15 Август, 2020 12:00 13 113 84

Пет електромобила, които излизат по-евтино от бензиновите им еквиваленти

  • електромобили-
  • renault zoe-
  • e-golf-
  • smart eq-
  • skoda citigoe-
  • peugeot e-2008
Пет електромобила, които излизат по-евтино от бензиновите им еквиваленти - 1

Едно нещо, което възпира мнозина от преминаването към електромобил, е възприеманата представа, че той струва значително повече. Ако обаче вземете предвид разходите за гориво, електричките всъщност могат да се окажат по-евтини от еквивалентните им коли с ДВГ. Това твърди лизинговата компания за електрически коли DriveElectric, давайки пример, че ако първоначалната вноска бъде разпределена между месечните лизингови плащания, нов електромобил може да ви излезе под 200 паунда (221 евро) на месец. 

DriveElectric дори състави списък на електричките на пазара в момента, които струват по-малко от техните бензинови еквиваленти.

Smart EQ ForFour 17 kWh Passion Advanced 5dr Auto

Електрически пробег (WLTP): 81 мили (130 км)
Приблизителен пробег при реални условия: 55 мили (88 км)
Месечна цена на лизинга: 176.88 паунда (195 евро)
Прогнозителна месечна икономия на гориво: 85 паунда (94 евро)

Разходи на месец след приспадане на спестените разходи за гориво: 91.88 паунда (101 евро)

Пет електромобила, които излизат по-евтино от бензиновите им еквиваленти

Skoda CITIGOe IV SE 37 kWh 5dr Auto        

Електрически пробег (WLTP): 170 мили (273 км)
Приблизителен пробег при реални условия: 130 мили (209)
Месечна цена на лизинга: 231.55 паунда (256 евро)
Прогнозителна месечна икономия на гориво: 85 паунда (94 евро)

Разходи на месец след приспадане на спестените разходи за гориво: 146.55 паунда (162 евро)

Пет електромобила, които излизат по-евтино от бензиновите им еквиваленти

Renault Zoe GT Line 50 kWh 5dr Auto    

Електрически пробег (WLTP): 245 мили (394 км)
Приблизителен пробег при реални условия: 195 мили (313 км)
Месечна цена на лизинга: 279.59 паунда (310 евро)
Прогнозителна месечна икономия на гориво: 85 паунда (94 евро)

Разходи на месец след приспадане на спестените разходи за гориво: 194.59 паунда (216 евро)

Пет електромобила, които излизат по-евтино от бензиновите им еквиваленти

Volkswagen e-Golf 35 kWh 5dr Auto 

Електрически пробег (WLTP): 144 мили (232 км)
Приблизителен пробег при реални условия: 125 мили (201 км)
Месечна цена на лизинга: 331.32 паунда (367 евро)
Прогнозителна месечна икономия на гориво: 100 паунда (110 евро)

Разходи на месец след приспадане на спестените разходи за гориво: 231.32 паунда (257 евро)

Пет електромобила, които излизат по-евтино от бензиновите им еквиваленти

Peugeot E-2008 50 kWh Active 5dr Auto     

Електрически пробег (WLTP): 206 мили (332 км)
Приблизителен пробег при реални условия: 170 мили (274 км)
Месечна цена на лизинга: 338.30 паунда (375 евро)
Прогнозителна месечна икономия на гориво: 120 паунда (132 евро)

Разходи на месец след приспадане на спестените разходи за гориво: 218.30 паунда (243 евро)

Показаните примери са с условия за четиригодишен оперативен лизинг (Personal Contract Hire, PCH) без първоначална вноска и годишен пробег от 10 000 мили (16 093 км). Прогнозната за икономия на гориво пък се основава на цена от 0,14 паунда (0,155 евро) за 1 кВт. По-ниските разходи за поддръжка също се взимат предвид.

„Говори се много за това, че електромобилите ще достигнат паритет на цените с бензиновите автомобили през следващите години. Днес обаче електрическите коли могат да бъдат по-достъпни отколкото хората си мислят. Разходите за зареждане на един електромобил се равняват на около 20% от разходите за гориво на бензиновите автомобили. Разпределянето на първоначалната вноска между месечните лизингови плащания дори може да означава, че някои електрически коли са по-евтини от бензиновите. Освен това, пробегът на най-новите електромобили е достатъчен за нуждите на повечето хора", заяви Майк Потър, управляващ директор на DriveElectric.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 18 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Renault👌

    28 15 Отговор
    Сега и завинаги👏👏👏

    Коментиран от #18, #83

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Емил

    54 41 Отговор
    Хубава реклама, ама сбъркана! Човек или трябва да е много богат (да крие пари и пере ДДС) или много глупав, за да купи кола на лизинг! Освен това тук не показвате автомобили, а автомобилчета за подрастващи (до 18 г.)!

