24 Април, 2024 10:19 34 900 43

Най-добрите дизелови коли, които могат да се купят нови днес

  • нови автомобили-
  • дизелови автомобили

Дизеловата мощност постига баланс между производителност и икономия на гориво, а сега ви показваме едни от най-добрите дизелови автомобили, които можете да купите нови

Най-добрите дизелови коли, които могат да се купят нови днес - 1

През последните няколко години продажбите на автомобили с дизелови двигатели намаляват, като някои производители напълно премахнаха тези двигатели от мждилншти сш линии. Въпреки това сегашните дизелови автомобили са по-чисти от всякога.

Да, дизелите наистина замърсяват, но най-новите модели са много по-чисти от предишните дизели и имат много технологии на борда, за да помогнат за намаляване на вредните газове, които отделят.

Дизелът все още играе важна роля на европейския автомобилен пазар. С очевидни предимства в икономията на гориво и емисиите на CO2 пред автомобилите с бензинов двигател, дизелът е разумен избор за купувачите на по-големи автомобили, които изминават по-големи километри.

Имайки това предвид, вижте кои според нас са топ 10 на най-добрите дизелови автомобили в продажба. Те предлагат страхотна комбинация от ниски експлоатационни разходи и превъзходна производителност...

Най-добрите дизелови автомобили
Skoda Octavia 2.0 TDI
Mercedes C 220 d
BMW 320d
Opel/Vauxhall Astra 1.5 Turbo D (130)
Mercedes Benz S 350
Land Rover Defender D300
Citroen Berlingo
Range Rover Sport D350
Skoda Karoq 2.0 TDI 150
Volkswagen Multivan

Днешните дизелови автомобили са много далеч от шумните, тракащи и димящи дизели от миналото. Те използват интелигентни филтри за твърди частици и допълнителни мерки, които са предназначени да намалят емисиите на отработени газове, а едно проучване изчислява, че 42 милиона нови дизелови коли на пътя съответстват на една въглищна електроцентрала по отношение на вредни емисии на азотен оксид. Но тябва ли да си купите дизелов автомобил?

Нашите топ 10 дизелови автомобили предлагат гладко шофиране, голяма ефективност и изобилие от мощност за ежедневните нужди, въпреки че все пак трябва да помислите дали даден дизелов модел ви подхожда. Ако правите много кратки градски пътувания с ниска скорост, тогава няма да получите най-доброто от дизела и бензинов, хибриден или електрически модел може да бъде по-добър залог. Това е част от причината, поради която днес малките автомобили почти не се предлагат с дизелови двигатели. Дизелът обаче все още е предпочитаният двигател, ако пътуванията ви са на по-дълги разстояния, тъй като е по-икономичен от еквивалентен бензин.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 53 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иван Вазов

    50 47 Отговор
    В класацията не виждам Хонда Акорд (изобщо няма нито един японски автомобил!) с един от най-икономичните и чисти дизели на планетата. При резервоар от 65 литра, изминава над 1 200 километра с едно зареждане.

    Коментиран от #6, #31

  • 2 Турбодизел

    55 19 Отговор
    Дизели, дизели искаме си дизели!!!
  • 3 не е луд ядящият зелника

    95 9 Отговор
    И както как в тази класация влезна и Рейндж Роувър ???!!! Това е отвратителен СУВ ! Малъг ДВГ за три тонно купе , трошливо и причудливо окачване , което изобщо не кореспондира с мераците за оф-роуд и с теглото ! Непрекъснато дефектираща електроника , безсмислена и в гиганска бройка ! Старомоден , гълтащ като локомотив и изключително сложен за обслужване и ремонт ДВГ ! Трансмисия , която се троши през ден , а ремонта е сложен , трае много дълго време (защото е сложен) , но па за сметка на това е и ужасно скъп ! Накладки дискове заминаващи си за 25-30 000 км. и гуми (заради теглото) даващи фира на 40-45 000 км. Консумативи и резервни части на цени , като да са произведени (само) от Родий и Паладий и пр. и пр. !!! СУВ за (много богати) оптимисти (които имат барем още една кола) , които следва да са наясно , че Рейнджа ще прекара много повече време в сервизите на марката , отколкото в гаражите им.

