Audi залага много на комбитата, представяйки своя нов A6 Avant, който е ясно изразена стъпка напред в сравнение с неговия брат A5. Това комби от поколението „C9“, което първоначално стартира без опция за седан, представя позната естетика на дизайна, повтаряща линиите на A5, като използва и същата PPC платформа.Както вече сме споменавали, този модел първоначално бе предназначен да носи емблемата A7 Avant, план, от който впоследствие се оказа провален.
За разлика от електрическия си събрат, A6 Avant се отказва от вече обичайния дизайн на разделените фарове. Вграждането на сензори в радиаторната решетка остава незначително визуално разсейване. За щастие, Audi се е ангажирало с истински накрайници на изпускателната система, което е добре дошло за разлика от фалшивите накрайници при предходни модели.
A6 Avant може да се похвали с коефициент на съпротивление 0,25, което го прави най-аеродинамичното комби на Audi с двигател с вътрешно горене. Опциите за джанти варират от 18 до 21 цола, като последните се отличават с отличителен трицветен дизайн при моделите с високо ниво на оборудване.

В габаритно отношение новият A6 Avant е по-дълъг от своя предшественик с 58 мм, като сега е с дължина 4989 мм . Междуосието е почти непроменено - 2926 мм, а широчината остава 1880 мм.
Интериорът има поразителна прилика с A5 Avant, включително опционалния 10,9-инчов дисплей за пътниците. Пренесени са и 14,5-инчовият инфоразвлекателен център и 11,9-инчовият цифров инструментален панел. Audi се е фокусирало върху подобряване на изтънчеността на купето, като е увеличило звукоизолацията с 30%. По-плътните уплътнения и опционалното акустично стъкло допълнително допринасят за по-тихото пътуване.
Намаляването на шума и вибрациите са ключови приоритети. Новите монтажни точки на двигателя и трансмисията, както и усъвършенстваните зъбни колела на трансмисията с два съединителя, свеждат до минимум смущенията. Колелата с размер 19 цола и повече са оборудвани с пръстени от шумопоглъщаща пяна.

Пространството за багаж варира от 500 литра със седалките до 1530 литра със сгънати задни седалки. Електрическата задна врата със сензор, задействан с крак, е стандартна. Опционалният панорамен покрив разполага с „цифрова завеса“ с девет сегмента, които могат да се превключват между прозрачни и непрозрачни, предлагайки персонализиран контрол на светлината.
Базовият A6 Avant е оборудван с 2,0-литров бензинов двигател с турбокомпресор, генериращ 201 к.с. и 339 Нм въртящ момент, задвижващ предните колела. Дизелов двигател 2,0 TDI с мекохибридна технология предлага същата мощност, но 400 Нм въртящ момент, като се предлага със задвижване на предните или на всички колела.

Върховото изпълнение A6 Avant разполага с 3,0-литров V6 с 48V mild-hybrid технология, осигуряващ 362 к.с. и 550 Нм въртящ момент, което съответства на новото S5 Avant. Този модел постига ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,7 секунди, а максималната му скорост е 250 км/ч.
Четирицилиндровите модели са по-бавни, като бензиновата версия достига 100 км/ч за 8,3 секунди, а дизеловата - за 7,9 секунди (или 7,0 секунди с Quattro). Максималната скорост се движи около 240 км/ч. Очакват се моделите S6 и RS6 Avant.
Допълнителните характеристики включват управление на задните колела, адаптивно въздушноокачване и система за управление на спирачките. Моделът V6 предлага опционален спортен диференциал.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пич
17:52 04.03.2025
2 смех
Ноже и модел с парен двигател да сложат
Коментиран от #4, #6
18:26 04.03.2025
3 БайБоцимир
Коментиран от #5
18:42 04.03.2025
4 Така е
До коментар #2 от "смех":
Кисело е гроздето19:08 04.03.2025
5 Май
До коментар #3 от "БайБоцимир":
Си карал някое на милион километри19:09 04.03.2025
6 По добре
До коментар #2 от "смех":
От масквич или не19:10 04.03.2025