7 Ноември, 2021 13:15 36 464 64

Най-евтините нови коли у нас

  • нови автомобили-
  • цена-
  • българия
Най-евтините нови коли у нас - 1

Доскоро у нас се предлагаха нови автомобили на цени под 20 000 лв, но сега, за съжаление такива вече няма. Марките Dacia и Toyota предлагат два модела, които към днешна дата са най-евтините нови автомобили, продаващи се в България.

Най-евтините нови коли у нас

Става дума за моделите Sandero и Aygo, като румънското предложение е по-скъпо само със 110 лв в базовата си конфигурация, но пък Dacia-та е по-голяма от Toyota-та. У нас цените за новата Dacia Sandero стартират от 20 200 лв.

Най-евтините нови коли у нас

Както вече споменахме, само със 110 лв по-евтино, може да се вземе базовото изпълнение на Aygo. Цената му е 20 090 лв., а изпълнението е с eднoлитpoв бeнзинoв двигaтeл c мощност 72 ĸoнcĸи cили и пeтcтeпeннa pъчнa cĸopocтнa ĸyтия.

Най-евтините нови коли у нас

Toyota-та е с пет врати и прилично оборудване, включващо и климатик. Що се отнася до Dacia-та, най-евтината ѝ версия е оборудвана с атмосферен двигател с мощност 65 конски сили.

Най-евтините нови коли у нас


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 47 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пич

    38 34 Отговор
    Идеални
  • 2 Сарая

    84 19 Отговор
    Карах тест на Дачията скоро … добре е за парите си !
  • 3 БАЙ Х@Й‼

    46 16 Отговор
    Колко ли е румънска МАРОКАНКАТА ‼️

    Коментиран от #27, #47

  • 4 оня с магарето

    59 6 Отговор
    Друг вариант е да си купите върната такава от някой на който не е харесва или не може да я плаща повече

    Коментиран от #15

  • 5 БАЙ Х@Й‼

    39 13 Отговор
    А японка ли е другата щом Концернът PSA и Toyota потвърдиха, че Toyota ще поеме изцяло собствеността на съвместното предприятие в Колин, Чехия, където произвеждат градските автомобили Citroen C1, Peugeot 108 и Toyota Aygo.

    Коментиран от #8

  • 6 Аноним

    27 46 Отговор
    Honda Civic 10 генерация най доброто за 20-30 хиляди

    Коментиран от #10, #48

  • 7 Емил

    56 45 Отговор
    Това не са коли, а детски каручки!

    Коментиран от #61

  • 8 ВикиЛексъсВарна

    19 15 Отговор

    До коментар #5 от "БАЙ Х@Й‼":

    Тойота Айго - Тойота Корола и кросоувъра СХР се произвеждат изцяло в завода на Тойота до Измир! -Тойота Рав 4 е "чешка". Новият Хайлендър Хибрид и завърналият се само като хибрид за ЕС - Камри са японци! Пикапа Хайлукс е спрян за Евросъюза в момента. Ще му слагат хиебриден модул за да може да се продава в Евро съюза. Същото важи и за "бейби" ленд круизъра 120 и той засега е спрян за ЕС и се чака японците да му сложат бензин-хибрид мотор за ЕС.

    Коментиран от #18, #43

  • 9 яяяяя

    19 34 Отговор
    Ама, че грозилища!
  • 10 ВикиЛексъсВарна

    40 6 Отговор

    До коментар #6 от "Аноним":

    Хонда Сивик 10 е вече над 45 000 лв.

    Коментиран от #11, #42

  • 11 ⚜️Просветен⚜️

    30 26 Отговор

    До коментар #10 от "ВикиЛексъсВарна":

    Това се зачудих и аз. Как така Сивик може да е толкова евтин! Сериозна машина е! А иначе между двете машини тук в статията, нещо ми изглежда несериозно да избереш румънска кола пред японска! Вярно , че дачията всъщност е френчи , но то и този избор между френска и японска инжинерна мисъл е предрешен ! Горе долу същото като избора между френско и японско сирене или вино! В обратната посока разбира се !

