Париж, Франция. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.
Точно преди автомобилното изложение в Мюнхен, румънската марка Dacia представи своя нов модел - Jogger. Най-общо казано автомобилът представлява компактно комби с функции на кросоувър. Въпреки изцяло новото и непознато име, моделът представлява доста по-просторна версия на сегашните Logan и Sandero.
Jogger се базира на платформата CMF-B и в предната си част почти копира новите Logan и Sandero. След предните врати обаче, дизайнерите са направили една интересна чупка, като след нея нещата стават различни. Jogger има специални характеристики: Това е най -големият модел на Dacia, както и първият автомобил от румънската марка с хибриден силов тракт.
Както обещават от Dacia, Jogger ще бъде „най-достъпният семеен автомобил в C-сегмента, при това такъв, който има наклонности за движение и извън пътя“. В сравнение със Sandero, междуосието е разтеглено с 300 милиметра, за да побере допълнителните седалки на трети ред. Автомобилът обаче ще се предлага както с пет, така и със седемместни варианти.
В първия случай обемът на багажника ще бъде 708 литра, а във втория - 160 литра и 565 литра със сгънати гърбове на третия ред седалки. Всички задни седалки могат много лесно да бъдат напълно свалени, за да се поберат извънгабаритни товари: в този случай обемът се увеличава до впечатляващите 1 819 литра.
В допълнение към форм-фактора, Jogger се различава от Sandero по дизайна на задната част със специални светлини с Y-образна графика, простиращи се почти до покрива. Предната част, заедно с диодна оптика, както и пластмасови странични декоративни прагове и релси на покрива копират Sandero във версията му Stepway.
Интересно е още, че пътният просвет на Jogger е цели 200 милиметра, което е повече от клиренса на много от кросоувърите на пазара. Що се отнася до интериора, то комбито също е заимствало много от Logan и Sandero. Базовият Jogger е оборудван с иновационната докинг станция за смартфон, Bluetooth, USB порт и 3.5-инчов TFT мини дисплей.
По -скъпата версия - Media Display - добавя още два високоговорителя и осем инчов сензорен екран, а най -скъпият вариант идва със система Media Nav с шест високоговорителя, която поддържа безжична интеграция със смартфони, работещи под iOS и Android.
Като опции се предлагат отопляеми предни седалки, климатик с отделен дисплей, камера за задно виждане, асистент за паркиране и система за следене на сляпата зона. При старта на продажбите гамата на Dacia Jogger ще включва два традиционни двигателя с вътрешно горене. Това са двугоривен двигател с мощност 100 конски сили, работещ на бензин и газ, както и еднолитров трицилиндров мотор с турбо, произвеждащ 110 конски сили и комбиниран с шестстепенна ръчна трансмисия.
Въпреки своя офроуд характер, Jogger е само с предно предаване, което изключва вътрешната конкуренция с Duster. През 2023 г. в палитрата на комбито ще се появи и хибридна модификация, базирана на 1.6-литров двигател с автоматична трансмисия. Както обещават от Dacia, Jogger ще бъде най-евтиният седемместен модел с бензинов двигател.
За началото на продажбите Dacia е подготвила и една специална версия Extreme с по -брутален имидж. Той ще се отличава с черни елементи: релси на покрива, джанти и антена „перка“, както и със специални стикери по каросерията. В допълнение, този Jogger ще получи червени шевове на седалките, хромирани вложки в корите на вратите и пълен комплект оборудване.
