2 Август, 2024 10:28 1 950 4

Mercedes-Benz намалява производството на топ лимузините си S-Klasse и EQS

  • mercedes-benz-
  • s-klasse-
  • производство
Mercedes-Benz намалява производството на топ лимузините си S-Klasse и EQS - 1

Mercedes-Benz ще намали производството на своите премиум седани S-Klasse и EQS поради все по-слабото им търсене. И двата модела се произвеждат във фабрика 56 в Зинделфинген, която обикновено работи на две смени. През октомври производственият обект ще премине на една смяна.

„Непрекъснато оптимизираме нашата производствена мрежа и използваме нейната висока гъвкавост, за да отговорим на колебанията и променящите се рамкови условия, дължащи се на геополитически, микро- и макроикономически развития, и да останем конкурентоспособни “, каза Mercedes в изявление, публикувано от Handelsblatt.

Продажбите на седана S-класа паднаха с 22% през първата половина на годината, като само 28 100 бяха доставени на клиентите между януари и юни. Според изявление на германския автомобилен производител, заводът, който произвежда S-Klasse и EQS, е гъвкав и ако марката трябва да се върне към две смени в бъдеще, може да го направи за няколко седмици.

Към момента нито, анализатори, нито хора от компанията са изказали мнение за това, каква е причината за спада в търсенето на топ седаните на марката. Едно от предположенията е, че някои потенциални купувачи на може би очакват и актуализираната S-Klasse, която трябва да види бял свят още през следващата година.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 урсулчо

    11 3 Отговор
    Мижав интерес. Ама така е. То от санкциите европейците обедняха и вече си мечтаят за нова Дачия.
  • 2 бай Иван

    11 5 Отговор
    Ами основните клиенти обедняха , а на богатите които имат пари да ги купуват им наложиха санкции да не ги продават. Какво очакват да се случи ? Гледам в Русия започнаха да подкарват масово " китайци". И вярвайте ми един загубен пазар, като този много, много трудно се връща . Верно ,че в "китайците" има още неща за доикусуряване, но до пет години макс няма да са на ниво под западните "флагмани".Само си спомнете първите смартфони на китайците , как не смеехме да ги сложим на масата да не ни се подиграват , а сега 80% са такива. Само глупак може сам да си отреже такъв пазар за луксозни лимузини в които има най-много принадена стойност.
  • 3 Антон

    7 1 Отговор
    Eqs никой не иска, хората се светнаха че ел.колите са извращения.
    Ес класа w223 е връх на евтиния, китайски интериор. Толкова са икономисали, че дори не са платили за стилер мерцедес, залепен на гърба на задния таблет. З асмстка на това на цитирания таблет стои стикера на производителя самсунг. Качеството като електроника е крайно незадоволително. Говоря го от личен опит. Колата просто не струва, а е флагман на марката. Жалка история. Удариха го на икономия и печалбарство, сега ще им се върне.
  • 4 Бай Руслан Ахмака

    5 2 Отговор
    Абе, глупавите Путлери и тук ли налазиха, вече и под статия за кола..