Французите от Renault винаги са правили бързи автомобили, предназначени за ежедневна употреба. Популярността на подобни модели датира от ерата на Alpine и наточеното R5 Turbo, като през годините Режията трупа голям опит и в моторните спортове. Върховите постижения във Формула 1 са още едно от доказателствата, че от Renault знаят как се правят бързи коли.

И ако обикновен човек едва ли някога ще се качи в болид от Ф1, то може да се убеди в горните твърдения, като седне зад волана на най-бързото "цивилно" Renault. Става дума за Megane R.S. 275 Trophy - един автомобил, считан за най-бързата серийна кола с предно предаване. Още предходния Megane RS 265 Trophy направи рекорд като завъртя най-бързата обиколка на Нюрбургринг. Това стана през 2011-а, а времето беше 8:07.97. Впоследствие Seat Leon Cupra 280 му отне този рекорд, но това само амбицира специалистите от Renault Sport и те започнаха да работят по новата модификация. Интересен беше и рекламния слоган на новата версия - "under 8", което както се досещате, още тогава издаваше амбициите на франсетата да направят обиколка на "Зеления ад" под 8 минути.

И успяха отново да станат притежатели на рекорда. Впоследствие горещият хечбек Renault Megane 275 Trophy-R изгуби титлата "Най-бърз автомобил с предно предаване" на "Северната дъга" на Нюрбургринг, но новия рекорд постави тунингован MINI Cooper JCW. Така че главният герой на този материал си остава най-бързата серийна кола с предно предаване. В това успяхме да се убедим след един подобаващо "сгряващ" тест драйв. Още като погледнете R.S. 275 Trophy ще разберете, че това не е обикновен Megane. Най-точно бързото Renault може да се опише с две думи - компактен спорткар. Раздути калници, огромен въздухозаборник в предната броня, трапецовиден централно разположен ауспух и ефектен заден дифузьор са основните елементи, подсказващи какво се крие под капака на това зверче. Картинката завършва с ярко жълт цвят и ефектни джанти 19-ки Speedline Turini.

Вътре нещата също изглеждат доста спортно. Recaro седалки, червени на цвят предпазни колани, алуминиеви педали, волан от алкантара и бели циферблати - все детайли присъщи на расовите спортни автомобили. Кожа с карбонов ефект и специален R.S. режим на мултимедията пък правят нещата наистина спортни още преди човек да е натиснал бутона за запалване на двигателя. След като това се случи, се чува уникалният звук от двулитровия турбо мотор, който излиза през титаниева изпускателна система Acrapovic. Педалът на газта е "нервен", съединителят отделя ниско и ако човек е с по-малък шофьорски стаж, нещата могат да излязат извън контрол още с потеглянето.

Ускорението, както може би се досещате, е впечатляващо, но и усилените спирачни апарати Brembo си вършат работата за да приведат навреме колата в покой. Возията е доста твърда, а ако колата е опционно оборудвана с амортисьори Öhlins Road Track, клиренсът става още по-нисък. Независимо от амортисьорите обаче, основното достойнство на R.S. 275 Trophy е неговата стабилност в завои. Това се усеща най-вече на планински път с хубав асфалт и множество криви. Въпреки студения асфалт, колата седеше като залепена за пътя. Крен в завоите почти не се усеща. Предвид спортните кресла отпред, телата на водача и пасажера до него също не се клатушкат наляво - надясно.

Механичният диференциал с повишено триене е умело съчетан с електронен преобразувател на въртящия момент, което прави колата изключително послушна и предвидима. С други думи забавлението е пълно за тези, които искат много бърз и стабилен хот-хеч с уникален рев на двигателя и трещене на титаниевата ауспухна система. Този автомобил се кара до "прекъсвач". Всъщност и да не иска човек, това се случва изключително бързо и неусетно. За целта е предвиден специален звуков сигнал, подканящ ви да смените предавката. Серията на R.S. 275 Trophy е лимитирана, но колко екземпляра ще бъдат произведени не се знае. Цената е около 60 000 лв (базова 56 900 с ДДС), но трябва да знаете, че удоволствието от шофирането на този хот-хеч си заслужава всеки лев.