Приемането на поръчки за Jogger в Европа ще започне през ноември, а колата ще се появи в шоурумите през 2022 г. Официално цената все още не е обявена, но според наши източници, които бяха на мястото на премиерата във френската столица приблизителната начална цена ще бъде 15 хиляди евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Така е
До коментар #1 от "Инспектор Мадуро":
Благодарение на политическо мафиотската стабилност у нас последните 30 години-никой не иска да произвежда тукКоментиран от #20, #29, #47
10:22 04.09.2021
3 Марио
Коментиран от #4, #5
10:23 04.09.2021
4 Badjoto
До коментар #3 от "Марио":
Вярно е, само съжалявам че няма по-мощни мотори... 3-цилиндъра, 1.0л и 100кс са прекалено малко.Коментиран от #34
10:28 04.09.2021
5 БАЙ Х@Й ‼️
До коментар #3 от "Марио":
Комби, с пет/седем човека, поне два пълни куфара и катериш Шипка август месец с трицилиндрово еднолитрово турбо‼️ Приятен път‼️Коментиран от #31, #35, #40, #44, #57
10:29 04.09.2021
6 Загрижен
Коментиран от #8, #11, #36
10:32 04.09.2021
7 оня с коня
10:49 04.09.2021
8 БАЙ Х@Й ‼️
До коментар #6 от "Загрижен":
🇧🇬"Официално цената все още не е обявена..." 🇧🇬 доста ни обещаваха заплати, стандарт... 🇧🇬10:51 04.09.2021
9 Тео
11:18 04.09.2021
10 Очуден
11:20 04.09.2021
11 ВикиЛексъсВарна
До коментар #6 от "Загрижен":
при Дачия екстрите са много евтини! Най-скъпта екстра им е навигацията + свързване с Андроид Ауто и Епъл Кар + отопление на огледалата - 990 лв. за Сандеро Степуей 2021г...Джогера на Газ с навигация и този степуей оранж цвят ще струва около 33 500 лв....без конкуренция цена за 7 местен огромен закрит пикап с размери дължина 460 см. - 184 см. широчина и 170 см. височина. Моторите за старта са малки обаче и трябваше да има във скъпата версия 1.3 тце от новия Каптюр и фейсовия Дъстър със 155 коня още от 2500 об.Коментиран от #19
11:21 04.09.2021
12 Име
Коментиран от #15
11:21 04.09.2021
13 пешо ахмака
Коментиран от #18, #72
11:34 04.09.2021
14 Недоразумение
Коментиран от #49
11:37 04.09.2021
15 старо
До коментар #12 от "Име":
Хаха това вярно отзад е като старите СУВ на Волво11:38 04.09.2021
16 В е л и к и я
11:43 04.09.2021
17 Да така е
До коментар #1 от "Инспектор Мадуро":
Но все пак трябва да се има предвид, че това е инвестиция на Рено, както Шкода е нa WV. Основните парични потоци отиват в страните на компаниите майки - както нашите "родни" хранителни вериги. По тази причина Турция започна много проекти за собствени автомобили, купи известни търговски марки на бяла техника, стартира собствено военно производство, самолетостроене. Китай от селскостопанска бедна страна за 40 години стана фабриката на света и разви доста собствени отрасли като автомобилостроене, електроника и т.н. (и то без да е за сметка на традиционното селско стопанство или друго нещо).... Примери много, но сами се взимат в ръце и работят по целите си.11:47 04.09.2021
18 Така е
До коментар #13 от "пешо ахмака":
Само бедните фирми12:16 04.09.2021
19 Не благодаря
До коментар #11 от "ВикиЛексъсВарна":
За 33 500 лв получаваш боклук ....без конкуренцияКоментиран от #21, #30
12:20 04.09.2021
20 Малък Тошко
До коментар #2 от "Така е":
Само да ти напомня, че Рено се отказаха да произвеждат в България, благодарение още по време на комунягите и затова се преместиха в Румъния.12:34 04.09.2021
21 ВикиЛексъсВарна
До коментар #19 от "Не благодаря":
Да - предвид че и за фирми ще е без ддс - цената за тях на бозовия Джогер без ддс ще им идва на 26 000 лв. за фирми...което е уникална цена...повечето фирми - куриери ще купуват Джогер ЛПГ на фабричен газ пропан течна фаза с 6 ст. ръчна ск.кутия....29 990 лв. без ддс...разхода му е 8 литра газ в смесен режим 50 кмградско/50 км. извънградско...8 лева и 50 ст. за 100 км. - безпрецедентно нисък разход за огромно купе сравнимо при свалени седалки с Транзит - Кънект14:08 04.09.2021
22 Стига!
Който иска нека се смее, казвам го с впечатления от няколко такива двигателя.
Коментиран от #24, #25, #45
14:54 04.09.2021
23 OMEGA
Коментиран от #50
15:07 04.09.2021
24 антрашпиц
До коментар #22 от "Стига!":
Нито ти се смея,нито ти се подигравам.Само питам : Каво донабира при 140 км в час?С попътен вятър евентуално до 165-170...Аз си мисля,че колата за тия пари никак не е лоша,но все пак трябваше да има и един по -мощен двигател.За тая кола щяха да похождат едни 140-150 конски сили ...16:09 04.09.2021
25 антрашпиц
До коментар #22 от "Стига!":
А и един дизелак никак нямаше да е зле да сложат,например 2.0 дци...16:12 04.09.2021
26 гост
Нeпрaвитeлcтвeнитe oргaнизaции щe бъдaт прeдcтaвлявaни oт aдвoкaтитe Рeмo Клингeр и Рoдa Фeрхaйeн, кoитo прeз мaй прeдcтвлявaхa ищцитe пo ключoвoтo дeлo, пo кoeтo бe пocтaнoвeнo, чe дo крaя нa гoдинaтa Гeрмaния трябвa дa прeдcтaви плaн кaк щe нaмaли въглeрoднитe cи eмиcии дo нулeвo рaвнищe към 2050 гoдинa.