    Коментиран от #7

  • 4 Анонимен

    84 8 Отговор
    С 800 лв заплата колко евтино излизат?

    Коментиран от #8, #33, #36

  • 5 zeus

    64 3 Отговор
    Може и да е вярно ако зареждате нощем в гаража. Иначе на обществените зарядни в Германия искат по 0.5 евро на киловат и цената става все едно карате на бензин.

    Коментиран от #20, #28

  • 6 viki лексус

    34 12 Отговор
    Зоуи - Смарт и ЪП - Сити гоу не са автомобили - а тротинетка с таван! Автомобил на ток може да се нарече от европейските и евтини за западноевропейците - Голф Е - Нисан Лиййф....и най-вече Митсубиши Аутлендър ЕФЕВ. Последния ми е най на сърце.
  • 7 ???

    15 2 Отговор

    До коментар #3 от "Емил":

    Ако можеш да поясниш за лизинга. Голяма е надценката ли? Друг вариант на вноски има ли?

    Коментиран от #9

  • 8 Кво да говорим

    33 1 Отговор

    До коментар #4 от "Анонимен":

    Беше изчислено че на член от семейството са необходими по 1000 лв, за да има нормално съществуване.. Сметнете с 2 деца какви трябва да са доходите..
  • 9 Емил

    40 8 Отговор

    До коментар #7 от "???":

    Основният проблем са "скрити" условия! Застраховки - на името на лизингодателя (направени по негов избор). Ако ти ударят колата - парите за ремонта от тебе, парите от застраховката - при собственика. Ако има доверен сервиз - за най-малката повреда - 3 месеца си без кола! При обслужване - избран от собственика сервиз - масло 400 лв. (вместо 100), филтри 240 лв. (вместо 50)... И много други! Като теглиш чертата накрая - платил си минимум двойно колата (и то при лихва 2-3%)!

    Коментиран от #13, #31, #47, #57

  • 10 пилот на Ферари

    30 9 Отговор
    С никоя от тия не можеш стигна до морето. Да не говорим за включен климатик или парно през зимата. Стават само да ходиш на работа и през ден в контакта.
    Другият минус е че за зареждане в домашни условия при 90% и дума не може да става. Няма как да насновеш кабели пред блока.

    Коментиран от #29, #65

  • 11 Страничен

    14 11 Отговор
    Само кенефи!
  • 12 Купете си ако можете

    22 3 Отговор
    и ще разберете колко са евтини!
  • 13 Българина

    34 3 Отговор

    До коментар #9 от "Емил":

    Колега, прав си, но мога и да те допълня.Отделно плащаш ГРАБЕЖА при НОТАРИУС, за начало и край на лизинга.Изобщо ЛИЗИНГА е ГРАБЕЖ.Колкото по-далеч от него, толкова по-добре.

    Коментиран от #14

  • 14 Емил

    18 1 Отговор

    До коментар #13 от "Българина":

    Явно и ти като мен си ял дървото!

    Коментиран от #41

  • 15 фен

    22 3 Отговор
    В тази лизинг има много скрити условия.Това е по скоро наем на автомобил след края на периода го връщаш без право на придобиване.За да излезе сметката цената е намалена от държавната помощ.Има и остатъчна стойност на автомобила за която не споменават.Пробегът е ограничен по договор.Е хайде честито ще ви излезе евтино.

    Коментиран от #42

  • 16 Йозеф

    22 2 Отговор
    При електричката няма масла, филтри, ремъци, агренажи. За град е идеално, ама за дълъг път е тегаво, защото никъде няма бързи зарядни и се чака около 90 минути за следващия етап. В София е огромен +, че не плащаш синя и зелена зона, няма и данък. Зимата пробега пада с около 20%, при съхранение в отоплен на 15С° гараж, затоплянето на седалките и купето гълта ток и рекуперацията на хлъзгаво и сняг не работи като хората. Ако на Leaf 2 му сложат 60-70Kwh батерия ще е супер. И държавата трябва да извади субсидия за електрички, примерно ако покрие първоначалната вноска за лизинга ще станат масови. И някой да инвестира 20-на милиона за 50Kw DC зарядни по основната пътна мрежа ще е супер.