    Коментиран от #14, #16, #26

  • 12 Аламинут

    17 14 Отговор
    Въздушен двигател- това румънски ЗАЗ
    ли е???
  • 13 Qwerty

    27 2 Отговор
    Това е старото Айго, което вече не е актуално! Махнато е от листите, чака се новото Х! За пореден път сравнявате ябълки със ананаси!
  • 14 Вальоо

    45 29 Отговор

    До коментар #11 от "⚜️Просветен⚜️":

    Амии всъщност ако се замислиш,от Франция идват едни от най-коравите дизели. Например 2.0HDi 90кс. Вярно,не е динамичен,но пък за сметка на тва-неубиваем! След това- Едни от най-добрите бензинки са на Рено. Супер здрави и непретенциозни двигатели за годините си разбира се.
    Аз за японски дизел,който да е известен не съм чувал,По нашите географски ширини. Нито пък,някой много да си хвали японскита бензинка. Идва и другия момент- Японските коли са здрави,но пък частите им са за сметка на това-двойно по-скъпи. Френските части са с нормални цени (Сравнение с другите). Е,не вярвам и на Дачия да са скъпи частите. Аз не харесвам Дачията като цяло,но смятам че много повече си струва в конкретния случай. Време е да се спрат митовете и легендите от 90те години и да погледнем в реално време.

    Коментиран от #22, #23, #24, #50

  • 15 Гост

    37 4 Отговор

    До коментар #4 от "оня с магарето":

    Кофтито на върнатите е ,че на третата година са издухани/ служебни/ и на много висока цена. Върната от частно лице на много малко км почти не се среща,а ако слумайно изпадне такава ,не си струва прекалено високата цена.По-добре чисто нова .

    Коментиран от #39

  • 16 Аз 2323

    21 8 Отговор

    До коментар #11 от "⚜️Просветен⚜️":

    Винаги съм се чудил,защо мнение изказват само некомпетентните човеци
  • 17 Дидо

    7 17 Отговор
    БОклУцо с Главно "Б"
  • 18 Екологус дебиликус

    5 2 Отговор

    До коментар #8 от "ВикиЛексъсВарна":

    А как ли аюарока продава в ЕС като е в6 а Хайлукса е 4 редови

    Коментиран от #19

  • 19 а де

    1 2 Отговор

    До коментар #18 от "Екологус дебиликус":

    Амарока
  • 20 Sieg

    17 32 Отговор
    С тия 65 кс. и пешеходец не може да се изпревари.
  • 21 хъмммм

    12 19 Отговор
    Тези бараки, колко звезди за безопасност имат? Дори изглеждат Едрино боядисани!
  • 22 БАЙ Х@Й‼

    24 6 Отговор

    До коментар #14 от "Вальоо":

    Осем години карах Опел 1.7 D с мотор на Исузу ‼️ Нищо по мотора, праговете и веждите си бяха от Опел ‼️

    Коментиран от #29

  • 23 ребдак

    4 1 Отговор

    До коментар #14 от "Вальоо":

    С направиш 2 литра мотор с мощност на 1.6 атмосферен Опел от 96та не е голяма работа!

    Коментиран от #30

  • 24 БАЙ Х@Й‼

    15 10 Отговор

    До коментар #14 от "Вальоо":

    Какво френско виждаш ‼️ Третото поколение на Dacia Sandero вече няма да се произвежда в Румъния, а само във фабриките на Renault в Мароко. ‼️ Все едно в БГ да сглобяваме Мерцесес с немско качество, какво остава за мароканците дето ще правят румънска кола по френски лиценз‼️

    Коментиран от #25, #28

  • 25 смех

    25 8 Отговор

    До коментар #24 от "БАЙ Х@Й‼":

    И с какво един работник във фабриката на Мерцедес е по добур от тоя във фабриката на Дачия в Мароко?
  • 26 А на теб ясно ли ти е

    5 2 Отговор

    До коментар #11 от "⚜️Просветен⚜️":

    Ти знаеш ли че инженерно различни решения нямамот началото на 20-ти век просто нищо ново не може да се измисли

    Коментиран от #49

  • 27 рено индия

    5 4 Отговор

    До коментар #3 от "БАЙ Х@Й‼":

    Индийците знаят най-добре. При тях това Рено се продаваше доста по-рано преди да стане "румънска" Дачия
  • 28 пропагандата убива

    24 7 Отговор

    До коментар #24 от "БАЙ Х@Й‼":

    При положение че в мерцедес бачкат поляци и турци не виждам нищо немско освен че това немско е просто едно митичнониме свързано с някакви ваффен сс и хитлер.
    Човешкият мозък има един феноменален проблем дя прави несвързани аналогии например немско и Хитлер Мариус и пе де раст Евгени и г ей и тн.
    Луда работа тва човека неслучайно дните му са преброени.

    Коментиран от #31, #37

  • 29 Вальоо

    11 1 Отговор

    До коментар #22 от "БАЙ Х@Й‼":

    Ми то и аз карам 14 години 2.2HDi и нищо по мотора не съм правил освен масла и филтри. Щом ще си ги мерим,хубаво :D
  • 30 Вальоо

    19 3 Отговор

    До коментар #23 от "ребдак":

    Спор няма,просто времената са били такива че моторите не са били изцеждани както са сегашните. То ако става на въпрос,60те години Американците правят 5-6 литрови двигатели с мощности от 150-160 коня. А сега тия кони ги вадим с три цилиндрови турбота
  • 31 Вальоо

    32 4 Отговор

    До коментар #28 от "пропагандата убива":

    Бачкат какви ли не ахмаци.. Но се намират ей такива вундер киндове да обесняват митичната мощ,и как Ханс му е сглобил дивкателя.. Пък то като отвориш капака и на двигателя пише Унур Реджеп и ти става ясно колко немска ти е колата. Само плащаш немска цена.