Пo-къcнo днec "Грийнпийc" и DUH щe дaдaт прecкoнфeрeнция, нa кoятo щe прeдcтaвят пo-пoдрoбнo дeлoтo.
И тoвa e caмo нaчaлoтo , вeчe имa зaвeдeни хиляди чacтни дeлa cрeщу чacтни coбcтвeници нa пeтрoлки oт тeхни cъceди зa зaмърcявaнe нa въздухa и уврeждaнe нa здрaвeтo !!! Caмo някoлкo тaкивa минaли прeз cъдa щe oзнaчaвaт кoмпeнcaции зa милиoни и милиaрди , кoeтo пък пoзнaйтe кaквo знaчи зa прoдaжбитe нa кюмбeтaтa !!!
16:58 04.09.2021
27 Бръм
17:01 04.09.2021
28 Ужас
Коментиран от #53
17:12 04.09.2021
29 Хахахаха
До коментар #2 от "Така е":
По скоро благодарение на всички нас който го търпим и само си пишеме по разни форуми а хората излизат и оправят нещата17:17 04.09.2021
30 Хахахаха
До коментар #19 от "Не благодаря":
Я кажи ти кво Ферари си паркирал пред вас но честно пък тогава казвай кое какво е хахаха караш някаква 20г барака и вече си компетентен17:23 04.09.2021
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Емил
17:26 04.09.2021
33 .....
17:29 04.09.2021
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Гришо
До коментар #5 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Слабите двигатели нямат проблем на Шипка защото там караш на ниска предавка и има много завой и караш с 30 до 50 км/ч . И на магистралата няма да имаш проблем 120 км/ч ще ги поддържа без проблем.Проблема е на обикновен път извън града където трудно ще изпреварваш. Но 110 коня мотора съм сигурен ,че ще се справи защото е с турбо и въртящи момент е друг.Карам Октавия 2 комби1,9 105 коня и е от същия клас,ами да ти кажа ,че върви много прилично.Няма засъхване,а е само 105 коня.Коментиран от #38, #41
17:55 04.09.2021
36 Петров
До коментар #6 от "Загрижен":
Престъпници са тези в затворите!А тези, които ни управляват, те нито го престъпват закона, те направо го пренебрегват и газят, нито са в затворите! За тези трябва някаква друга нова дума! Сигурно учените от БАН ги е страх да измислят такава!Може би през римската епоха е било, чак такова беззаконие!
18:03 04.09.2021
37 Коки тайсана
18:43 04.09.2021
38 ВикиЛексъсВарна
До коментар #35 от "Гришо":
1,9 литра ТУРБО ДИЗЕЛ - 105 конят нямат нищо общо с умрелите 100 коня идващи от 0.9л. бнзин! Разликата е огромна!!! 1.9 литровия турбо дизел има 320 НМ още от 2000 об....и убийстгвена тяга на баир! Докато умрялата 3 цл. 0.9л. сенокосачка има налични смешните 200 нм. след 3600 об....на дълъг над 4-5 км. баир с трима възрастни и вкл. климатик умира след 300 метра и забива на 60 км в час! Докато 1.9 литровия турбо дизел тегли здраво със 110 км в час и на баир и с 5 човека!!! 0.9 л. дърпа само на равно с изкл. климатик задължително!Коментиран от #39
19:21 04.09.2021
39 Бръм
До коментар #38 от "ВикиЛексъсВарна":
Само да те попитам ти излизаш да шофираш по-често извънградско? Щото аз редовно и да ти кажа на 100 коли 1 е с четирима и повече души вътре. Всичко останало е един двама в кола. Не бъди душманин на джоба на другите и уважавай възможностите им. В крайна сметка тая тенекия е да те закара от т.А до т.Б. Ако си и добър шофьор проблеми нямаш, нали!?19:30 04.09.2021
40 гост
До коментар #5 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Га бяха пасатите по 65кс и ги внасяха от Германията не рева. Сега 100кс с турбо-тяга са ти малко. Не са много, ама това е евтина кола с много място и приличен дизайн. Ако й сложат 160кс 1.3л битурбото вероятно ще е по-добре, но няма да ти я продават под 45х.лв, тогава ще кажеш, че ти е скъпо. Ти вероятно пак ще ги дадеш тези 30бона, ама за немски премиум на 10г. и 300кс. Моят съсед направи същото с една Х5 и до втората година олекна с над 15х.лв още само за обслужване и смяна на части, давай.Коментиран от #54, #86
20:05 04.09.2021
41 БАЙ Х@Й ‼️
До коментар #35 от "Гришо":
1,9 са добри мотори! И нямат нищо общо с 0,9! Колегата в общи линии е развил темата , само ще добавя освен проблемите нагоре , надолу ще слизаш на практика на свободна!Коментиран от #42, #43
20:20 04.09.2021
42 антрашпиц
До коментар #41 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Колега,повтарям : От 1.9дци 120/130 кс,по-добър е 2.0дци-150 кс.И ще подхожда идеално на тази кола..
