Докато Volkswagen остава на електрическия курс и се надява на допълнителни данъчни субсидии, компании като BMW, Skoda, General Motors и Mercedes отново поставиха по-голям фокус върху желанията на клиентите. Mercedes дори ще доразвива дизела.
Изпълнителният директор Ола Келениус каза това в интервю за “Auto Motor & Sport”. На въпроса какво ще се случи с дизеловите модели в бъдеще, Келениус каза: „С оглед на стандарта евро7 и всички други разпоредби за емисиите, които се прилагат в световен мащаб, ние решихме да поддържаме всички съответни задвижващи комбинации годни - т.е. да им направим един вид цялостен ремонт, но да ги предлагаме. И тогава клиентът решава какво иска.” Това важи и за дизеловия хибрид. „Той се справя особено добре на германския пазар и ще се предлага, докато има търсене“, завършва интервюто си Келениус.
Mercedes ще изгражда и изцяло нови дизелови двигатели - но с хибриден модул
С този си ход Mercedes явно се противопоставя на края на двигателите с вътрешно горене в ЕС от 2035 година; Все още не е ясно дали обявеният резултат е реалистичен . Множество нови електрически модели на Mercedes ще се появят през следващите години, а някои производители като Opel дори ще преминат напълно към автомобили с батерийно захранване много преди 2035-а.
Появиха се нови платформи сред премиум производителите - BMW, например, изгражда семейството "Neue Klasse", а Mercedes прави различни нови модели на собствена електрическа платформа. Компаниите си сътрудничат и с китайски производители, като BMW - Mini с Great Wall и Mercedes с Geely, за да произвеждат по-конкурентно малки електрически автомобили (Mini и Smart). Но двигателите с вътрешно горене и в частност дизеловите, все още са в играта.
Mercedes и BMW очакват значително търсене на бензинови, дизелови и хибридни задвижвания, поне до 2035 година. В допълнение към своята модифицирана стратегия за задвижване, Mercedes също иска да сложи край на объркването на имената между електрически и неелектрически модели. „Моделите, предлагани от 2026 г., базирани на електрическата модулна система MB.EA, ще излязат на пазара като електрическа C-класа; предишното име EQ вече няма да се използва. В същото време моделите C-Class ще продължат да работят с бензинови и дизелови двигатели и ще продължат да се продават под името C-Class“, точно както прави това конкуренцията от BMW.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Калитко
17:03 18.03.2024
2 Копейкин
17:20 18.03.2024
3 Тошо
Коментиран от #5, #9, #13
20:05 18.03.2024
4 13675
20:35 18.03.2024
5 om651 фен
До коментар #3 от "Тошо":
1.А вие сипвахте ли добавка в горивото "бардал БДЦ" , ?2. Маслото на двигателя на какъв интервал сменяхте?
Коментиран от #7
08:04 19.03.2024
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Ироничен
12:01 19.03.2024
9 Осведомен
До коментар #3 от "Тошо":
Този мотор на мерцедес е използван за почти всички класи и варианти. Имали са проблем с пиезо инжекторите които са заменени с магнитни на Делфи. Веригата се разтяга, водната помпа дава дефекти. Отстранявато на проблемите започват с замяна на инжекторите, които са поети от Мерцедес. Веригата трябва да се подменя на километрите дадени от производителя, както и водната помпа с останалите консумативи. Няма вечни двигатели, има хора които ТРЯБВА да ги обслужват навреме. Затова вашето изказване не е професионално а чисто разочарование от клиент. Думата "боклук" не е правилна.12:29 19.03.2024
10 Гледам и виждам
12:38 19.03.2024
11 123
19:11 19.03.2024
12 Сбирщина!
13:50 02.04.2024
13 Този коментар е премахнат от модератор.