10 Октомври, 2024 16:15 12 578 34

Заради електромобилите Volvo изпитва все по-големи трудности и постепенно започва да "обръща плочата"

  • volvo-
  • трудности-
  • електромобили

Ръководителят на прехода към електрически превозни средства напуска Volvo

Заради електромобилите Volvo изпитва все по-големи трудности и постепенно започва да "обръща плочата" - 1

Заместник генералният директор на шведския производител на леки автомобили Volvo Car Бьорн Анвал ще напусне компанията след девет години работа. Това ще се случи като част от мащабна промяна на ръководството, съобщиха в официално изявление от компанията.

"В един бързо променящ се свят ние трябва да гарантираме, че нашата организация е готова да се ориентира в този, значително по-сложен пазар в последно време", каза главният изпълнителен директор на Volvo Cars Джим Роуън.

Роуън каза, че Анвал е изиграл „ключова роля“ в листването на компанията на фондовия пазар, прехода към електрификацията и навлизането на нови пазари, но сега явно ще продължат напред без него.

Bloomderg отбелязва, че съобщението идва, след като Volvo намали прогнозата си за печалба миналия месец. Компанията цитира несигурността в глобалната икономика и нарастващите мита за електрически автомобили, произведени в Китай, където Volvo произвежда някои от моделите си.

Автомобилният производител, контролиран от китайската Geely, също се присъедини към своите конкуренти, изоставяйки амбициите си за изцяло електрически автомобили. Volvo Cars заяви, че вече не планира да премине към изцяло електрически автомобили преди края на десетилетието.

Вместо това компанията ще продължи да произвежда хибридни модели на фона на слабото потребителско търсене на по-скъпи автомобили, захранвани с батерии. Проблемите на Volvo Cars оказаха влияние върху цената на акциите ѝ, която падна с 40% през последните 12 месеца.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 29 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Умнокрасив

    39 3 Отговор
    Основното изискване за колата от нормалните хорица е практичност , но те пък трябва да се биомаса без личностни характеристики
  • 2 Ами

    51 6 Отговор
    Не е лесно да си джендъp!

    Коментиран от #3

  • 3 Мишо

    43 14 Отговор

    До коментар #2 от "Ами":

    Повечето, които карат ел. коли, не са джендъри, а селчовци от провинцията, дошли в София и избиващи комплекси.

    Коментиран от #4

  • 4 Димящ таралясник

    11 37 Отговор

    До коментар #3 от "Мишо":

    кисело е гроздето, кисело

    Коментиран от #8

  • 5 факуса

    20 3 Отговор
    аху ихи и все по тихи
  • 6 ДрайвингПлежър

    48 5 Отговор
    Всички ще се научат - ама по трудния начин!
    Като искате да сте полит-коректни - приятен фалит!
  • 7 ха ха

    61 4 Отговор
    Електрокарите просто нямаше да съществуват без Давос и зелената химера. Въглеродните емисии са най-голямата сделка за обиране на данъкоплатците в световната история при явен конфликт на интереси. За три десетилетия глобалистите успяха да смелят средната класа на Запада и да събудят куманизма на Изток.
  • 8 Мишо

    12 21 Отговор

    До коментар #4 от "Димящ таралясник":

    Не е кисело, ел. колите са суперНо е факт, че у нас предимно се карат от селяндури, които никой не уважава.
  • 9 дедо..

    42 5 Отговор
    Ква електрика и зелена енергия..като почват да бълват вулканите в камчатка,исландия и.т,н.първо е лавата-токсични газове,в стратосферата излизат въглероден и серен двуокис,флуориди,хлориди..и после димящите мпс-та виновни а не кислинния дъжд който попада в почвата и водоемите..скат да ни направят коне с капаци и да им караме електриките.
  • 10 Волво имат азиатския пазар

    41 1 Отговор
    Кво се натискат в Европа където населението което застарява си имат коли докато младежта е без пари и не може да си позволи скъпи нови коли
  • 11 Ха ха ха

    41 5 Отговор
    Волво я чака фалит с тези електрички

    Коментиран от #22

  • 12 Да си дойдем на думата

    41 4 Отговор
    Електрическия балон се спука напълно. Приходите и печалбата са водещи, интензивността на смяна на полюсите го доказва. Волво ще се нагласят към ситуацията, ДВГ ще продължи да се произвежда и продава. Сега само като хибрид, но после старото вчера ще бъде новото днес. Пазара диктува играта а не еко нормите.
  • 13 МЪСК 💵

    8 18 Отговор
    Обръщайте, давайте ресто всичките, да видите кой е първия Трилионер в Света.
    2014 ви отворих ВСИЧКИТЕ СИ ПАТЕНТИ за свободно ползване и пак не можахте да сглобите кола като света. Кой не става, да става и да заминава.