    Коментиран от #25, #60

  • 17 Driving pleasure

    17 1 Отговор
    Знаех си аз... ей на направо пари ти повръщат като ги караш! Имам предложение, дайте ми спестеното за 5 годишен лизинг и си ги дръжте, аз ще си намеря какво да карам...
  • 18 W221

    9 8 Отговор

    До коментар #1 от "Renault👌":

    най-големите кашони на колела на планетата които се местят като изпреварят камион абсолютни боклуци за 40 000 лева и возят до един като дърво пробвах Каджар последно... няма такъв брак

    Коментиран от #82

  • 19 Гост

    21 6 Отговор
    Дали да си взема ел Шкода с обсег 270 км или дизелова с обсег 1000 км? Много труден избор. Голям кантар.

    Коментиран от #21

  • 20 Бай Ставри

    21 2 Отговор

    До коментар #5 от "zeus":

    Абе за какво зареждане в гаража говориш? Аз съм на 6-тия етаж в панелка

    Коментиран от #22

  • 21 Млада Болеслав

    1 7 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    Ами какво ти пречи да зареждаш 4 пъти, ако цената на тока е 8-пъти под цената на нафтата

    Коментиран от #24, #26, #30

  • 22 Driving pleasure

    11 0 Отговор

    До коментар #20 от "Бай Ставри":

    Кабел немаш ли да пущиш през терасата и да опашеш блока :D
  • 23 Haha

    14 4 Отговор
    В момемта съм в Испания. От Германия до тук 1600км заредих веднъж бензин в рамките на 3 минути и потеглих. С нормална кола Голф комби автоматик. Че с това Зое колко дена ще трябва да пътувам и колко часа да го зареждам? За комфорта не говоря...какво нещо са копейките за реклама.

    Коментиран от #48

  • 24 Как 8

    12 1 Отговор

    До коментар #21 от "Млада Болеслав":

    пъти под 50 евроцента няма цена. 100кв батерия струва от 50 до 80 € какви 8 пъти какви 5 лева. А пиенето и яденето по магистралите докато чакаш още толкова. Карай си тостерите и като са наистина 8 пъти по евтини като цена и зареждане може и аз да взема един да ходя до супера вместо Тротинетка :)))
  • 25 Това е така

    10 1 Отговор

    До коментар #16 от "Йозеф":

    Докато повече глупаци си купят и после идва дрането на кожи...
  • 26 фен

    17 1 Отговор

    До коментар #21 от "Млада Болеслав":

    Евтино е да зареждаш в гаража на нощна енергия.На зарядна станция е скъпо и ти излиза разхода колкото на нормална кола.

    Коментиран от #27

  • 27 Driving pleasure

    10 2 Отговор

    До коментар #26 от "фен":

    Да ама и за в гаража трябва инвестиция, само да си преправиш инсталацията в къщи да понася 7те кВч за уолбокса ще ти скъсат главата...
    А от обикновения контакт макс скорост 2.3 кВч мисля че беше, става вечерта за градска цикалка като тези, но за кола със сериозен преход 300+ км трябва да виси 3 дена в гаража, преди да тръгнеш на път

    Всъщност цитираните електрички наистина имат смисъл, защото са градски цикалки, малка батерия, компактни - идеални за града (е в големия град малко са тези, които ще имат собствен контакт за зареждане, и нма да им е евтино, но поне от екологична гледна точка имат смисъл).
    Обаче мастодонти с по 100 кВч батерия са върха на безумието във всеки един аспект на притежанието на кола

    Коментиран от #67

  • 28 Komapak

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "zeus":

    Това ли са цените в Хановер?
  • 29 Nofuel

    4 1 Отговор

    До коментар #10 от "пилот на Ферари":

    Ставали само за работа , че то нали основно за това се ползват колите.
  • 30 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #21 от "Млада Болеслав":

    Пречи ми това, че още не съм оглупял достатъчно, че да прегърна електроспеканите схващания, че реалният свят бил толкова прост и лесен, като виртуалния.
  • 31 Сигурно