    Коментиран от #29, #32, #33

  • 4 Този

    30 66 Отговор
    Поне от 5 години никой мой познат не иска да чуе за дизел, а бяха големи почитатели на нафтовите коли. Как само се извъртяха внезапно и сега огън и жупел срещу дизела. Отдавна вече почитателите им са малко, но ни подсещат че има такива машини. Мисля си, че този с220 дизел на МБ беше обявен за най-смотания и чупещ се, пък и с апетит.

    Коментиран от #8, #19

  • 5 Глупости глупо.....

    40 15 Отговор
    Явно има доста такива залежали по автосалоните У НАС ! Или се вкарват Доста . Или и ДВЕТЕ
  • 6 Име

    42 3 Отговор

    До коментар #1 от "Иван Вазов":

    Става въпрос за нови, Акорда не се продава като нов у нас
  • 7 Аби

    3 3 Отговор
    Аъд няма :). Даде фира
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Така като гледам

    32 1 Отговор
    Моделите в класацията, авторът е попреписал някой от материалите на AutoBild.
  • 10 123

    47 14 Отговор
    Като гледам класацията, все едно чета класация на най-чупливите и най-често посещаващите коли сервиз :) Изобщо не е платена, тази "класация" :) Най-добрите дизели със сигурност не са немски, а като гледам тази класация, ми се реве :)
  • 11 Ррррр

    31 5 Отговор
    Абсолютни глупости
  • 12 Мутра

    39 19 Отговор
    Ха ха,това класацията на най скапани коли ,най добрите Хонда, Волво, тойота.
  • 13 Край

    13 44 Отговор
    Купувачите на нов дизел сега да си правят сметката, че след 10г. ще могат да го продадат само на ловджия, дървар или гъбар. За това да купуват 4х4. Дизелите ще бъдат изхвърлени от големите градове навсякъде в Европа. Дизела е по щадящ климата от бензина но по-вреден за хората от него за това ще бъде изхвърлен първи от градовете. И това без значение дали го искате или не.

    Коментиран от #14, #15, #17

  • 14 Мнение

    42 7 Отговор

    До коментар #13 от "Край":

    На база какво проучване установи тия заключения, а "експерте"?!

    Когато пропагандата започне да вие от екраните, че нещо е вредно и го анатемоса, значи е точно обратното! Този факт го разбират само тези отличаващите се от добитъка, дето са със собствено мнение!

    Да не мислиш, че от бензиновия двг излиза въздух като от балкана?!
    Лично постоях малко зад току-що запалена чисто нова Мазда 3, 2.0 sky active, на едва няколко хиляди км, и те уверявам, че малко още и щях да припадна! Такава силна остра задушлива миризма се носеше от тоя "еко" бензин, че новите дизели евро 5-6 са на светлинни години пред тях!
  • 15 Брей

    12 2 Отговор

    До коментар #13 от "Край":

    И защо така, светни ме?
  • 16 Трън

    23 4 Отговор
    Класацията е писана от някой хванат с капан. Шкода е с мотор който се поставя на Ауди, ФВ и Сеат техните мотори не влизат в класацията. МБ 220Д е ОМ651 който е възможно най тъпия и проблемен мотор. Мотора на берлинго го поставят и на Пежо Волво и т.н.
  • 17 Байо

    20 7 Отговор

    До коментар #13 от "Край":

    Ма ти колко години караш една кола че се притесняваш за след 10 години,за това време ще сменя поне две.Мисли за твоята кола че тогава ще е на 25, да беше ракия да и се кефиш пък то кочина
  • 18 Просто Гошо

    20 0 Отговор
    Някой пак не си е написал домашното...
    Опел 1.5 Дизел 130 коня е мотор на Пежо!
    В момента карам (служебен)Опел със такъв мотор но лично аз не бих си купил. Проблемите започнаха след 190 000км...През ден в сервиз
  • 19 Дидо

    6 8 Отговор

    До коментар #4 от "Този":

    3,5 на 100 км имам го в къщи!
    Ако е лаком добре!
    Да се чупи колко да се чупи имам познати с 300 000 км още си вървят.
  • 20 урсулчо

    16 20 Отговор
    Махни го тоя дизел - трака, пуши, а като се счупи даваш спестеното от гориво за ремонт. Пълна глупост е, че го набутаха даже в малолитражки от по 70-80 коня, вместо да го оставят само за камиони, бусове и евентуално големи и тежки джипки, които оставени на бензин щяха да гълтат по 30 на 100. Обаче да го набуташ и на някакви хечбеци с малки двигатели от по 70-80 коня си е извращение.