Технически характеристики на Renault Megane R.S. 275 Trophy вижте ТУК.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Skier
08:50 14.01.2015
2 Rende
Коментиран от #4, #5, #6, #11
08:51 14.01.2015
3 VOLVO
08:52 14.01.2015
4 VOLVO
До коментар #2 от "Rende":
100% е по-бързо от немската (най-вероятно) 15 годишна талига, която караш :)08:53 14.01.2015
5 Марто
До коментар #2 от "Rende":
Май не си си пил хапчетата или пък ако си наред, то означава, че грам не разбираш от автомобили. Както е написано и в статията Рено винаги са имали едни от най-яките градски спортисти.08:54 14.01.2015
6 Франция
До коментар #2 от "Rende":
Вземи прочети малко и марката Бугати от коя държава идва.Коментиран от #16
09:07 14.01.2015
7 Beckо
Коментиран от #9
09:07 14.01.2015
8 anonim
09:16 14.01.2015
9 Иван
До коментар #7 от "Beckо":
Е какво. Мерцедесчето е отглично, но е по-бавно на нюрбургринг09:17 14.01.2015
10 trophy
Коментиран от #12
09:21 14.01.2015
11 gorner
До коментар #2 от "Rende":
бай Ганьо,не се изказвай неподготвен.разрови се и виж колко победи имат французите на WRC.Коментиран от #18
09:29 14.01.2015
12 Киро
До коментар #10 от "trophy":
Не е, ама е. разпознава се по надписа на предния спойлер ниско долу.09:37 14.01.2015
13 Rende
Коментиран от #17
09:42 14.01.2015
14 Golf GTI
09:45 14.01.2015
15 аз
За мен производител на автомобили,който няма поне няколко 6 и 8 цилиндрови двигатели в гамата си не е сериозен призводител.
Да не говорим,че на "п.чките" не трябва да им се обръща внимание,а па тука цяла статия за туй френско-турско чедо .аси
10:03 14.01.2015
16 аз
До коментар #6 от "Франция":
И ако не беше голфу да я възроди само с моделите си от миналото щеше да остане френската марка10:06 14.01.2015
17 Аман от разбирачи
До коментар #13 от "Rende":
Това е хечбек бе професоре, не е суперкар... За колко искаш да ускорява от 0-100 ? За 3 секунди ли ? Тва да не е кола с 500+ коня... 6 секунди за кола от този клас си е доста добро постижение ;)Коментиран от #20
10:07 14.01.2015
18 ярослав станчев
До коментар #11 от "gorner ":
Абе точно Рено не са от най-големите във ВРЦ.Имат всичко на всичко 4 победи в ралита от 1981 до 1986г. с Рено 5 турбо група Б.И толкова.Виж Пежо и Ситроен са друга работа.А успехите на Рено във Ф1 са безспорни.
10:07 14.01.2015
19 Митко Пича
10:09 14.01.2015
20 FFF
До коментар #17 от "Аман от разбирачи":
Кво им обясняваш на тия келеши ? Повечето, дето пишат тука са "шофирали" единствено в НФС и дори нямат книжки. Омразата им към френските автомобили е провокирана от "любовта" им към немските, а любовта им към немските е вдъхновена от 23 годишните 190-ки и е36-ци на бащите им-таксиметрови шофьори.Коментиран от #21, #35
10:19 14.01.2015
21 German Cars
До коментар #20 от "FFF":
Когато Рено започнат да произвеждат коли като: Mercedes Benz E 63 AMGS, Audi RS6, BMW M5 - Съответните ускорения (0-100) за 3,6/3,8/4,2 сек. - тогава Рено ще имат правото да говорят за бързи коли!!!!!!!!!!Коментиран от #22, #23
10:25 14.01.2015
22 gorner
До коментар #21 от "German Cars":
коли като-Mercedes Benz E 63 AMGS, Audi RS6, BMW M5 ти НИКОГА няма да имаш.само ще бълнуваш за тях,ще мечтаеш и ще ги сънуваш.това е реалността.приеми я.Коментиран от #32
10:33 14.01.2015
23 любител
До коментар #21 от "German Cars":
Аве ман, това не е конкурент на Е63 , РС6 и или на М5 защо се опитваш да ги сравняваш като нямат нищо общо?Това си е клас Голф и т.н. , но абсолютно без спор си е добре количката, още повече че ти най-вероятно ще мислиш по-друг начин ако се качиш да направиш един тест драйф :)
П.С. Рено имат повече победи в Ф1 от БМВ и АУДИ взети заедно, така че мооооже и да имат право да говорят за бързи коли
Коментиран от #26
10:41 14.01.2015
24 stenlyaka
Сигурен признак , че колата е добра !
