Toyota представи обновената bZ4X с повече пробег

12 Март, 2025 10:29 945 2

  • toyota-
  • bz4x-
  • кросоувър-
  • фейслифт

Промените във външния вид са минимални

Toyota представи обновената bZ4X с повече пробег - 1

Toyota обнови цялостно своя електрически SUV bZ4X, като надхвърли обикновения фейслифт, за да осигури по-удобно изживяване и повече мощност. Визуално промените са едва доловими, като се фокусират върху по-настойчив дизайн на предната част с преработена долна част на бронята и светлини.

Отвътре салонът получава добре дошло обновление с преработено арматурно табло и централна конзола, които дават приоритет на съхранението на телефони и безжичното зареждане. Централно място вече заема стандартният 14-инчов сензорен дисплей, задвижван от обновен софтуер, който включва предварителна настройка на батерията и интелигентна навигация с интегрирано планиране на спирките за зареждане.

Toyota представи обновената bZ4X с повече пробег

Истинската промяна обаче се крие в задвижващия агрегат. Toyota представи нови варианти на батерии и значително по-мощни електрически задвижващи мотори (eAxles). Вече се предлага по-голяма батерия с капацитет 73,1 kWh, съчетана с едномоторно задвижване на предните колела или с двумоторна конфигурация за задвижване на всички колела. По-малката батерия с капацитет 57,7 kWh служи като нова опция за начално ниво, която се предлага изключително с конфигурация с един двигател.

Новите eAxles позволяват увеличаване на мощността в целия диапазон. Моделите с един двигател и по-голямата батерия вече разполагат с 221 к.с., което е скромно увеличение. Моделите с два двигателя обаче изпитват значително увеличение на мощността, като тя скача до общо 338 конски сили, което ги поставя сред най-мощните автомобили на Toyota без обозначение GR. Вариантът с по-малка батерия и един двигател осигурява 165 конски сили.

Toyota представи обновената bZ4X с повече пробег

Toyota заявява максимален пробег от 573 км според резултатите от тестовете WLTP, когато е оборудван с по-големия пакет батерии. Очаква се времето за зареждане да се подобри благодарение на включването на предварителна климатизация на батерията и по-мощно 22 kW AC бордово зарядно устройство.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 5 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Житварка

    1 3 Отговор
    На цена на новата с класа дизел с много екстри.

    Коментиран от #2

  • 2 Хаха майтап

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Житварка":

    Първо, кой кара дизел освен изостаналите диваци в 21 век? Кола с електромотори отвява дизела на старт като спрял, и то напълно безшумно.Второ, тоя Сув е 100 000лв. и е по-широк и хубав автомобил от тракаща дизелова ц класа.