    Коментиран от #58

  • 32 чиче

    3 4 Отговор
    АМА ТУЙ СА КОЛИ.
  • 33 Анонимен

    48 6 Отговор
    Имаме такова айго служебно. Отвратителна кола. Няма оборотомер, страшно дърво. Повече от 130 не иска да вдигне. Поне да беше здрава на нашата до 80 000км сме и сменили съединител, лагер главини, има проблеми с токовете и всякакви отечки и таблото свети като елха. Мотора работи гадно на празен ход и харчи много масло. Цялата кола е направена от нещо подобно на тенекия за сирене и дава усещане по скоро на круца отколкото на автомобил

    Коментиран от #34

  • 34 Каращ Дачия

    43 8 Отговор

    До коментар #33 от "Анонимен":

    А карал ли си Дачия? :))) Защото служебния ми варел за 4г и 70000км почти ме накара да намразя шофирането. Карам го само аз от нов, в началото го пазех(както всички автомобили които съм карал), ама това нещо не си струва нито парите, нито нервите.

    Коментиран от #55

  • 35 Транспортер

    14 6 Отговор
    За тез пари че си докарам от Калифорния Бентли!!!
  • 36 АВЕ... ЛАДАТА СИ Е

    7 9 Отговор
    ЛАДА ...НЪЛ ТЪЙ...
  • 37 Plameni

    9 5 Отговор

    До коментар #28 от "пропагандата убива":

    Не пиши глупости. Първо пробвай да започнеш работа в Мерцедес и после пиши!

    Коментиран от #40

  • 38 таshак пъLен

    17 5 Отговор
    колкото и да е лека, атмосферен 65 к.с. е наказание
  • 39 123123

    13 2 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    Добрите върнати коли не стигат до случайни клиенти. Тези, които се предлагат 100% не струват, а много са със скрити сериозни проблеми. Това за конкретна марка/дилър информация от първо лице, предполагам важи за всички.
  • 40 Вальоо

    12 7 Отговор

    До коментар #37 от "Plameni":

    Мда,явно живееш в 1996-та година. Германия не се различава с България по едно отношение! Липса на работна ръка! Не случайно баба Меркел покани толкова много бежанци преди години! Сега сякакви работят там. И не вярвай на всеки който ти каже някакви измислица. Стига да отговарят на критерийте,взимат всеки един на работа в която и да е фирма!
  • 41 6969

    18 10 Отговор
    НеуДачия...в никакъв случай. Тойота - да, но само от Корола нагоре и задължително да пише Made in Japan.
  • 42 Аноним

    1 2 Отговор

    До коментар #10 от "ВикиЛексъсВарна":

    В мобиле друго пише
  • 43 TLC120

    2 2 Отговор

    До коментар #8 от "ВикиЛексъсВарна":

    Драги, модел 120 беше спрян от производство и подменен от новия 150 през 2009/2010 г.
  • 44 Plameni

    7 2 Отговор
    В Германия съкращават хора в производството на автомобили паради навлизане на електромобили, които се нуждаят от по-малко части Турци и поляци могат да се класират като шофьори на камиони Мерцедес, ама в производството на Мерцедес ще им е доста трудно

    Коментиран от #52

  • 45 Българин

    14 2 Отговор
    На това ако му казвате ефтино мойта заплата трябва да е 5000 евро
  • 46 Гост

    12 5 Отговор
    А електрическите,лифт кабинки на канадския измамник,колко струват?

    Коментиран от #51

  • 47 Чук

    4 3 Отговор

    До коментар #3 от "БАЙ Х@Й‼":

    Ане повече от Тулупката бъди дигурен! Ха ха ха
  • 48 Стига ва

    2 2 Отговор

    До коментар #6 от "Аноним":

    Таа сигур е с 1 цилиндър и 2 колела за "20 к-30 к"....смешник
  • 49 Чук

    3 4 Отговор

    До коментар #26 от "А на теб ясно ли ти е":

    По-точно счетоводителите с молива над главите на инженерите не дават
  • 50 Херо Мустака

    3 9 Отговор

    До коментар #14 от "Вальоо":

    Реално : за Пежо(308)филтър горивен 70лв(+ - 20лв).
    За Форд Фокус същото 140лв, за Инсигния (2015г) 18лв.
    Частите за френски коли са скъпи и не издържат.За кратък
    период от време френската изглежда добра но за кратко !
  • 51 Жгмъц

    2 1 Отговор

    До коментар #46 от "Гост":

    То южноафриканче ...и по света балуци бол
  • 52 Яшарь ага

    2 2 Отговор

    До коментар #44 от "Plameni":

    Дръг път !