21:38 04.09.2021
43 антрашпиц
До коментар #41 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Да,стариндвигатели са,ама говорим за Дачия,а не за Рено.Този двигател дето е 1.6 битурбодизел със 160 кс не ми е много познат.Незнам дали го бива...21:40 04.09.2021
44 kkk
До коментар #5 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Кога ще схванете, че единственият пазар който гонят Дачия е този на СЛУЖЕБНИТЕ КОЛИ.Започнаха с грозни и здрави коли без никакви екстри, минаха на горе-долу прилични на вид коли които фирмите купуват още повече щото не са грозни вече, а сега вече ги направиха симпатични и ще вдигнат още продажбите. Не случайно и започват с мотора на газ който е изненадващо здрав- гони се максимална икономия за клиента и това е яка кукичка за бизнеса.
А и за служебна кола карана 98% от времето в града мощността е без значение...
Коментиран от #68
22:05 04.09.2021
45 Агист
До коментар #22 от "Стига!":
Айде скрий се, тия приказки, на децата в детската градина.Големия Мотор е Голям, малкия Мотор си е Малък.. Вицове ми омръзна да чета.!
А пък салата виж за Ракията да направиш.. - това по Може.
Коментиран от #48
22:21 04.09.2021
46 барета
22:30 04.09.2021
47 барета
До коментар #2 от "Така е":
щото преди това всички искаха , не разбрахте ли ,че ще си носим срама по челото оставен от комунистите още поне 2-3 поколения!Коментиран от #65
22:34 04.09.2021
48 Хаха
До коментар #45 от "Агист":
Карай си пълнолетната кола с голям мотор, с това сметкаджийско псевдо мислене тъкмо като я скапая тази с малкия двигател ти ще я купиш. Този път гимназялна и да почерпиш, както си му е реда!Коментиран от #56
22:44 04.09.2021
49 старият рокер
До коментар #14 от "Недоразумение":
Не малко , много! все пак дачия е рено ,а онова дето го споменаваш е неква гавра с техниката!Рашките, никога не са могли дори да откраднат технология и тя да сработи ,камо ли да измислят сами такава! Москвич -опел/бмв, лада -фиат,останалите нямат смисъл от коментар! А , ако някой си мисли ,че прословутите руски самальоти са с руски двигатели ,има много здраве, двг-тата са им разработка на най- омразните им англичани, ролс-ройс! Ама нали трЕа а са бием у гАрдите , и да се издигаме в очите на слепите!22:46 04.09.2021
50 simo
До коментар #23 от "OMEGA":
българите се хванаха с русия...с германия беше преди 70г00:10 05.09.2021
51 F16
00:58 05.09.2021
52 Пешо Бедняка
Коментиран от #77
01:56 05.09.2021
53 Ко каза ко
До коментар #28 от "Ужас":
Така е!!! Виж нашите чушкопеци всяка година - нов модел . Направо ги разбиваме румънците! Така и ще продължаваме.03:34 05.09.2021
54 БАЙ Х@Й ‼️
До коментар #40 от "гост":
Първо, мисля че тази статия е за Дачия , а не за стотиците други марки и модели ! Второ, конете продават колата , като лъскава опаковка , по-важно е кога са налични ( при 2000 или при 6000 оборота) , както и въртящия момент който двигателя осигурява‼️Коментиран от #55
05:08 05.09.2021
55 Stoich
До коментар #54 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Така е. Конете продават колата, а въртящия момент печели състезанието.06:30 05.09.2021