    14 0 Отговор

    До коментар #9 от "Емил":

    Сигурно има и такива некоректни фирми но аз мога да ти кажа че при рено не е така. 2ра кола взимаме на лизинг от тях. Застрахователя си го избирам аз . Задължително с опция за доверен сервиз. Едната кола седя 2 седмици в сервиз и то когато беше голямата градушка в София а автомобила беше смлян . Пробвай при кварталния майстор колко време ще ти каже за оправяне на щети от градушка . При щети винаги е плащал застраховател, нито 1 лев от мен. Последното ГО , разбирай масло филтри работа технически преглед по около 50 точки ми струва 259 лв.
  • 32 Случаен

    8 1 Отговор
    Засега е така, обаче като станат повече и се повиши цената на тока ще ви видя какво ще правите, тарикати с тарикати

    Коментиран от #49

  • 33 Протестър

    2 6 Отговор

    До коментар #4 от "Анонимен":

    Като изметем #хунтата заплатите ще скочат на 950 лв

    Коментиран от #34, #51, #54

  • 34 Глупости

    4 3 Отговор

    До коментар #33 от "Протестър":

    Поне 950 евро ще е минималната заплата и пенсия. Всички ще караме нови автомобили, кой какъвто си пожелае.

    Коментиран от #35

  • 35 Ииии

    6 0 Отговор

    До коментар #34 от "Глупости":

    И един мармот ще завива шоколада в станиол
  • 36 гост

    9 4 Отговор

    До коментар #4 от "Анонимен":

    С 800лв може да караш дачия, пак нова, но бюджетна. Друг е въпросът, че в развитите страни лизинговата вноска е много по-ниска отколкото при нас. Там плащаш 1000евро, след това 5г. плащаш по 160евро за сув среден клас, а у нас ти искат 6х.евро и 260евро месечно за същата кола, от същата марка. Масово се кара на лизинг, почти никой не вади парите кеш. Точно обратното е, ако криеш нещо купуваш кеш, това дори законово се пуска проверка в скадинавските страни, защото е съмнително.

    Коментиран от #38, #39

  • 37 гост

    8 2 Отговор
    Наскоро гледах тест, при който повечето коли с цени от 70-80х. евро в реални условия изминават не повече от 80% от обещания пробег. Та честито.

    Коментиран от #40

  • 38 фен

    4 0 Отговор

    До коментар #36 от "гост":

    Нещо не си в ред.
  • 39 радев

    8 0 Отговор

    До коментар #36 от "гост":

    Най вероятно става въпрос за различни видове лизинг.По изгодния за плащане е оперативния който е като наем.По скъпия е финансов с придобиване след изтичане на срока.
  • 40 фен

    4 0 Отговор

    До коментар #37 от "гост":

    Пълни глупости.
  • 41 гост

    9 5 Отговор

    До коментар #14 от "Емил":

    И за двамата да уточним , че хората ви дават сметка при лизинг на запад , а не в България , където такива неща няма ! Първо не се ходи при нотариус , второ обслужването е само във фирмени сервизи на марката на колата , за да ти важи гаранцията , така че и без лизинг пак ще ходиш там на същите цени и трето всичко дето сте го изброили важи за ПЕТРОЛКИ !!! Да ни обясните какви масла , филтри и дори накладки ще сменяте на електричка на 65 000 км ???? Хахахха !! Че тя за тия години и тия километри може и да не стъпи въобще в сервиз !! И само да спомена , че това е едно от нещата които рязко ще се променят при приемане на еврото !! Още на следващата година тук ще дойдат същите фирми , които работят на запад и лизингите ще са същите като сега на запад !! И тогава наистина ще има лизинг за 300 лева на месец без първоначална вноска !!
  • 42 гост

    5 3 Отговор

    До коментар #15 от "фен":

    Да , точно дългосрочен наем на автомобил е , но единственото условия , въобще не скрито е ограничението по пробег , което много лесно може да промениш , просто вноската ще стане по-голяма !! И точно го използват хора и фирми , които искат след края на срока да върнат колата и повече да не се занимават !! Освен това ако не знаеш при такъв лизинг на фирма вноската се признава за 100% разход като външна услуга , а при придобиване е доста по-сложно !! И всеки , който кара нова кола няма да я кара 10 и повече години ,а ще я смени точно на 4, 5 най-много , после загубата на стойност става прекалено голяма !! Та за какво ти е да я доплащаш , че не разбрах ?? Тук ще платиш под 10 000 за Зое при цена на целия над 30 000 !!! На 5 години колко ще му вземеш иначе ??? Пак 10 000 най-много , така че ще си платил 20 000 !!