10:46 14.01.2015
25 Стоян Стоянов
10:49 14.01.2015
26 German Cars
До коментар #23 от "любител":
Така е, прав си, не са сравними, тъй като ги делят много класове разлика, но имах в предвид, че Рено по-принцип в цивилните (не състезателни коли) нямат кой знае какви достижения и са доста далеч от понятието бързина и скорост - не говоря за жълтия Меган от статията, а по принцип.10:57 14.01.2015
27 Пингви
Доста малоумен коментар си измъдрил. Не осъзнаваш ли?
11:12 14.01.2015
28 Име:
11:41 14.01.2015
29 VAG FAN
Само за сравнение - Гоуфу е доста по бърз, франсетата отново нищо не са направили (като всеки път всъщност) хахахаха
Коментиран от #38
11:47 14.01.2015
30 DARK
Коментиран от #31, #40
11:47 14.01.2015
31 Тупалка
До коментар #30 от "DARK":
Кви тупалки, кви астри те гонят тебе, за какви идиотщини пишеш тук, рено, опел - та това коли ли са???Коментиран от #36
11:54 14.01.2015
32 Дошо
До коментар #22 от "gorner":
ти не знаеш ама на Нюрбургринг това Рено е по-бързо от CLS55AMG.Ех деца, децааа.........11:59 14.01.2015
33 sharky1
12:01 14.01.2015
34 onq s konq
12:04 14.01.2015
35 Боян Димов
До коментар #20 от "FFF":
12:12 14.01.2015
36 DARK
До коментар #31 от "Тупалка":
Какво е кола според теб?Нещо де немога да отида на разходка зимата из балакана щото ще е като снегорин ли?Или дето на първата дупка ще гръмне гума и ще изкриви джанта щото като голема бегачка под арките и 320мм дискове и апарати не остава място за нищо различно от нископрофилна гума.Или нещо което да те вози комфортно от точка А до точка Б като С класата която по случайност е със окачване по лиценз на Ситроен ;)12:22 14.01.2015
37 stenly
13:23 14.01.2015
38 hfij
До коментар #29 от "VAG FAN":
личи си , че си фИен на ВАГ . даже не си направил труда да прочетеш статията . гоУфУ е 4motion , а рендето е само предно . но за теб и все тая , важно е , че е нАй.13:28 14.01.2015
39 subaru фен
14:57 14.01.2015
40 някой
До коментар #30 от "DARK":
С двигателите нещо се обърка - Рено винаги са имали прекрасни двигатели точно, а Спорт дивисион-а им е европейското окачване с пътно поведение без аналог:) Ама...това между нас да си остане, че се намираме у държавката Бугаристан, а тук всичко е бмв и чалгица, нали знаеш поговорката: "кухи глАви, куха дАржава" :) А въпросното смазва всичко в класа си, ама те стоповете крадени от ВАГ... ама не го питай от кой точно, че нЕма ти кАе, ама важното е плочата да се върти (върни се на пасажа с Бугаристан) хаха15:08 14.01.2015
41 Само Рено
Коментиран от #42
15:18 14.01.2015
42 Доктора
До коментар #41 от "Само Рено":
Мале човече, не си добре, трябва ти спешна интервенция в психиатрията - по ужасно нещо от рено - НЯМА, гнусен дизайн, свръхкалпава техника, тотално безумие и недомислие на пътя - те тва е рено!!!15:29 14.01.2015
43 AUDI
Коментиран от #45, #51
15:48 14.01.2015
44 хъхъхъ
16:04 14.01.2015
45 Име:
До коментар #43 от "AUDI":
