран от #20
14:41 12.01.2024
7 Мани мани
До коментар #3 от "Българин":
Че и дори не е поне версията със 150 коня :)Коментиран от #8
15:21 12.01.2024
8 Поправка
До коментар #7 от "Мани мани":
То било 110 киловата, не коня :)Коментиран от #9
15:23 12.01.2024
9 Втвърдител
До коментар #8 от "Поправка":
Той затова и хибридът му е "мек". 1,5 не може да вдигне достатъчно налягане, за да "го втвърди".15:43 12.01.2024
10 няма никакъв шанс , китайските
17:44 12.01.2024
11 Мдда
04:25 13.01.2024
12 Хасковски каунь
09:49 13.01.2024
13 Мечока
10:24 13.01.2024
14 БАЙО
10:26 13.01.2024
15 Германците
11:04 13.01.2024
16 Нео
11:28 13.01.2024
17 Иво
11:31 13.01.2024
18 Отчаян
17:43 13.01.2024
19 ВикиЛексъсОсло
До коментар #1 от "не става":
Като се има предвид че новият силно умален Дачия Дъстър 2024 г. - на пазара от март ще струва 49 000 лв. за 3 цл. 1.2 турбо бензин със 130 коня....защо чудовищно Пасат Комби 2024 г. - 4 цл. 16 кл. 150 коня да не струва 80 000 лв.? Цената на базовия Пасат и Супърб обикновенно е по-ниска в България.Коментиран от #21
19:55 13.01.2024
20 Аззз
До коментар #6 от "Е46ца":
Точно.Но знаеш ли- те не са луди. Луди са тея дето се оставиха да им се внуши, че VW/Skoda са хубави коли.
Бухахахх 80 бона за пасат 1.5. С 16ки :D
Искам да се качат на една 7ца за 80бона и после пак на пасатчето. Ще има самоубийства.
21:08 13.01.2024
21 Дфен
До коментар #19 от "ВикиЛексъсОсло":
В грешка си чисто нова Дачия на един месец 4х4 и дизел е 42 Хил лв19:56 14.01.2024