    Коментиран от #43, #44

  • 43 радев

    5 2 Отговор

    До коментар #42 от "гост":

    Всеки си сменя колата според възможностите.В Европа масово се сменя около десетата година(пристигат втора употреба в България).До петата година си сменят колите богатите европейци.
    Аз предпочитам финансов лизинг за пет години след това карам още пет и след това сменям с нова.
  • 44 фен

    2 1 Отговор

    До коментар #42 от "гост":

    И при финансовия лизинг може да върнеш колата след изтичане на срока.Просто ти приспадат парите от цената на новата.При оперативния лизинг ти намаляват цената с остатъчната стойност и вноските са по малки.
  • 45 Флинтстоун

    7 1 Отговор
    Най-евтино излиза служебната кола.
  • 46 хайнрих химлер

    11 17 Отговор
    Който веднъж е карал електричка, никога повече не е пожелал бензинов или дизелов гроб. Ама истинска електричка, а не някой избушен Спарк. Интелигентните хора карат на ток, а булгар-булгар още си тачи 1.9 TDI.

    Коментиран от #50, #61

  • 47 Баронеца-СФ

    5 2 Отговор

    До коментар #9 от "Емил":

    Така е! 👍 Преди години се отказах да купя нова кола именно поради цифрите в сервизите им през гаранционния период,застраховки и... един базов модел кош излиза колкото къщата ми която купих вместо новата им тенекия😆
  • 48 Ха ха ха

    4 4 Отговор

    До коментар #23 от "Haha":

    Голф нормална кола? Съчувствам ти, 1600км

    Коментиран от #73

  • 49 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "Случаен":

    Как какво. Ще се правят че нищо не е станало. Да си видял електро хипи да си признае за нещо.
  • 50 Шишо

    8 0 Отговор

    До коментар #46 от "хайнрих химлер":

    Не се изхвърляй, всички искаме да имаме електомобил. Погледни реалността в Българските градове. Към този момент как си представяш един милион електромобили само в София? Разходи се из ж.к. - старите и новоизникналите, виж инфраструктурата, местата за паркиране и може да ти светне защо още караме 1.9ТДИ . Това е положението и не само в София.
  • 51 Гост

    0 3 Отговор

    До коментар #33 от "Протестър":

    Аз работя в цех за колбаси. Още на другия ден шефа ще е вдигнал цената на саламите и ти пак ще си купуваш същото количество с голямата си заплата
  • 52 дада

    2 0 Отговор
    един въпрос да попитам тези батерий след примерно 1-2 години капацитета им същия ли си остава или има спад щото ако има трябва да се зарежда по често и няма да е по икономично ако някой зна е.

    Коментиран от #55

  • 53 ЧЕКМЕДЖЕТО НА МАФИЯТА

    13 2 Отговор
    КОЛКО МНОГО ШАРАНИ ОБСЪЖДАТ ДА ЛАПНАТ ЛИ СТРЪВТА И ЗАЩО ТРЯБВА ДА Е ЛАПНАТ. ШАРАНИ УСПЕХ С НАЛАПВАНЕТО. МАФИЯТА СКОРО ЩЕ ВИ ВДИГНЕ ТОКА И ДАНЪЦИТЕ, ПРОСТО ЧАКАТ ДА НАЛАПАТЕ МАСОВО СТРЪВТА.

    Коментиран от #56

  • 54 Емигрант заради вас русофилистиците

    0 4 Отговор

    До коментар #33 от "Протестър":

    Като изметете хунтата...заплатите ви ще станст 95 00, а може и повече, защото е 2020 , а не 1996/7...
  • 55 Ами колко да пада

    2 10 Отговор

    До коментар #52 от "дада":

    Батерията на Тесла държи капацитета си по книжка цели 7 години. След това пада бавно до 85%, като може спокойно да изкара 1600000 км. На практика батериите на Тесла са вечни и са го доказали навсякъде по света.
  • 56 Виж го ти

    0 15 Отговор

    До коментар #53 от "ЧЕКМЕДЖЕТО НА МАФИЯТА":

    Токът не само че няма да поскъпне, даже напротив, ще поевтинее. Колкото повече се увеличава потреблението, толкова по-вече пада цената. Това е закон в икономиката и не е зле най-накрая да го проумеете.

