По-рано топ мениджърите на Volkswagen заявиха, че тяхната компания не планира да участва в ценова война с Tesla. Но сега германският автомобилен производител също така драстично намалява цените на линията си електрически автомобили в Европа, точно след намаленията на цените за автомобилите Tesla Model 3 и Model Y.
Според Automotive News германският автомобилен производител намалява цените за линията ID във Франция, Белгия, Германия, Норвегия и в други страни от ЕС. Компанията също така актуализира своите предложения за оборудване и пуска „пазарни предложения“, насочени към специфичните за страната изисквания и нуждите на клиентите.
Това е странно решение, тъй като през януари миналата година изпълнителният директор Оливър Блум каза, че автомобилният производител няма да участва в ценова война с Tesla в Европа
„Имаме ясна ценова стратегия и наблягаме на надеждността. Вярваме в силата на нашите продукти и марки “, каза той в коментар за Frankfurt Allgemeine Sonnetagszeitung.
Миналия октомври компанията съобщи за забавяне на поръчките за електрически превозни средства, но каза, че ще остане в курса на своя модел на ценообразуване, независимо от това какво правят конкурентите.
Изглежда, че сега нещо се е променило
Volkswagen започна да търси нови стратегии за поддържане на инерцията, тъй като Tesla бързо изпреварва конкуренцията. Във Франция отсега нататък електрическите автомобили на немската марка имат право на държавен бонус в размер на 5 до 7 хиляди евро.
В Норвегия Volkswagen намали цената на електрическия хечбек ID.3, за да остане конкурентен на пазар, където 82% от продажбите са електрически автомобили, като Telsa представлява 20% от тези продажби. Белгия и Швеция също ще видят промени в цените на германските електрически автомобили. Също така, в Белгия ID.3 и ID.4 вече имат право на бонус от €5000 от държавата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Селянин
10:25 10.01.2024
2 по конкретно
10:31 10.01.2024
3 аха
10:34 10.01.2024
4 Засега....
11:08 10.01.2024
5 МЪСК 💪🏻
TESLA-та е само един суперкомпютър (+ вграден резервен при авария да се включи) и управлява всичко в колата: сигналът стига до всеки изпълнителен механизъм. Спестени километри кабели и 50 електронни модула и модулчета, дето нямат синхронизиране (VW). Лесно за диагностика, лесно за ъпгрейд. Немците разглобиха един Модел 3 и се охълцаха. 20 години назад... Те още преден багажник не могат да направят. Най-наточените коли са им 300 коня, най-слабата тройка е толкова. После що не им купуват колите. Някой да си е намерил парите на улицата?
Не става само с лапане, Волфганг. Акъл требва!
Много мениджъри сте там и нищо не става от вас. При Мъск няма опитваме се, работим по въпроса. При Мъск има: ПРАВИШ! или отлиташ
Коментиран от #6, #7
13:37 10.01.2024
6 Изобретател
До коментар #5 от "МЪСК 💪🏻":
Тцъ, тцъ, тцъ, Мъск и ТСЛА щом са такива велики изобретатели, кога да очакваме да "предефинират" топлата вода и колелото?13:55 10.01.2024
7 Мъске, мъске
До коментар #5 от "МЪСК 💪🏻":
Другите автопроизводители изобщо не са чували и виждали какво е това нещо, наречено "шина" (bus, на английски). Техните инженери изобщо не знаят за съществуването на неща като дъртите UART, I2C,SPI, или по-новите LVDS, GMSL, захранване по коаксиал, или пък, че онези момчета от Analog Devices предлагат А2В за звук.А пък за дядовците на шинирането, наречени CAN и Ethernet пък даже не си заслужава да отваряме дума. Това са направо космически технологии за автопроизводителите. Опъват едни километри жици, ти казвам и ръгат ли ръгат релета с бобини и контактори. Каменоделци, бе, каменоделци. Друго си е Тесла с един кабел.... и една архитектура и доставчик!
Коментиран от #8
14:36 10.01.2024
8 И ти си чувал и те са чували
До коментар #7 от "Мъске, мъске":
Само че не е важно кой какво е чул е видял, А дали може да го направи и дали иска да го направи. Volkswagen все още не са си оправили всички бъгове във volkswagen id3 който цяла година произвеждаха но не можеха да продадат защото всичките 30 компютъра, пръснати из колата и произведени от различни, всеки със собствен софтуер въобще не искаха да си комуникират помежду си. А уж бяха свързани с разни там шини от всички тези, които си изброил. При Тесла всичко се управлява от един централен компютър, като софтуерът му по всяко време може да бъде ъпдейтнат по интернет. Всеки един модул е проектиран от Тесла като софтуера също е писан от Тесла.Да не говорим, че Тесла е първата която внедри 48 волта ниско волтова инсталация в сериен автомобил, което дава Още възможности за директно захранване и управление по един и същ кабел. Нещо което ще бъде масово внедрено и от останалите, но след десетина години или повече.
Коментиран от #9
16:50 10.01.2024
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Този коментар е премахнат от модератор.