Изцяло новият Grande Panda на Fiat пристигна в Италия и моделът от начално ниво прави впечатление. Grande Panda Pop, чиято цена е 18 900 евро, предлага подчертано утилитарна естетика и базов подход към оборудването.
Качен на 16-цолови черни стоманени джанти и наличен в безплатния Passione Red (цвят, споделен с електрическия Grande Panda Red, макар и с бели стоманени джанти), Pop се отличава от своите братя с по-високо оборудване. Най-забележително е, че той се отказва от LED осветлението в полза на халогенните фарове - дизайнерска идея, напомняща за оригиналната Panda от 80-те години. Това икономично решение за осветлението е често срещано в базовите модификации на различни автомобилни производители, дори на премиум марки като Mercedes-Benz.
Вътре най-забележителната особеност е големият пластмасов панел, където обикновено се намира екранът на инфоразвлекателната система. Вместо това тази зона служи като „станция за смартфони“, снабдена с интегриран държач за устройства и порт USB-C, което повтаря практичния подход, наблюдаван в моделите на Dacia.
Оборудването е определено спартанско, включително ръчен климатик и ръчни задни прозорци. Въпреки това Fiat е включил задни сензори за паркиране - добре дошло допълнение за навигация в тесни градски пространства. Съгласно изискванията на регламентите на ЕС, Grande Panda включва базов пакет ADAS с функции като автоматични фарове, автономно аварийно спиране, разпознаване на пътни знаци и асистент за поддържане на лентата на движение.
За тези, които търсят повече удобства, средният клас Grande Panda Icon се предлага на цена от 20 400 евро, а най-високият клас Grande Panda La Prima, представен в рекламните материали, е на цена от 22 900 евро.
Тези цени отразяват опцията за леко хибриден 1,2-литров двигател. Напълно електрическата Grande Panda се предлага с по-висока цена, която започва от 24 900 евро за версията Red и достига 27 900 евро за версията La Prima. Разликата в цената между най-базовата и най-луксозната версия на Grande Panda е значителна - 9 000 евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гъгъгъ
12:08 01.02.2025
2 Смеххх
Коментиран от #5
12:13 01.02.2025
3 лудост
12:15 01.02.2025
4 таксиджия 🚖
Ако е автоматика - това е най-евтината кола с такава екстра. Но при нас като дойде след 5 години, ремонта ще е 8-12к лв! Затова трябва да има избор за ръчна.
Коментиран от #6
12:16 01.02.2025
5 ПроСтачка
До коментар #2 от "Смеххх":
Mexx е доста евтин парфюм. Надуших те! Не става!12:28 01.02.2025
6 таксиджия 🚖
До коментар #4 от "таксиджия 🚖":
Влезнах да прочета във фиат.бг - 6 степенен автоматик с два съединителя. Хубаво е, но ужасно скъпо за ремонт. Този хибриден двигател с автоматична кутия като дойде при нас в аврокъщите ще трявба да се купи нова батерия 🔋, смяна съединители, вероятно смяна на компютъра за управлението бензин-ток.Панда 🐼 беше италианската Лада Нива - евтино и надеждно. Достъпно за всеки. Новата дори да струва 38к лв не е евтина за подръжка. Това е градска кола, а не селска работна машина.
12:48 01.02.2025
7 гост
Коментиран от #8
12:51 01.02.2025
8 заро
До коментар #7 от "гост":
Е па означува че не е тежко хибриден...Както и списвача - леко грамотен. Тоест може да се подписва не само с X.
13:04 01.02.2025
9 Весело
Коментиран от #11
13:04 01.02.2025
10 Гост
13:33 01.02.2025
11 Льотчик на недоставено USA-фърчило
До коментар #9 от "Весело":
Май ти трябва мноого НАЧАЛНО ОБУЧЕНИЕ, щом при обем 1200 не можеш да се светнеш, че е 4- цилиндров!! И, питаш!!?13:59 01.02.2025
12 Еййййййй хептен ги взеха
13:59 01.02.2025
13 Бскдйфн
14:07 01.02.2025
14 директора
14:28 01.02.2025