Последните шпионски снимки на дългоочаквания Jaguar Type GT, разкриват тестове в студено време преди официалния му дебют по-късно тази година. Тези изображения на Auto Express предлагат вълнуващ поглед към дизайна на това, което Jaguar нарича своя най-амбициозен модел досега.
За разлика от внимателно подбраните изображения на прототипа, публикувани миналата година, тези шпионски снимки разкриват истинските пропорции на автомобила. Въпреки тежкия камуфлаж, огромната ширина на Type GT веднага се набива на очи. Други детайли, като откритите горни рамки на вратите, демонстрират острата линия на купето и изравнените дръжки, сгушени под малките прозорци без рамки. Предната част остава силно замаскирана, но дългият, нисък капак загатва за елегантния силует, обещан от Jaguar.
Задният изглед е може би най-интригуващ. За разлика от Type 00 Concept, показан в Маями, прототипът е с ясно изразен капак на багажника, а не с изцяло фастбек дизайн. Стратегическият камуфлаж около линията на покрива прикрива истинската форма на автомобила, докато насочената назад камера предполага възможността за цифрово огледало за обратно виждане. Дали GT ще има традиционно задно стъкло, остава загадка.
![Революционният електромобил на Jaguar бе забелязан по време на тестове | ФАКТИ.БГ Революционният електромобил на Jaguar бе забелязан по време на тестове](https://cdn4.focus.bg/fakti/photos/original/1c5/revolucionnia-elektromobil-na-jaguar-be-zabelazan-po-vreme-na-testove-1.webp)
Дизайнерските намеци от Type 00 Concept, като например двойните хоризонтални светлинни ленти, се виждат само през камуфлажа. Долната част на бронята, която също е силно замаскирана, вероятно включва аеродинамични елементи, за да се сведе до минимум съпротивлението.
Този нов модел означава радикална промяна за Jaguar. По-късно тази година компанията ще прекрати продажбите на сегашната си гама, за да проправи път на ново поколение луксозни електромобили от висок клас, като се започне с този GT с четири врати. Очаква се доставките за клиенти да започнат в края на 2026 г.
Това неназовано GT с четири врати ще бъде първият автомобил, създаден на базата на новата електрическа архитектура на Jaguar, която ще бъде в основата на първоначалната тройка модели в обновената стратегия за висок клас, фокусирана върху „модерния лукс“. Jaguar обещава голям пробег на ток и свръхбързо зареждане, като управляващият директор Роудън Глоувър определи технологията като „променяща правилата на играта“. Той добави: „Ще преминем от тревожност за обхвата към тревожност за зареждането, но този автомобил ще може да добави 320 километразаряд за 15 минути.“
Преминаването на Jaguar на по-високо ниво е целенасочена стратегия. Главният изпълнителен директор на JLR Ейдриън Мардел обясни, че предишният подход на марката към масовия обем е довел до автомобили, които не са достатъчно отличителни.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 в тока
10:32 08.02.2025
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 ДВГ завинги
Коментиран от #6
10:39 08.02.2025
5 хаха
Коментиран от #7
10:59 08.02.2025
6 хаха
До коментар #4 от "ДВГ завинги":
Да, ама ДВГ може да го ремонтираш дълго лесно, частите за разлика от батерия не са по половината кола и нагоре. Все пак трябва да се "пази природата". Никой не е мислил изобщо как с ЕВ всъщност натискат хората да спрат да ползват стари коли и да се продадат нови вместо тях. След някоя година при отпадане на ДВГ на по 20-30 години, които са масово караните, ЕВ ще бъдат забранени или ще върнат ДВГ. Нямат избор, щото има самозапалвания, няма толкова далекопроводи и произвеждан ток за милиони коли, батерии и стари коли ще почнат да пълнят гробища за отпадъци. Но пък и, ако тази година трябва да спреш да си караш ДВГто, след 5г вече няма да има друго освен нова кола като опция за теб.През 2000-2010 рекламираха дизела като новия супер икономичен и ЕКОЛОГИЧЕН двигател. От там и хората масово ги накупиха. Когато вече почнаха да се карат повече стари дизели, минаха на ЕВ. Идеята е просто, че има заводи, дето всяка година произвеждат милиони бройки все едно говорим за смартфони, а хората смартфон на година-две сменят, но кола за десетки хиляди не.
11:07 08.02.2025
7 Хайл 14/88
До коментар #5 от "хаха":
За хора с психо отклонения искаш да кажеш...като аФтораКоментиран от #10
11:21 08.02.2025
8 Мене
Коментиран от #13
11:25 08.02.2025
9 Не е хуманно
11:31 08.02.2025
10 хаха
До коментар #7 от "Хайл 14/88":
То тази статия си е пусната платена реклама от фирмата- ПР отделът им пише текста и дава на медията с минимум корекции да го пусне като статия. Като цяло по закон трябва да се маркира като платена реклама, ама нейсе. Ягуар бяха марка символ като Харли. След рекламата с транс бяха тотално сринати в САЩ и западна Европа, където я завъртяха. Бъд Лайт, Ягуар, Харли от икони станаха посмешища. И все заради залитане да са модерни и транс. Тази кола в тази визия какво е? Прилича на възглавница на кич на Роберто Кавали, а не на спортна кола да се кефиш да я караш или на средство за придвижване от А до Б. Кой би купил кола като модерна дреха този сезон на тигрови ивици, другия на цветчета?11:39 08.02.2025
11 Кико
Забавно 😂😂😂
11:41 08.02.2025
12 Варна 3
11:52 08.02.2025
13 Кола
До коментар #8 от "Мене":
Давам само на такива като тебе да ме карат!Коментиран от #14
11:55 08.02.2025
14 Разберете това
До коментар #13 от "Кола":
Качиш ли се на този автомобил като "педалгуар кенеф" (Ягуар тип 00) при случай на катастрофа няма да можете да излезете от прозореца, особено при преобръщане. Само дето прилича на грешен дизайн12:03 08.02.2025
15 Да ама не
13:48 08.02.2025