6 Август, 2024 10:03 9 202 11

Топ 10 на семейните кросоувъри на старо. Разберете и колко струват у нас

  • автомобилът на старо-
  • кросоувъри
Топ 10 на семейните кросоувъри на старо. Разберете и колко струват у нас - 1

Специалисти от британското издание Whatcar, което е специализирано в изследвания в автомобилната индустрия, съставиха класация на най-добрите употребявани семейни автомобили.

Кросоувърите са оценявани по критерии като просторен интериор, просторен багажник и ниво на безопасност, което трябва да бъде над средното. Списъкът включва употребявани автомобили, чиято цена във Великобритания не надвишава 20 хиляди евро.

Всички модели от топ 10 могат да бъдат закупени на вторичния пазар у нас, но цените са различни. Каква е цената им в България, можете да проверите ТУК.

И така, Mazda CX-5 оглавява класацията - експертите хвалят този модел заради просторния интериор, отличното управление и широката гама от опции. Експертите смятат тази кола за най-добрата на вторичния пазар по отношение на съотношението цена/качество.

Skoda Karoq заема второ място в топ 10. Експертите препоръчват закупуване на модел от 2022 година с 1.6-литров двигател TDI. Предимствата на това SUV включват удобен и красив интериор, практичност и надеждност, както и отлична функционалност не само в градовете, но и на извънградските пътища.

Seat Ateca затваря тройката на лидерите. Моделът получава такова високо място заради своята надеждност, практичност и широка гама от двигатели. Колата е с просторен багажник и удобен салон. На вторичния пазар търсете екземпляри с 2.0-литров дизелов двигател.

Следващите употребявани кросоувъри, които затварят топ 10 са Volvo XC40, BMW X1, Volkswagen Tiguan, Peugeot 3008, Hyundai Tucson, Kia Sportage и Nissan Qashqai.


Поставете оценка:
Оценка 2.2 от 29 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 дон Вито

    17 4 Отговор
    Хайде сега, семейни били.
    Ами пуснете и такива от 57-ми пол.
    Колата си е кола и няма нужда от етикети.
  • 2 Бае Ви Колю

    46 0 Отговор
    Не ви трябват стари крос автомобили! Не ви трябват и нови.....щото няма да минете ГТП!!! Гвоздея каза да караме само стари изтърбушени ДИЗЕЛИ! Тях ГТП-то не ги лови, щото иначе ше спре половината държава, а това може да им развали рахатлъка и комфорта.. Взеха едни милиони от Брюксел и разписаха нещо което не е задължително! Брюксел е издал само препоръки, които не са задължителни, но ние за пари може да си продадем собствения си народ и душата на Дявола!.

    Коментиран от #3

  • 3 Дфен

    2 14 Отговор

    До коментар #2 от "Бае Ви Колю":

    Всичко което е леш да се спират

    Коментиран от #5

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Абе...

    24 2 Отговор

    До коментар #3 от "Дфен":

    ей...поне като пишеш глупости, мисли малко. Хората ти казаха, че и ново коли на по 3г. не могат да минат преглед, щото има разминаване в заводските норми и тая измислена евро-простотия и качествата на горивата! Защо тоя проблем не засяга дизелите на които си фен? Защото ги е страх, че половината коли няма да минат ГТП и ако ги спрат, тогава ще им се развали комфорта и рахатлъка...на тия там горе, които са разписали нещо за едни милини, което е само препоръка от Брюксел и НЕ Е ЗАДЪПЖИТЕЛНО!!! Просто са ни нацепили както винаги за едни милиони, които ще потънат някъде, а ще го отнесе бедния българин, това е!

    Коментиран от #8

  • 6 със субаро беше милен

    4 2 Отговор
    цвятков , но не е сейфти . не му помогна . малко по-силен сблъсък отзад и получи смъртоносни травми несъвместими със живота . сюв или малка градско може да се сравняват , но на пътя има тирове, джипове, транваи . друго е .
  • 7 Мда

    20 1 Отговор
    Дизелите не ги закачат, защото основният търговски транспорт е на нафта. Все едно да се само накажат, та нали всичко де що е в сферата на транспортните услуги (без такситата) ще пострада - от министър Еконт до дребният доставчик по магазините.
    Ние, бензин-газ (метан) потребителите, приходи не им носим (освен такситата). Имаме единствено и само правото да плащаме.
    Въпрос: Къде е Българският автомобилен съюз, да вземе експертно решение и защити/аргументира употребата на алтернативни горива ? Има ли някой, който би се наел да поведе иск срещу ДАИ за дискриминация или причиняване умишлена вреда, или друго, на смело бих заявил около и над 1 млн автомобила с монтирана газова система/инжекцион?

    Коментиран от #11

  • 8 Дфен

    7 5 Отговор

    До коментар #5 от "Абе...":

    Слушай сега какво разбрах аз тези дни от това което се тиражира по медиите.Основно проблем имат колите които са без катализатор или не работят сондите. Какво не разбра от това писание. Ти примерно си махнал катализатор или са ти не изправни сондите смяташ ли че си добър стопанин.
  • 9 Гост

    11 0 Отговор
    Ние нещо не успяхме да разберем кои са тези 10 кросоувъра..ТИ да разбра какво публикува...
  • 10 Гост

    8 0 Отговор
    Маздадата е добра, спор няма, ама чак пък широка гама от опции?
    Виждал ли е автора как са подредени опциите на Мазда, и как например на Шкода! Нищо общо!
  • 11 Петър Тончев

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Мда":

    Нормално, такива са общо взето правата на всеки един гражданин, където и да е. Да плаща. Единственото право за което не е нужно да се бори.