    Коментиран от #56

  • 53 ФАКТ

    2 19 Отговор
    Автомобили за голтаци - като нямате поне едни 50000-60000 лева за долу горе прилична нова кола по добре изобщо не си купувайте такава !

    Коментиран от #57

  • 54 Дада

    10 3 Отговор
    На бай Ганьо трябва да му се забрани да шофира каквато и да е кола. Опасен за себе си и околните.
  • 55 Макрон

    19 4 Отговор

    До коментар #34 от "Каращ Дачия":

    Ще ме извиняваш, но родителите ми си купиха Дачия през 2013 в края и до момента е на 100 000 км. Купена е чисто нова. Проблемите ѝ бяха 1 бушон, 2 крушки на късите и толкова. Хич не ми е ясно какво толкова ти се е случило та чак да "намразиш" шофирането.
    Половината от пробега на колата съм го правил аз и колата не е лоша, не казвам, че е много комфортна, но за тези пари получаваш нова кола и не мислиш за ремонти. Поне в моя случай е така.

    Коментиран от #60

  • 56 Plameni

    1 2 Отговор

    До коментар #52 от "Яшарь ага":

    Става въпрос за заводите на Мерцедес в Германия и по точно Афалтербах ,тъй като споменават в коментара за табелка с името на човека който е зглобил двигателя,а не за завода за камиони в Турция .
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Йо Несбьо

    5 1 Отговор

    До коментар #31 от "Вальоо":

    Мога да те уверя, че в момента за нископлатени длъжности на никого не прави впечатление кого взема, стига да има документи, да говори езика и да не е осъждан в държавата. Свидетелство за съдимост получаваш лесно, по принцип трябва да попитат и в България, но нашите НИКОГА не отговарят. Все пак не те наемат за инженер, а за обикновен монтажник на поточна линия, в цеха за прахово боядисване или някаква друга глупост. Е, парите са малко, защото големите пари идват с квалифицирана професия. Колкото по-малко хора могат да вършат твоите задължения, толкова по-платен си.
  • 59 претенциозния

    3 2 Отговор
    да попитам дачията има ли климатик?
  • 60 Каращ Дачия

    5 2 Отговор

    До коментар #55 от "Макрон":

    Ще започна от там, че когато ни дадоха чисто новите дачии си мислех как когато и изтече мандата от 5 години ще си я купя. Защото: карал съм си я само аз, разработил съм си я както трябва, карам си я както си карам личната кола(не я юркам на газ-спирачки),не търся задължително спорт и лукс, прагматична натура съм с една дума:) В началото всичко беше наред - бързо свикнах с пласмасовата пустош в интериора, зимата оцених високия клиренс, колата си вършеше работата, времето си течеше спокойно и така година и половина. После обаче започна да се усеща как колата старее на забързан каданс: превключването на предавките ставаше все по-трудно, возията от комфортна стана друсаща, всички системи за управление ги хвана артрита. Дачията се превърна в едно инатливо магаре, което винаги може да ти развали настроението. Лятото карах друго служебно Сандеро, от същата партида, само че на 15000км. Ами всичко си му беше наред, нищо не дразни, нищо общо с моето разтракано недоразумение на 65000км(същите впечатления имат и колегите)... Ремонтите - накладки и дискове(30k) заминават бързо, ремонт на климатика(маркучите изгнили за 4г), това лято се чакаше 3 седмици за ремонта, защото имаше 19! бройки със същия проблем. Иначе от Омникар сме много доволни, гаранционното обслужване може да го дам за пример на други родни дилъри с претенции.

    Коментиран от #63

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 ттт

    2 1 Отговор
    Всъщност това е реклама на тойотата, защото на практика за дачията нищо не пише.
  • 63 Макрон

    5 2 Отговор

    До коментар #60 от "Каращ Дачия":

    Аз пиша за Дачия Лоджи 1.2 TCe, за Сандеро имам сведения от местната охранителна фирма, която има 40+ коли, между които имат всякакви модели и двигатели, тяхното мнение също е, че са здрави коли, но това пък не значи, че вие не сте се сблъскали с описаното в отговора ви.
  • 64 Нов

    2 2 Отговор
    Е това да караш айго е като да караш кашон по раздрънканите ни улици, а и ми е необходимо да се сгъна от четири че да се побера в айгото