Преди финансовата криза от 2008 година родните дилъри на нови автомобили правеха големи отстъпки под най-различни предлози. След това обаче тези отстъпки бяха прекратени, а с ситуацията от коронавируса станаха почти невъзможни. Сега ситуацията отново има развитие в тази насока, но трябва да знаете как да постъпите искайки отстъпка. Ето и няколко базови съвета.
В съвременните реалности дискусиите за отстъпки силно зависят от финансовото състояние на конкретен дилър. Шансът за изгодна покупка обаче не е малък. Най-добре е да се ориентирате към покупката на кола, когато прочетете, че излиза нова генерация на някой модел. Ако дадена марка обнови модел с нов или го прекрати за производство, има голяма вероятност наличните автомобили да се продават с отстъпки.

Освен това изгодни оферти обикновено се правят преди края на годината и в началото на пролетта. Тогава дилърите чистят складовите си наличности и разпродават автомобили преди глобалните доставки на новите партиди. Дилърите не винаги обявяват директно отстъпка, но в такива случаи е много по-лесно да преговаряте с продавачите. Понякога и нестандартна конфигурация на даден автомобил може да стане повод за пазарлък.
Едно обаче е сигурно: няма смисъл да се иска отстъпка по телефона. Най-добре е да установите личен контакт с продавача и да договорите цената директно в дилърството на дадена марка. Увереността на дилърите, че клиентът е готов да купи, може да осигури шанс за сериозна отстъпка.
Не е рядкост и предлагането на т.нар. подаръци, комплект гуми или стелки, застраховка или "безплатно гориво" за определен срок. Ако купувачът е готов да му бъде предложен такъв бонус, това си се счита за отстъпка, макар и не най-голямата.

Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ха ха ха
10:34 17.03.2025
2 Авто сервиз
10:57 17.03.2025
3 такива работи
11:44 17.03.2025
4 бакшиш в Ню Йорк
11:53 17.03.2025
5 Селянин
11:53 17.03.2025