56 kkk
До коментар #48 от "Хаха":
Ей тука много грешиш- никой няма да ти купи миксера точно заради калпавия мотор. И не щото е Дачия- важи за всички нови коли. 3 цилиндъра с духалка имат живот около 150 000км. и почват грижите + техн. НЕВЪЗМОЖНОСТ за основен ремонт много рязко те лишава от клиенти като решиш да смениш колата.Коментиран от #58
06:32 05.09.2021
57 robi
До коментар #5 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Трябва да и сложат един стикер. Моля не предприемайте изпреварване, освен ако е абсолютно наложително, и нека силата да бъде с вас.07:29 05.09.2021
58 5666
До коментар #56 от "kkk":
Точно по тази причина не сменям моят 1,9 дизел 120 к.с.07:30 05.09.2021
59 5577
Коментиран от #63
07:52 05.09.2021
60 комбайнер
Коментиран от #66, #67
07:55 05.09.2021
61 РОН БУРГУНДИ
Коментиран от #62
09:22 05.09.2021
62 Хо хо хо
До коментар #61 от "РОН БУРГУНДИ":
ти не си ли разбрал че колкото си по-беден по-скъп ти става живота.09:26 05.09.2021
63 kkk
До коментар #59 от "5577":
Не позна, 100 коня са една гола цифра дето нищо не значи и е МНОГО ВАЖНО как ги получаваш. Питаш гугъл що е то "Theres No Replacement for Displacement" и може и да схванеш някога защо мижави мотори с духалки са в категория "боклуци"... Примерче:Огромен кораб като Кадилак Ескалейд дълга база (2,5 тона звяр), с буквално допотопен атмосферен V8 мотор (тоя динозавър е с ДВА клапана на цилиндър) и с не много сложната технология "изключване на цилиндри когато не са нужни" при спокойно каране извън града ми е давал многократно 11/100 разход. Съпоставим чат-пат по размер и тегло европейски джип с най-модерните мотори и 3000 подобрения за икономия ми даваше същите 11/100 разход. Само дето щатския звяр е 6.2л и с ресурс за поне 500 000 мили, а нашенското е с 4.0-4.5л. мотор и ресурс пряко сили 300 000км.- усещаш ли разликата отде идва?
09:47 05.09.2021
64 ABC
10:54 05.09.2021
65 Циганин
До коментар #47 от "барета":
Абе що всички дето плюете по комунистите не идете да посвирите на Бойко ДА НЕ БИ РУМЪНЦИТЕ ДА НЕ БЯХА КОМУНИСТИ ИМАТ ХОРАТА ПОЛИТИЦИ А НЕ КРАДЛИВИ АЛЧНИ И НЕМИСЛИМО ГЛУПАВИ ТИКВИ И КАСКЕТИ11:06 05.09.2021
66 Циганин
До коментар #60 от "комбайнер":
Ти да видиш а пък каква музика свирим на всички които пожелаят БИЗНЕС УСЛУГИ11:21 05.09.2021
67 Циганин
До коментар #60 от "комбайнер":
Ти да видиш а пък каква музика свирим на всички които пожелаят БИЗНЕС УСЛУГИ11:21 05.09.2021
68 Запознат
До коментар #44 от "kkk":
Вчера гледах немско предаване за автомобили. Представиха новото сандеро и казаха, че 80% от продажбите са на частни клиенти. Повече от много други марки немски и френски. И от базов модел дачия никой не купува. Това е маркетингов трик от дачия, а те печелят от коли с екстри.Коментиран от #70, #73
12:10 05.09.2021
69 Бай Х.й
Скорост-до 110км/ч.,пътища Български !
Информация за размишление !!!
Коментиран от #74
13:35 05.09.2021
70 БАЙ Х@Й ‼️
До коментар #68 от "Запознат":
Не виждам защо са минусите ‼️ Още повече , че спести факта ,че румънката по френски лиценз , всъщност е мароканка ( мейд ин Мароко)‼️13:49 05.09.2021
71 ???