    Коментиран от #71

  • 57 Блу

    4 1 Отговор

    До коментар #9 от "Емил":

    Какво масло и филтри имате предвид - електромибилите не се нуждаят от смяна на масло на ДВГ и нямат маслен и горивен филтър.
    Единственият филтър е този на купето и него не е задължително да го сменяте във фирмен сервиз.
  • 58 Аоо

    3 3 Отговор
    Ами като свърши батерйкста сле д две години тогава какво правим ще излез е двойно разхода според двг. А и като свърши батерията някъде насред пътя пътна помощ не возят безплатно.

    Коментиран от #68

  • 59 ВАГ

    3 1 Отговор
    Няма по-големи боклуци от електричките (ако нямат привилегии никой няма да си ги купи) ,но тези от снимките са гробокопачите на Теслъта.
  • 60 ВАГ

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "Йозеф":

    Ако нашата държава извади пари да субсидира електричките няма да има за сараи и за чекмеджетата,за тва друг път.
  • 61 Варсови

    8 3 Отговор

    До коментар #46 от "хайнрих химлер":

    Говориш глупости дорогой.Дори скъпа Тесла е с пробег 700км рекорда е 1078 със скорост 40 км/ч на кой път междуградско ще излезнеш с такава скорост.Неудобни са имат малък пробег мислиш ги и планираш всяко пътуване не е удобно това е.Скъпи са.Ще станат масови когато станат евтини а за да станат евтини ще са с малки батерии което значи малък пробег а когато пробега им е малък няма да ги купуват.ДВГ е ефективен товане затова и го има иначе отдавна да е изчезнал.Колкото са по-големи батериите и е с по-голям пробег толкова повече поскъпват.Плътността на батериите си има теоретична максимална стойност и тя е близо да бъде достигната.ДВГ е кралят.
  • 62 Минаващ

    3 1 Отговор
    Ти карай електричка и не замърсявай докато китайците имат суперзамърсяващо производство дори да спреш и да дишаш пак няма да има значение за Планетата а тя е обща.

    Коментиран от #64, #66

  • 63 Минаващ

    4 1 Отговор
    Ти карай електричка и не замърсявай докато китайците имат суперзамърсяващо производство дори да спреш и да дишаш пак няма да има значение за Планетата а тя е обща.
  • 64 Димов

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "Минаващ":

    Разгеле! Един, който да е проумял нещата.
  • 65 Команг

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "пилот на Ферари":

    Не живеат сите в блока!
  • 66 СНиколов

    4 0 Отговор

    До коментар #62 от "Минаващ":

    Тоест като комшията си изхвърля боклука през терасата
    аз да не ходя до кофата за боклук
    ами и аз да почна да изхвърлям през терасата ??? !!!
  • 67 ΞLΞVΛTΞ

    3 1 Отговор

    До коментар #27 от "Driving pleasure":

    3.5 кВт дава домашната мрежа. Едно движение да я закачиш след работа, до полунощ е готова. Все пак над 100км градско карат таксиджии и снабдители. Да припалваш, за да отидеш до работа на няколко километра и да гориш пари на празен ход в задръствания е пълен абсурд.

    Коментиран от #78

  • 68 ecarsbg

    4 2 Отговор

    До коментар #58 от "Аоо":

    "батерийката" да не е пиене че да ти свърши?
    Франсиско Каранса (Renault-Nissan Energy Services): "Батерията на Nissan Leaf е с 22 години живот".     Свен Бауер (BMW battery): "BMW i3 има никел-кобалт-манганови клетки с твърда сърцевина. Конструирани са за 20 години живот.  Потвърдено от множество серийни тестове"

    Коментиран от #70

  • 69 Знайко

    3 3 Отговор
    А ко праим след 3-4 години, когато батерията издъхне ? Смяната на батерията що не се слага в сметките ?