  • 14 Техно

    26 3 Отговор
    Тепърва ще гледаме още безработни меринджеи, заложили компаниите си на електрическото "бъдеще"...
  • 15 Койчо

    31 3 Отговор
    Всяка жаба да си знае гьола - ел моторите са за кухненските уреди, двг са за колите по пътищата. Всичко останало е шменти-капели. Разните му джендъри, блогъри, инфлуенсъри и всякаква друга мързелива измет да не се меси там където не им е работата.

    Коментиран от #25, #26

  • 16 Леля Гошо

    24 3 Отговор
    Оказа се че джендърите с малко мозък и много пари не са чак толкова много, колкото Волво и други си мислеха.
  • 17 БайБоцимир

    16 0 Отговор
    Не става да искаш 100 к евро за кола с четирицилндров мотор. Искат да се позиционират премиум сегмента, а нямат един голям двигател.
  • 18 Герт Вилдерс

    22 0 Отговор
    VOLVO вече не е коравата марка която познавахме преди повече от30 години, особено със монтирането на френски мотори.
  • 19 ВОЛВО ОТДАВНА ГО НЯМА !

    17 2 Отговор
    ПРОИЗВЕЖДАТ БОКЛУЦИ ДНЕС ! ДРУГИТЕ ИЗВЕСТНИ МАРКИ В МИНАЛОТО СЪЩО СА ЗАГРОБЕНИ
  • 20 НИКОЙ НЕ ПРОИЗВЕЖДА ВЕЧЕ ПРОСТА

    15 0 Отговор
    И ЕВТИНА КОЛА - ВСИЧКИ ГО ПРАВЕХА НЯКОГА И БЯХА ПО ИКОНОМИЧНИ ОТ ДНЕШНИТЕ !

    Коментиран от #23

  • 21 Роко

    20 1 Отговор
    От здрави и достъпни Волво се превърнаха в скъпи и ненадеждни автомобили...
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 ганю

    6 0 Отговор

    До коментар #20 от "НИКОЙ НЕ ПРОИЗВЕЖДА ВЕЧЕ ПРОСТА":

    ами как иначе ще цакаш като поп
    и сега двутактовия мотор има 7 въртящи части
    т.е може да се повредят само те бензин масло и газ
    въздушно охлаждане
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Брей

    0 5 Отговор

    До коментар #15 от "Койчо":

    Много го раздаваш бре.Умря ДВГ то.Ден по ден умира.

    Коментиран от #33

  • 26 А влака

    1 2 Отговор

    До коментар #15 от "Койчо":

    Не е ли електрик.Това е бъдещето.Не за овце като тебе
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Съдията Дред

    7 0 Отговор
    Следващата стъпка - връщане към дизел, с рекламата как новите технологии го правят супер екологичен. То Гретхен я издържат сума ти фондации , ама който и се връзва на приказките, яко го отнася.
  • 29 Ток

    1 4 Отговор
    Абе 5 стотинки на километър.Безплатен паркинг къде завърна. Консуматив НУЛА.Па вие се надхващайте колкото щете.Не казвам ,че бъдещето е електрическо.Но сега е делавера за голям град и околията.А като гледам още карат Волт и Ампера.Коли на по 15 години.Така ,че следващите 10 в града съм на всичко ток.

    Коментиран от #30, #32

  • 30 Хзхзхзсхпз

    6 0 Отговор

    До коментар #29 от "Ток":

    Само трябва да дадеш предварително едни сто хил. лева, за да се возиш за 5ст на километър.
  • 31 Статии на килограм

    4 0 Отговор
    Точно пък онзи ден писахте че , ,,Волво,,
    Къса с ДВГ .
    Да ви у селските списвачи.
  • 32 Ахъ

    3 1 Отговор

    До коментар #29 от "Ток":

    Ама чакай малко .
    Това накладки няма ли , батерия за обслужване , масло на трансмисията , и много други .
    Нула , ама две нули .
  • 33 Олиййй

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "Брей":

    Като гледам в нивите орът сеят и жънат
    само ,,ТЕСЛИ ,,
    Умрял си ти .
  • 34 Коко Н

    0 0 Отговор
    "Търговците вън от Храма!"
    След,като е спаднала печалбата,какво се прави?Може да се съществува и с нула,да,ама не.Трябва кухите пари да носят ръст."Парите нямат качество,а само количество".
    И все пак тук има ли някой,който знае нещо за VOLVO?!
    Девизът на марката е ОТГОВОРНОСТ.