    Коментиран от #23, #25

  • 21 21231

    14 10 Отговор
    ML 400 ми харчеше 20 на 100 нафта градско. Толкова за икономичния дизел.

    Коментиран от #22

  • 22 А колко

    24 1 Отговор

    До коментар #21 от "21231":

    искаш да ти харчи 4-кила мотор с 2-духалки, допотопен автомат и 2 тона маса в града…???
  • 23 Вярно

    8 0 Отговор

    До коментар #20 от "урсулчо":

    си Урси…. колко нови такива дизели взе и строши!??? Ти само заради икономията ли би си взел???
    За теб е измислено-градския!!!
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Палячо

    10 10 Отговор

    До коментар #20 от "урсулчо":

    Точно , хечбеците с 90-100 коня могат да те направят смешен по всяко време - и по вървеж и по разход
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Коментатор

    8 5 Отговор
    Пълни глупости карам Пасат Б7 с тоз мотор 2.0ТДИ 150коня трака и работи като камион
  • 28 БгТопИдиот🇧🇬

    4 4 Отговор
    Коли с двигатели К9К са най-добрите (засега)
  • 29 емил

    11 0 Отговор

    До коментар #3 от "не е луд ядящият зелника":

    Браво ! до сега не съм срещнал подобно най- добре да е описал тая проблемна колата . Имах познат колата му не излизаше от сервиза нерви , пари и губене на време. Ако нямаш проблеми и искаш да имаш тя е най - подходяща тъй като проблемите й никога няма да свършат.
  • 30 Къде отиваш

    10 3 Отговор
    3 автомобила отпадат веднага от класацията: Роверите и Опела. Берлингото е на кантар. ФАГ 2.0 ТДИ двигателят е чат пат, зависи от модификацията, Шкодата всъщност е по-добра от VW. Изненада. БМВ-то, ако е 184 кс дизел е добра кола. Мерцедеса с 6 цилиндъра дизел си е много добре. Но които е писал статията получава 2, защото е забравил за Тойота, БМВ 6 цилиндровият дизел (няма по-добър), американският CUMMINS 8 цилиндъра дизел който е практически вечен и всеяден.
  • 31 Ако бяха добри нямаше да ги спрат

    7 2 Отговор

    До коментар #1 от "Иван Вазов":

    Акорд и дизеловите двигатели на хонда ги спраха в Европа преди много години, точно защото не отговарят на еко и евро стандартите
  • 32 И ровър и бмв

    18 0 Отговор

    До коментар #3 от "не е луд ядящият зелника":

    Защото е преписана от английски сайт. Там ровър и бмв наливат много пари в реклама и пр. За това ще ги видиш като топ във всякакви измислени интернет "класации", а реално всеки знае че са на дъното по качество
  • 33 Гост

    4 7 Отговор

    До коментар #3 от "не е луд ядящият зелника":

    Колега, ти сигурен ли си че говориш за нова кола? Защото за това е статията? По ми изглежда на говориш за 2 ръка, на 500 000 километра...
  • 34 Гост

    1 5 Отговор
    Генерално, статията е неточна, както и нелепи са половината коментари под нея! Имам съвременен турбо бензин, нов. Върви страхотно, разхода е в границите между 4.8 до 6, но въпреки турбината, има недостиг на ръ.тящ момент! Имам и турбо дизел, нов, отделно има и компресор освен турбото, 2 тона купе не ги усеща и тегли на всякакви обороти и предавки, като разхода му е около 7,2 среден! Това са новите коли, ох първия километър в семейството, и двете са си супер, без драми по двигател и скорости...
  • 35 123

    8 13 Отговор
    Най-добрата кола дизел, която може да си купите - е бензиновата ! :)
  • 36 Селянин

    5 0 Отговор
    Има дизел и дизел!!! Има бензин и бензин!!!
  • 37 Бръм

    2 0 Отговор
    Бензин-газ, всичко останало е компромис и тежест на джоба.
    Е, голямо изключение за дизел правен 90-те, но отиваме към зона Ретро.
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 БежанецА

    0 0 Отговор
    Аз пък си карам 25 годишен МБ с ОМ611,ще надживее и следващият собственик