14:20 05.09.2021
72 Порно
До коментар #13 от "пешо ахмака":
Фирмен автомобил на бензин или газ? Липсата на дизел им отрязва доста пазара. Които карат повечко км ще им излезе по евтино Кади за 50 х плюс , но на дизел , или друга баничарка , отколкото това недоразумение. Отделно предимствата на по високия въртящ момент.Коментиран от #75
14:20 05.09.2021
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 Тома Неверни
До коментар #69 от "Бай Х.й":
Пресен пример - Пежо 308 дизел, 1160 км без да светне резервата. От засичането пълно до пълно се оказаха почти 49 литра. Скорост до 140 на магистралата, и постоянно над 100 по шосе. Баира Девня Слънчево го почвам със 130 кмч и го качвам със същата скорост без да добавям газ. С двама души и багаж, общо около 300 кг. Опитай с три цилиндъра.17:02 05.09.2021
75 Д фен
До коментар #72 от "Порно":
кади 6 л.нафта ×2.30 или 9л газ× 1.18 ти ги сметни.19:21 05.09.2021
76 Галфон
04:09 06.09.2021
77 Шофьорът
До коментар #52 от "Пешо Бедняка":
Дачия Логан 1.0tce 90 k.с. CVT автомат,багажника пълен до горе с куфари,4 човека и климатика включен,върви спокойно по магистралата със 150 км/ч и 3000 Об/минута.От Пловдив до Банско отидохме и се върнахме и вървеше чудесно колата.Коментиран от #80, #85
08:13 06.09.2021
78 Гражданин
08:34 06.09.2021
79 дизайн
09:55 06.09.2021
80 Някой си
До коментар #77 от "Шофьорът":
Това CVT e на фирмата Jatco, която снабдява много производители с автоматични кутии, вкл. Нисан, Мицубиши, Рено и др. Известни са с това, че CVT-to дава сериозни проблеми още от 30-50к км... Дано не сте изтеглили късата клечка. Иначе Джогъра изгледжда прилично, но с този двигател ще е мъка при изпреварване... За града и магистралата да закрепиш на 130 на круз конреол става, но дойде ли баир или ТИР на двулентор път, някой ще трябва да слиза и да бута... Казват, че 2023 ще има хибрид - 1.6 бензин атмосферка с батерия, но предполагам цената ще гони 40к, а за тези пари има по-добри коли... Успех на Дачия, личи си че хората се стараят.Коментиран от #81, #83
13:50 06.09.2021
81 kkk
До коментар #80 от "Някой си":
Колко пъти да го обяснявам- ЕДИНСТВЕНАТА ЦЕЛ на Дачия са бизнес клиентите, на никой не му пука за изпреварвания и т.н. За да прилъжеш бизнес клиента Дачия-та задължително трябва да е:- евтина за покупка, поне относително
- да е здрава като цяло
- евтина за поддръжка
- с нисък разход
И това досега го постигаха без особени издънки. Сега когато вече е и симпатична на вид и прилично оборудвана става още по-интересна за фирмите. Аз вече си поиграх с фотошопа и специално в този цвят от снимките колата изглежда страхотно брандирана за моята фирма. В момента имам над 10 Лоджи-та които се движат без никакъв брандинг щото ме е срам да си сложа логото на такова грозно животно. Познай кой догодина ще подмени половината си Лоджи-та с това...
16:12 06.09.2021
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 Гражданин
До коментар #80 от "Някой си":
Това CVT е вече с изчистени детски болести,които ги е имало преди 10-15 години.Трябва доста да се постарае някой,за да счупи тази кутия.Кара ли се нормално няма никакви проблеми.Ако е служебна или рентакар-лошо,тогава може и да успеят.Автомобила идва с фабрична гаранция.Къса клечка се вади с автомобил N-та употреба с незнайна история.Успех на всички такива с бивши "премиуми".17:00 07.09.2021
84 Автомонтьор
17:13 07.09.2021
85 Дъстър
До коментар #77 от "Шофьорът":
Тоз миксер е толкова недоразумен, че... Яд ме е да го гледам! Че го и имам на сандеро степ. Та заедно със сандерото взех за лично ползване логан мсв степ - фул екстри 95 коня E 6d (последния истински двигател) - нафта естествено! Логана е буквално самолет - 110 коня дизелов дъстър само с предно си го апва на 1-2-3 "отзад напред и на обратно", където и да го гепи!!! А сандерото ги гледа разногледо и се чуди що не им влияе земното притегляне и възд. съпротивление😀😀😀! Както на него. Та как логана при 3000 об/м е на 155 км/ч, а бензиновия миксер - също? И понеже знам астматика на какви обороти е - поправи се!!! И апропо - тези що върнаха старото мсв в нова кожа и име?! Дано запазят някакво комби поне?! В крос вариант.00:19 08.09.2021
86 Златкокюлчо
До коментар #40 от "гост":
Нва евтина кола с гаранция е 100 пъти по-добре от скъпа стара09:51 11.09.2021
87 sedef
19:38 11.09.2021
88 Доккерчо!
07:14 13.09.2021