    Коментиран от #79

  • 70 фен

    5 0 Отговор

    До коментар #68 от "ecarsbg":

    След 20 години ще разберем истина ли е или реклама.Сега говорят така за да убедят да си купиш.Сериини тестове.Голям майтап!
  • 71 ЧЕКМЕДЖЕТО НА МАФИЯТА

    8 1 Отговор

    До коментар #56 от "Виж го ти":

    ДРАГИ МАРСИАНЕЦО ДО КРАЯ НА МЕСЕЦА ЗАДЪЛЖАВАТ НА БИЗНЕСА МАЛЪК И ГОЛЯМ ДА ПЛАЩА НА ОЩЕ ЕДИН ПОСРЕДНИК НАРЕЧЕН ДОСТАВЧИК НА ТОК. ПОСРЕДНИК ЛАПАЧ КОЙТО НИЩО НЕ ПРАВИ. СЛЕДВА ВСИЧКИ ДОМАШНИ ПОТРЕБИТЕЛИ И ТЕ ДА БЪДАТ ВКЛЮЧЕНИ В ТИЯ СКРИТИ ДАНЪЦИ - ДОСТАВЧИК НА ТОК. ГАРАНТИРАНО ОТ УПРАВЛЯВАЩАТА МАФИЯ ГЕРБ И ГЛАВНИЯ МАФИОТ БОЙКО.
  • 72 Тотга

    0 0 Отговор
    Да уе
  • 73 435653

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Ха ха ха":

    Човека не кара голф 5 или 4. а 6 или 7. И е по-нормална от рено зое или Смарт или Шкода цитиго. Знам, че ти караш сиг е60 или е класа но говорим за колегата гоуфа и Шкода Цитигоу

    Коментиран от #75

  • 74 Jack Bauer

    3 0 Отговор
    Автора е в голяма грешка - E-Golf 64'000BGN, Golf VIII - 52'000BGN разликата е около 20%, да не говорим че за 52 х.лв. по-изгодно ми е да си взема Пежо 508 вместо Голф-а.

    Коментиран от #76

  • 75 Импиичмънт

    1 3 Отговор

    До коментар #73 от "435653":

    Зои е Клио Шкода Ситиго е ФВ ЪП или Рено Туинго товст Зои е една класа над ситиго и смарт тъй като смарта си е чисто Туинго.Не пиши като си нямаш и хал хабер от автомобили.
  • 76 Случаен

    3 0 Отговор

    До коментар #74 от "Jack Bauer":

    Да, а сметката е за 5 години по 10000 км. Горивото и маслата са около 7000лева, а на запад има субсидии... Така че дори и н на лизинг излиза съпоставимо.
  • 77 Юсуф

    2 0 Отговор
    Рено Зои е най-продаваната електрическа кола в Германия.Това доказва какъв бклук е БМВ и3.И наистина и3 е с 20,000 лева по скъпо предполагам че в Германия е същото.Бмв и8 е същият бклук затова и го спират от производство.
  • 78 ΞLΞVΛTΞ

    1 0 Отговор

    До коментар #67 от "ΞLΞVΛTΞ":

    Ще горя колкото си искам.Така звучи Свободата.

    Коментиран от #80

  • 79 ecarsbg

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "Знайко":

    Батерията да не е магаре, че да "издъхне"? Всяка нова кола е с гаранция на батерията 8 години. Такъв е стандартът за всички.
  • 80 ΞLΞVΛTΞ

    3 3 Отговор

    До коментар #78 от "ΞLΞVΛTΞ":

    За свобода можем говорим, драги преписвачо, САМО И ЕДИНСТВЕНО, когато тя НЕ засяга чуждата свобода т.е. свободата да дишаш нормално. Ако колата ти изпуска отровни газове, свобода можеш да имаш на нивата и сред полето извън населените места. И понеже всеки си мисли, че може да прави каквото си иска, тук идва ролята на държавата да регламентира правата и "свободите". Когато я има, обаче

    Коментиран от #81

  • 81 ΞLΞVΛTΞ

    3 3 Отговор

    До коментар #80 от "ΞLΞVΛTΞ":

    Как ще те санкционират и откъде накъде като плащаш данъци.Държавата това СЪМ АЗ.
  • 82 Качака

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "W221":

    Е и много грозен също така,хаха.
  • 83 Хохохо

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Renault👌":

    Ти се шегуваш:Д
  • 84 сиси

    1 0 Отговор
    Средната продьлжителност на живота е 70 години ,така че ,тровете вьздуха ,тровете се ,тровете всичко наоколо-астматиците се увеличават постоянно включително деца и ськращавайте живота на всички вкльчително и вашия