Еййййй тука всички са драг състезатели... Все ускорения до 100 ги вълнуват, а това че тази кола е създадена не само да се дърпате направо по светофара, а да върти бързи обиколки! Изобщо повечето от вас въобще не вдяват че една кола и да ускорява по-бързо до 100 или до 400метра това ИЗОБЩО не означава че ще е бърза на пистата където е нужно всичко да е направено като хората и спирачки и окачване и шаси... Ама понеже бай Ганьо знае 1 - който има по-гуем мотор и повече магарета - той е най-бърз.... Ганьо иска да е 5 литра иска да е АМГ иска да е Ауди и да е v8 ама Ганьо не знае че тоя 2 литров хечбек е по-бърз от Ауди R8 V8 4.2 на северната дъга с цели 10секунди. Ама нали това е боклук а онова е суперкар....Коментиран от #49, #56
16:08 14.01.2015
46 мм84
16:10 14.01.2015
47 nz we braaaat
Коментиран от #54
16:15 14.01.2015
48 скар фейс
16:16 14.01.2015
49 бончук
До коментар #45 от "Име:":
2 литров хечбек е по-бърз от Ауди R8 V8 4.2 на северната дъга с цели 10секунди. Ама нали това е боклук а онова е суперкар.... ........ Това можеш ли да го подкрепиш с нещо,факти някакви например?Защото на първо четене звучи абсурдно и смешно.Надявам се да дадеш повече подробности за това твое твърдение.17:17 14.01.2015
50 V6 RS
Коментиран от #52
17:26 14.01.2015
51 Japoneze
До коментар #43 от "AUDI":
Ау-дииииi,ти карал ли си я тая кола ?Ако те кача ще намокриш гащите на спирането още за първия завой!Гледам че си с 4-ирите нули(два кенефа),идвай- да те видя на един път със завои(например Бургас-Варна).Аз ще пия едно кафе докато пристигнеш,тая кола е като на релси !
17:26 14.01.2015
52 бончук
До коментар #50 от "V6 RS":
Благодаря.17:42 14.01.2015
53 бончук
17:46 14.01.2015
54 comment
До коментар #47 от "nz we braaaat":
Разбирачи, ама друг път. Поиграли малко NFS и станали разбирачи. Зарежи, голям смях пада като им чета коментарите.17:52 14.01.2015
55 Пони
17:59 14.01.2015
56 Бззз
До коментар #45 от "Име:":
Най-точният коментар в тази статия ! ЕВАЛА ! Нямаше как по-добре да се каже :) Нека сега "разбирачите" си затворят долните устички като видят, че тоя Меган върти по-бързо обиколка на Ринга от Dodge Viper SRT-10, Mercedes CLK 63 AMG, Audi R8 V8, BMW M3 E92, Porsche 911 GT3, BMW M6, Audi RS4, Ferrari F430 F1 и още мнооого други расови бегачки ;)18:02 14.01.2015
57 Курти Куртев
18:13 14.01.2015
58 Минчо
Коментиран от #63
18:13 14.01.2015
59 V6 RS
18:33 14.01.2015
60 Гост
19:33 14.01.2015
61 БУМЕР КАМОР
19:57 14.01.2015
62 Clio RS
21:09 14.01.2015
63 Радой Мянков
До коментар #58 от "Минчо":
Подкрепям, но без нападките към другите марки. От това специално нямаше нужда. Иначе съм съгласен - изключително забавно да се четат писания от улични раЦери, които мерят пи.ки между светофарите и после се разказват градски легенди от типа "Ааааа, бате, дръпнах едно Ферари на България с 316-ката (нищо, че пича не знаеше, че се състезаваме)"ПС: Поздравления към Рено за новия парещ хеч! :) Изглежда обещаващ автомобил. Хубаво е да има конкуренция - нещата вървят винаги напред по този начин. :)
ППС: Бумере, чудно ми как проветривото ти междуушие реши да вкара в темата Мерцедес, при положение, че никъде в статията не се споменава каквото и да било за марката.
