Проучване на Global EV Alliance установи, че само 1% от собствениците на електрически превозни средства са изразили желание да се върнат към автомобили с двигатели с вътрешно горене.
Проучването разкрива постоянна склонност на собствениците на електрически автомобили към акумулаторни коли, те рядко се връщат към автомобили, работещи на бензин, дизел или газ, след като са закупили акумулаторна технология.
Анализаторите на Global EV Alliance анализират данни от повече от 23 000 водачи на електрически автомобили от 18 различни страни на различни континенти. Проучването е проведено в САЩ, Канада, Франция, Индия, Бразилия и други страни.
Заключението от проучването е, че при избор на нова кола, шофьорите на електрически автомобили се спират предимно на друг електрическия вариант, вместо да се върнат към кола с класически двигател.
Основните постулати за избор на електрически автомобили са, че те са по-екологични (40%), по-добри за местната среда (32%), имат добри качества на шофиране (21%) и по-ниски разходи за поддръжка (18%).
В допълнение, САЩ също имат федерална данъчна субсидия от $7 500. Това поставя цената на електрическите превозни средства почти наравно с техните аналози, работещи с изкопаеми горива. В много случаи те са дори по-достъпни.
Цените на батериите за електрически превозни средства падат тази година с най-бързия си темп от 2017 година насам, което прави електрическите превозни средства още по-достъпни и привлекателни за феновете им.
Според собствениците на такива коли, електромобилите вече превъзхождат технически автомобилите с изкопаеми горива, но с разработването на нов софтуер, батерии и други технологии те ще станат още по-умни и по-ефективни.
Според респондентите от проучването електрическите превозни средства да продължат да отнемат пазарен дял от колите с ДВГ, тъй като на пазара навлизат нови, по-евтини, по-модерни електрически SUV, седани, кросоувъри, автомобили от начално ниво, луксозни модели и други.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
14:12 12.12.2024
2 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
🤔🤔🤔🤔
14:15 12.12.2024
3 ТаУмВзе
Коментиран от #20
14:19 12.12.2024
4 ЧЕЗ
Коментиран от #5, #7, #8
14:21 12.12.2024
5 Чакай да видим
До коментар #4 от "ЧЕЗ":
Като вземеш да си сменяш електрическата играчка на по 5 години и тишината ще се превърне на шум у главата. Ако преди това не се запали. И ако си мислиш, че няма да ти вдигнат цената на тока, пак помисли.14:29 12.12.2024
6 Ами да
14:33 12.12.2024
7 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #4 от "ЧЕЗ":
Ква тишин ве🤔 Вият като гладни вълци❗14:35 12.12.2024
8 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #4 от "ЧЕЗ":
Общото между този с електромобил и този с разстройство:-Дали ще стигна 🤔❓
Коментиран от #16
14:40 12.12.2024
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Гост
14:52 12.12.2024
14 Гост
14:53 12.12.2024
15 Гост
14:54 12.12.2024
16 Гост
До коментар #8 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Ще,ще ,но с генератор ремарке.Коментиран от #18
15:05 12.12.2024
17 Вервайте ми!
15:18 12.12.2024
18 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #16 от "Гост":
👏👏👏👏👏👏Напред към бъдещето
👏👏👏👏👏👏
15:47 12.12.2024
19 хаха
На запад увеличиха в пъти застраховките на ЕВ заради самозапалванията и по-големите щети за паркинги, сгради и т.н. Зарядната инфраструктура почти никаква я няма и зареждане навън ляга колкото пълен резервоар бензин, дето те изкарва не 300, а 600-700км. Започнаха да забраняват паркиране на електромобили в подземни паркинги, по летища и т.н. заради пожарите. Един от най-големите застрахователи в САЩ тези дни е наложил пълна забрана за ЕВ на служители и клиенти на паркингите си и е обещал да направи отдалечени от офисите. Цената на ЕВ пада в пъти по-бързо от ДВГ за вторичния пазар. Заради загубата на батерия и безумни цени на нови батерии от десетки хиляди плюс труд няма реално пазар за употребявани.
Та кое точно ще накара 99% от купилите ЕВ да искат ново?
15:59 12.12.2024
20 хаха
До коментар #3 от "ТаУмВзе":
Сметките само за производството са, че ЕВ има същия "въглероден отпечатък" като дизел на близо 100 000км да е стигнал(т.е. след 100 000 км на дизела се изравнява замърсяването). Пак си има статистика заради теглото на колата с батерия и износването на гумите, че ЕВ трошат повече пътищата(т.е. пак замърсяване от ремонти) и ИЗПУСКАТ ПОВЕЧЕ ФПЧ от ДВГ. Разходите по подръжка и те са 80% по-високи от тези за ДВГ. Уж няма нищо за трошене почти, но всъщност се оказва, че повече се трошат и цените на части и труд са бая по-солени.ЕВ са просто опит хората да бъдат натиснати да купуват нови коли, вместо да купуват втора ръка, заради забраната на ДВГ, а и след покупката да минат на нещо като покупка на мобилен телефон на изплащане или наем- след 3-4 години тамън изплатена ремонтите са безумни и няма цена, та купуваш нова кола. Политиците виждат и друг плюс- представят си как без петрола ще орежат Саудитска Арабия и Русия. Това е истината защо въпреки самозапалвания и куп други проблеми и пълна липса на инфраструктура за заряд ни натискат да купуваме ЕВ и фалират автопроизводителите.
16:07 12.12.2024
21 Радо
Коментиран от #22
16:16 12.12.2024
22 правилно
До коментар #21 от "Радо":
Няма как, остава си с пушилника до гроб.16:58 12.12.2024