21:11 14.01.2015
64 BMW 7
21:34 14.01.2015
65 Lalas
21:45 14.01.2015
66 V6 RS
21:46 14.01.2015
67 V6 RS
Айде стига с празни приказки
Коментиран от #68
21:50 14.01.2015
68 sporter
До коментар #67 от "V6 RS":
Mercedes kopuvat dvigateli ot Renault .. Fakt koito trqbva da se priznae :)22:19 14.01.2015
69 V6 RS
22:46 14.01.2015
70 miskoni
22:53 14.01.2015
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Механик у факултето
22:58 14.01.2015
73 tsvetomir
Коментиран от #74, #78
23:05 14.01.2015
74 EVO X
До коментар #73 от "tsvetomir ":
Ти май не си виждал цените на изброените от теб модели в BG или EU. За сведение: WRX STI и EVO X вървят около 98 000лв+. А M5 и подобни са още по-скъпи. Също така Lancer EVO 11 няма.23:10 14.01.2015
75 tsvetomir
Коментиран от #76, #77, #83
23:20 14.01.2015
76 EVO X
До коментар #75 от "tsvetomir ":
Ами след като видиш колко струва поддръжката на S5 (да не говорим на RS) може и да размислиш. Смяната на мотора в S4 струва около 19000$ (http://www.audizine.com/forum/showthread.php/477384-s4-vs-evo?p=7424813&viewfull=1#post7424813). Ти като не говориш за чисто нова кола, направо си вземи Bentley. Това S5 ще го платиш поне още веднъж за следващите 5-8год.23:34 14.01.2015
77 Радой Мянков
До коментар #75 от "tsvetomir ":
Цветомире, копче няма за 11, нито пък за 10, може твоята клавиатура да има, знае ли човек... Лафовете настрана. Не знам защо в България хората предпочитат употребяван автомобил за гигантически суми на цената на нови такива. По каква логика предпочиташ автомобил с незнайна история пред нов такъв. На марки се робува единствено тогава, когато можеш да им свалиш найлоните от седалките. Всичко останало са празни приказки. Харесвам Audi и ако трябва да избирам между такова втора ръка и Renault втора ръка, и двете на еднаква цена с различни години - избора ще е Audi. Но при чисто ново Renault и Audi/Mercedes/BMW на 5 години за 60 000, нещата са различни.ПС: Примера от долния пост със смяната на мотора не е адекватна, той не е консуматив...
Коментиран от #84
23:47 14.01.2015
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 ицо
Това не може да стъпи на малкия му пръст
01:35 15.01.2015
80 Clior
08:38 15.01.2015
81 Ренде
Коментиран от #82
08:38 15.01.2015
82 Japoneze
До коментар #81 от "Ренде":
Аверу,нищо не разбираш от коли!Килограм/конска сила не е най-важното нещо за бързото минаване по Ринга!Най-вече шаси -със всичките му подробности-дължина м/у-осие,ширина следа отпред/отзад,многозвенно,двойно-раменно,офсет джанти,ширина гуми,твърдост и ход пружини/амортисьори(брой),стабилизиращи щанги(дължина и разположение),просвет от пътя,налягане в предни задни гуми,подсилващи греди срещу усукване на купето,предавтелно число на кормилната уредба/степен на усилване,размери спирачни дискове отпред/отзад,тип спирачна система,настройка спирачно усилие отпред/отзад и т.н.,че ми писна!РЕНО-СПОРТ момчетата имат пълна свобода и големи знания натрупани с годините-хвала!И без големите пари на Бундеса или Джапанките пак са върха-на това му викам аз кадърна работа !Само може да им се поклоните на RS-за опита,спортния дух и майсторлъка да изстискаш нещо голямо със сравнително никакви пари!Ако им отпуснат бюджета на Мерцедес , БМВ или ВАГ за подобни разработки- тия ще излетят!Уникални са им и двигателите за Формула1,никога не са се отказвали от участие-като Тойота,Пежо,БМВ,Хонда,Форд...,а то дупе се иска!
09:07 15.01.2015
83 FFF
До коментар #75 от "tsvetomir ":
Абе, дечко, осъзнаваш ли, че колата не е само ДА Я КУПИШ. ТИ имаш ли си на идея как се поддържа Ауди С5 ??? И как ше ми сравняваш ЧИСТО НОВА КОЛА с кола на 100 000км. ? Като почне тва Ауди да чука от сам оттам ше се чудиш от къде да вземаш пари за ремонти. Един приятел така си взе някво юркано в България уж много "Запазено" Волво S80 мина 10 000км. и му сдаде багажа скоростната кутия... 8 000лв. за нова го цаниха.09:39 15.01.2015
84 Реалист
До коментар #77 от "Радой Мянков":
Защо предпочитат употребявани коли от премиум марка, вместо по-нисък клас нова кола ? Отговора е прост - К О М П Л Е К С А Р Щ И НА + комплекси за малоценност. Повечето са на принципа - тегля 30 000лв кредит, който после изплащам цял живот с мизерната си заплата, за да карам Mercedes CLS. Така ставам гъзар с Мерц, нищо, че нямам 50ст. за кафе в джоба, щото сичките ми кинти отиват по кредита....Коментиран от #85
09:58 15.01.2015
85 бончук
До коментар #84 от "Реалист":
Добре колега,и долния с комент ''83'',слагам ви аудито което е дал за пример момчето по доло,и това рено.Аудито е 2009г. реното е 2014,аудито струва 49000лв. а реното 60000лв., коя кола бихте избрали?Аз лично винаги бих взел аудито.Погледнете разликата в годините между двете коли,реното е по ново с 5 години,а имаш чувството че е точно обратното,хайде не си кривете душите.Сигурен съм че и абсолютно всички други които се ежат в статията,биха скимтели и да сочат към аудито ако трябва да избират.Коментиран от #86, #92, #97
18:41 15.01.2015
86 Jaguar
До коментар #85 от "бончук":
PHAHAHA po Sme6en komentar ne bqh 4uval . Priqtely audi e v klasaciq za nai grozen dizain i ti gi sravnqva6 s reno koito sa na purvite mesta v tova ,izbo6to sred vsi4ki marki :D molq te ne ni natrapvai lo6iq si vkusКоментиран от #89
20:41 15.01.2015
87 Sébastien Loeb
Коментиран от #88, #90
20:48 15.01.2015
88 бончук
До коментар #87 от "Sébastien Loeb":
ТИ НОРМАЛЕН ЛИ СИ БЕ?20:50 15.01.2015
89 бончук
До коментар #86 от "Jaguar ":
ТИ НОРМАЛЕН ЛИ СИ БЕ?Коментиран от #98
20:52 15.01.2015
90 бончук
До коментар #87 от "Sébastien Loeb":
Sébastien Loeb": постнал си преди мен вапроса ми е за комент ''86''' А иначе стига сте с тоз ринг, ти кога ще отидеш на ринга да си пробваш пробваш коша.20:55 15.01.2015
91 бончук
21:03 15.01.2015
92 V6 RS
До коментар #85 от "бончук":
Бонбониерке,няма да ти изреждам колко и какви служебни коли имам в германия,а те са доста и все нови и колкото напредваме с годините все по-чупливи са,плюса им е че са с много екстри.Та,Ауди А4,bmw 3 и mercedes c-ка(без топ версиите),са по- зле,от mondeo(не съм фен на форд).А6,bmw-5,E-class,са доста по-кекави и ненадеждни от предшествиниците им(личено мнение,над 10000 км. На всеки от автомобилите).Porsche 991 C 4S PDK,това е качество,как не тропна,а се юркаше.А за Ринга,тестват ги,защото има неравности различни завой и така си проличава как е настроено дадено шаси,е в някой модели с помощ от 1000000 тона електроника,но как да го разбере човек качвал се само на некви Уж Бегачки03:07 16.01.2015
93 V6 RS
03:20 16.01.2015
94 V6 RS
Коментиран от #95
03:29 16.01.2015
95 Japoneze
До коментар #94 от "V6 RS":
Много добре казано-важното е удоволствието от автомобила!Само че колега такива като теб и мен са малко-повече са онези които ги взимат за фръцкането!Сменил съм 9 автомобила(от които 3 Рено),в момента карам нова Мазда 3 Спорт.И трите Рено съм им смъквал кожата,до ламарината-само хубави спомени!Маздата я избра жената!:-)!07:59 16.01.2015
96 John Gottin
19:21 16.01.2015
97 iiiiiii!!!!!!!!
До коментар #85 от "бончук":
Само да те светна, че това Рено не е 2014 модел, а този дизайн е от 2008!!!20:15 16.01.2015
98 Sébastien Loeb
До коментар #89 от "бончук":
Bon4uk li si nete znam :D ama moq ko6 struva pove4e ot apartamenta ti :D11:35 18.01.2015
99 ClioRS
11:40 18.01.2015
100 CarPro
17:43 18.01.2015
101
21:41 18.01.2015
102 Чичо
12:50 11.02.2015
103 Този коментар е премахнат от модератор.